Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія для гуртожитку
Очікувана вартість
328 860,00 UAH
UA-2020-12-23-002100-b ● 2a6d72830a714728ac57fd017f8cc9cd
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського |
Код ЄДРПОУ: | 02214283 |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., Гадяч, пл.Соборна 9А |
Контактна особа: |
Деміч Світлана Валентинівна +380662765608 gadyachkultura@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Постановою національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) №220 від 26.02.2015р. визначені тарифи на електричну енергію для населення (побутового споживача). Який на сьогоднішній день залишається на рівні тарифів, які діють з 01.03.2017 року. Згідно зазначеної Постанови 220, а саме пункту 1.6. Гуртожиткам (які підпадають під визначення «населення, яке розраховується з енергопостачальною організацією за загальним розрахунковим засобом обліку») встановлюється тариф 0,75 грн. без ПДВ та 0,90 грн. з ПДВ., і електрична енергія, що закупляється для забезпечення потреб гуртожитків є такою, що призначається для споживання побутовими споживачами Відповідно до ст. 4, 6, 127 Житлового кодексу України, гуртожитки входять до складу приміщень, що віднесені до житлового фонду, який призначений для проживання громадян. Відповідно до п.15 Примірного положення про користування гуртожитками (затверджено постановою Кабінету міністрів України від 20.06.2018 № 498), плата за проживання у гуртожитку включає, зокрема, витрати на оплату житлово-комунальних послуг (послуги з управління гуртожитком, послуги з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, постачання та розподілу природного газу, електричної енергії, послуги з поводження з побутовими відходами). Відповідно до п.93 ч.1 ст.1 Закону України «Про ринок електричної енергії» (далі – Закон) універсальна послуга це постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України. Згідно ч.2 ст.58 Закону передбачено, що побутові споживачі та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг відповідно до цього Закону. Статтею 63 Закону визначено, що універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам. Постачальником універсальних послуг є визначений відповідно до Закону електропостачальник, який виконує зобов’язання, щодо надання універсальної послуги. Порядок формування цін на універсальні послуги затверджений постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року №1177. У пунктах 2.2 та 2.3 цього Положення приведена формула розрахунку ціни на універсальні послуги для побутових споживачів, яка передбачає суму компенсації, що надається постачальнику універсальних послуг за виконання спеціальних обов’язків із забезпечення доступності електричної енергії для побутових споживачів. Згідно діючого законодавства дана компенсація надається виключно постачальникам універсальних послуг. На сьогоднішній день порядок постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг чітко встановлений Законом України «Про ринок електричної енергії», тариф затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 11.12.2018 № 1869, враховуючи те, що ТОВ «Полтаваенергозбут» є єдиним постачальником універсальної послуги споживачам, об’єкти яких розташовані на території Полтавської області, наявні умови для застосування переговорної процедури на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону. Також слід зазначити, що закупівля електричної енергії саме на умовах універсальної послуги повністю забезпечує дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Принцип максимальної економії полягає в обов’язку замовника утриматися від протиправного та надмірного витрачання коштів. Цей принцип допускає, що, крім використання мінімально необхідного обсягу ресурсів для укладення договору щодо закупівлі та контролю за його виконанням, під час проведення закупівель основну увагу також приділяють економічним критеріям, серед яких найважливішим є ціна. Зазначений принцип діє в сукупності з принципом ефективності, забезпечуючи придбання товарів, робіт чи послуг з найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношенням ціни та якості. Принцип відкритості та прозорості полягає у відкритому для ознайомлення доступі громадськості до інформації про дії замовників, що спрямовані на використання коштів державного або місцевого бюджетів чи інших видів фінансового забезпечення як при здійсненні закупівель за процедурами, так і при здійсненні закупівель іншими способами. Відповідно до частини 6 статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформацію про закупівлю, визначену цим Законом, розміщують в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформацію про закупівлі, зазначену в частині першій цієї статті, оприлюднюють відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних. В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної в частині першій цієї статті, може бути оприлюднена інша інформація. Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» корупція — це використання особою, зазначеною в частині 1 статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей. Це може виражатися в діях учасника процедури закупівлі, при яких він пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі. Корупційні дії та зловживання пов‘язані із формуванням ціни на предмет закупівлі при постачанні електричної енергії на умовах універсальної послуги є неможливими, оскільки всі складові ціни затверджуються уповноваженими державними органами. Відповідно до частини 3 статті 63 Закону № 2019-VIII постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг. «Методика розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг» затверджена Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року № 1176 «Про затвердження Методики розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг». «Порядок формування цін на універсальні послуги» затверджений Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1177. Таким чином, тариф на універсальну послугу є державним регульованим тарифом, всі складові вартості електричної енергії, що поставляється за універсальною послугою підлягають державному регулюванню.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2020 14:26 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
365400 кВт*год
Ціна за одиницю: 0.9UAH з ПДВ
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вулиця Драгоманова 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється протягом 5 (п’яти ) робочих днів з дня складання акта та рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
23 грудня 2020 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ #42223804 |
Переможець |
328 860,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2020 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 09:51
|
Додаткова угода _1 електроенергія гутрожиток.PDF | зміни до договору |
17 лютого 2021 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:04
|
Світло гуртожиток.PDF | укладений |
04 січня 2021 10:03
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 365400 | кВт*год |
0,90
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 року № 1325 та Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 06.01.2021 року № 15, було скасовано пільговий тариф на електроенергію для побутового споживача. З 1 січня, незалежно від обсягу споживання, електрична енергія оплачується за єдиною фіксованою ціною – 1,68 грн за 1 кВт•год. Загальна кількість електричної енергії за цим договором 195750 кВт,год. |
Номер договору про закупівлю: | 16/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 365400 | кВт*год |
0,90
UAH з ПДВ
|