Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Очікувана вартість
308 184,00 UAH
UA-2020-12-22-019829-c a32a7b37f5ed42b5a1d01115f784aa78
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сидорук

+380612862324
+380660457694
sidorukirina7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради
Код ЄДРПОУ: 37611438
Вебсайт: http://shevchtvo.ucoz.ru
Місцезнаходження: 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А
Контактна особа: Ірина Сидорук
+380612862324,+380660457694
sidorukirina7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" є субєктом господарювання, який реалізує послуги на регіональному ринку, у Запорізькій області та є постачальником з вивезення та захоронення твердих побутових відходів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 16:44
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2935.15 метр кубічний
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69071, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, навчальні заклади ТВО Шевченківського р-ну
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

22 грудня 2020 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-05-000001 • 56aa95a9a2bc43c4a00c53454970eff0
Автор звернення: ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"
Дата створення звернення: 2021-03-05 16:51
  • Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
З А Я В А про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до положень пп.3 п.3 Положення про Державну аудиторську службу України, яке затверджено постановою КМУ №43 від 03.02.2016р. основними завданнями Держаудитслужби є, зорема, здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Підпунктом 3 п.4 вказаного положення передбачено, що Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення, зокрема, перевірки закупівель. Компанія ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» надає послуги з вивезення відходів у м Запоріжжя більше 20 років. Обслуговуємо комерційні, бюджетні та комунальні підприємства, ОСББ. Нам стало відомо, що Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (69071, Україна, м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А; код ЄДРПОУ 37611438) було проведено закупівлю послуг за державні кошти (утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) із порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради було укладено з ТОВ «Вельтум-Запоріжжя» договір №20200846 від 06.01.2021 року про вивезення і захоронення твердих побутових відходів на суму 308 184 грн. за переговорною процедурою, тобто без проведення конкурсу. Обґрунтуванням застосування переговорної процедури на сайті «Прозорро» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-22-019829-c) зазначено наступне: 1) відсутність конкуренції з технічних причин; 2) ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" є субєктом господарювання, який реалізує послуги на регіональному ринку, у Запорізькій області та є постачальником з вивезення та захоронення твердих побутових відходів. Відповідно до положень ч.2 ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі», як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Згідно приписів п.2 ч.2 ст. 40 вказаного Закону, «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу; відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності; укладення договору з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу». Таким чином, одним із випадків можливості застосування переговорної процедури закупівлі творів/послуг є відсутність конкуренції з технічних причин. Технічні причини це причини які пов’язані із технікою (ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» також має велику кількість техніки для виконання такого виду послуг як «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям»). При цьому є не зрозумілим, яким чином пов’язується відсутність конкуренції з технічних причин із тим, що ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" є суб’єктом господарювання, який реалізує послуги на регіональному ринку у Запорізькій області та є постачальником з вивезення та захоронення твердих побутових відходів. ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» також надає послуги з вивезення відходів у Запорізькій області і має таку технічну можливість. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає, у ч.2 ст. 40, такої підстави для застосування переговорної процедури закупівлі як те, що суб’єкт господарювання став переможцем конкурсу на вивезення відходів на певній території. З урахуванням того, що і ТОВ «ЕК Гранік» має технічну можливість надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям на території міста Запоріжжя, посилання на положення п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним. З аналогічного питання ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» неодноразово зверталось до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так, рішенням вказаної колегії №1429-р/пк-пз від 27.01.2021 було зобов'язано Територіальний відділ освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради відмінити процедуру закупівлі за переговорною процедурою – "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-06-001403-c, внаслідок того, що замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстав застосування переговорної процедури за умови відсутності конкуренції з технічних причин. Рішенням цієї колегії №1430-р/пк-пз від 27.01.2021 було зобов'язано Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради відмінити процедуру закупівлі – "утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-06-002265-b. Прошу звернути увагу, що ці скарги було задоволені у зв’язку із тим, що посилання замовника на рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 №468 "Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення Переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя", рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 "Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя" та на положення п. 2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністю конкуренції з технічних причин, є безпідставними. Крім того, Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №438-р/пк-пз від 15.01.2019 року було розглянуто скаргу Комунального підприємства «Миколаївкомунтранс» (стосовно закупівлі UA-2018-12-19-004802-c), який є переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на певній території (м. Миколаїв), про те, що, у відповідності до положень статті 35-1 Закону України «Про відходи», тільки з Комунальним підприємством «Миколаївкомунтранс» може бути на території міста Миколаїв укладено договір надання послуг з вивезення твердих побутових відходів. В рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №438-р/пк-пз від 15.01.2019 року було зазначено, що така вимога є неправомірною, а проведений тендер із участю інших суб’єктів господарської діяльності є правомірним. У випадку, якщо б Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (69071, Україна, м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А; код ЄДРПОУ 37611438) було проведено закупівлю послуг за державні/комунальні кошти (утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) без порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме за конкурсною процедурою, то ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» було б запропоновано меншу вартість цих послуг, що є наслідком заощадження державних/комунальних коштів. На підставі викладеного, П Р О Ш У: 1) призначити та провести перевірку дотримання Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (69071, Україна, м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А; код ЄДРПОУ 37611438) положень Закону України «Про публічні закупівлі» при здійснені закупівлі послуг «утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям» з ТОВ «Вельтум-Запоріжжя» за переговорною процедурою; 2) винних осіб притягнути до передбаченої законодавством відповідальності; 3) надати ТОВ «Екотехнологічна компанія «Гранік» відповідь на вказану заяву.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-30-000017 ● a3777ab2e8f140b3b94dc4e8ac51f060
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021 13:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

30.04.2021 № 229

Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 30.04.2021 № 229


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

UA-2020-12-22-019829-c, ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проводиться Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Східним офісом Держаудитслужби в Запорізькій області згідно наказу від 30.04.2021 №229 був проведений моніторинг закупівлі UA-2020-12-22-019829-c, ДК 021:2015:905100000-5:Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проводиться Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради. За результатами моніторингу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме, відмінити переговорну процедуру на підставі п.2 ч.8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради не погоджується із висновками, яких дійшло управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області в повному обсязі із наступних причин. Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (який є Замовником у закупівлі UA-2020-12-22-019829-c, ДК 021:2015:905100000-5:Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) прийнято рішення провести закупівлю послуг за переговорною процедурою із єдиним виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя – ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» на підставі п. 2 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Рішення обумовлено тим, що відповідно до п. 2 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у Консультації за запитом від Територіального управління Державної судової адміністрації України в запорізькій області №1044/2020, Листом від 03.10.2020 N 3304-04/60124-06 надало роз’яснення, що, якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи, в такому разі замовник може здійснити закупівлю шляхом проведення переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону. Встановленими законодавством технічними причинами надання послуг виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи є нормативні вимоги укладення договорів з юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України на підставі проведеного конкурсу Крім того, частинами третьою, одинадцятою статті 35-1 Закону України "Про відходи" визначено, що виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту. Згідно з пунктами 3-5 Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 N 1070, послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб'єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. Відповідно до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішення Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя», ТОВ «ВЕЛЬТУМ ЗАПОРІЖЖЯ» є юридичною особою, яка здійснює збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя. У даному випадку, керуючись Законом України «Про відходи», постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011р. № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів», постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами», пунктом 55 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», приймаючи до уваги рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя, рішення Виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 № 468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя» та рішенням Запорізької міської ради від 29.01.2020 № 46 «Про визначення на конкурсних засадах юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя», відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону має бути застосована переговорна процедура закупівлі.». На наше переконання, наведені в обґрунтуванні законодавчі норми та нормативні документи, а саме рішення органів місцевого самоврядування, якими визначено єдиного виконавця послуг з поводження з побутовими відходами в місті Запоріжжя, є достатнім обґрунтуванням вибору саме переговорної процедури закупівлі послуг на підставі ч. 1 ст. 40, п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону. У своїх висновках управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області спирається на рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 27.01.2021 № 1429-р/пк-пз. Рішенням Адміністративного суд міста Києва від 24.05.2021 року у справі № 640/3604/21 за позовом ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 27.01.2021 № 1429-р/пк-пз визнано протиправним та скасовано. Адміністративний суд міста Києва у своєму рішенні від 24.05.2021 року у справі № 640/3604/21 дійшов висновку, що законодавчі вимоги про укладення договору на надання послуг з вивезення побутових відходів з виконавцем послуг, який є суб’єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та посилання на рішення органів місцевого самоврядування про визначення юридичної особи, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя, є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин.

2021-05-28 11:23:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради подано позов до Управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про скасування висновку за результатами проведеного моніторингу.
Дата публікації: 03 червня 2021
Номер відкриття провадження: 280/4613/21
Дата відкриття провадження: 11 липня 2021

Документи:

10 серпня 2021 11:44
ухвала (1).zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
Переможець 308 184,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 16:44

Документи

22 грудня 2020 16:44
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:43
Протокол №1.pdf
22 грудня 2020 16:43
Протокол №1 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 16:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
308 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2020 16:44
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:43
Протокол №1.pdf
22 грудня 2020 16:43
Протокол №1 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2022 10:28
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2022 10:25
Доп угода №7 до дог №20200846.pdf зміни до договору
15 червня 2022 09:57
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2022 16:00
додаткова угода №6 до договору 20200846 від 06.01.2021.pdf зміни до договору
11 січня 2022 15:59
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2022 15:57
додаткова угода №5 до договору 20200846 від 06.01.2021.pdf зміни до договору
11 січня 2022 15:56
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 15:31
ДУ Вельтумpdf.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 13:33
ДУ вельтум.pdf зміни до договору
19 липня 2021 12:58
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 09:41
Доп угода№2 до дог№20200846.pdf зміни до договору
24 травня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 09:28
ду вельтум.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 16:24
ду вельтум.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:30
Договір №20200846 від 06.01.2021 .pdf укладений
06 січня 2021 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20200846
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20200846
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 20200846
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 20200846
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 20200846
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 20200846
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 20200846
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20200846
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 341 071,09
UAH (в тому числі ПДВ 56 845,18 UAH)