Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-12-22-020156-c d9c4f759bc414524bab4f3b97a7a89c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Бухтарьова

+380347262968 ujkgkalushtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03345998
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9
Контактна особа: Марія Бухтарьова
+380347262968
ujkgkalushtender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 11 січня 2021 15:19
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Категорія Замовника: відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (органи державної влади та органи місцевого самоврядування). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, по всій території Калуської міської територіальної громади, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 грудня 2020 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 16:48
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_Прибирання відходів.pdf
22 грудня 2020 16:48
ТД_Прибирання відходів.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-22-020156-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРА-МИР", Код ЄДРПОУ:22359983
Дата подання: 21 січня 2021 17:34
Скарга на рішення Тендерного комітету
Детальний опис скарги приєднаний у окремому файлі нижче
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 січня 2021 18:49
рішення від 25.01.2021 №1162+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 18:48
рішення від 03.02.2021 №1905.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2021 18:30

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-02-15-000001 • e68b972b0f414a1d868dcee49557b8d5
Автор звернення: ПП "Пара-Мир"
Дата створення звернення: 2021-02-15 11:22
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
15 січня 2021 року на засіданні Тендерного комітетуУправління житлово-комунального господарства Калуської міської ради було прийнято рішення, оформлене Протоколом №3 від 15 січня 2021 року, згідно якого було вирішено: 1. Керуючись ч.15 ст.29 Закону визнати переможця торгів щодо закупівлі за кодом ДК021:2015(90510000-5)Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-020156-c) – ФОП Яніцьку Олександру Зіновіївну. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір щодо закупівлі за кодом ДК021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-020156-c) – ФОП Яніцьку Олександру Зіновіївну. 3. Здійснити оприлюднення, згідно вимог Закону, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівельProZorro повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, протягом одного дня з дня прийняття цього рішення, у вигляді цього протоколу. Вважаємо, що Рішення Тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, оформлене Протоколом №3 від 15 січня 2021 року, є незаконним та його слід скасувати з огляду на наступне: 1. Фізичною особою – підприємцем Яніцькою О.З. для участі у публічній закупівлі за кодом ДК 021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-020156-c) було надано безпідставний та необгрунтований розрахунок вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3 (Додаток 1.2. до Тендерної пропозиції), а від так надано безпідставний та необгрунтований зведений кошторис вартості прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття (Додаток 1.1. до Тендерної пропозиції). Відповідно до ппп.2 пп.3 п.5 Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги за кодом ДК 021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) серед інших документів, які повинен подати Учасник визначено кошторис (розрахунок) на надання послуг. ФОП Яніцькою О.З. до своєї тендерної пропозиції долучено наступні документи: - розрахунок вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3 (Додаток 1.2. до Тендерної пропозиції) та - зведений кошторис вартості прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття (Додаток 1.1. до Тендерної пропозиції). Вартість навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 6 091 м визначено ФОП Яніцька О.З. в сумі 1 199 927,00 гривень. При аналізі розрахунку вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3слід враховувати наступне: Відповідно до Звіту сформованого за результатами даних ЄДР станом на 15 січня 2021 року щодо ФОП Яніцької Олександри Зіновіївни, до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань ЯніцькоюОлександрою Зіновіївною включено наступні коди видів економічної діяльності: 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у. (основний); 46.63 Оптова торгівля машинами й устаткованням для добувної промисловості та будівництва; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. н. в. і. у.; 81.21 Загальне прибирання будинків; 81.22 Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів; 81.29 Інші види діяльності із прибирання; 81.30 Надання ландшафтних послуг; 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.; 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням; 49.39 Інший пасажирський наземний транспорт, н. в. і. у.; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 33.11 Ремонт і технічне обслуговування готових металевих виробів; 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н. в. і. у. Водночас коди видів економічної діяльності, які передбачають здійснення господарської діяльності поводження з відходами, а саме:38.11 Збирання безпечних відходів;38.12 Збирання небезпечних відходів;38.21 Оброблення та видалення безпечних відходів;38.22 Оброблення та видалення небезпечних відходів;38.32 Відновлення відсортованих відходів;39.00 Інша діяльність щодо поводження з відходів;ФОП Яніцькою О.З. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формуваньне включено. Згідно з Витягом №1909163400414 з реєстру платників єдиного податку від 12 серпня 2019 року ФОП Яніцька О.З. перебуває на третій групі єдиного податку за ставкою 5% без сплати ПДВ. При цьому до переліку видів господарської діяльності першої та другої груп згідно КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005) з яких ФОП Яніцька О.З. сплачує єдиний податок згідно Витягу №1909163400414 з реєстру платників єдиного податку від 12 серпня 2019 року включено наступні види діяльності: 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у. (основний); 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.; 46.63 Оптова торгівля машинами й устаткованням для добувної промисловості та будівництва; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 49.39 Інший пасажирський наземний транспорт, н. в. і. у.; 81.30 Надання ландшафтних послуг; 81.21 Загальне прибирання будинків; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н. в. і. у. 81.22 Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. н. в. і. у.; 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення; 33.11 Ремонт і технічне обслуговування готових металевих виробів; 81.29 Інші види діяльності із прибирання; 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням; Однак види діяльності, які передбачають господарську діяльність з поводження з відходами зазначені вище (38.11 Збирання безпечних відходів; 38.12 Збирання небезпечних відходів; 38.21 Оброблення та видалення безпечних відходів; 38.22 Оброблення та видалення небезпечних відходів; 38.32 Відновлення відсортованих відходів; 39.00 Інша діяльність щодо поводження з відходів;) відсутні у переліку видів діяльності, доходи від яких підлягають оподаткування єдиним податком за ставкою 5%. Враховуючи наведене вище, ФОП Яніцька О.З. зобов’язана буде декларувати доходи одержані нею у зв’язку із виконанням робіт щодо утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) на загальних підставах (за загальною системою оподаткування) та сплачувати податок з доходів фізичних осіб за ставкою визначеною ст.167.1 Податкового кодексу України у розмірі 18 відсотків бази оподаткування, але аж ніяк не 5% від доходу як зазначено нею у розрахунку вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3. З огляду на те, що відповідно до п.4.3. Тендерної документації обсяг надання послуг визначений Замовником в розмірі 6 091 м3, враховуючи що розмір тендерної пропозиції ФОП Яніцької О.З. складає 1 199 927,00 гривень при бюджеті тендеру в сумі 1 200 000,00 гривень, враховуючи ставку податку 18%, а не 5% як вказано у кошторисі ФОП Яніцькою О.З. можна стверджувати про те, що ФОП Яніцька О.З.: - ввела Тендерний комітет в оману щодо кошторисної вартостінавантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3, оскільки враховуючи ставку податку (18%), яка підлягає сплаті Яніцькою О.З. за надання послуг з поводження з відходами, розрахунок вартості навантаження, перевезення та захоронення 1 м3великогабаритних відходів та сміття буде абсолютно іншим; - надала для участі в тендері безпідставний та необгрунтований розрахунок, який не відповідає обраній нею системі оподаткування за здійснення діяльності з поводження з відходами та поданому нею Витягу №1909163400414 з реєстру платників єдиного податку від 12 серпня 2019 року; - надала для участі в тендері кошторис, який при зміні ставки податку з 5% на 18% не відповідатиме бюджету публічної закупівлі та суттєво його перевищуватиме при збереженні всіх інших вихідних даних наведених нею у розрахунку. Окрім цього слід мати на увазі, що у зв’язку із здійсненням ФОП Яніцькою О.З. видів діяльності, які не включені нею до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також до переліку видів діяльності з яких вона сплачує єдиний податок в розмірі 5%, Калуська міська рада зобов’язана буде включити суму такої винагороди до бази нарахування Єдиного соціального внеску та сплатити додатково 22% ЄСВ. Що збільшує витрати бюджету Калуської територіальної громади на 22%. Важливо мати на увазі, що діяльність з поводження з відходами має самостійні коди видів економічної діяльності і вказана діяльність не може бути підмінена такими видами як загальне прибирання будинків (81.21); інші спеціалізовані будівельні роботи (43.99); надання інших допоміжних комерційних послуг (82.99); вантажний автомобільний транспорт (49.41); інші види діяльності з прибирання (81.29) та які включені ФОП Яніцькою О.З. до переліку видів господарської діяльності з яких ФОП Яніцька О.З. сплачує єдиний податок. Це підтверджується зокрема документами поданими безпосередньо ФОП Яніцькою О.З. для участі у тендері, а саме: - зведеним кошторисом 1.1. в якому визначено перелік робіт (послуг) які виконуватимуться (надаватимуться) ФОП Яніцькою О.З як «Навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття»; - Розрахунком вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3, де складовими витрат є витрати на інвентар для навантаження відходів та витрати на захоронення відходів. - Документами (договорами та актами виконаних робіт), що долучені ФОП Яніцькою О.З на підтвердження досвіду виконання робіт аналогічних роботам, які є предметом закупівлі. 2. ФОП Яніцькою О.З. для участі у публічній закупівлі за кодом ДК 021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-020156-c) було надано Трудовий договір між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю від 21 серпня 2019 року, а саме трудовий договір з Капець Іваном Ярославовичем, строк дії якого закінчися 31 грудня 2019 року. Відповідно до п.1 вказаного договору цей договір є: (потрібне підкреслити) безстроковим, що укладається на невизначений строк; на визначений термін, установлений за погодженням сторін з 21 серпня по 31 грудня 2019 року. Тобто ФОП Яніцькою О.З. подано трудовий договір строк дії якого закінчився більше року тому назад. З Трудового Договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю від 01 січня 2019 року укладеного ФОП Яніцькою О.З. та Кава Миколою Васильовичем не вбачається на який строк його укладено та не визначено вказаний договір як такий що укладений безстроково, а лише зазначено дату початку його дії з 01 січня 2019 року. Аналогічно оформлений Трудовий Договір між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю від 29 грудня 2020 року укладеного ФОП Яніцькою О.З. та Гуцкало Володимиром Ярославовичем. Натомість Трудовий Договір між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю від 21 серпня 2019 року укладений ФОП Яніцькою О.З. та Варій Михайлом Васильовичем взагалі не зазначено дати з якої він починає діяти. 3. Відповідно до пп.1 п.6 Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги за кодом ДК 021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-020156-c) відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена оригіналом інформаційної довідки у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 (технічні вимоги) до тендерної документації та гарантування їх виконання. Натомість ФОП Яніцькою О.З. такої інформаційної довідки у вигляді довідки-згоди до тендерної документації додано не було. Враховуючи наведені вище обставини Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради зобов’язаний був за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Яніцької О.З. прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Яніцької О.З. Натомість тендерна пропозиція ФОП Яніцької О.З. була схвалена та прийнята, ФОП Яніцька О.З. була визнана переможцем та прийнято рішення про укладення Замовником з ФОП Яніцькою О.З. договору про закупівлю згідно із Законом. У зв’язку із цим ПП «Пара-Мир» вважає, що рішенняТендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, оформлене Протоколом №3 від 15 січня 2021 року, є незаконним і необгрунтованим та порушує права та інтереси ПП «Пара-Мир», оскільки Тендерний комітет не є послідовим у своїх рішеннях адже не подання окремих документів та наявність окремих зауважень до документів ПП «Пара-Мир» стало підставою для відхилення тендерною пропозиції ПП «Пара-Мир», хоча вона у двічі була економічновигідніша від пропозиції ФОП Яніцької О.З. Натомість для ФОП Яніцької О.З. тендерний комітет робить незрозумілий виняток та не реагує на очевидні недоліки документів та порушення тендерної документації. Тому вважаємо, що рішення Тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, оформлене Протоколом №3 від 15 січня 2021 рокупідлягає скасуванню. Враховуючи вищенаведене, Просимо: 1. Прийняту скаргу Приватного підприємства «Пара-Мир» на рішення Тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, оформленого Протоколом №3 від 15 січня 2021 року до свого провадження. 2. У строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг розмістити в електронній системі закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги. 3. Зобов’язати Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради скасувати своє рішення, оформлене Протоколом №3 від 15 січня 2021 року.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2021-02-11-000019 • d5bf5c011f6c4c89bfd5c012142859ca
Автор звернення: Шегинський Роман Андрійович
Дата створення звернення: 2021-02-11 19:56
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
СКАРГА на рішення Тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської, оформленого Протоколом №3 від 15 січня 2021 року 15 січня 2021 року на засіданні Тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради було прийнято рішення, оформлене Протоколом №3 від 15 січня 2021 року, згідно якого було вирішено: 1. Керуючись ч.15 ст.29 Закону визнати переможця торгів щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-020156-c) – ФОП Яніцьку Олександру Зіновіївну. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-020156-c) – ФОП Яніцьку Олександру Зіновіївну. 3. Здійснити оприлюднення, згідно вимог Закону, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель ProZorro повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, протягом одного дня з дня прийняття цього рішення, у вигляді цього протоколу. Вважаємо, що Рішення Тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, оформлене Протоколом №3 від 15 січня 2021 року, є незаконним та його слід скасувати з огляду на наступне: 1. Фізичною особою – підприємцем Яніцькою О.З. для участі у публічній закупівлі за кодом ДК 021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-020156-c) було надано безпідставний та необгрунтований розрахунок вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3 (Додаток 1.2. до Тендерної пропозиції), а від так надано безпідставний та необгрунтований зведений кошторис вартості прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття (Додаток 1.1. до Тендерної пропозиції). Відповідно до ппп.2 пп.3 п.5 Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги за кодом ДК 021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) серед інших документів, які повинен подати Учасник визначено кошторис (розрахунок) на надання послуг. ФОП Яніцькою О.З. до своєї тендерної пропозиції долучено наступні документи: - розрахунок вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3 (Додаток 1.2. до Тендерної пропозиції) та - зведений кошторис вартості прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття (Додаток 1.1. до Тендерної пропозиції). Відповідно до розрахунку вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3: № Затрати Сума грн/м. куб. 1 Затрати на заробітну плату: ЄСВ 22% 35,0 7,70 2 Вартість роботи транспортного засобу 69,97 3 Витрати на інвентар для навантаження відходів (вила, мішки, бігбеги, віники, лопати совкові, граблі) 4,22 4 5 Вартість захоронення відходів Витрати на спецодяг та засоби індивідуального захисту 37,72 2,93 Всього прямих витрат: 157,54 6 Накладні витрати 10% 15,75 Всього затрат: 173,29 7 Прибуток: 8% 13,86 8 Єдиний податок: 5% 9,85 Всього вартість за 1 м3 197,00 Вартість навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 6 091 м визначено ФОП Яніцька О.З. в сумі 1 199 927,00 гривень. При аналізі розрахунку вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3слід враховувати наступне: Відповідно до Звіту сформованого за результатами даних ЄДР станом на 15 січня 2021 року щодо ФОП Яніцької Олександри Зіновіївни, до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань Яніцькою Олександрою Зіновіївною включено наступні коди видів економічної діяльності: 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у. (основний); 46.63 Оптова торгівля машинами й устаткованням для добувної промисловості та будівництва; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. н. в. і. у.; 81.21 Загальне прибирання будинків; 81.22 Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів; 81.29 Інші види діяльності із прибирання; 81.30 Надання ландшафтних послуг; 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.; 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням; 49.39 Інший пасажирський наземний транспорт, н. в. і. у.; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 33.11 Ремонт і технічне обслуговування готових металевих виробів; 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н. в. і. у. Водночас коди видів економічної діяльності, які передбачають здійснення господарської діяльності поводження з відходами, а саме: 38.11 Збирання безпечних відходів; 38.12 Збирання небезпечних відходів; 38.21 Оброблення та видалення безпечних відходів; 38.22 Оброблення та видалення небезпечних відходів; 38.32 Відновлення відсортованих відходів; 39.00 Інша діяльність щодо поводження з відходів; ФОП Яніцькою О.З. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не включено. Згідно з Витягом №1909163400414 з реєстру платників єдиного податку від 12 серпня 2019 року ФОП Яніцька О.З. перебуває на третій групі єдиного податку за ставкою 5% без сплати ПДВ. При цьому до переліку видів господарської діяльності першої та другої груп згідно КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005) з яких ФОП Яніцька О.З. сплачує єдиний податок згідно Витягу №1909163400414 з реєстру платників єдиного податку від 12 серпня 2019 року включено наступні види діяльності: 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у. (основний); 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.; 46.63 Оптова торгівля машинами й устаткованням для добувної промисловості та будівництва; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 49.39 Інший пасажирський наземний транспорт, н. в. і. у.; 81.30 Надання ландшафтних послуг; 81.21 Загальне прибирання будинків; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н. в. і. у. 81.22 Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. н. в. і. у.; 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення; 33.11 Ремонт і технічне обслуговування готових металевих виробів; 81.29 Інші види діяльності із прибирання; 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням; Однак види діяльності, які передбачають господарську діяльність з поводження з відходами зазначені вище (38.11 Збирання безпечних відходів; 38.12 Збирання небезпечних відходів; 38.21 Оброблення та видалення безпечних відходів; 38.22 Оброблення та видалення небезпечних відходів; 38.32 Відновлення відсортованих відходів; 39.00 Інша діяльність щодо поводження з відходів;) відсутні у переліку видів діяльності, доходи від яких підлягають оподаткування єдиним податком за ставкою 5%. Враховуючи наведене вище, ФОП Яніцька О.З. зобов’язана буде декларувати доходи одержані нею у зв’язку із виконанням робіт щодо утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) на загальних підставах (за загальною системою оподаткування) та сплачувати податок з доходів фізичних осіб за ставкою визначеною ст.167.1 Податкового кодексу України у розмірі 18 відсотків бази оподаткування, але аж ніяк не 5% від доходу як зазначено нею у розрахунку вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3. З огляду на те, що відповідно до п.4.3. Тендерної документації обсяг надання послуг визначений Замовником в розмірі 6 091 м3, враховуючи що розмір тендерної пропозиції ФОП Яніцької О.З. складає 1 199 927,00 гривень при бюджеті тендеру в сумі 1 200 000,00 гривень, враховуючи ставку податку 18%, а не 5% як вказано у кошторисі ФОП Яніцькою О.З. можна стверджувати про те, що ФОП Яніцька О.З.: - ввела Тендерний комітет в оману щодо кошторисної вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3, оскільки враховуючи ставку податку (18%), яка підлягає сплаті Яніцькою О.З. за надання послуг з поводження з відходами, розрахунок вартості навантаження, перевезення та захоронення 1 м3 великогабаритних відходів та сміття буде абсолютно іншим; - надала для участі в тендері безпідставний та необгрунтований розрахунок, який не відповідає обраній нею системі оподаткування за здійснення діяльності з поводження з відходами та поданому нею Витягу №1909163400414 з реєстру платників єдиного податку від 12 серпня 2019 року; - надала для участі в тендері кошторис, який при зміні ставки податку з 5% на 18% не відповідатиме бюджету публічної закупівлі та суттєво його перевищуватиме при збереженні всіх інших вихідних даних наведених нею у розрахунку. Важливо мати на увазі, що діяльність з поводження з відходами має самостійні коди видів економічної діяльності і вказана діяльність не може бути підмінена такими видами як загальне прибирання будинків (81.21); інші спеціалізовані будівельні роботи (43.99); надання інших допоміжних комерційних послуг (82.99); вантажний автомобільний транспорт (49.41); інші види діяльності з прибирання (81.29) та які включені ФОП Яніцькою О.З. до переліку видів господарської діяльності з яких ФОП Яніцька О.З. сплачує єдиний податок. Це підтверджується зокрема документами поданими безпосередньо ФОП Яніцькою О.З. для участі у тендері, а саме: - зведеним кошторисом 1.1. в якому визначено перелік робіт (послуг) які виконуватимуться (надаватимуться) ФОП Яніцькою О.З як «Навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття»; - Розрахунком вартості навантаження, перевезення та захоронення великогабаритних відходів та сміття за 1 м3, де складовими витрат є витрати на інвентар для навантаження відходів та витрати на захоронення відходів. - Документами (договорами та актами виконаних робіт), що долучені ФОП Яніцькою О.З на підтвердження досвіду виконання робіт аналогічних роботам, які є предметом закупівлі. 2. ФОП Яніцькою О.З. для участі у публічній закупівлі за кодом ДК 021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-020156-c) було надано Трудовий договір між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю від 21 серпня 2019 року, а саме трудовий договір з Капець Іваном Ярославовичем, строк дії якого закінчися 31 грудня 2019 року. Відповідно до п.1 вказаного договору цей договір є: (потрібне підкреслити) безстроковим, що укладається на невизначений строк; на визначений термін, установлений за погодженням сторін з 21 серпня по 31 грудня 2019 року. Тобто ФОП Яніцькою О.З. подано трудовий договір строк дії якого закінчився більше року тому назад. З Трудового Договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю від 01 січня 2019 року укладеного ФОП Яніцькою О.З. та Кава Миколою Васильовичем не вбачається на який строк його укладено та не визначено вказаний договір як такий що укладений безстроково, а лише зазначено дату початку його дії з 01 січня 2019 року. Аналогічно оформлений Трудовий Договір між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю від 29 грудня 2020 року укладеного ФОП Яніцькою О.З. та Гуцкало Володимиром Ярославовичем. Натомість Трудовий Договір між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю від 21 серпня 2019 року укладений ФОП Яніцькою О.З. та Варій Михайлом Васильовичем взагалі не зазначено дати з якої він починає діяти. 3. Відповідно до пп.1 п.6 Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги за кодом ДК 021:2015(90510000-5) Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Прибирання та впорядкування місць масового накопичення великогабаритних відходів та сміття) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-020156-c) відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена оригіналом інформаційної довідки у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 (технічні вимоги) до тендерної документації та гарантування їх виконання. Натомість ФОП Яніцькою О.З. такої інформаційної довідки у вигляді довідки-згоди до тендерної документації додано не було. Відповідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно абзацу 2 ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. - зазначив у тендерній документації недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Норми ст.ст.22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не залишають будь-якої дискреції в повноваженнях замовника у разі встановлення ним обставин, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Враховуючи наведені вище обставини та норми ст.ст.22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради зобов’язаний був за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Яніцької О.З. прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Яніцької О.З. Натомість тендерна пропозиція ФОП Яніцької О.З. була схвалена та прийнята, ФОП Яніцька О.З. була визнана переможцем та прийнято рішення про укладення Замовником з ФОП Яніцькою О.З. договору про закупівлю згідно із Законом. У зв’язку із цим ПП «Пара-Мир» вважає, що рішення Тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, оформлене Протоколом №3 від 15 січня 2021 року, є незаконним і необгрунтованим та порушує права та інтереси ПП «Пара-Мир», оскільки Тендерний комітет не є послідовим у своїх рішеннях адже не подання окремих документів та наявність окремих зауважень до документів ПП «Пара-Мир» стало підставою для відхилення тендерною пропозиції ПП «Пара-Мир», хоча вона у двічі була економічно вигідніша від пропозиції ФОП Яніцької О.З. Натомість для ФОП Яніцької О.З. тендерний комітет робить незрозумілий виняток та не реагує на очевидні недоліки документів та порушення тендерної документації. Тому вважаємо, що рішення Тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, оформлене Протоколом №3 від 15 січня 2021 року підлягає скасуванню. Враховуючи вищенаведене, Просимо: 1. Прийняту скаргу Приватного підприємства «Пара-Мир» на рішення Тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, оформленого Протоколом №3 від 15 січня 2021 року до свого провадження. 2. Скасувати рішення Тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради, оформлене Протоколом №3 від 15 січня 2021 року.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2021 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРА-МИР" 1 090 000,00
UAH з ПДВ
782 887,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ПАЛАМАР НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
788 888,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ЯНІЦЬКА ОЛЕКСАНДРА ЗІНОВІЇВНА" 1 199 927,00
UAH з ПДВ
1 142 062,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "МИКИТИН НАДІЯ ІГОРІВНА" 1 196 881,50
UAH з ПДВ
1 145 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 січня 2021 14:08
Електронний підпис
06 січня 2021 14:07
Статут_Пара-Мир_0001.pdf
06 січня 2021 14:07
Тендерна пропозиція.pdf
06 січня 2021 14:07
Лист-відгук_0001.pdf
06 січня 2021 14:07
№621 Стрий.PDF
06 січня 2021 14:07
№619 ГУ.PDF
06 січня 2021 14:07
Договір_Сегежа_0001.pdf
06 січня 2021 14:07
Дог.№678-20.PDF
06 січня 2021 14:07
Накази_Ковальчук_0001.pdf
06 січня 2021 14:07
Наказ_Яцків_0001.pdf
06 січня 2021 14:07
Наказ_Митрофанов_0001.pdf
06 січня 2021 14:07
Наказ_Ляхович_0001.pdf
06 січня 2021 14:07
Наказ_Заверуха_0001.pdf
06 січня 2021 14:07
Наказ_Вайда_0001.pdf
06 січня 2021 14:07
F12CDEBE-7D22-4C08-8434-F9A1A4A0D868.jpeg
06 січня 2021 14:07
D6EC2AB0-1AE9-4657-9C5F-06D059F14131.jpeg
06 січня 2021 14:07
D305FD71-90F9-432B-B1EE-1D952D7829E9.jpeg
06 січня 2021 14:07
8E11DB06-2275-46A2-A520-8F5B7E577824.jpeg
06 січня 2021 14:07
6D4E3026-5FAB-4078-A86E-B7E34178F869.jpeg
06 січня 2021 14:07
40B9A515-78C8-4AD5-980E-06F97633EAC7.jpeg
06 січня 2021 14:07
3ED4F809-4AC3-4B92-93BF-EC9C16BD7966.jpeg
06 січня 2021 14:07
3CC8E9A8-302B-4A04-A9DD-A383C83C91FC.jpeg
06 січня 2021 14:07
2A8BCEB3-8CE9-4769-895B-B34E02CFA994.jpeg
06 січня 2021 14:07
0ADA76F9-15C1-4E52-BCE9-0D30CAD58E8F.jpeg

Публічні документи

14 січня 2021 15:59
Електронний підпис
06 січня 2021 15:12
Електронний підпис
06 січня 2021 15:06
тендерна пропозиція.pdf
06 січня 2021 15:06
субпідряд.pdf
06 січня 2021 15:06
стаття 17 ч 1.pdf
06 січня 2021 15:06
працівники.pdf
06 січня 2021 15:06
додаток 2.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 10:29
Електронний підпис
19 січня 2021 10:28
довідка МВС.pdf
04 січня 2021 14:13
Електронний підпис
04 січня 2021 14:10
Електронний підпис
04 січня 2021 14:08
додаток 5.1.pdf
04 січня 2021 14:08
додаток 5.pdf
04 січня 2021 14:08
довідка з банку.pdf
04 січня 2021 14:08
витяг єдиний податок.pdf
04 січня 2021 14:08
додаток 11.pdf
04 січня 2021 14:08
додаток 10.pdf
04 січня 2021 14:08
додаток 9.pdf
04 січня 2021 14:08
додаток 8.pdf
04 січня 2021 14:08
додаток 7.pdf
04 січня 2021 14:08
додаток 6 УЖКГ акт.pdf
04 січня 2021 14:08
додаток 6 екосервіс.pdf
04 січня 2021 14:08
додаток 6.pdf
04 січня 2021 14:08
додаток 3.pdf

Публічні документи

07 січня 2021 18:15
Електронний підпис
07 січня 2021 18:14
Інвентарний опис (1).pdf
06 січня 2021 16:18
Електронний підпис
06 січня 2021 16:18
техпаспорт 4.pdf
06 січня 2021 16:18
техпаспорт 3.pdf
06 січня 2021 16:17
техпаспорт 2.pdf
06 січня 2021 16:17
техпаспорт 1.pdf
06 січня 2021 16:17
Технічні вимоги.pdf
06 січня 2021 16:17
Тендерна пропозиція.pdf
06 січня 2021 16:17
Стаття 17 ч.2.pdf
06 січня 2021 16:17
Стаття 17 ч.1.pdf
06 січня 2021 16:17
Проєкт договору.pdf
06 січня 2021 16:17
Договір оренди машин.pdf
06 січня 2021 16:17
Договір №228.pdf
06 січня 2021 16:17
Виписка.pdf
06 січня 2021 16:17
Акт на вивіз сміття.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №9.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №8.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №7.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №6.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №5.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №5.1.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №4.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №4.1.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №3.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №3.1.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №2.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №2.1.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №1.pdf
06 січня 2021 16:09
Акт №1.1.pdf
06 січня 2021 11:34
техпаспорт 4.pdf
06 січня 2021 11:34
техпаспорт 3.pdf
06 січня 2021 11:34
техпаспорт 2.pdf
06 січня 2021 11:33
техпаспорт 1.pdf
06 січня 2021 11:33
Технічні вимоги.pdf
06 січня 2021 11:33
Тендерна пропозиція.pdf
06 січня 2021 11:33
Стаття 17 ч.2.pdf
06 січня 2021 11:33
Стаття 17 ч.1.pdf
06 січня 2021 11:33
Проєкт договору.pdf
06 січня 2021 11:33
Договір оренди машин.pdf
06 січня 2021 11:33
Договір №228.pdf
06 січня 2021 11:33
Виписка.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт на вивіз сміття.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №9.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №8.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №7.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №6.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №5.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №5.1.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №4.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №4.1.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №3.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №3.1.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №2.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №2.1.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №1.pdf
06 січня 2021 11:33
Акт №1.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРА-МИР"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ФОП "ПАЛАМАР НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ЯНІЦЬКА ОЛЕКСАНДРА ЗІНОВІЇВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "МИКИТИН НАДІЯ ІГОРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРА-МИР"
#22359983
Відхилено 782 887,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 16:49
ФОП "ПАЛАМАР НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ"
#2993404557
Відхилено
788 888,00
UAH з ПДВ
15 січня 2021 10:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 січня 2021 00:00
ФОП "ЯНІЦЬКА ОЛЕКСАНДРА ЗІНОВІЇВНА"
#2422304084
Переможець 1 142 062,50
UAH з ПДВ
15 січня 2021 10:49

Документи

13 січня 2021 16:49
Електронний підпис
13 січня 2021 16:48
Протокол_1.PDF

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

15 січня 2021 10:28
Електронний підпис
15 січня 2021 10:27
Протокол 2.PDF
13 січня 2021 16:52
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯНІЦЬКА ОЛЕКСАНДРА ЗІНОВІЇВНА"
#2422304084
1 142 062,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2022 09:47
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2022 13:20
Додаток №3.PDF зміни до договору
05 травня 2022 13:17
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2022 11:32
додаток 17 для ПРОЗОРРО.PDF зміни до договору
04 березня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:05
Додаток 1 235.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 15:29
Договір 13.pdf укладений
12 лютого 2021 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 11.2. Договору на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/235
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення загальної ціни Договору, не більше ніж на 20 %, а саме на 216 978,14 грн.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди продовжити дію договору для проведення оплати за виконані роботи.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2021 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 1 154 798,32
UAH