Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УГПГФ 20П – 106 Ремонт виробничої бази м. Харків, вул. Драгомирівська, 3 (металевий склад ангар). 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Очікувана вартість
2 977 086,25 UAH
UA-2020-12-22-010429-c ● 0ed3bd81f92047ebac10eb5f9e8fd93a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Укргазпромгеофізика |
Код ЄДРПОУ: | 21236681 |
Місцезнаходження: | 61031, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Драгомирівська, 3 |
Контактна особа: |
Оксана Підгайко +380577019785,+380577019789 oksana.pidgajko@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2020 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 2 977 086,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 538,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК021:2015 Єдиного закупівельного словника. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документаціїбудівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45450000-6 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Ремонт виробничої бази м. Харків, вул. Драгомирівська, 3 (металевий склад ангар))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61031, Україна, Харківська область, м.Харків, вулиця Драгомирівська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 13:54 |
УГПГФ 20П-106 зміни-3.docx | |
22 січня 2021 13:54 |
УГПГФ 20П-106 із змінами.docx | |
05 січня 2021 11:35 |
УГПГФ 20П-106 зміни-2.docx | |
30 грудня 2020 12:45 |
УГПГФ 20П-106 зміни.docx | |
22 грудня 2020 13:03 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
22 грудня 2020 13:03 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx | |
22 грудня 2020 13:03 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи).xlsx | |
22 грудня 2020 13:03 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
22 грудня 2020 13:03 |
Оголошення 106.xlsx |
22 січня 2021 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
22 січня 2021 13:54 |
УГПГФ 20П-106 зміни-3.docx
|
||||||||||||||||||
22 січня 2021 13:54 |
УГПГФ 20П-106 із змінами.docx
|
||||||||||||||||||
05 січня 2021 11:35 |
УГПГФ 20П-106 зміни-2.docx
|
||||||||||||||||||
30 грудня 2020 12:45 |
УГПГФ 20П-106 зміни.docx
|
||||||||||||||||||
22 грудня 2020 13:03 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
||||||||||||||||||
22 грудня 2020 13:03 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx
|
||||||||||||||||||
22 грудня 2020 13:03 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи).xlsx
|
||||||||||||||||||
22 грудня 2020 13:03 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи).xls
|
||||||||||||||||||
22 грудня 2020 13:03 |
Оголошення 106.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
?
Дата подання: 23 грудня 2020 10:26
Дата відповіді: 24 грудня 2020 12:38
Доброго дня, підтвердіть будь ласка ,яким наказом ,або постановою ви керувались, вносячі до ТД вимогу про наявність сертифікату ISO.Адже цей сертифікат є справою добровільною.
Відповідь: Доброго дня! Буде внесено зміни до Тендерної документації
Щодо надання Учасником посвідчень про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на право проведення робіт на висоті
Дата подання: 30 грудня 2020 15:50
Дата відповіді: 04 січня 2021 09:17
Доброго дня, шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ тендерної документації, згідно з частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), звертаємось до Вас за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, в частині визначення документально підтвердження інформації про відповідність учасників установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації відповідно до пункту 1 додатку № 1 тендерної документації, згідно з яким замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними скан-копії документів щодо кожного фахівця, зокрема такі, як:
- посвідчення (протоколи) про проходження керівниками, фахівцями та працівниками спеціального навчання та перевірки знань з питань охорони праці щодо правил виконання робіт на висоті.
Водночас, згідно з пунктом 7 Розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Вимоги до предмета закупівлі викладено у додатку № 3 до тендерної документації. Пунктом 10 додатку № 3 до тендерної документації встановлені вимоги до якості. Тобто згідно з пунктом 7 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відповідно до вимог підпункту 10.3 пункту 10 додатку № 3 до тендерної документації працівники, які будуть виконувати роботи повинні мати посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на право проведення робіт на висоті.
У зв’язку з вищенаведеним, підкреслюємо що вказані вимоги пункту 1 додатку № 1 тендерної документації та підпункту 10.3 пункту 10 додатку № 3 до тендерної документації є неоднозначними, - учаснику процедури закупівлі необхідно надати скан-копії документів щодо кожного фахівця: посвідчення (протоколи) про проходження керівниками, фахівцями та працівниками спеціального навчання та перевірки знань з питань охорони праці щодо правил виконання робіт на висоті, чи працівники, які будуть виконувати роботи повинні мати посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на право проведення робіт на висоті. Тому виникає таке питання: учаснику процедури закупівлі необхідно надати скан-копії посвідчень про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на право проведення робіт на висоті, саме для працівників, які будуть залучені для виконання робіт на висоті, або для всіх працівників учасника.
При цьому, звертаємо увагу на те, що у додатку № 3 до тендерної документації встановлені загальні вимоги до надання послуг, зокрема, пункт 7 додатку № 3 до тендерної документації містить перелік послуг, які має надати Виконавець, а не перелік робіт.
Тобто, є незрозумілим, як замовник згідно зі статтею 5 Закону з метою недопущення порушень принципів здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них і об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, буде визначати відповідність/невідповідність тендерної пропозиції учасника вищевказаним вимогам тендерної документації.
У зв’язку з чим, слід зазначити, що вищевказані неоднозначні вимоги тендерної документації можуть призвести до порушень замовником принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону, та є порушенням замовником частини четвертої статті 22 Закону щодо заборони встановлення у тендерній документації вимог, які призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо надати роз’яснення щодо вищезазначених вимог тендерної документації, з чітким визначенням щодо наявності посвідчень про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на право проведення робіт на висоті, саме у працівників, які будуть залучені до виконання робіт на висоті, чи про наявність таких посвідчень у всіх працівників учасника, з наданням скан-копій таких посвідчень учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій.
Згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Єдиний порядок організації і виконання робіт на висоті (загальні вимоги щодо організації робіт на висоті) встановлюють Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62 (НПАОП 0.00-1.15-07) (далі – Правила). Пунктом 1.3 розділу 1 Правил визначені вимоги до осіб, які допускаються саме до виконання робіт на висоті, де у тому числі передбачено, що такі особи пройшли спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511 (далі – Типове положення). Типовим положенням, зокрема, визначено спеціальне навчання як щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Своєю чергою, відповідно до пункту 94 Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005), до робіт з підвищеною небезпекою віднесено, у тому числі роботи на висоті.
Згідно з пунктом 3.13 розділу 3 Типового положення особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. Питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем (пункт 3.13 розділу 3 Типового положення). Працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки (пункт 3.14 розділу 3 Типового положення).
Разом з тим, як уже було зазначено вище, пункт 7 додатку № 3 до тендерної документації містить перелік послуг, які має надати Виконавець. При цьому підкреслюємо, що наявність (за змістом тендерної документації) посвідчень про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці на право проведення робіт на висоті у всіх працівників учасника, з урахуванням переліку послуг, які має надати Виконавець (пункт 7 додатку № 3 до тендерної документації) є недоцільним, оскільки учаснику процедури закупівлі для виконання послуг, що є предметом закупівлі, необхідно залучати не лише працівників, які виконують роботи на висоті, і що також суперечить вимогам діючого законодавства з питань охорони праці.
Тому вимагаємо внести зміни до вищенаведених вимог тендерної документації шляхом приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону та діючого законодавства, зокрема, нормативно-правових актів з охорони праці, з метою недопущення порушень принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону, і норм частин третьої та четвертої статті 22 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Стосовно заданих Вами питань повідомляю: щодо кваліфікаційних вимог буде внесено зміни до Тендерної документації. Також повідомляю, що з метою недопущення порушень принципів здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників та рвіного ставлення до них і об'єктивного та неупередженого визначення переможця відкритих торгів, дотримання переліку послуг, який наведено в додатку 3 до Тендерної документації, є обов'язковим для кожного учасника.
Щодо нявності сертифікату ISO
Дата подання: 25 січня 2021 09:53
Дата відповіді: 26 січня 2021 13:11
Доброго дня! Роз'ясніть будь ласка, яким наказом, або постановою ви керувались, знову вносячі до ТД п.10.3 Додатк 3 вимогу про наявність сертифікату ISO, котрий Ви раніше виключи та внесли змни ТД, а саме 30.12.2020. Адже цей сертифікат є справою добровільною.
Відповідь: Згідно інформації із офіційного Інфобоксу «Prozorro», постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг АМКУ відмовляє в задоволенні скарг в частині вилучення вимоги щодо наявності сертифікату ISO 9001 (як приклад, рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019).
До того ж, згідно п. 2 ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції (в даному випадку – послуг).
Також, відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 – це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та матеріалів, знаходяться під контролем; це гарантія наявності в штаті Учасника кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Одним із доказів необхідного рівня якості робіт є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні, не містить жодних дискримінаційних елементів.
До того ж, згідно п. 2 ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції (в даному випадку – послуг).
Також, відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 – це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та матеріалів, знаходяться під контролем; це гарантія наявності в штаті Учасника кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Одним із доказів необхідного рівня якості робіт є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні, не містить жодних дискримінаційних елементів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-22-010429-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:40377886
Дата подання: 24 січня 2021 12:35
Щодо умов Додатка 3 , розд.10 "Вимоги до якості"
Доброго дня!
30.12.2020 – були виключені неправомірні вимоги, а саме п.10.3 Додатка 3 Тендерної документації «Вимоги до якості», стосовно необхідної наявності у учасника сертифікату ISO.
22.01.2021 – був доданий, раніше виключений, п.10.3 Додатку 3 Тендерної документації «Вимоги до якості» щодо наявності у учасника сертифікату ISO. Ці зміни були внесені без уточнюючих пояснень.
Вимагаємо виключення п.10.3 Додатку 3 з ТД щодо наявності у учасника сертифікату ISO. Цей сертифікат є справою добровільною.
Розгорнути
Згорнути
30.12.2020 – були виключені неправомірні вимоги, а саме п.10.3 Додатка 3 Тендерної документації «Вимоги до якості», стосовно необхідної наявності у учасника сертифікату ISO.
22.01.2021 – був доданий, раніше виключений, п.10.3 Додатку 3 Тендерної документації «Вимоги до якості» щодо наявності у учасника сертифікату ISO. Ці зміни були внесені без уточнюючих пояснень.
Вимагаємо виключення п.10.3 Додатку 3 з ТД щодо наявності у учасника сертифікату ISO. Цей сертифікат є справою добровільною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 13:09
Згідно інформації із офіційного Інфобоксу «Prozorro», постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг АМКУ відмовляє в задоволенні скарг в частині вилучення вимоги щодо наявності сертифікату ISO 9001 (як приклад, рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019).
До того ж, згідно п. 2 ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції (в даному випадку – послуг).
Також, відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 – це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та матеріалів, знаходяться під контролем; це гарантія наявності в штаті Учасника кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Одним із доказів необхідного рівня якості робіт є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні, не містить жодних дискримінаційних елементів.
До того ж, згідно п. 2 ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції (в даному випадку – послуг).
Також, відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 – це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та матеріалів, знаходяться під контролем; це гарантія наявності в штаті Учасника кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Одним із доказів необхідного рівня якості робіт є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні, не містить жодних дискримінаційних елементів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
2 590 998,00
UAH з ПДВ
|
2 327 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ" |
2 651 332,81
UAH з ПДВ
|
2 327 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРОБУД" |
2 749 990,80
UAH з ПДВ
|
2 327 988,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" |
2 638 741,54
UAH з ПДВ
|
2 328 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" |
2 888 942,40
UAH з ПДВ
|
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" |
2 678 133,60
UAH з ПДВ
|
2 365 462,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
2 849 196,65
UAH з ПДВ
|
2 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАМЕЛІТБУД" |
2 827 268,51
UAH з ПДВ
|
2 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" |
2 795 984,40
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
2 327 970,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 12:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ" #40377886 |
Відхилено |
2 327 980,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 12:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2021 15:11
|
ПП "ЄВРОБУД" #31344085 |
Переможець |
2 327 988,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 14:27
|
853 09 21 ПП Євробуд.pdf | укладений |
19 березня 2021 14:23
|