Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція («Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (без електропостачання) (коригування) II черга)
Очікувана вартість
132 483 746,00 UAH
UA-2020-12-22-005031-c 1af0a86311a14dd6b2a135e986943e27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Савощенко

+380976069926 nikasavoshchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Вероніка Савощенко
+380976069926
nikasavoshchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2021 19:00
Початок аукціону: 11 січня 2021 11:23
Очікувана вартість: 132 483 746,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 662 418,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 662418.73 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


до 31 грудня 2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (без електропостачання) (коригування) II черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр. Металургів,148, Кальміуський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата за Договором не здійснюється. Розрахунок за виконані роботи провадиться Замовником протягом 10 робочих днів від дня підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, але у межах поточного бюджетного року Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання)
Вимоги до документу: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання)
Вимоги до документу: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання)
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання)
Вимоги до документу: іінформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання)
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Вимоги до документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Вимоги до документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Вимоги до документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Вимоги до документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Вимоги до документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
Вимоги до документу: інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).
Вимоги до документу: Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання).

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 грудня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 12:54
Додаток №6 Проект договору парк Гурова зі змінами.docx
29 грудня 2020 14:34
Додаток №6 Проект договору парк Гурова зі змінами.docx
22 грудня 2020 10:39
Додаток №6 Проект договору парк Гурова.docx
30 грудня 2020 12:54
Додаток 1 до технічного завдання ІІ черга.docx
29 грудня 2020 14:34
Додаток 1 до технічного завдання ІІ черга.docx
22 грудня 2020 10:39
Додаток 1 до технічного завдання ІІ черга.docx
30 грудня 2020 12:54
Додаток 8 Технічне завдання ІІ черга.docx
29 грудня 2020 14:34
Додаток 8 Технічне завдання ІІ черга.docx
22 грудня 2020 10:39
Додаток 8 Технічне завдання ІІ черга.docx
30 грудня 2020 12:54
Протокол №610 від 30.12.2020 внесення змін до ТД.pdf
30 грудня 2020 12:54
Тендерна документація парк Гурова II черга зі змінами.docx
29 грудня 2020 14:34
Тендерна документація парк Гурова II черга зі змінами.docx
22 грудня 2020 10:39
Тендерна документація парк Гурова II черга.docx
29 грудня 2020 14:34
протокол №608 від 29.12.2020 зміни до ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2021 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "CВС-СЕРВІС" 121 939 373,70
UAH з ПДВ
121 939 373,70
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг" 128 652 009,31
UAH з ПДВ
128 652 009,31
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 13:29
Електронний підпис
13 лютого 2021 12:03
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:11
Електронний підпис
06 січня 2021 17:08
Електронний підпис
06 січня 2021 17:08
Гарантія 53-21.7z
06 січня 2021 17:08
25. Декларація, Дозвіл.pdf
06 січня 2021 17:08
24. Ліцензія.pdf
06 січня 2021 17:08
23. Фінансовий звіт.pdf
06 січня 2021 17:08
Договірна ціна.imd
06 січня 2021 17:08
14. ВИТЯГ з ЄДРПОУ.pdf
06 січня 2021 17:08
13. Копія СТАТУТУ.pdf

Публічні документи

06 січня 2021 12:34
Електронний підпис
06 січня 2021 11:38
дозвільні документи.pdf
06 січня 2021 11:38
пункт 12 ч.pdf
06 січня 2021 11:38
Выписка 1.JPG
06 січня 2021 11:38
реестр.pdf
06 січня 2021 11:38
Тендерна проп.pdf
06 січня 2021 11:38
134.imd
06 січня 2021 11:38
наявність МТБ.pdf
06 січня 2021 11:38
Лицензии АБК.pdf
06 січня 2021 11:38
пункт 6 ч.pdf
06 січня 2021 11:38
17.1 Витяг ПДВ.JPG
06 січня 2021 11:38
Декларации.pdf
06 січня 2021 11:38
пункт 13 ч.pdf
06 січня 2021 11:38
Выписка 2.JPG
06 січня 2021 11:38
витяг.pdf
06 січня 2021 11:37
Договорная.rtf
06 січня 2021 11:37
ч.2.pdf
06 січня 2021 11:37
пункт 10 ч.pdf
06 січня 2021 11:37
17.2 Свид.НДС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "CВС-СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

пункт 6 ч.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

пункт 10 ч.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

пункт 12 ч.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

пункт 12 ч.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

пункт 13 ч.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ч.2.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

витяг.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

витяг.pdf

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

пункт 10 ч.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "CВС-СЕРВІС"
#13526301
Рішення скасоване 121 939 373,70
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 15:58
ТОВ "CВС-СЕРВІС"
#13526301
Переможець 121 939 373,70
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 12:32

Вимога про усунення невідповідностей

Добрий день. Просимо надати роз'яснення щодо назв будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, зазначених у відомості ресурсів, а саме п.10,11,12,13,15,31,33,34,38,62,63,68,80,84,85,86,89 та відповідно до п.1 таблиці додатку 1 до тендерної документації, подати довідку, складену згідно форми Додатку 2, що підтверджує наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Згідно п.9 ст. 26 Учасник виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним в своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення перечислених невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "CВС-СЕРВІС"
#13526301
121 939 373,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 12:28
Повідомлення про внесення змін до договору №74 від 09.03.2021 дод угода № 12.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 12:25
Дод угода № 12 від 10.12.2021 до договору №74 від 09.03.2021 р.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 14:26
Дод угода №11 від 10.11.2021 р до договору №74 від 09.03.2021 р.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 14:25
Повідомлення про внесення змін до договору №74 від 09.03.2021 дод угода №11.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 11:13
Повідомлення про внесення змін до договору №74 дод угода №10.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:12
Дод угода №10 від 27.09.2021 р до договору №74 від 09.03.2021 р.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:12
Дод угода №10 від 27.09.2021 р до договору №74 від 09.03.2021 р.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:11
Повідомлення про внесення змін до договору №74 дод угода №10.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:11
Дод угода №10 від 27.09.2021 р до договору №74 від 09.03.2021 р.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:11
Повідомлення про внесення змін до договору №74 дод угода №10.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 13:59
Дод угода №9 від 17.09.2021 р до договору №74 від 09.03.2021 р.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 13:58
Повідомлення про внесення змін до договору №74 дод угода №9.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 09:46
Повідомлення про внесення змін до договору №74 дод угода №8.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 09:42
Дод угода №8 від 08.09.2021 р до договору №74 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 09:42
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 08:48
Дод угода №7 від 23.06.2021 до договору №74 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
25 червня 2021 08:46
Повідомлення про внесення змін до договору №74 від 09.03.2021 дод угода №7.pdf зміни до договору
25 червня 2021 08:46
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 12:33
Дод угода №6 від 28.05.2021 до договору №74 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
28 травня 2021 12:32
Повідомлення про внесення змін до договору №74 від 09.03.2021 дод угода №6.pdf зміни до договору
28 травня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 12:50
Дод угода №5 від 12.05.2021 р до договору №74 від 09.03.2021 р.pdf зміни до договору
12 травня 2021 12:48
Повідомлення про внесення до договору №74 від 09.03.2021 дод угода №5.pdf зміни до договору
12 травня 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 15:56
Дод угода №4 вд 30.04.2021 р до договору №74 від 09.03.2021 р.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 15:54
Повідомлення про внесення змін до договору №74 від 09.03.2021 р дод угода №4.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 11:47
Дод.угода 3 від 26.03.21 (дог.74 від 09.03.2021.ТОВ СВС-Сервіс).pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:46
Повідомлення про внесення змін до договору (ТОВ СВС-Сервіс_Дод.угода 3 від 24.03.21).pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 12:02
Дод.угода 2 від 24.03.21 (дог.74 від 09.03.2021.ТОВ СВС-Сервіс).pdf зміни до договору
24 березня 2021 12:01
Повідомлення про внесення змін до договору (ТОВ СВС-Сервіс_Дод.угода 2 від 24.03.21).pdf зміни до договору
24 березня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 16:53
Дод угода №1 від 09.03.2021 до договору №74 від 09.03.2021.pdf зміни до договору
09 березня 2021 16:52
Повідомлення про внесення змін до договору №74 дод угода №1.pdf зміни до договору
09 березня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 15:51
Договір підряду №74 від 09.03.2021 р.pdf укладений
09 березня 2021 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами Договору підряду №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме п.п. 6.2.7, п.п. 6.2.11 розділу VI «Права та обов’язки сторін», п.7.3, п.7.6 та п.7.18 розділу VII «Відповідальність сторін» викласти в наступній редакції: « 6.2.7. Не приймати роботи, виконані з використанням матеріальних ресурсів, які не відповідають установленим вимогам та на які не представлені документи, передбачені п.п. 12.5.2. Договору». «6.2.11. Повернути рахунок Підряднику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених в п. 4.6, 4.7, 12.8.1 Договору (відсутність печатки, підписів тощо)». «7.3. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань, встановлених пунктом 5.1., підпунктами 6.3.1., 6.3.14., 6.3.17., 6.3.20., 6.3.26.,12.4.3., 12.4.6., 12.7.3., 12.8.2., 12.11.1.1. цього Договору, Підрядник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 % від вартості несвоєчасно виконання зобов'язань за кожний день прострочення, а за прострочення більш ніж 30 днів, додатково сплачує штраф у розмірі 7 відсотків вказаної вартості». «7.6. У випадку невиконання пунктів 6.3.5., 6.3.12., 12.5.5., 12.5.4., 12.5.2., 12.5.1., 12.5.7., 12.6.3., 12.7.3., 12.8.9., 12.10.3., 12.10.8. Договору, Підрядник повинен відшкодувати збитки Замовнику за власний рахунок». «7.18 У разі виявлення порушень, під час проведення Замовником перевірки згідно п.п. 12.11.9.3., 12.11.11 Договору, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10 000,00 грн. У разі несплати штрафу, при прийнятті виконаних робіт зазначена в акті прийняття виконаних робіт сума, що підлягає оплаті, повинна бути зменшена на суму штрафу, за рахунок коштів, передбачених у статті «Прибуток» в договірній ціні, що є невід’ємною частиною Договору
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2021 р. №97 «Про внесення зміни до пункту 15-1 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641», Сторони дійшли внести зміни до договору №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), а саме викласти пункт 4.4 розділу IV «Порядок здійснення оплати» в наступній редакції: п.4.4. « Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата за Договором здійснюється у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме 2 829 666,01 грн., у тому числі ПДВ 471 611,00 грн. на строк не більше трьох місяців. По закінченні трьох місяців невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику». Додаток №3 «План фінансування» до Договору викласти в редакції додатку №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами п. 12.3.2 та п. 12.9.1 розділу 12 «Інші умови» Договору підряду № 74 від 09 березня 2021 р. (далі – Договір), Сторони дійшли згоди про зміну його умов, внести наступні зміни: 1.1.Виключити з Договору п. 4.2. з розділу 4 «Порядок здійснення оплати». Також рахувати пункти 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9. 4.10 як 4.2, 4.3, 4.4, 4.5., 4.6, 4.7, 4.8, 4.9. 1.2. Викласти п. 4.3. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» у наступній редакції: «4.3. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата за Договором здійснюється у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме 2 829 666,01 грн., у тому числі ПДВ 471 611,00 грн. на строк не більше трьох місяців. По закінченні трьох місяців невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику»
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою уточнення умов Договору підряду №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору», пункт 4.3. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» та розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 19 101 738,76 грн., у тому числі ПДВ 3 183 623,13 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 12 971 000,00 грн., у тому числі ПДВ 2 161 833,33 грн. – місцевий субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2022 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 89 866 634,94 грн., у тому числі ПДВ 14 977 772,49 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету Обсяг робіт на 2021 рік збільшити на 22 640 518 грн. 72 коп., у тому числі ПДВ 3 773 419 грн. 78 коп. Обсяг робіт на 2022 рік зменшити на 22 640 518 грн 72 коп., у тому числі ПДВ 3 773 419 грн. 78 коп. Ціна договору залишається незмінною». «4.3. Згідно з п.151 Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641, на період дії карантину, вста-новленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хво-роби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата за Договором здійснюється у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме 9 621 821,63 грн, у тому числі ПДВ 1 603 636,94 грн. Обсяг попередньої оплати збільшено на 6 792 155 грн. 61 коп., у тому числі ПДВ 1 132 025,93 грн., з яких 2 900 855,61 грн., у тому числі ПДВ 483 475,93 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 3 891 300,00 грн., у тому числі ПДВ 648 550,00 грн. – місцевий субвенція з обласного бюджету на строк не більше трьох місяців. По закінченні трьох місяців невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику». XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Замовник : Підрядник : Маріупольське комунальне підприємство зеленого буді-вництва ТОВ «СВС-СЕРВІС» 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 87549, м. Маріуполь, вул. Грецька, 206А р/р UA778201720344331015100020704 _________________________________ в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 13526301 ІПН 135263005814 UA258201720344341005100020704 iBan UA453348510000000026008104236, ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 АТ «ПУМБ», МФО 334851; Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua iBan UA708201720355319107000705909, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти пункт 4.3. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» в наступній редакції: «4.3. Згідно з п.151 Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата за Договором здійснюється у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме 9 621 821,62 грн, у тому числі ПДВ 1 603 636,94 грн. Обсяг попередньої оплати збільшено на 6 792 155 грн. 61 коп., у тому числі ПДВ 1 132 025,94 грн., з яких 2 900 855,61 грн., у тому числі ПДВ 483 475,94 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 3 891 300,00 грн., у тому числі ПДВ 648 550,00 грн. – місцевий субвенція з обласного бюджету на строк не більше трьох місяців. По закінченні трьох місяців невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Замовник» в наступній редакції: XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Замовник : Маріупольське комунальне підприємство зеленого буді-вництва 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 р/р UA228201720344341018100020704 UA928201720344331018194020704 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 19 101 739,76 грн., у тому числі ПДВ 3 183 623,29 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 24 778 433,08 грн., у тому числі ПДВ 4 129 738,85 грн. – місцевий субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2022 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 78 059 200,86 грн., у тому числі ПДВ 13 009 866,81 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету . Обсяг робіт на 2021 рік збільшити на 11 807 434 грн. 08 коп., у тому числі ПДВ 1 967 905 грн. 68 коп. Обсяг робіт на 2022 рік зменшити на 11 807 434 грн 08 коп., у тому числі ПДВ 1 967 905 грн. 68 коп. Ціна договору залишається незмінною»
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 19 101 739,76 грн. (дев`ятнадцять мiльйонiв сто одна тисяча сiмсот тридцять дев`ять гривень 76 коп.), у тому числі ПДВ 3 183 623,29 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 34 624 853,08 грн. (тридцять чотири мiльйони шiстсот двадцять чотири тисячi вiсiмсот п`ятдесят три гривнi 08 коп.), у тому числі ПДВ 5 770 808,85 грн. – місцевий субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2022 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 68 212 780,86 грн. (шстдесят вiсiм мiльйонiв двiстi дванадцять тисяч сiмсот вiсiмдесят гривень 86 коп), у тому числі ПДВ 11 368 796,81 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету Обсяг робіт на 2021 рік збільшити на 9 846 420 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 1 641 070 грн. 00 коп. Обсяг робіт на 2022 рік зменшити на 9 846 420 грн 00 коп., у тому числі ПДВ 1 641 070 грн. 00 коп. Ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 22 055 664,76 грн. (двадцять два мiльйони п`ятдесят п`ять тисяч шiстсот шiстдесят чотири гривнi 76 коп), у тому числі ПДВ 3 675 944,12 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 34 624 853,08 грн. (тридцять чотири мiльйони шiстсот двадцять чотири тисячi вiсiмсот п`ятдесят три гривнi 08 коп.), у тому числі ПДВ 5 770 808,85 грн. – місцевий субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2022 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 65 258 855,86 грн. (шiстдесят п`ять мiльйонiв двiстi п`ятдесят вiсiм тисяч вiсiмсот п`ятдесят п`ять гривень 86 коп), у тому числі ПДВ 10 876 475,97 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету Обсяг робіт на 2021 рік збільшити на 2 953 925 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 492 320 грн. 83 коп. Обсяг робіт на 2022 рік зменшити на 2 953 925 грн 00 коп., у тому числі ПДВ 492 320 грн. 83 коп. Ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 27 963 516,35 грн. (двадцять сiм мiльйонiв дев`ятсот шiстдесят три тисячi п`ятсот шiстнадцять гривень 35 коп), у тому числі ПДВ 4 660 586,06 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 34 624 853,08 грн. (тридцять чотири мiльйони шiстсот двадцять чотири тисячi вiсiмсот п`ятдесят три гривнi 08 коп.), у тому числі ПДВ 5 770 808,85 грн. – місцевий субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2022 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 59 351 004,27 грн. (п`ятдесят дев`ять мiльйонiв триста п`ятдесят одна тисяча чотири гривнi 27 коп.), у тому числі ПДВ 9 891 834,04 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету Обсяг робіт на 2021 рік збільшити на 5 907 851 грн. 59 коп., у тому числі ПДВ 984 641 грн. 93 коп. Обсяг робіт на 2022 рік зменшити на 5 907 851 грн 59 коп., у тому числі ПДВ 984 641 грн. 93 коп. Ціна договору залишається незмінною».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 27 963 516,35 грн. (двадцять сiм мiльйонiв дев`ятсот шiстдесят три тисячi п`ятсот шiстнадцять гривень 35 коп), у тому числі ПДВ 4 660 586,06 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 48 508 303,08 грн. (сорок вiсiм мiльйонiв п`ятсот вiсiм тисяч триста три гривнi 08 коп.), у тому числі ПДВ 8 084 717,18 грн. (вiсiм мiльйонiв вiсiмдесят чотири тисячi сiмсот сiмнадцять гривень 18 коп.) – місцевий субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2022 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 45 467 554,27 грн. (сорок п`ять мiльйонiв чотириста шiстдесят сiм тисяч п`ятсот п`ятдесят чотири гривнi 27 коп.), у тому числі ПДВ 7 577 925,71 грн. (сiм мiльйонiв п`ятсот сiмдесят сiм тисяч дев`ятсот двадцять п`ять гривень 71 коп.) за рахунок коштів місцевого бюджету Обсяг робіт на 2021 рік збільшити на 13 883 450 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 2 313 908 грн. 33 коп. Обсяг робіт на 2022 рік зменшити на 13 883 450 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 2 313 908 грн. 33 коп. Ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . З метою уточнення умов Договору підряду №74 від 09 березня 2021 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 28 000 302,09 грн. (двадцять вiсiм мiльйонiв триста двi гривнi 09 коп.), у тому числі ПДВ 4 666 717,01 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 58 508 303,08 грн. (п`ятдесят вiсiм мiльйонiв п`ятсот вiсiм тисяч триста три гривнi 08 коп.), у тому числі ПДВ 9 751 383,85 грн. (дев`ять мiльйонiв сiмсот п`ятдесят одна тисяча триста вiсiмдесят три гривнi 85 коп.) – місцевий субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2022 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 35 430 768,53 грн. (тридцять п`ять мiльйонiв чотириста тридцять тисяч сiмсот шiстдесят вiсiм гривень 53 коп.), у тому числі ПДВ 5 905 128,09 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету Обсяг робіт на 2021 рік збільшити на 10 036 785 грн. 74 коп., у тому числі ПДВ 1 672 797 грн. 62 коп. Обсяг робіт на 2022 рік зменшити на 10 036 785 грн. 74 коп., у тому числі ПДВ 1 672 797 грн. 62 коп. Ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML