Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
60170000-0,Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги)
Очікувана вартість
1 650 617,00 UAH
UA-2020-12-22-015804-c ● f7bdfac13b644b8082ea658ff12aa0a5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052554 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
Контактна особа: |
Альона Макаренко +380983051128 serdyuk.hanna@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2020 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 14:36 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 14:24 |
Очікувана вартість: | 1 650 617,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 506,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
60170000-0,Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Короленка 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 15:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 14:57 |
ТД зі змінами від 09.02.2021 (2).pdf | |
09 лютого 2021 14:57 |
Перелік змін від 09.02.2021 (2).pdf | |
12 січня 2021 14:26 |
Перелік змін від 12.01.2021.pdf | |
12 січня 2021 14:26 |
ТД зі змінами від 12.01.2021.pdf | |
05 січня 2021 15:03 |
Перелік змін по транспорту до протоколу № 3.pdf | |
05 січня 2021 15:03 |
Тендерна документація зі змінами (3).pdf | |
22 грудня 2020 15:16 |
Тендерна документація (7).pdf |
09 лютого 2021 15:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 лютого 2021 14:57 |
ТД зі змінами від 09.02.2021 (2).pdf
|
|||||||||
09 лютого 2021 14:57 |
Перелік змін від 09.02.2021 (2).pdf
|
|||||||||
12 січня 2021 14:26 |
Перелік змін від 12.01.2021.pdf
|
|||||||||
12 січня 2021 14:26 |
ТД зі змінами від 12.01.2021.pdf
|
|||||||||
05 січня 2021 15:03 |
Перелік змін по транспорту до протоколу № 3.pdf
|
|||||||||
05 січня 2021 15:03 |
Тендерна документація зі змінами (3).pdf
|
|||||||||
22 грудня 2020 15:16 |
Тендерна документація (7).pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-22-015804-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2856205459
Дата подання: 09 січня 2021 21:13
Дата подання: 09 січня 2021 21:13
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2020-12-22-015804-c
Тендерним комітетом: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги»
Предмет закупівлі: 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Наша компанія хоче взяти участь в даній процедурі закупівлі, проте тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які не дають змоги нам взяти участь в ній.
Назва учасників аукціону:
1. ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ (далі – Учасник, Скаржник)
2. Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради (далі – Замовник торгів)
Замовник торгів на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» оголосив про проведення процедури закупівлі в електронній системі ProZorro.
Скаржник не погоджується з визначеними Замовником умовами тендерної документації (надалі по тексту - Документація), як такою, що суперечить Законодавству про публічні закупівлі.
Уважно вивчивши Документацію, вважаємо її незаконною та такою, що не відповідає нормам Закону з наступних підстав (встановлення замовником дискримінаційних умов в оголошені про проведення закупівлі).
1. Пункт 8 Додатку № 2 до Тендерної документації
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають договір на надання послуг з небезпечними відходами та сканкопії актів наданих послуг.
Скаржник є учасником ринку з предметом закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм» в Україні та не має договору надання послуг з небезпечними відходами та сканкопіїї відповідних актів наданих послуг, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм».
Скаржник має всі необхідні умови для повного та своєчасного виконання договору закупівлі, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі, у разі перемоги.
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Відповідно до статті 35 прим 1 Закону України «Про відходи», небезпечні відходи у складі побутових відходів збираються окремо від інших видів побутових відходів, а також мають відокремлюватися на етапі збирання чи сортування та передаватися спеціалізованим підприємствам, що одержали ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
Також, перевезення відходів здійснюється спеціально обладнаними транспортними засобами.
Згідно технічного завдання Замовника, Додаток 4, Замовник для виконання умов технічного завдання застосовує легкові автомобілі, які ні яким чином не пристосовані для збирання навіть побутового сміття (не те, що небезпечних відходів).
Таким чином, Законодавець забороняє здійснювати діяльність з збирання відходів не спеціально обладнаними автомобілями, в нашому випадку - легковими автомобілями.
Разом з тим, згідно предмету закупівлі та технічного завдання, Замовник замовляє послуги з перевезення, а не збирання відходів, враховуючи зазначене, зовсім не зрозуміло для чого Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження наявності договору на надання послуг з небезпечними відходами.
Таким чином, виконати вимогу Замовника, наведену у тендерній документації зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність зі збирання відходів.
Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації викладену в Пункт 8 Додатку № 2 до Тендерної документації « Копію чинного договору Учасника на надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами та сканкопії актів наданих послуг за договором.»(цитата) та усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення даної вимоги.
2. Пункт 9 Додатку № 2 до Тендерної документації
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають договір з лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки.
Скаржник є учасником ринку з предмету закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм» в Україні та не має договору з лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм».
Скаржник має всі необхідні умови для повного та своєчасного виконання договору закупівлі, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі, у разі перемоги.
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Замовник торгів ні яким чином не обґрунтовує вимогу надання договору з лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки та не вказує, на які саме вимірювальні прилади має бути укладений договір.
Скаржник не використовує ні якої вимірювальної техніки, яка підпадає під дію закону «Про метрологію та метрологічну діяльність» для виконання умов проекту договору та технічного завдання.
Скаржником для виконання проекту договору пропонується транспорт, який пройшов обов’язковий контроль технічного стану транспортних засобів (документи додаються).
Проходження технічного контролю було здійснення у ТОВ «Д.І,О. – Трейдер Інтернаціонал».
Згідно постанови кабінету Міністрів України № 137 від 30 січня 2012 року, Скаржник має право вільного вибору виконавця проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу. Обмеження щодо вибору виконавця, зокрема, залежно від місця реєстрації транспортного засобу, не допускається.
Разом з тим, згідно предмету закупівлі та технічного завдання, Замовник замовляє послуги з перевезення, а не послуги, які здійснюються з використанням вимірювальної техніки. Враховуючи зазначене, зовсім не зрозуміло, для чого Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження наявності договору з випробувальною лабораторією.
Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом.
Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації, викладену в Пункті 9 Додатку № 2 до Тендерної документації « Копію чинного договору Учасника з лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки»(цитата) та усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення даної вимоги.
3. Пункт 10 Додатку № 2 до Тендерної документації
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають договір на придбання палива з суб’єктом, що здійснює продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій.
Скаржник є учасником ринку з предметом закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм» в Україні та не має договору з суб’єктом, що здійснює продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предмету закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм».
Скаржник має всі необхідні умови для повного та своєчасного виконання договору закупівлі, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі, у разі перемоги.
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Замовник торгів ні яким чином не обґрунтовує вимогу, чому Учасники торгів мають купувати нафтопродукти саме за договором.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 на яку посилається Замовник торгів дозволяє здійснювати продаж нафтопродуктів в роздріб без наявності договору.
Законодавець ні яким чином не обмежує продаж нафтопродуктів лише при наявності договору.
А наявність договору з суб’єктом, що здійснює продаж нафтопродуктів ні яким чином не гарантує відпуск палива Учасникам торгів.
Скаржник купує нафтопродукти в роздріб за готівку. Що підтверджується довідкою про видачу коштів.
Керуючись Постановою КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 розрахунки за реалізовані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або у безготівковій формі (із використанням електронних платіжних засобів, паливних карток, талонів, відомостей на відпуск пального тощо) в установленому законодавством порядку. Разом з продукцією споживачеві в обов’язковому порядку видається розрахунковий документ установленої форми на повну суму проведеної операції, який підтверджує факт купівлі товару.
Таким чином, договір необхідний при здійсненні розрахунків в безготівковій формі.
Скаржник є фізичною особою підприємцем, та для здійснення господарської діяльності не потребує договору з суб’єктом, що реалізує нафтопродукти, так як має можливість купувати нафтопродукти за готівку в роздріб.
Враховуючи зазначене, виконати умови технічного завдання, купуючи нафтопродукти в роздріб за готівку без наявності договору з суб’єктом продажу нафтопродуктів.
Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом.
Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації викладену в Пункт 9 Додатку № 2 до Тендерної документації « Копію чинного договору Учасника з лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки Копію чинного договору Учасника на придбання палива з суб’єктом, що здійснює продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій, які призначені для заправки транспортних засобів моторним пальним, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 (зі змінами).»(цитата) та усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення даної вимоги.
4. Пункт 3 Додатку № 3 до Тендерної документації
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають листи-відгуки (не менше двох) від контрагентів (датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю).
Сторінка 22 Тендерної документації
Цитата: "-Лист-відгук (доповнити) не менше двох від контрагентів, які отримували транспортні послуги по аналогічним договорам, з інформацією про належне виконання таких договорів (датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю)".
Скаржник є учасником ринку з предмету закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм» в Україні та не має двох листів відгуків (датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю), проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм».
Скаржник має всі необхідні умови для повного та своєчасного виконання договору закупівлі, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі, у разі перемоги.
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Скаржник для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору має три договори з документами, що підтверджують виконання та лист відгук (додаються до скарги):
- Договір з Виконкомом Саксаганської районної у місті раді (лист відгук від 17.12.2019 року).
Таким чином, Скаржник в повному обсязі може виконати умови закупівлі в частині підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору, та виконати вимоги технічного завдання.
Проте, не має другого відгуку з датою видачі не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю, а має з датою від 17.12.2019 року.
Хочемо зауважити, що дата видачі відгуку ні яким чином не впливає на можливість Замовника торгів встановити рекомендації Замовника послуг по договору, щодо якості наданих Скаржником послуг.
Таким чином, встановлена вимога Замовником ні яким чином не підтверджує якість наданих послуг за аналогічним договором.
Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом.
Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
На підставі аргументації вище просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації, викладену в Пункт 9 Додатку № 2 до Тендерної документації «…(датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю)»(цитата) та усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення даної вимоги.
Документація Замовника містить вимоги, що суперечать принципам здійснення закупівель визначених Законом.
Відповідно до Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до законодавства.
Вимоги, встановлені в документації, визивають протиріччя між вимогами Замовника та вимогами чинного законодавства.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується внесення дискримінаційних умов до тендерної документації
3. Виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації викладену в пункті 1 обґрунтування скарги.
4. Виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації викладену в пункті 2 обґрунтування скарги.
5. Виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації викладену в пункті 3 обґрунтування скарги.
6. Виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації викладену в пункті 4 обґрунтування скарги.
ДОДАТКИ:
1) Документи проходження технічного контролю на 10 аркушах.
2) Довідка про закупівлю нафтопродуктів за готівку на 1 аркуші.
3) Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, три договори, акти виконаних робіт, лист відгук на 56 аркушах.
З ПОВАГОЮ
ФОП Курочка Е. С.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 січня 2021 15:27
рішення від 12.01.2021 №350+ Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 січня 2021 15:27
Інформація про перенесення розгляду скарги від 20.01.2021 №686 .pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 20:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2021 №1815.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 18:51
рішення від 02.02.2021 №1815.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2021 19:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації:
1) Пункт 1 розділу IV викласти зі змінами, а саме:
«Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.02.2021»
2) Пункт 6 Додатку 2 «Чинний договір Учасника на надання послугу сфері поводження
з небезпечними відходами (зношені шини, акумуляторні батареї) та акти наданих послуг
за цим договором» - виключити.
3) Пункт 8 Додатку 2 « Чинний договір Учасника на придбання палива з суб 'єктом, що
здійснює продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій, які
призначені для заправки транспортних засобів моторним пальним, відповідно до
Постанови КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від
20.12.1997№ 1442 (зі змінами)» - виключити.
(Тендерна документація в новій редакції додається), а також затвердити перелік змін,
що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (перелік змін додається):
Дата виконання рішення замовником: 09 лютого 2021 15:05
Номер скарги: UA-2020-12-22-015804-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КП "АВТОБАЗА №1", Код ЄДРПОУ:34811402
Дата подання: 02 березня 2021 11:15
Дата подання: 02 березня 2021 11:15
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2021 15:38
рішення від 04.03.2021 № 4114 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 15:38
Інформація про перенесення розгляду скарги від 16.03.2021 №3690.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 14:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2021 № 6127.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 17:17
рішення від 26.03.2021 №6127.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 21:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом 53 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції КП Автобаза № 1 та повернуто їх на кваліфікацію. Рішення від 26.03.2021 № 6127-р/пк-пз виконано. Протокол розгляду додається.
Дата виконання рішення замовником: 07 квітня 2021 16:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ |
1 433 020,00
UAH з ПДВ
|
1 433 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "АВТОБАЗА №1" |
1 465 499,96
UAH з ПДВ
|
1 465 499,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ #2856205459 |
Рішення скасоване |
1 433 020,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 16:33
|
КП "АВТОБАЗА №1" #34811402 |
Рішення скасоване |
1 465 499,96
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 16:33
|
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ #2856205459 |
Відхилено |
1 433 020,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 16:38
|
КП "АВТОБАЗА №1" #34811402 |
Переможець |
1 465 499,96
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2022 13:39
|
ДУ№6 до договору№41-79 від 19.04.21.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2022 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 11:24
|
Додаткова угода № 5 до договору № 79.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:36
|
Додаткова угода № 4 до договору № 41-79 выд 19.04.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 15:32
|
Додаткова угода № 3 до договору 41-79 від 19.04.2021.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 15:09
|
Додаткова угода №2 до Договору №79.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 15:21
|
Додаткова угода №1 До Договору №79.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 10:52
|
Договір №79.pdf | укладений |
22 квітня 2021 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 до Договору №41/79 від 19.04.2021 1.Керуючись п.п.3 п.13.2, п.13.3. Договору від 19.04.2021 №41/79 (далі Договір), з метою покращення якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору шляхом викладення Додатків №1 та №2 до Договору у новій редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Згідно п.3.3., п.13.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору на 209 383,64 (двісті дев'ять тисяч триста вісімдесят три грн. 64 коп.) та викласти п.3.1. Договору у новій редакції, а саме: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 256 116,32 ( один мільйон двісті п'ятдесят шість тисяч сто шістнадцять грн. 32 коп.) з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення на визначений період.» 3. Умови Договору не обумовлені даною додатковою угодою залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Додаткова угода укладена в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу для кожної зі Сторін і є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 41/79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись п.п.З п.13.2, п.13.3. Договору від 19.04.2021 № 41/79 (далі Договір), з метою покращення якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору шляхом викладення Додатків №1 та №2 до Договору у новій редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Умови Договору не обумовлені даною додатковою угодою залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 3. Додаткова угода укладена в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу для кожної зі Сторін і є невід’ємною частиною Договор |
Номер договору про закупівлю: | 41/79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч .6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5.1. Договору № 41/79 від 19.04.2021 (далі - Договір) Сторони погодились продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, шляхом викладення п. 5.1. та п. 10.1 Договору у новій редакції: «П. 5.1.» Строк надання послуг: протягом 2021 року по 31 січня 2022 року. «П. 10.1.» 10.1. Термін дії Договору визначається з 19.04.2021 по 31.01.2022 року, а в частині виконання зобов'язань за Договором - до повного їх виконання. 2. Умови Договору не обумовлені даною додатковою угодою залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 3. Додаткова угода укладена в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу для кожної зі Сторін і є невід’ємною частиною Договору |
Номер договору про закупівлю: | 41/79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | І.Керуючись п.п.З п.13.2, п.13.3. Договору від 19.04.2021 № 41/79 (далі Договір), Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору на 732,82 (сімсот тридцять дві грн. 82 коп.) та викласти Додаток №1 до Договору у новій редакції, яка додається та п.3.1. Договору у новій редакції, а саме: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 255 383,50 ( один мільйон двісті п'ятдесят п’ять тисяч триста вісімдесят три грн. 50 коп.) з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення на визначений період.» 3. Умови Договору не обумовлені даною додатковою угодою залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 4. Додаткова угода укладена в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу для кожної зі Сторін і є невід'ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 41/79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за Договором домовились Збільшити вартість Договору, визначену у пункті 3.1 Договору, на суму 158 860,00 гри. (сто п’ятдесят вісім тисяч вісімсот шістдесят гривень, 00 копійок) з ПДВ, та викласти п. 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 1 414 243,50 грн.( один мільйон чотириста чотирнадцять тисяч двісті сорок три гривні, п’ятдесят копійок) з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення на визначений період.» 2. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання та діє до повного виконання Сторонами передбачених Договором та даною Угодою зобов’язань. 3. Інші умови Договору, що не стосуються даної Додаткової угоди, залишаються незмінними. 4. Дана Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною Договору 9 від 19.04.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 41/79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.3.3 Договору №41/79 від 19.04.2021 року, Сторони домовились зменшити суму Договору на 137.39 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 41/79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |