Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання програмного забезпечення
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-12-22-015841-c ff582c3abb0a46e88767a8a4b04ae259
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чекарев Юрій Михайлович

380577391034 kpkharkovpass@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВПАСС"
Код ЄДРПОУ: 36818918
Місцезнаходження: 61064, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 149-Д
Контактна особа: Чекарев Юрій Михайлович
380577391034
kpkharkovpass@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Згідно п. 2 ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (надалі - Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, а саме у разі існування необхідності захисту права інтелектуальної власності. Виходячи з роз’яснення адміністрації прозоро, даний пункт може бути застосований при закупівлі будь-яких товарів, робіт чи послуг пов’язаних з інтелектуальною власністю та у разі доведення, що замовник не може обрати інший аналогічний продукт, захищений інтелектуальною власністю. Комунальному підприємству «Харківпасс» необхідно здійснити закупівлю послуги постачання програмного забезпечення у чіткій відповідності до вимог роботи програми, пов’язаної з безперервною роботою та виконанням функцій покладених органами місцевого самоврядування. Згідно ч. 4 ст. 8 Законі України «Про міський електричний транспорт», органи місцевого самоврядування запроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду, встановлюють порядок її функціонування, а також форми носіїв, види, порядок обігу та реєстрації проїзних документів, визначають особу, уповноважену здійснювати справляння плати за транспортні послуги в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду. Відповідно до рішення 16 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 08.11.2017р. №846/17 «Про внесення змін до рішення 14 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.09.2017р. №787/17 «Про затвердження правил користування міським електричним транспортом та впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду», згідно якого комунальне підприємство «Харківпасс» уповноважено здійснити всі необхідні дії, спрямовані на забезпечення виготовлення та розповсюдження електронних квитків, справляння плати за проїзд, розподілу та перерахування коштів плати за проїзд перевізникам з використанням системи «Електронний квиток», зазначеної в рішенні 10 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 21.12.2016р. №503/16. Програмою сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням 9 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 26.10.2016р. №419/16 (зі змінами), комунальне підприємство «Харківпасс» (далі – КП «Харківпасс» або підприємство) зобов’язане здійснювати розрахунки кількості отримувачів додаткових соціальних гарантій, суми витрат, що підлягають відшкодуванню перевізникам у якості компенсації за перевезення кожного пільговика міським електричним транспортом м. Харкова та загальної суми для відшкодування перевізникам. Ці розрахунки підприємство зобов’язане до 10 числа щомісячно (за попередній місяць) надавати до управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради. Згідно вказаної Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова на 2017-2020 роки (зі змінами), підприємство відповідає за достовірність даних щодо кількості поїздок оплачених за пільговим тарифом та розміру нарахування сум компенсації за надані додаткові соціальні гарантії – право пільгового проїзду у міському електротранспорті м. Харкова. Облік розповсюджених підприємством електронних квитків, облік проїздів зареєстрованих у системі «Електронний квиток» за допомогою розповсюджених підприємством електронних квитків, складання розрахунків кількості отримувачів додаткових соціальних гарантій – права пільгового проїзду міським електричним транспортом м. Харкова, визначення сум витрат, що підлягають відшкодуванню перевізникам є безперервним процесом. Підприємству необхідно заключити договір з Власником комп’ютерної програми, що надає підприємству можливість здійснювати персоніфікований облік проїздів реєстрація яких здійснена кожним Пільговиком за допомогою електронних квитків «Е-ticket». Зважаючи на вищезазначене, КП «Харківпасс» вважає за доцільне здійснити закупівлю даної послуги, згідно ДК 021:2015 код CPV 72268000-1 «Послуги з постачання програмного забезпечення» у фізичної особи Думчева Михайла Сергійовича, а саме: «Программно-аппаратный комплекс «Учет проездов зарегестрированных с помощью «Е-ticket» и персонализация льготных категорий граждан» у зв'язку з тим, що на ринку не існує аналогу готового продукту для використання. Закупка даної програми дозволить встановити її в найкоротші терміни на пристрої замовника, без пробного періоду та значних дороботок (оновлень), що не стане перешкодою безперервного процесу діяльності підприємства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 16:46
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Використання програмного забезпечення для здійснення персоніфікованого обліку проїздів, реєстрація яких здійснена за допомогою електронних квитків «Е-ticket»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61064, Україна, Харківська область, Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 149-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72268000-1 — Послуги з постачання програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 грудня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДУМЧЕВ М.С.
#3276809474
Переможець 3 500 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 16:46

Документи

22 грудня 2020 16:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 16:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДУМЧЕВ М.С.
#3276809474
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2020 16:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 12:26
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2021 15:27
Scan_20210111.jpg зміни до договору
11 січня 2021 15:25
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:23
Ліцензійний договір.pdf укладений
04 січня 2021 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що Ліцензіат за договором не є платником ПДВ, буди внесени зміни до п.5.1. договору, зокрема виключено фразу "у тому числі 20% ПДВ"
Номер договору про закупівлю: Л/4-01-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі шляхом зміни умов використання програмного продукта, а саме передачі виключного майнового права на використання програмного продукта
Номер договору про закупівлю: Л/4-01-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 583 333,33 UAH)