Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Equipment for maintenance of physiological functions of an organism
Equipment for maintenance of physiological functions of an organism
Очікувана вартість
51 086 500,00 UAH
UA-2020-12-23-012290-c ● 54f5997c813f4fc8b5da1fed279b1263
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33007, Україна , Рівненська область обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Віталій Квітчук +380362281910,+380362281692 kzroklbuhc2016@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Kvitchuk Vitaliy +380362643823 kzroklbuhc2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Rivnenska oblasna klinichna likarnia" Rivnenskoi oblasnoi rady |
National ID: | 02000010 |
Contact point: |
Kvitchuk Vitaliy +380362281910,+380362281692 kzroklbuhc2016@gmail.com |
Additional contacts: |
Kvitchuk Vitaliy +380362643823 kzroklbuhc2016@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2020 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 51 086 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 грудня 2020 14:08 |
Enquiries until: | 17 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 січня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 51 086 500 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Scope of the procurement
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
18 січня 2021 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 16:54 |
Додаток 1 на 3 лоти.doc | |
18 січня 2021 16:54 |
Додаток_2_гемодіаліз.doc | |
18 січня 2021 16:53 |
ТД_гемодіаліз.doc | |
18 січня 2021 16:53 |
Зміни.doc |
18 січня 2021 16:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 січня 2021 16:54 |
Додаток 1 на 3 лоти.doc
|
|||
18 січня 2021 16:54 |
Додаток_2_гемодіаліз.doc
|
|||
18 січня 2021 16:53 |
ТД_гемодіаліз.doc
|
|||
18 січня 2021 16:53 |
Зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-23-012290-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 27 грудня 2020 09:47
Payment Security
Dear Buyers/Colleagues,
We highly appreciate your contract draft and thorough work of your lawyers to protect buyer from all sides. We have 5 such tenders now. 2 of them have acceptable payment terms. But 3 of them, including yours, are using same contract draft, which seems to be traveling from one region to another. My assistant initially excluded all 3. But on consideration I decided to try to find a compromise. If it would be tender for example for bricks or bicycles - non-delivery would harm nobody. But you are buying supplies, from which depends many humans lives directly. What will happen if nobody supply them to you? People shall die? Business is two-way road. I would be very much surprised if somebody will deliver you hemodialysis kits on such terms without amendment.
Especially:
Sec. 4.2.- 4.5. is putting the payment into dependance from third party and from unclear circumstances.
We may consider participation in your tender, but the terms must be amended. Addition is required.
The Sec. 4.6. has to be added with following or similar words: "Buyer places order for Product upon receiving financing. For that purpose Buyer makes target deposit in his bank and provides to Seller a copy of his bank's confirmation on this deposit". That is the softest formula, which might be workable. The best would be for both sides if, upon getting financing, your bank would open bank guarantee or stand-by or documentary letter of credit. Or you may make advance payment. In the last case, our bank will open you Advance Payment Bank Guarantee.
I believe that above or similar by meaning formula is a good compromise.
Your soonest reaction would be appreciated.
Using opportunity, we greet you with coming 2021 and wish success, health and prosperity.
Best regards,
----------------------------------------------------------
Шановні покупці / колеги!
Ми високо цінуємо Ваш проект договору та ретельну роботу Ваших юристів, щоб захистити покупця з усіх боків. Зараз у нас 5 таких тендерів. 2 з них мають прийнятні умови оплати. Але 3 з них, включаючи ваш, використовують той самий проект контракту, який, здається, подорожує з одного регіону до іншого. Мій помічник спочатку виключив усі 3. Але після розгляду я вирішив спробувати знайти компроміс. Якби це було тендером, наприклад, для цегли чи велосипедів - недоставка нікому не зашкодить. Але ви купуєте запаси, від яких безпосередньо залежить життя багатьох людей. Що станеться, якщо їх вам ніхто не поставить? Люди помруть? Бізнес - це двостороння дорога. Я був би дуже здивований, якщо хтось доставить вам набори для гемодіалізу на таких умовах без поправок.
Особливо:
Розділ 4.2.- 4.5. ставить платіж у залежність від третьої сторони та від незрозумілих обставин.
Ми можемо розглянути можливість участі у Вашому тендері, але умови повинні бути змінені. Потрібно додати.
Розділ 4.6. має бути додано з наступними або подібними словами: "Покупець робить замовлення на Товар після отримання фінансування. Для цього Покупець робить цільовий депозит у своєму банку і надає Продавцю копію підтвердження свого банку про цей депозит". Це найменша формула, яка може бути дієвою. Найкраще було б для обох сторін, якби, отримавши фінансування, ваш банк відкрив банківську гарантію, резервний або документарний акредитив. Або ви можете здійснити передоплату. В останньому випадку наш банк відкриє вам банківську гарантію авансового платежу.
Я вважаю, що наведена вище або подібна за значенням формула є хорошим компромісом.
Ваша найближча реакція буде вдячна.
Користуючись нагодою, ми вітаємо вас із наближенням 2021 року та бажаємо успіху, здоров’я та процвітання.
З найкращими побажаннями,
Розгорнути
Згорнути
We highly appreciate your contract draft and thorough work of your lawyers to protect buyer from all sides. We have 5 such tenders now. 2 of them have acceptable payment terms. But 3 of them, including yours, are using same contract draft, which seems to be traveling from one region to another. My assistant initially excluded all 3. But on consideration I decided to try to find a compromise. If it would be tender for example for bricks or bicycles - non-delivery would harm nobody. But you are buying supplies, from which depends many humans lives directly. What will happen if nobody supply them to you? People shall die? Business is two-way road. I would be very much surprised if somebody will deliver you hemodialysis kits on such terms without amendment.
Especially:
Sec. 4.2.- 4.5. is putting the payment into dependance from third party and from unclear circumstances.
We may consider participation in your tender, but the terms must be amended. Addition is required.
The Sec. 4.6. has to be added with following or similar words: "Buyer places order for Product upon receiving financing. For that purpose Buyer makes target deposit in his bank and provides to Seller a copy of his bank's confirmation on this deposit". That is the softest formula, which might be workable. The best would be for both sides if, upon getting financing, your bank would open bank guarantee or stand-by or documentary letter of credit. Or you may make advance payment. In the last case, our bank will open you Advance Payment Bank Guarantee.
I believe that above or similar by meaning formula is a good compromise.
Your soonest reaction would be appreciated.
Using opportunity, we greet you with coming 2021 and wish success, health and prosperity.
Best regards,
----------------------------------------------------------
Шановні покупці / колеги!
Ми високо цінуємо Ваш проект договору та ретельну роботу Ваших юристів, щоб захистити покупця з усіх боків. Зараз у нас 5 таких тендерів. 2 з них мають прийнятні умови оплати. Але 3 з них, включаючи ваш, використовують той самий проект контракту, який, здається, подорожує з одного регіону до іншого. Мій помічник спочатку виключив усі 3. Але після розгляду я вирішив спробувати знайти компроміс. Якби це було тендером, наприклад, для цегли чи велосипедів - недоставка нікому не зашкодить. Але ви купуєте запаси, від яких безпосередньо залежить життя багатьох людей. Що станеться, якщо їх вам ніхто не поставить? Люди помруть? Бізнес - це двостороння дорога. Я був би дуже здивований, якщо хтось доставить вам набори для гемодіалізу на таких умовах без поправок.
Особливо:
Розділ 4.2.- 4.5. ставить платіж у залежність від третьої сторони та від незрозумілих обставин.
Ми можемо розглянути можливість участі у Вашому тендері, але умови повинні бути змінені. Потрібно додати.
Розділ 4.6. має бути додано з наступними або подібними словами: "Покупець робить замовлення на Товар після отримання фінансування. Для цього Покупець робить цільовий депозит у своєму банку і надає Продавцю копію підтвердження свого банку про цей депозит". Це найменша формула, яка може бути дієвою. Найкраще було б для обох сторін, якби, отримавши фінансування, ваш банк відкрив банківську гарантію, резервний або документарний акредитив. Або ви можете здійснити передоплату. В останньому випадку наш банк відкриє вам банківську гарантію авансового платежу.
Я вважаю, що наведена вище або подібна за значенням формула є хорошим компромісом.
Ваша найближча реакція буде вдячна.
Користуючись нагодою, ми вітаємо вас із наближенням 2021 року та бажаємо успіху, здоров’я та процвітання.
З найкращими побажаннями,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 грудня 2020 11:49
Уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляємо:
Тендерна документація затверджена та оприлюднена згідно вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції.
Кількість та опис по кожній номенклатурній позиції предмету закупівлі зазначено в оголошенні до процедури та у тендерній документації. Додаток 5 до тендерної документації містить медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, у тому числі точну кількість по кожній позиції.
Додаток 2 до тендерної документації «Форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" заповнюється Учасником.
Дякуємо за звернення.
Having carefully studied your request, we inform:
The tender documentation was approved and published in accordance with the requirements of Article 22 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
Аccording to the requirements of the Law of Ukraine "On Public Procurement" tender documentation contains instructions for preparing a tender proposal.
The quantity and description for each nomenclature item of the subject of procurement is indicated in the announcement to the procedure and in the tender documentation. Annex 5 to the tender documentation contains medical and technical requirements for the subject of procurement, including the exact quantity for each item.
Annex 2 to the tender documentation "Tender Proposal Form" shall be filled in by the Bidder.
Thank you for contacting us.
Тендерна документація затверджена та оприлюднена згідно вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції.
Кількість та опис по кожній номенклатурній позиції предмету закупівлі зазначено в оголошенні до процедури та у тендерній документації. Додаток 5 до тендерної документації містить медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, у тому числі точну кількість по кожній позиції.
Додаток 2 до тендерної документації «Форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" заповнюється Учасником.
Дякуємо за звернення.
Having carefully studied your request, we inform:
The tender documentation was approved and published in accordance with the requirements of Article 22 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
Аccording to the requirements of the Law of Ukraine "On Public Procurement" tender documentation contains instructions for preparing a tender proposal.
The quantity and description for each nomenclature item of the subject of procurement is indicated in the announcement to the procedure and in the tender documentation. Annex 5 to the tender documentation contains medical and technical requirements for the subject of procurement, including the exact quantity for each item.
Annex 2 to the tender documentation "Tender Proposal Form" shall be filled in by the Bidder.
Thank you for contacting us.
Номер вимоги: UA-2020-12-23-012290-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 30 грудня 2020 13:02
Answer inadequate
Are you turning on the fool? Corrupt people. We turned to you as adequate people. And you answered bullshit. Let's see who will deliver such products to you on such conditions. I only feel sorry for your patients. Scoundrels.
---------------------------------------------------------
Ви включаєте дурня? Корупціонери. Ми звернулися до вас як до адекватних людей. І ти відповів фігню. Давайте подивимось, хто вам доставить таку продукцію на таких умовах. Мені шкода лише Ваших пацієнтів. Негідники.
Розгорнути
Згорнути
---------------------------------------------------------
Ви включаєте дурня? Корупціонери. Ми звернулися до вас як до адекватних людей. І ти відповів фігню. Давайте подивимось, хто вам доставить таку продукцію на таких умовах. Мені шкода лише Ваших пацієнтів. Негідники.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 грудня 2020 09:54
Просимо вибачення, була допущена технічна помилка.
Уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляємо:
Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради надає лікування пацієнтам хворим на хронічну ниркову недостатність згідно укладеного договору з Національною службою здоров'я України по пакету надання медичних послуг «Лікування пацієнтів методом екстракорпорального гемодіалізу в амбулаторних умовах».
Обсяг фінансування визначається згідно вищевказаного договору. Кошти НСЗУ є коштами Державного бюджету України.
При укладенні договорів з постачальниками Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради неухильно дотримуються вимоги законодавства України, у тому числі Бюджетного кодексу України.
Враховуючи джерело фінансування закупівлі, вид предмету закупівлі та його призначення, внесення змін до тендерної документації не доцільне.
Дякуємо за звернення.
Having carefully studied your request, we inform:
Komunalne pidpryiemstvo "Rivnenska oblasna klinichna likarnia" Rivnenskoi oblasnoi rady provides treatment to patients with chronic renal failure in accordance with the agreement with the National Health Service of Ukraine on the package of medical services "Treatment of patients by in vitro hemodialysis in an outpatient setting." The amount of funding is determined in accordance with the above agreement. NHSU funds are funds from the State Budget of Ukraine.
When concluding agreements with the suppliers of Komunalne pidpryiemstvo "Rivnenska oblasna klinichna likarnia" Rivnenskoi oblasnoi rady, the requirements of the legislation of Ukraine, including the Budget Code of Ukraine, are strictly observed.
Given the source of funding for procurement, the type of subject of procurement and its purpose, making changes to the tender documents is not appropriate.
Thank you for contacting us.
Уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляємо:
Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради надає лікування пацієнтам хворим на хронічну ниркову недостатність згідно укладеного договору з Національною службою здоров'я України по пакету надання медичних послуг «Лікування пацієнтів методом екстракорпорального гемодіалізу в амбулаторних умовах».
Обсяг фінансування визначається згідно вищевказаного договору. Кошти НСЗУ є коштами Державного бюджету України.
При укладенні договорів з постачальниками Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради неухильно дотримуються вимоги законодавства України, у тому числі Бюджетного кодексу України.
Враховуючи джерело фінансування закупівлі, вид предмету закупівлі та його призначення, внесення змін до тендерної документації не доцільне.
Дякуємо за звернення.
Having carefully studied your request, we inform:
Komunalne pidpryiemstvo "Rivnenska oblasna klinichna likarnia" Rivnenskoi oblasnoi rady provides treatment to patients with chronic renal failure in accordance with the agreement with the National Health Service of Ukraine on the package of medical services "Treatment of patients by in vitro hemodialysis in an outpatient setting." The amount of funding is determined in accordance with the above agreement. NHSU funds are funds from the State Budget of Ukraine.
When concluding agreements with the suppliers of Komunalne pidpryiemstvo "Rivnenska oblasna klinichna likarnia" Rivnenskoi oblasnoi rady, the requirements of the legislation of Ukraine, including the Budget Code of Ukraine, are strictly observed.
Given the source of funding for procurement, the type of subject of procurement and its purpose, making changes to the tender documents is not appropriate.
Thank you for contacting us.
Номер вимоги: UA-2020-12-23-012290-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП "УКРМЕДДІЯЛЬНІСТЬ" МОЗ УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:25885270
Дата подання: 14 січня 2021 11:15
внесення змін до тендерної документації
Доброго дня. Наше підприємство планує взяти участь в закупівлі по 1 із лотів закупівлі. Вивчивши вимоги тенденої документації, вбачаємо її невідповідність вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до ст. 29 Закону, У разі якщо учасник стає переможцем декількох або всіх лотів, замовник може укласти один договір про закупівлю з переможцем, об’єднавши лоти. в той же час, в Додатку 2 в Проекті договору предмет договору найменування товару вказано ДК 021:2015 – 33180000-5 – Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму ЛОТ № 1 Комплекти витратних матеріалів для проведення процедур гемодіалізу - 6 найменувань, НК 024:2019 код 58093 – Набір для проведення гемодіалізу; ЛОТ № 2 Ультрафільтр для надтонкої очистки води для приготування діалізного розчину – 1 найменування НК 024:2019 код 47739 – Фільтр для очистки діалізата від пірогенів для системи гемодіалізу; ЛОТ № 3 Витратні матеріали для гемоперфузії (комплекти медичних виробів для проведення процедур гемоперфузії – 2 найменування, НК 024:2019 код 35104 - Система гемоперфузії). відповідно до ст 41 Закону, Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 2 Проект договору.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2021 12:14
Шановний Учаснику зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-12-23-012290-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП "УКРМЕДДІЯЛЬНІСТЬ" МОЗ УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:25885270
Дата подання: 14 січня 2021 11:24
невідповідність ТД вимогам Закону
Доброго дня. Плануємо взяти участь в тендері. Вивчивши вимоги тенденої документації, вбачаємо її невідповідність вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі". в Проекті договору в пункті Порядок змін умов договору в підпункті 2 вказано - 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. В той же час відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Просимо усунути невідповідності ЗУ "Про публічні закупівлі" внесенням відповідних змін до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2021 12:13
Шановний Учаснику зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-12-23-012290-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП "УКРМЕДДІЯЛЬНІСТЬ" МОЗ УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:25885270
Дата подання: 14 січня 2021 11:31
невідповідність вимог ТД вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Доброго дня. Плануємо взяти участь у цій закупівлі. При вивченні умов Тендерної документації виявили її невідповідність ЗУ "Про публічні закупівлі". Пункт 4 розділу 6 ТД - Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, вказується: Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону;
В той же час, нікчемність договору про закупівлю визначається у ст. 43 Закону, а не ст. 36, яка визначає - «Стаття 36. Умови застосування процедури торгів з обмеженою участю». Просимо привести тендерну документацію до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
В той же час, нікчемність договору про закупівлю визначається у ст. 43 Закону, а не ст. 36, яка визначає - «Стаття 36. Умови застосування процедури торгів з обмеженою участю». Просимо привести тендерну документацію до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2021 12:13
Шановний Учаснику зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-12-23-012290-c.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРМЕДДІЯЛЬНІСТЬ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ , Код ЄДРПОУ:25885270
Дата подання: 14 січня 2021 13:18
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу "або еквівалент", суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі.
Згідно із вимогами Документації, додаток 1 до Документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (медико-технічні вимоги) вимагається: Магістралі для гемодіалізу до апаратів Surdial X виробництва Nipro.
Вказуючи в найменуванні товару та технічних характеристиках " Магістралі для гемодіалізу до апаратів Surdial X виробництва Nipro ", Замовник технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачив конкретну торгівельну марку товару виробника, чим суттєво обмежив коло потенційних учасників закупівлі, так як відповідність технічним характеристикам товару можливе тільки у цього виробника.
Таким чином, вбачається надання Замовником переваги до однієї торгової марки та певного виробника, та відповідно до тих учасників, які є офіційними дилерами даного виробника або до суб'єктів які мають виключно зазначені допуски, тим самим права на участь в закупівлі інших учасників обмежуються та порушуються.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Згідно із вимогами Документації, додаток 1 до Документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (медико-технічні вимоги) вимагається: Магістралі для гемодіалізу до апаратів Surdial X виробництва Nipro.
Вказуючи в найменуванні товару та технічних характеристиках " Магістралі для гемодіалізу до апаратів Surdial X виробництва Nipro ", Замовник технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачив конкретну торгівельну марку товару виробника, чим суттєво обмежив коло потенційних учасників закупівлі, так як відповідність технічним характеристикам товару можливе тільки у цього виробника.
Таким чином, вбачається надання Замовником переваги до однієї торгової марки та певного виробника, та відповідно до тих учасників, які є офіційними дилерами даного виробника або до суб'єктів які мають виключно зазначені допуски, тим самим права на участь в закупівлі інших учасників обмежуються та порушуються.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2021 15:52
Шановний Учаснику!
Медико-технічні вимоги сформульовані Замовником на підставі уніфікованого клінічного протоколу вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок V стадії: проведення інтермітуючого гемодіалізу», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 11 лютого 2016 року № 89, Адаптованої клінічної настанови, заснованої на доказах «Надання медичної допомоги хворим на хронічну хворобу нирок V стадії, які лікуються гемодіалізом» (Державний експертний центр МОЗ України, 2015 рік), загальноприйнятого міжнародного керівництва KDIGO Clinical Practice Guideline for the Evaluation and Management of Chronic Kidney Disease, з урахуванням конкретних типів апаратів для гемодіалізу, що експлуатується у відділеннях Замовника, кількості пацієнтів, що отримують процедуру гемодіалізу, їх клінічного стану та морфо-функціональних показників, досвіду Замовника та даних літератури.
У відділеннях Замовника експлуатуються виключно апарати для гемодіалізу Surdial X виробництва Nipro Corporation, Японія. У відповідності з цим назва найменування предмету закупівлі «Магістралі для гемодіалізу до апаратів Surdial X виробництва Nipro» та медико-технічні вимоги до вказаного найменування містять вимогу сумісності з апаратами Surdial X виробництва Nipro, оскільки з огляду на конструктивні особливості апаратів Surdial X, магістралі, які не сумісні із вказаними апаратами, не дозволять провести процедуру гемодіалізу.
Замовник не вимагає конкретну торгівельну марку товару по вказаному та іншим найменуванням. На ринку України представлені щонайменше три виробника, що пропонують магістралі для гемодіалізу, які є сумісними з апаратами Surdial X виробництва Nipro: Nipro Corporation, Японія, Allmed Medical GmbH, Німеччина, Bioteque Corporation, Тайвань.
Таким чином, твердження Учасника, наведені у вимозі, не відповідають дійсності:
1. Замовник медико-технічними вимогами щодо предмету закупівлі не вимагає конкретну торгівельну марку товару якогось певного виробника,
2. На ринку України представлені кілька виробників, що пропонують магістралі для гемодіалізу, які є сумісними з апаратами Surdial X виробництва Nipro,
3. Замовник не надає переваги одній торговій марці та певному виробнику, та відповідно тим учасникам, які їх представляють.
Отже, Замовник не обмежує коло потенційних учасників закупівлі; вимоги, наведені в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (медико-технічні вимоги), не є дискримінаційними.
Вимога учасника про усунення «невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації» є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Медико-технічні вимоги сформульовані Замовником на підставі уніфікованого клінічного протоколу вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок V стадії: проведення інтермітуючого гемодіалізу», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 11 лютого 2016 року № 89, Адаптованої клінічної настанови, заснованої на доказах «Надання медичної допомоги хворим на хронічну хворобу нирок V стадії, які лікуються гемодіалізом» (Державний експертний центр МОЗ України, 2015 рік), загальноприйнятого міжнародного керівництва KDIGO Clinical Practice Guideline for the Evaluation and Management of Chronic Kidney Disease, з урахуванням конкретних типів апаратів для гемодіалізу, що експлуатується у відділеннях Замовника, кількості пацієнтів, що отримують процедуру гемодіалізу, їх клінічного стану та морфо-функціональних показників, досвіду Замовника та даних літератури.
У відділеннях Замовника експлуатуються виключно апарати для гемодіалізу Surdial X виробництва Nipro Corporation, Японія. У відповідності з цим назва найменування предмету закупівлі «Магістралі для гемодіалізу до апаратів Surdial X виробництва Nipro» та медико-технічні вимоги до вказаного найменування містять вимогу сумісності з апаратами Surdial X виробництва Nipro, оскільки з огляду на конструктивні особливості апаратів Surdial X, магістралі, які не сумісні із вказаними апаратами, не дозволять провести процедуру гемодіалізу.
Замовник не вимагає конкретну торгівельну марку товару по вказаному та іншим найменуванням. На ринку України представлені щонайменше три виробника, що пропонують магістралі для гемодіалізу, які є сумісними з апаратами Surdial X виробництва Nipro: Nipro Corporation, Японія, Allmed Medical GmbH, Німеччина, Bioteque Corporation, Тайвань.
Таким чином, твердження Учасника, наведені у вимозі, не відповідають дійсності:
1. Замовник медико-технічними вимогами щодо предмету закупівлі не вимагає конкретну торгівельну марку товару якогось певного виробника,
2. На ринку України представлені кілька виробників, що пропонують магістралі для гемодіалізу, які є сумісними з апаратами Surdial X виробництва Nipro,
3. Замовник не надає переваги одній торговій марці та певному виробнику, та відповідно тим учасникам, які їх представляють.
Отже, Замовник не обмежує коло потенційних учасників закупівлі; вимоги, наведені в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (медико-технічні вимоги), не є дискримінаційними.
Вимога учасника про усунення «невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації» є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Комплекти витратних матеріалів для проведення процедур гемодіалізу - 6 найменувань, НК 024:2019 код 58093 – Набір для проведення гемодіалізу |
Опис предмету закупівлі: |
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 48 445 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 242 225,00 UAH з ПДВ |
Title: Sets of consumables for hemodialysis procedures - 6 items, NK 024: 2019 code 58093 - Set for hemodialysis
Current status: Complete
Estimated total value: 48 445 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 242 225,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 04 лютого 2021 14:53
Auction planned date: 04 лютого 2021 14:53
Закінчення: 04 лютого 2021 15:14
Позиції
32000 комп
Комплекти витратних матеріалів для проведення процедур гемодіалізу - 6 найменувань, НК 024:2019 код 58093 – Набір для проведення гемодіалізу
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Дата доставки:
31 грудня 2021
Sets of consumables for hemodialysis procedures - 6 items, NK 024: 2019 code 58093 - Set for hemodialysis
CPV: 33180000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 січня 2021
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33007, Україна, Рівненська область обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ДІАЛСЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДІАЛСЕРВІС |
48 436 332,00
UAH з ПДВ
|
46 235 984,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» |
48 441 468,00
UAH з ПДВ
|
46 323 617,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДІАЛСЕРВІС #36947521 |
Переможець |
46 235 984,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 19:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 11:43
|
12 lj 104.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 13:59
|
11 lj 104.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:41
|
ДУ 10.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:49
|
ДУ9.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:56
|
д.у.7.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 14:26
|
Д.у.№6.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 15:36
|
д.у.№5.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 12:17
|
ду 4 02.08.21.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 10:14
|
Дог 104РЛ 82 від 22.02.2021 Діалсервіс.pdf | укладений |
22 лютого 2021 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 104РЛ/81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 104РЛ/81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 104РЛ/81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 104РЛ/81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 104РЛ/81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 104РЛ/81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 104РЛ/81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 104РЛ/81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |