Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" |
Код ЄДРПОУ: | 03349499 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Гречишникова, 54 |
Контактна особа: |
Єфремова Анастасия Павлівна +380512246372 efremova@elu.mk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2021 14:17 |
Очікувана вартість: | 2 810 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги здійснюється у повному розмірі протягом 15 банківських днів з моменту отримання відповідних актів наданих послуг та рахунків Виконавця, що оформлені належним чином | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2020 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2020 15:00 |
2 План - Схема обєкту П-Б міст.docx | |
23 грудня 2020 15:00 |
Акт виставлення постів 2.doc | |
23 грудня 2020 15:00 |
«Інструкція по охороні Об’єкта» ПБ. міст.doc | |
23 грудня 2020 15:00 |
«Інструкція по охороні Об’єкта Інгул. міст.doc | |
23 грудня 2020 15:00 |
Акт виставлення постів 1.doc | |
23 грудня 2020 15:00 |
Табель постов ПБ міст.docx | |
23 грудня 2020 15:00 |
2 План - Схема обєкту Інг. міст.docx | |
23 грудня 2020 15:00 |
Договор охорона мостів.doc | |
23 грудня 2020 15:00 |
протокол від 22.12.2020 (оголошення ПБ та Інгул мости).pdf | |
23 грудня 2020 15:00 |
Табель постов Інгул. міст.docx | |
23 грудня 2020 15:00 |
ТД охорона Південнобузького та Інгульського мостів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-17-000029 ● e19639cb335641b3bee92e6348992a3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2021 № 160
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.03.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 17.03.2021 № 160
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2020-12-23-014616-c 23.12.2020
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наказом №160 від 17.03.2021 року Південним офісом держаудитслужби Миколаївської області був відкритий моніторинг на закупівлю ДК 021:2015: (75240000-0) – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на Південнобузькому та Інгульському мостах в м. Миколаєві) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-23-014616-c). За результатами моніторингу були виявлені порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про надання охоронних послуг від 29.01.2021 № 030/028/0121 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань. Відповідно до вищезазначеного, надаємо Вам інформацію вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань. Пунктом 8.2. Договору від 29.01.2021 № 030/028/0121 «Дія Договору припиняється достроково за згодою Сторін або за ініціативою однієї із Сторін. В разі припинення дії Договору за ініціативою однієї із Сторін, Сторона – ініціатор припинення дії Договору інформує (надсиланням рекомендованим листом) про це іншу Сторону у письмовій формі не менш, як за 30 (тридцять) календарних днів до запланованої дати припинення Договору. Повідомлення про припинення дії договору має бути скріплене печаткою Сторони-ініціатора та підписане повноважною особою». Пунктом 8.3. Договору зазначено «При розірванні Договору достроково за ініціативою Замовника за умови недотримання письмової форми та строку, вказаних у п. 8.2. Договору, Замовник сплачує Виконавцю штраф у розмірі вартості охоронних послуг за один календарний місяць, яка діяла на момент розірвання Договору.» На виконання умов Договору комунальним підприємством «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» було направлено рекомендаційний лист про намір розірвати Договір вих.№ 149/34-01/21 від 16.04.2021 та проект додаткової угоди щодо розірвання. Сканована копія Рекомендаційного листа про намір розірвати Договір вих.№ 149/34-01/21 від 16.04.2021 та проект додаткової угоди про розірвання додається до листа.
2021-04-16 15:38:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2021-06-18 11:34:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2021 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХРАННОЕ АГЕНТСТВО "АЛЬФА-ГРУП" |
2 670 400,00
UAH з ПДВ
|
2 670 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАХТА-СЕРВІС М" |
2 698 464,00
UAH з ПДВ
|
2 698 464,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХРАННОЕ АГЕНТСТВО "АЛЬФА-ГРУП" #37912814 |
Відхилено |
2 670 400,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 17:23
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАХТА-СЕРВІС М" #33310550 |
Переможець |
2 698 464,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 10:07
|
д.у. №2 до договору 030.028.0121 від 29.01.2021.pdf | укладений |
04 червня 2021 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 09:26
|
д.у. №1 до договору 030.028.0121 від 29.01.2021.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 13:31
|
030.028.0121 від 29.01.2021.pdf | укладений |
29 січня 2021 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахування фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 030/028/0121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | д.у. №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
981 975,40
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати Договір, укладений між Замовником та Виконавцем, для усунення виявлених порушень в процедурі закупівель, в установленому законом порядку з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. |