Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі з тонером для Вінницького обласного центру зайнятості та 28 філій Вінницького обласного центру зайнятості)
Очікувана вартість
22 819,38 UAH
UA-2020-12-22-011829-c 67cb08f973994a4e84cf21bea6dc2557
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бозняк Алла Ростиславівна

0432554453 zakup3@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Бозняк Алла Ростиславівна
0432554453
zakup3@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Закупівля проводиться на зекономлені кошти в результаті проведення двох процедур відкритих торгів.

Закупівля картриджів з тонерами у кількості 123 штуки, а саме:
- картридж Green Label Patron (PN-728GL) для принтера Canon MF 4410 - 2 штуки;
- картридж Patron (PN-TN3170) для принтера Brother MFC-8860DN - 1 штука;
- картридж Green Label Patron (PN-78A/728GL) для принтера HP 1606) - 120 штук.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 штуки
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі з тонером для Вінницького обласного центру зайнятості та 28 філій Вінницького обласного центру зайнятості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. Замовник здійснює оплату товару постачальнику на підставі видаткових накладних. Розрахунки за товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 5-ти банківських днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання замовником фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

22 грудня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 22 819,38
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 13:48

Документи

22 грудня 2020 13:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 13:55
477.pdf укладений
22 грудня 2020 13:54