Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград
Очікувана вартість
2 540 455,00 UAH
UA-2020-12-22-018962-c b6c3485992cc4889b7d9e04ae35c06e8
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Всеволод Кузнецов

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Всеволод Кузнецов
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
07.05.2020 р. року департаментом житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації було укладено договір із Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград» на суму 12 951 450,00 грн з ПДВ.
Відповідно до додаткової угоди №2 від 21.12.2020 р. до договору №14 від 07.05.2020 р., договір виконано на суму 12 260 409,47 грн. з ПДВ.
17.12.2020 року проведено коригування проектної документації вищезазначеного об’єкта. Згідно експертного звіту ДП «Жилком» № 652-Е-20/В від 17.12.2020 р. загальна кошторисна вартість становить 15 522 594,00 грн., в тому числі понесені витрати складають: 12 815 669,00 грн.
Згідно п.5 ч.2 Ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. На підставі вищенаведеного прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі по об’єкту: «Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 17:02
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».Умови застосування переговорної процедури закупівлі - відповідно до п.5 ч.2 ЗУ "Про публічні"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, бульвар Козацької Слави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 95
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

22 грудня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 16:21
Оголош (3).docx
22 грудня 2020 16:21
Проект договору (3).doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
Переможець 2 388 020,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 17:02

Документи

22 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:58
Козац.Славі.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 17:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
2 388 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:58
Козац.Славі.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 січня 2021 13:07
Кінець періоду оскарження: 16 січня 2021 00:00
Дата відміни: 16 січня 2021 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
05 січня 2021 13:07
Електронний підпис
05 січня 2021 13:03
Павлоград.pdf