Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60170000-0,Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги)
Очікувана вартість
1 650 617,00 UAH
UA-2020-12-22-015804-c f7bdfac13b644b8082ea658ff12aa0a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Макаренко

+380983051128 serdyuk.hanna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а
Контактна особа: Альона Макаренко
+380983051128
serdyuk.hanna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2021 14:36
Початок аукціону: 22 лютого 2021 14:24
Очікувана вартість: 1 650 617,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 506,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
60170000-0,Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Короленка 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника.
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника.
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 лютого 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 14:57
ТД зі змінами від 09.02.2021 (2).pdf
09 лютого 2021 14:57
Перелік змін від 09.02.2021 (2).pdf
12 січня 2021 14:26
Перелік змін від 12.01.2021.pdf
12 січня 2021 14:26
ТД зі змінами від 12.01.2021.pdf
05 січня 2021 15:03
Перелік змін по транспорту до протоколу № 3.pdf
05 січня 2021 15:03
Тендерна документація зі змінами (3).pdf
22 грудня 2020 15:16
Тендерна документація (7).pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-22-015804-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2856205459
Дата подання: 09 січня 2021 21:13
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2020-12-22-015804-c Тендерним комітетом: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги» Предмет закупівлі: 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм Наша компанія хоче взяти участь в даній процедурі закупівлі, проте тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які не дають змоги нам взяти участь в ній. Назва учасників аукціону: 1. ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ (далі – Учасник, Скаржник) 2. Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради (далі – Замовник торгів) Замовник торгів на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» оголосив про проведення процедури закупівлі в електронній системі ProZorro. Скаржник не погоджується з визначеними Замовником умовами тендерної документації (надалі по тексту - Документація), як такою, що суперечить Законодавству про публічні закупівлі. Уважно вивчивши Документацію, вважаємо її незаконною та такою, що не відповідає нормам Закону з наступних підстав (встановлення замовником дискримінаційних умов в оголошені про проведення закупівлі). 1. Пункт 8 Додатку № 2 до Тендерної документації Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають договір на надання послуг з небезпечними відходами та сканкопії актів наданих послуг. Скаржник є учасником ринку з предметом закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм» в Україні та не має договору надання послуг з небезпечними відходами та сканкопіїї відповідних актів наданих послуг, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм». Скаржник має всі необхідні умови для повного та своєчасного виконання договору закупівлі, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі, у разі перемоги. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Відповідно до статті 35 прим 1 Закону України «Про відходи», небезпечні відходи у складі побутових відходів збираються окремо від інших видів побутових відходів, а також мають відокремлюватися на етапі збирання чи сортування та передаватися спеціалізованим підприємствам, що одержали ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Також, перевезення відходів здійснюється спеціально обладнаними транспортними засобами. Згідно технічного завдання Замовника, Додаток 4, Замовник для виконання умов технічного завдання застосовує легкові автомобілі, які ні яким чином не пристосовані для збирання навіть побутового сміття (не те, що небезпечних відходів). Таким чином, Законодавець забороняє здійснювати діяльність з збирання відходів не спеціально обладнаними автомобілями, в нашому випадку - легковими автомобілями. Разом з тим, згідно предмету закупівлі та технічного завдання, Замовник замовляє послуги з перевезення, а не збирання відходів, враховуючи зазначене, зовсім не зрозуміло для чого Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження наявності договору на надання послуг з небезпечними відходами. Таким чином, виконати вимогу Замовника, наведену у тендерній документації зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність зі збирання відходів. Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом. Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації викладену в Пункт 8 Додатку № 2 до Тендерної документації « Копію чинного договору Учасника на надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами та сканкопії актів наданих послуг за договором.»(цитата) та усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення даної вимоги. 2. Пункт 9 Додатку № 2 до Тендерної документації Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають договір з лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки. Скаржник є учасником ринку з предмету закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм» в Україні та не має договору з лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм». Скаржник має всі необхідні умови для повного та своєчасного виконання договору закупівлі, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі, у разі перемоги. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Замовник торгів ні яким чином не обґрунтовує вимогу надання договору з лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки та не вказує, на які саме вимірювальні прилади має бути укладений договір. Скаржник не використовує ні якої вимірювальної техніки, яка підпадає під дію закону «Про метрологію та метрологічну діяльність» для виконання умов проекту договору та технічного завдання. Скаржником для виконання проекту договору пропонується транспорт, який пройшов обов’язковий контроль технічного стану транспортних засобів (документи додаються). Проходження технічного контролю було здійснення у ТОВ «Д.І,О. – Трейдер Інтернаціонал». Згідно постанови кабінету Міністрів України № 137 від 30 січня 2012 року, Скаржник має право вільного вибору виконавця проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу. Обмеження щодо вибору виконавця, зокрема, залежно від місця реєстрації транспортного засобу, не допускається. Разом з тим, згідно предмету закупівлі та технічного завдання, Замовник замовляє послуги з перевезення, а не послуги, які здійснюються з використанням вимірювальної техніки. Враховуючи зазначене, зовсім не зрозуміло, для чого Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження наявності договору з випробувальною лабораторією. Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом. Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації, викладену в Пункті 9 Додатку № 2 до Тендерної документації « Копію чинного договору Учасника з лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки»(цитата) та усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення даної вимоги. 3. Пункт 10 Додатку № 2 до Тендерної документації Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають договір на придбання палива з суб’єктом, що здійснює продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій. Скаржник є учасником ринку з предметом закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм» в Україні та не має договору з суб’єктом, що здійснює продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предмету закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм». Скаржник має всі необхідні умови для повного та своєчасного виконання договору закупівлі, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі, у разі перемоги. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Замовник торгів ні яким чином не обґрунтовує вимогу, чому Учасники торгів мають купувати нафтопродукти саме за договором. Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 на яку посилається Замовник торгів дозволяє здійснювати продаж нафтопродуктів в роздріб без наявності договору. Законодавець ні яким чином не обмежує продаж нафтопродуктів лише при наявності договору. А наявність договору з суб’єктом, що здійснює продаж нафтопродуктів ні яким чином не гарантує відпуск палива Учасникам торгів. Скаржник купує нафтопродукти в роздріб за готівку. Що підтверджується довідкою про видачу коштів. Керуючись Постановою КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 розрахунки за реалізовані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або у безготівковій формі (із використанням електронних платіжних засобів, паливних карток, талонів, відомостей на відпуск пального тощо) в установленому законодавством порядку. Разом з продукцією споживачеві в обов’язковому порядку видається розрахунковий документ установленої форми на повну суму проведеної операції, який підтверджує факт купівлі товару. Таким чином, договір необхідний при здійсненні розрахунків в безготівковій формі. Скаржник є фізичною особою підприємцем, та для здійснення господарської діяльності не потребує договору з суб’єктом, що реалізує нафтопродукти, так як має можливість купувати нафтопродукти за готівку в роздріб. Враховуючи зазначене, виконати умови технічного завдання, купуючи нафтопродукти в роздріб за готівку без наявності договору з суб’єктом продажу нафтопродуктів. Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом. Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації викладену в Пункт 9 Додатку № 2 до Тендерної документації « Копію чинного договору Учасника з лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки Копію чинного договору Учасника на придбання палива з суб’єктом, що здійснює продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій, які призначені для заправки транспортних засобів моторним пальним, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 (зі змінами).»(цитата) та усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення даної вимоги. 4. Пункт 3 Додатку № 3 до Тендерної документації Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів (датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю). Сторінка 22 Тендерної документації Цитата: "-Лист-відгук (доповнити) не менше двох від контрагентів, які отримували транспортні послуги по аналогічним договорам, з інформацією про належне виконання таких договорів (датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю)". Скаржник є учасником ринку з предмету закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм» в Україні та не має двох листів відгуків (датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю), проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм». Скаржник має всі необхідні умови для повного та своєчасного виконання договору закупівлі, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі, у разі перемоги. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Скаржник для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору має три договори з документами, що підтверджують виконання та лист відгук (додаються до скарги): - Договір з Виконкомом Саксаганської районної у місті раді (лист відгук від 17.12.2019 року). Таким чином, Скаржник в повному обсязі може виконати умови закупівлі в частині підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору, та виконати вимоги технічного завдання. Проте, не має другого відгуку з датою видачі не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю, а має з датою від 17.12.2019 року. Хочемо зауважити, що дата видачі відгуку ні яким чином не впливає на можливість Замовника торгів встановити рекомендації Замовника послуг по договору, щодо якості наданих Скаржником послуг. Таким чином, встановлена вимога Замовником ні яким чином не підтверджує якість наданих послуг за аналогічним договором. Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом. Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. На підставі аргументації вище просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації, викладену в Пункт 9 Додатку № 2 до Тендерної документації «…(датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю)»(цитата) та усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення даної вимоги. Документація Замовника містить вимоги, що суперечать принципам здійснення закупівель визначених Законом. Відповідно до Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до законодавства. Вимоги, встановлені в документації, визивають протиріччя між вимогами Замовника та вимогами чинного законодавства. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується внесення дискримінаційних умов до тендерної документації 3. Виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації викладену в пункті 1 обґрунтування скарги. 4. Виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації викладену в пункті 2 обґрунтування скарги. 5. Виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації викладену в пункті 3 обґрунтування скарги. 6. Виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації викладену в пункті 4 обґрунтування скарги. ДОДАТКИ: 1) Документи проходження технічного контролю на 10 аркушах. 2) Довідка про закупівлю нафтопродуктів за готівку на 1 аркуші. 3) Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, три договори, акти виконаних робіт, лист відгук на 56 аркушах. З ПОВАГОЮ ФОП Курочка Е. С.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 січня 2021 15:27
рішення від 12.01.2021 №350+ Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 січня 2021 15:27
рішення від 02.02.2021 №1815.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2021 19:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації: 1) Пункт 1 розділу IV викласти зі змінами, а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.02.2021» 2) Пункт 6 Додатку 2 «Чинний договір Учасника на надання послугу сфері поводження з небезпечними відходами (зношені шини, акумуляторні батареї) та акти наданих послуг за цим договором» - виключити. 3) Пункт 8 Додатку 2 « Чинний договір Учасника на придбання палива з суб 'єктом, що здійснює продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій, які призначені для заправки транспортних засобів моторним пальним, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997№ 1442 (зі змінами)» - виключити. (Тендерна документація в новій редакції додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (перелік змін додається):
Дата виконання рішення замовником: 09 лютого 2021 15:05
Номер скарги: UA-2020-12-22-015804-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КП "АВТОБАЗА №1", Код ЄДРПОУ:34811402
Дата подання: 02 березня 2021 11:15
Скарга
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2021 15:38
рішення від 04.03.2021 № 4114 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 15:38
рішення від 26.03.2021 №6127.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 21:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом 53 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції КП Автобаза № 1 та повернуто їх на кваліфікацію. Рішення від 26.03.2021 № 6127-р/пк-пз виконано. Протокол розгляду додається.
Дата виконання рішення замовником: 07 квітня 2021 16:35

Документи подані скаржником

09 січня 2021 21:10
Протоколи.pdf
09 січня 2021 21:10
Скарга.pdf
09 січня 2021 21:10
Лист відгук.pdf
09 січня 2021 21:10
Договір _ 3.pdf
09 січня 2021 21:10
Договір _ 2.pdf
09 січня 2021 21:10
Договір _ 1.pdf
09 січня 2021 21:10
Довідка.pdf
09 січня 2021 21:10
Акти.pdf
09 січня 2021 21:17
71.png
09 січня 2021 21:20
Електронний підпис

Документи подані замовником

16 січня 2021 09:47
Лист на АМКУ.pdf
09 лютого 2021 15:05
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 18.pdf

Документи подані скаржником

02 березня 2021 10:19
Скарга АВТОБАЗА.docx
02 березня 2021 10:19
Скарга.pdf

Документи подані замовником

10 березня 2021 16:45
Відповідь на скаргу.pdf
07 квітня 2021 16:35
Протокол №53.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ 1 433 020,00
UAH з ПДВ
1 433 020,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
КП "АВТОБАЗА №1" 1 465 499,96
UAH з ПДВ
1 465 499,96
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 лютого 2021 14:01
Електронний підпис
18 лютого 2021 13:55
Зміни 3.pdf
18 лютого 2021 13:55
Гарантійний лист.pdf
18 січня 2021 13:52
Електронний підпис
09 січня 2021 21:19
Електронний підпис
09 січня 2021 17:53
Електронний підпис
09 січня 2021 17:45
Пропозиція.pdf
09 січня 2021 17:44
Гарантійний лист.pdf
09 січня 2021 17:44
Лист-згода.pdf
05 січня 2021 17:12
Електронний підпис
05 січня 2021 17:11
Документи 2.pdf
05 січня 2021 17:11
Проект договору.pdf
05 січня 2021 17:11
Водій Лисов.pdf
05 січня 2021 17:11
Водій Юрченко.pdf
05 січня 2021 17:11
Пропозиція.pdf
05 січня 2021 17:11
Документи.pdf
05 січня 2021 17:11
Договір _ 2.pdf
05 січня 2021 17:11
Водій Русін.pdf
05 січня 2021 17:11
Штатний розклад.pdf
05 січня 2021 17:11
Акти.pdf
05 січня 2021 17:11
документи ст. 17.pdf
05 січня 2021 17:11
Курочка Е. С..pdf
05 січня 2021 17:11
Водій Солощенко.pdf
05 січня 2021 17:11
Бейгул.pdf
05 січня 2021 17:11
Договір _ 1.pdf
05 січня 2021 17:11
Лист-відгук.pdf
05 січня 2021 17:11
Медичний працівник.pdf
05 січня 2021 17:11
Договір _ 3.pdf

Публічні документи

14 квітня 2021 14:56
Електронний підпис
14 квітня 2021 14:54
Довідка юр.особа.zip
14 квітня 2021 14:54
Довідка п.12ч.1ст.17.pdf
14 квітня 2021 14:54
Довідка п.7ч.1ст.17.pdf
14 квітня 2021 14:54
Довідка МВС.pdf
14 квітня 2021 14:54
Довідка ДФС.zip
18 лютого 2021 17:52
Електронний підпис
18 лютого 2021 17:49
Довідка щодо ст 17.pdf
18 лютого 2021 17:49
Довідка щодо ст 17.pdf
18 лютого 2021 17:49
Довідка щодо ст 17.pdf
18 лютого 2021 17:49
Специфікація.pdf
18 лютого 2021 17:49
Пропозиція.pdf
18 лютого 2021 17:49
Про працівників.pdf
18 лютого 2021 17:49
МТ база транспорт.pdf
18 лютого 2021 17:49
Досвід.pdf
18 лютого 2021 17:49
22.Документи Додаток 4.pdf
18 лютого 2021 17:49
17.Листи відгуки.pdf
18 лютого 2021 17:49
16.Копія договору №26.pdf
18 лютого 2021 17:49
16.1.Акти договір №26.pdf
18 лютого 2021 17:49
15.Копія договору №11.pdf
18 лютого 2021 17:49
15.1.Акти договір №11.pdf
18 лютого 2021 17:49
2.Витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

документи ст. 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

документи ст. 17.pdf

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

документи ст. 17.pdf

КП "АВТОБАЗА №1"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ
#2856205459
Рішення скасоване 1 433 020,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 16:33
КП "АВТОБАЗА №1"
#34811402
Рішення скасоване 1 465 499,96
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 16:33
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ
#2856205459
Відхилено 1 433 020,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 16:38
КП "АВТОБАЗА №1"
#34811402
Переможець 1 465 499,96
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "АВТОБАЗА №1"
#34811402
1 465 499,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2023 11:23
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2022 13:39
ДУ№6 до договору№41-79 від 19.04.21.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 13:33
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 11:24
Додаткова угода № 5 до договору № 79.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:36
Додаткова угода № 4 до договору № 41-79 выд 19.04.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:32
Додаткова угода № 3 до договору 41-79 від 19.04.2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 15:09
Додаткова угода №2 до Договору №79.pdf зміни до договору
28 травня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 15:21
Додаткова угода №1 До Договору №79.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 10:52
Договір №79.pdf укладений
22 квітня 2021 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 до Договору №41/79 від 19.04.2021 1.Керуючись п.п.3 п.13.2, п.13.3. Договору від 19.04.2021 №41/79 (далі Договір), з метою покращення якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору шляхом викладення Додатків №1 та №2 до Договору у новій редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Згідно п.3.3., п.13.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору на 209 383,64 (двісті дев'ять тисяч триста вісімдесят три грн. 64 коп.) та викласти п.3.1. Договору у новій редакції, а саме: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 256 116,32 ( один мільйон двісті п'ятдесят шість тисяч сто шістнадцять грн. 32 коп.) з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення на визначений період.» 3. Умови Договору не обумовлені даною додатковою угодою залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Додаткова угода укладена в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу для кожної зі Сторін і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 41/79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п.п.З п.13.2, п.13.3. Договору від 19.04.2021 № 41/79 (далі Договір), з метою покращення якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору шляхом викладення Додатків №1 та №2 до Договору у новій редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Умови Договору не обумовлені даною додатковою угодою залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 3. Додаткова угода укладена в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу для кожної зі Сторін і є невід’ємною частиною Договор
Номер договору про закупівлю: 41/79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч .6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5.1. Договору № 41/79 від 19.04.2021 (далі - Договір) Сторони погодились продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, шляхом викладення п. 5.1. та п. 10.1 Договору у новій редакції: «П. 5.1.» Строк надання послуг: протягом 2021 року по 31 січня 2022 року. «П. 10.1.» 10.1. Термін дії Договору визначається з 19.04.2021 по 31.01.2022 року, а в частині виконання зобов'язань за Договором - до повного їх виконання. 2. Умови Договору не обумовлені даною додатковою угодою залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 3. Додаткова угода укладена в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу для кожної зі Сторін і є невід’ємною частиною Договору
Номер договору про закупівлю: 41/79
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І.Керуючись п.п.З п.13.2, п.13.3. Договору від 19.04.2021 № 41/79 (далі Договір), Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору на 732,82 (сімсот тридцять дві грн. 82 коп.) та викласти Додаток №1 до Договору у новій редакції, яка додається та п.3.1. Договору у новій редакції, а саме: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 255 383,50 ( один мільйон двісті п'ятдесят п’ять тисяч триста вісімдесят три грн. 50 коп.) з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення на визначений період.» 3. Умови Договору не обумовлені даною додатковою угодою залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 4. Додаткова угода укладена в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу для кожної зі Сторін і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 41/79
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за Договором домовились Збільшити вартість Договору, визначену у пункті 3.1 Договору, на суму 158 860,00 гри. (сто п’ятдесят вісім тисяч вісімсот шістдесят гривень, 00 копійок) з ПДВ, та викласти п. 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 1 414 243,50 грн.( один мільйон чотириста чотирнадцять тисяч двісті сорок три гривні, п’ятдесят копійок) з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення на визначений період.» 2. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання та діє до повного виконання Сторонами передбачених Договором та даною Угодою зобов’язань. 3. Інші умови Договору, що не стосуються даної Додаткової угоди, залишаються незмінними. 4. Дана Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною Договору 9 від 19.04.2021р.
Номер договору про закупівлю: 41/79
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.3.3 Договору №41/79 від 19.04.2021 року, Сторони домовились зменшити суму Договору на 137.39 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 41/79
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 1 414 106,11
UAH (в тому числі ПДВ 235 684,35 UAH)