Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради |
Код ЄДРПОУ: | 37611438 |
Вебсайт: | http://shevchtvo.ucoz.ru |
Місцезнаходження: | 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А |
Контактна особа: |
Ірина Сидорук +380612862324,+380660457694 sidorukirina7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2020 16:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
22 грудня 2020 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Звернення до Держаудитслужби
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-30-000017 ● a3777ab2e8f140b3b94dc4e8ac51f060
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2021 13:40 |
НАКАЗ
30.04.2021 № 229
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 30.04.2021 № 229
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2020-12-22-019829-c, ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проводиться Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради;
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Східним офісом Держаудитслужби в Запорізькій області згідно наказу від 30.04.2021 №229 був проведений моніторинг закупівлі UA-2020-12-22-019829-c, ДК 021:2015:905100000-5:Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проводиться Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради. За результатами моніторингу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме, відмінити переговорну процедуру на підставі п.2 ч.8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради не погоджується із висновками, яких дійшло управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області в повному обсязі із наступних причин. Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (який є Замовником у закупівлі UA-2020-12-22-019829-c, ДК 021:2015:905100000-5:Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) прийнято рішення провести закупівлю послуг за переговорною процедурою із єдиним виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя – ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» на підставі п. 2 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Рішення обумовлено тим, що відповідно до п. 2 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у Консультації за запитом від Територіального управління Державної судової адміністрації України в запорізькій області №1044/2020, Листом від 03.10.2020 N 3304-04/60124-06 надало роз’яснення, що, якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи, в такому разі замовник може здійснити закупівлю шляхом проведення переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону. Встановленими законодавством технічними причинами надання послуг виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи є нормативні вимоги укладення договорів з юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України на підставі проведеного конкурсу Крім того, частинами третьою, одинадцятою статті 35-1 Закону України "Про відходи" визначено, що виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту. Згідно з пунктами 3-5 Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 N 1070, послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб'єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. Відповідно до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя», ТОВ «ВЕЛЬТУМ ЗАПОРІЖЖЯ» є юридичною особою, яка здійснює збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя. У даному випадку, керуючись Законом України «Про відходи», постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011р. № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів», постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами», пунктом 55 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», приймаючи до уваги рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя, рішення Виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 № 468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішенням Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя», відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону має бути застосована переговорна процедура закупівлі.». На наше переконання, наведені в обґрунтуванні законодавчі норми та нормативні документи, а саме рішення органів місцевого самоврядування, якими визначено єдиного виконавця послуг з поводження з побутовими відходами в місті Запоріжжя, є достатнім обґрунтуванням вибору саме переговорної процедури закупівлі послуг на підставі ч. 1 ст. 40, п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону. У своїх висновках управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області спирається на рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 27.01.2021 № 1429-р/пк-пз. Рішенням Адміністративного суд міста Києва від 24.05.2021 року у справі № 640/3604/21 за позовом ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 27.01.2021 № 1429-р/пк-пз визнано протиправним та скасовано. Адміністративний суд міста Києва у своєму рішенні від 24.05.2021 року у справі № 640/3604/21 дійшов висновку, що законодавчі вимоги про укладення договору на надання послуг з вивезення побутових відходів з виконавцем послуг, який є суб’єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та посилання на рішення органів місцевого самоврядування про визначення юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя, є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин.
2021-05-28 11:23:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради подано позов до Управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про скасування висновку за результатами проведеного моніторингу. |
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 280/4613/21 |
Дата відкриття провадження: | 11 липня 2021 |
Документи:
10 серпня 2021 11:44
|
ухвала (1).zip |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" #35924440 |
Переможець |
308 184,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2022 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2022 10:25
|
Доп угода №7 до дог №20200846.pdf | зміни до договору |
15 червня 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2022 16:00
|
додаткова угода №6 до договору 20200846 від 06.01.2021.pdf | зміни до договору |
11 січня 2022 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2022 15:57
|
додаткова угода №5 до договору 20200846 від 06.01.2021.pdf | зміни до договору |
11 січня 2022 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 15:31
|
ДУ Вельтумpdf.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2021 13:33
|
ДУ вельтум.pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 09:41
|
Доп угода№2 до дог№20200846.pdf | зміни до договору |
24 травня 2021 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 09:28
|
ду вельтум.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 16:24
|
ду вельтум.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 14:30
|
Договір №20200846 від 06.01.2021 .pdf | укладений |
06 січня 2021 14:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20200846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20200846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 20200846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 20200846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 20200846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 20200846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 20200846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20200846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |