Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - 45110000-1 Demolition and demolition of buildings and earthworks (Services for the improvement of Boryspil territorial community)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., Бориспіль, вул. Київський Шлях, 72 |
Контактна особа: |
Гопкало Тетяна Володимирівна +380459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Гопкало Тетяна Володимирівна +380459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The General Department of Housing and Communal Services of the Executive Committee of the Boryspil City Council |
National ID: | 36359583 |
Contact point: |
Gopkalo Tetyana Vladimirovna +380459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Additional contacts: |
Gopkalo Tetyana Vladimirovna +380459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2020 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 12:13 |
Очікувана вартість: | 16 917 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 586,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 грудня 2020 14:22 |
Enquiries until: | 14 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 січня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 16 917 230 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 84 586 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно актів за формою КБ-3 та КБ-2в | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2021 09:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 09:20 |
Перелік змін.rtf | |
16 січня 2021 09:20 |
ТД благоустрій (зі змінами) 2021.docx | |
23 грудня 2020 14:22 |
Проект договору додаток 6.doc |
16 січня 2021 09:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2021 09:20 |
Перелік змін.rtf
|
|||
16 січня 2021 09:20 |
ТД благоустрій (зі змінами) 2021.docx
|
|||
23 грудня 2020 14:22 |
Проект договору додаток 6.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-08-000002 ● 4cc9feefc3d04dbeba3ab33c9edd1ec9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2021 10:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2021 № 640
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
05.11.2021 № 640
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-12-23-002509-b 23.12.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-10 12:44:22
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-15 09:44:53
Пояснення
Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради надає пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі
Замовник здійснював визначення очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015 - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Послуги із благоустрою Бориспільської територіальної громади) на підставі фактичного надання послуг у попередніх періодах для забезпечення життєдіяльності громади, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та вимог діючого законодавства. Також при визначенні очікуваної вартості враховано той факт, що на початку 2021 року створено Бориспільську об’єднану територіальну громаду шляхом приєднання 6 селищних рад (Глибоцька, Іванківська, Кучаківська, Любарецька, Рогозівська, Сенківська) на територіях, яких потрібно виконувати аналогічні послуги. При цьому у зв’язку з створенням Бориспільської ОТГ значно зросла площа території, відстань від м. Бориспіль до сіл місця надання послуг.
Під час формування бюджету, з подальшим виділенням коштів на закупівлю послуг чіткої інформації щодо потреб новоствореної Бориспільської об’єднаної територіальної громади по приєднаним селищним радам була відсутня, що унеможливило здійснити чіткий аналіз по даній послузі. В технічному завданні додатку 3 до тендерної документації зазначено, що обсяги є орієнтовними. Контроль виконаних послуг та розрахунки будуть виконуватись з врахуванням фактично понесених витрат та обсягів послуг в межах фінансових призначень.
Кошти на закупівлю ДК 021:2015 - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Послуги із благоустрою Бориспільської територіальної громади) виділено відповідно до рішення Бориспільської міської ради від 24.12.2020 № 63-3-VІІІ «Про бюджет Бориспільської міської територіальної громади на 2021 рік».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Замовник при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі керувався Законом України «Про благоустрій населених пунктів», Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154; Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213.
3. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Оскільки в своїй роботі головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради керується Законом України «Про публічні закупівлі» відповідно інформація щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в Законі відсутня.
При цьому інформуємо, що у Головного управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради відсутній власний веб-сайт, тому після опрацювання та узгодження даної інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщується на власному веб-сайті Бориспільської міської ради за посиланням https://borispol-rada.gov.ua
Надання інформації про усунення порушення замовником
16 листопада 2021 року в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO» (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель) Держаудитслужбою був опублікований висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-12-23-002509-b «ДК 021:2015 - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Послуги із благоустрою Бориспільської територіальної громади)». Веб-сторінка закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-23-002509-b Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради не погоджується з висновками Держаудитслужби з огляду на нижчевикладені обставини: 1. У констатуючий частині Висновку, Північним офісом Держаудитслужби зазначено порушення, а саме: «Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до Закону № 922-VIII, зокрема, з порушенням ч. 1 ст. 16 Закону № 922-VIII. Так, у відповідності до частини 1 ст. 16 Закону № 922-VIII Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Однак, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Замовник встановив вимогу щодо надання лише довідки в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про наявність обладнання та матеріальнотехнічної бази (із зазначенням власної чи орендованої) та довідки в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, які є предметом закупівлі, чим порушено вимоги частини 1 статті 16 Закону № 922-VIII, відповідно до якої Учасники мають документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність матеріально-технічної бази чи працівників, не може розглядатися як документально підтверджена інформація.» Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу «Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (скановані в електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу). Скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (у разі її використання*), підпису і т.ін.). Усі сторінки (аркуші) Тендерної пропозиції повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі її використання), за винятком оригіналів документів та нотаріально завірених копій документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/наявність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації та завантаження файлів з: - заповнена форма «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації); - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації)». Учасниками КП «Виробниче управління комунального господарства» та КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ» завантажено довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (із зазначенням власної чи орендованої) та довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, які є предметом закупівлі, скановані е електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу, як це передбачено в тендерній документації, чим виконали вимогу Замовника. - 2. Стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» хочемо зазначити, що відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимог тендерної документації Замовником вимагалась «довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство: - реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити); - керівництво (посада, ім’я, по-батькові (повністю), телефон для контактів); - короткий опис діяльності підприємства; - інформація про платника податків. Законом України «Про публічні закупівлі» незаборонено Замовнику самостійно перевіряти інформацію, що оприлюднена у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до інформації завантаженої в складі тендерної пропозиції Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» у довідці про підприємство в короткому описі діяльності підприємства зазначено основні види діяльності, а саме: КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. Через відкриті державні реєстри Замовником здійснено аналіз та встановлено, що основними видами діяльності підприємства є: КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. Так, як предметом закупівлі є послуги з благоустрою Бориспільської територіальної громади Замовником було встановлено, що діяльність підприємства не відповідає послугам зазначених в технічних та якісних характеристиках передмета закупівлі ДК 021:2015 - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Послуги із благоустрою Бориспільської територіальної громади) та в подальшому вид діяльності даного Учасника не дало б можливості здійснити надання послуг згідно технічного завдання. У зв’язку з тим, що послуга з благоустрою є стратегічним питанням для Бориспільської обєднаної територіальної громади Замовником було прийнято рішення дискваліфікувати та унебезпечити від негативних наслідків щодо надання якісних послуг з технічного обслуговування та утримання в належному стані мереж вуличного освітлення, з обслуговування та утримання в належному стані зливовоприймальних та оглядових колодязів, колекторів та відкритих водовідних каналів, з утримання кладовищ та догляд за ними та інші послуги, з озеленення та догляд за зеленими насадженнями, послуги з озеленення Бориспільської територіальної громади. При цьому у тендерній документації, що затверджена протоколом уповноваженої особи № 229 від 23.12.2020 міститься інша інформація, а саме: «Фізична чи юридична особа, може звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу дії, рішення, бездіяльність Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Оскарження дій Замовника здійснюється у порядку, передбаченому Законом. Так, скарг від Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» згідно даної процедури ДК 021:2015 - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Послуги із благоустрою Бориспільської територіальної громади) на веб-портал Уповноваженого органу не надходило. Таким чином Учасник погодився з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції та не заперечував щодо його дискваліфікації. Згідно підпунктом 3 пункту 3 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим в разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Разом з тим, у висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою відповідача про розірвання укладеного договору на надання послуг. Також, у висновку про результати моніторингу закупівлі відсутні будь-які застереження щодо вартості предмету закупівлі, тим самим підтверджено відповідність такої вартості ринковим цінам. Тобто, Держаудитслужбою не висувається претензій, до переможця тендеру, відносно того, що його пропозиція призведе до завдання збитків місцевому бюджету. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Варто зазначити, ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Крім того, відповідно до статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Таким чином розірвання договору на вимогу Держаудитслужби спричинить порушення інтересів обох сторін та негативно відобразиться на благоустрої Бориспільської територіальної громади, як суспільно необхідного інтересу. Крім того, звертаємо увагу, що виявлені порушення були зафіксовані 16.11.2021р. о 14:36 в той час коли торги вже відбулись (02.02.2021о 12:34), а 16.02.2021 року з переможцем вже був укладений договір, який на момент складання цієї відповіді вже фактично виконаний. Щодо застосування вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Верховний Суд в постанові №120/1297/20-а від 21.01.2021 висловив правову позицію, згідно якої: «даною нормою передбачено відміну торгів замовником чи визнання їх такими, що не відбулися. Зокрема, замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Проте вимоги даної норми не можна застосувати до спірних правовідносин, оскільки виявлені порушення були зафіксовані оскаржуваним висновком від 04 березня 2020 року, а торги станом на той час вже відбулися, результатом чого стало укладення договору поставки №52 від 28 лютого 2020 року. Вирішуючи даний спір суди першої та апеляційної інстанцій правомірно виходили з принципу пропорційності, як одного з елементів верховенства права, та враховували співмірність між виявленим порушенням та засобами його усунення, визначеними відповідачем. З огляду на вищевикладене, висновки Держаудитслужби є необґрунтованим і невмотивованим, та не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки належним чином не встановлені обставини відсутності або наявності невідповідності Тендерної пропозиції Переможця Тендерній документації.
2021-11-22 09:41:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 5 частини 1 статті 5, частини 1 статті 16 Закону № 922-VIII.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 26-14/2022пр |
Дата публікації: | 14 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
14 лютого 2022 09:15
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., Бориспіль, вул. Київський Шлях, 72 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
КП "Виробниче управління комунального господарства" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "Виробниче управління комунального господарства" |
16 849 594,64
UAH з ПДВ
|
16 849 594,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" |
16 899 303,34
UAH з ПДВ
|
16 899 303,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Виробниче управління комунального господарства" #03363720 |
Переможець |
16 849 594,64
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 15:28
|
Додаткова угода 1 (23).PDF | зміни до договору |
22 березня 2021 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 16:43
|
Договір | укладений |
17 лютого 2021 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |