Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товари згідно Специфікації
Очікувана вартість
3 840,17 UAH
UA-2020-12-22-009550-c 6609c4a4a2b04126a894dc91294e7e61
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кручко

+380444672270 ekonom-t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України
Код ЄДРПОУ: 21560861
Місцезнаходження: 04060, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. М. Берлинського, 9
Контактна особа: Тетяна Кручко
+380444672270
ekonom-t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кількість найменувань - 14.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Журнал реєстрації наказів (48л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Журнал реєстрації вхідних док-тів ф.№1 (48л.) А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Журнал реєстрації вихідн. і внутрішн. док-тів ф.№2 (48л.) А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Календар перекидн настольн =2021= Buromax BM-2104
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Календар настін (з/бігунк)_3мес./арк.=2021= ВМ.2105 (3 пружини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Маркер текст. (зел.) Centropen 8852
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Маркер текст. (розов.) Centropen 8852
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Книга обліку (48л.) ЛІН= Buromax BM-2427
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Книга обліку (048л.) Міцар КЛ# Мяг.обкл офсет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Папка-зшивач А4 прозор.верх(ЧЕРВ.) Economix 31509-03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Папка-зшивач А4 прозор.верх(ЧОРН.) Economix 31511-01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Папка-зшивач пруж.зшив. Axent 1304-11 з/киш. СЛИВОВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
22 штуки
Папка-зшивач пруж.зшив. Axent 1304-05 з/киш. ЗЕЛ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
17 пачка
Папір BALLET UNIVERSAL (80г/м; 500арк.) ф.А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, Київська область, м Київ, вул. М.Берлинського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

22 грудня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 3 840,17
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 12:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 13:59
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:41
Дог. на суму 3840,17.pdf укладений
22 грудня 2020 12:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал реєстрації наказів (48л.) 1 штуки 25,33
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідних док-тів ф.№1 (48л.) А4 1 штуки 25,20
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вихідн. і внутрішн. док-тів ф.№2 (48л.) А4 1 штуки 25,20
UAH з ПДВ
Календар перекидн настольн =2021= Buromax BM-2104 2 штуки 25,04
UAH з ПДВ
Календар настін (з/бігунк)_3мес./арк.=2021= ВМ.2105 (3 пружини) 5 штуки 52,80
UAH з ПДВ
Маркер текст. (зел.) Centropen 8852 5 штуки 15,60
UAH з ПДВ
Маркер текст. (розов.) Centropen 8852 5 штуки 15,60
UAH з ПДВ
Книга обліку (48л.) ЛІН= Buromax BM-2427 5 штуки 16,62
UAH з ПДВ
Книга обліку (048л.) Міцар КЛ# Мяг.обкл офсет 5 штуки 16,62
UAH з ПДВ
Папка-зшивач А4 прозор.верх(ЧЕРВ.) Economix 31509-03 30 штуки 4,50
UAH з ПДВ
Папка-зшивач А4 прозор.верх(ЧОРН.) Economix 31511-01 25 штуки 4,50
UAH з ПДВ
Папка-зшивач пруж.зшив. Axent 1304-11 з/киш. СЛИВОВА 20 штуки 30,24
UAH з ПДВ
Папка-зшивач пруж.зшив. Axent 1304-05 з/киш. ЗЕЛ. 22 штуки 30,24
UAH з ПДВ
Папір BALLET UNIVERSAL (80г/м; 500арк.) ф.А4 17 пачка 94,74
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 840,17
UAH (в тому числі ПДВ 640,03 UAH)