Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного ядра на стадіоні ДЮСШ по вул. Острозька, 6-а в м. Славута Хмельницької області
Очікувана вартість
18 806 503,00 UAH
UA-2020-12-22-004775-c 6da2f058798242ea9a1df4d1f108546c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новак Тетяна Василівна

+380977713092 sl_nova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Славутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23563639
Місцезнаходження: 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вул. Соборності, 7
Контактна особа: Новак Тетяна Василівна
+380977713092
sl_nova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2021 10:38
Початок аукціону: 18 січня 2021 14:05
Очікувана вартість: 18 806 503,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 032,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція спортивного ядра на стадіоні ДЮСШ по вул. Острозька, 6-а в м. Славута Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, м.Славута, вул. Острозька 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 грудня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 10:34
Додаток 6 до ТД (тех.завдання).rtf
22 грудня 2020 10:34
Додаток 5 до ТД (проект договору).doc
22 грудня 2020 10:34
Додаток 4 до ТД (вимоги до робіт).docx
22 грудня 2020 10:34
Додаток 3 до ТД (досвід).docx
22 грудня 2020 10:34
Додаток 2 до ТД (працівники).docx
22 грудня 2020 10:34
Додаток 1 до ТД (обладнання).docx
22 грудня 2020 10:34
1 ТД ДЮСШ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-22-004775-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", Код ЄДРПОУ:41729921
Дата подання: 01 лютого 2021 12:47
ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації (в порядку п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Будспорт» вважає не обгрунтованим рішення тендерного комітету виконавчому комітету Славутської міської ради про відхилення нашої тендерної пропозиції, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету виконавчого комітету від 22.01.2021 р. (далі – Протокол), яке було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органі з питань закупівель 22 січня 2021 року, з наступних підстав.
Згідно Протоколу за результатами розгляду нашої тендерної пропозиції тендерним комітетом виконавчого комітету Славутської міської ради було виявлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: частиною 6 Додатку 4 тендерної документації замовником, з метою забезпечення можливості здійснення перевірки поданих учасником розрахунків, встановлено вимогу, що розрахунок договірної ціни учасник обов’язково долучає в електронному форматі imd., якщо він здійснив його програмування в АВК.
Кошторисна частина нами виконана саме у програмному комплексі АВК, проте електронної версії таких розрахунків не було надано.

Так, відповідно до вимого тендерної документації, а саме частини 6 Додатку 4 до тендерної документації, нами було надано наступні скан-копії наступних документів:
- договірну ціну,
- локальні кошториси,
- підсумкову відомість ресурсів,
- розрахунок загальновиробничих витрат на будову,
- розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який планується враховувати при визначені вартості будови об’єкта (за даними підрядника),
- розрахунок кошторисного прибутку та адміністративних витрат, який має складатися відповідно до класу наслідків, до якого належить даний об’єкт,
- пояснювальна записка.
Дані документи є у наступних файлах:
- «14.1. Розрахунок ДЦ та кошторис.pdf»;
- «14.2. Розрахунок ДЦ та кошторис.pdf»;
- «14.3. Розрахунок ДЦ та кошторис.pdf»;
- «14.4. Розрахунок ДЦ та кошторис.pdf».
Вище зазначені файли містять всю ту інформацію, яка має міститись в форматі imd. та формат pdf. дозволяє прочитати інформацію, яка міститься в ньому та дає можливість здійсненими перевірку інформації на відповідність вимогам, що визначені у тендерній документації.
Також, звертаємо вашу увагу на те, що відповідно пункту 12 частини 3 розділу тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Формат pdf., в якому надано кошторис, забезпечує можливість його перегляду та дає можливість здійсненими перевірку поданих у складі нашої тендерної пропозиції документів.
Зазначена Вами підстава для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Будспорт» також спростовується практикою Органу оскарження з наведеного питання.
Так, зі змісту рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7563-р/пк-пз від 26.07.2018 вбачається, що у випадку надання документу у форматі, який не відповідає вимогам тендерної документації, однак даний документ доступний для перегляду у іншому форматі та дана помилка не впливає на зміст тендерної пропозиції, то така тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.

На підставі вище викладеного Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК «Будспорт» просить:
1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Будспорт» умовам тендерної документації на закупівлю робіт «Реконструкція спортивного ядра на стадіоні ДЮСШ по вул. Острозька, 6-а в м. Славута Хмельницької області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» з урахуванням інформації викладеної у даній вимозі.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету виконавчого комітету Славутської міської ради від 22 січня 2021 року, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 січня 2021 року про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженобю відповідальністю "Торгово-промислова компанія "Будспорт".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 13:23
Частиною 6 Додатку 4 тендерної документації замовником встановлено наступну вимогу:
«На підтвердження своєї початкової цінової пропозиції Учасник має надати скан-копії наступних розрахунків відповідно до технічного завдання та враховуючи всі вимоги, які передбачені частиною 7 розділу 3 цієї документації:
- договірну ціну,
- локальні кошториси,
- підсумкову відомість ресурсів,
- розрахунок загальновиробничих витрат на будову,
- розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який планується враховувати при визначені вартості будови об’єкта (за даними підрядника),
- розрахунок кошторисного прибутку та адміністративних витрат, який має складатися відповідно до класу наслідків, до якого належить даний об’єкт,
- пояснювальна записка.
Розрахунок договірної ціни учасник обов’язково долучає в електронному форматі imd., якщо він здійснював його в програмному комплексі АВК».

Вимога, щодо надання учасниками електронної форми розрахунків встановлена замовником з метою забезпечення можливості здійснення перевірки поданих учасником розрахунків. Лише електронна форма таких розрахунків, під час її розкриття у відповідному програмному комплексі, дозволяє перевірити правильність застосування учасником будівельних нормативів, показників та коефіцієнтів, які неможливо побачити у друкованому форматі pdf, зокрема:
- числових параметрів щодо розрахунку загальновиробничих витрат, витрат труда робітників, урахування впливу умов виконання робіт та розрахунку сезонних здорожчень;
- показників провізної плати різних груп вантажів і машин для перевезення;
- показників середньомісячної заробітної плати та тарифних ставок;
- цін на енергоносії та мастильні матеріали.
Інформація, яка міститься в електронній формі розрахунків є суттєвою під час оцінювання пропозиції учасника і не є такою, що міститься у документах іншого формату. Тому зауваження учасника, що подання ним розрахунків у форматі pdf є достатніми для замовника – хибне.
Враховуючи вказане, тендерний комітет Славутської міської ради наполягає на правильності свого рішення щодо дискваліфікації учасника №1 ТОВ «Торгово-промислова компанія «БУДСПОРТ» на підставі абзацу 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, встановленим замовником відповідно до аб.1 ч.3 ст.22 Закону (учасником №1 ТОВ «Торгово-промислова компанія «БУДСПОРТ» в складі пропозиції не надано розрахунків договірної ціни в електронному форматі imd).
Номер вимоги: UA-2020-12-22-004775-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз", Код ЄДРПОУ:13993936
Дата подання: 15 лютого 2021 12:12
Вимога про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» є учасником відкритих торгів щодо закупівлі «Реконструкція спортивного ядра на стадіоні ДЮСШ по вул. Острозька, 6-а в м. Славута Хмельницької області», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-22-004775-c.
Протоколом засідання тендерного комітету виконавчого комітету Славутської міської ради від 29.01.2021 пропозиція ТОВ-фірма «Кортакоз» була відхилена на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з невідповідністю технічних і якісних характеристик до поліуретанового покриття.
При цьому, протоколом засідання тендерного комітету виконавчого комітету Славутської міської ради від 04.02.2021 переможцем процедури визначено ПП «ЕНЕРГОСТАТУС». Пропозиція цього Учасника подана з порушеннями вимог Тендерної документації Замовника та Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
ТОВ-фірма «Кортакоз» вважає рішення про визначення переможцем процедури ПП «ЕНЕРГОСТАТУС», таким, що прийняте з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації з даного предмету закупівлі з огляду на наступне.

1. Відповідно до п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з наступною інформацією: Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, згідно додатку 4 цієї документації (підпункт 8).
Згідно Додатку 4 до Тендерної документації у пункті 4 Замовник від Учасників вимагає наступне:
«4. Документи на підтвердження відповідності штучного покриття вимогам замовника:
4.1.1. Лист довільної форми з порівняльною таблицею 1 «Технічні і якісні характеристики поліуретанового покриття»:
4.1.2. В складі пропозиції учасник надає:
• Опис технічних та якісних характеристик згідно таблиці, що пропонується учасником, з урахуванням вимог замовника з наданням підтверджуючих документів (буклетів, брошур та інших документів що підтверджують відповідність технічних характеристик штучного покриття);
• Оригінал або копію висновку (висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на поліуретанову фарбу для розмітки; поліуретанові праймери;».
Учасник в складі пропозиції надає брошуру «Спрей система Herculan SR National (IAAF CERTIFIED)» (файл «Характеристики поліуретанового покриття.pdf») в якій вказано, що праймером даного покриття є HERCULAN P-EK uni.
При цьому, у складі тендерної пропозиції відсутній оригінал або копія висновку (висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на поліуретановий праймер HERCULAN P-EK uni. Учасник лише надав завірену копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/7365 від 08.04.2020 на поліуретани ТМ «Herculan» серії RB, EG, SR, SC, PU, GLP. Вказані серії продукції не містять у сабі праймеру серії P-EK uni.

Також, у тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність між листом № 2 від 12.01.2021 р. про технічні характеристики та брошурою, а саме: у листі учасником зазначено міцність на розрив показник 0,2 МПа, а в брошурі «Спрей система Herculan SR National (IAAF CERTIFIED)» (файл «Характеристики поліуретанового покриття.pdf», сторінка 6) – цей показник становить 0,52 МПа.
Отже, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.

2. Згідно Додатку 4 до Тендерної документації у пункті 4 Замовник від Учасників вимагає наступне:
«4.2.1. Лист довільної форми з порівняльною таблицею 2 «Технічні і якісні характеристики синтетичного покриття штучна трава»:
4.2.2. В складі пропозиції учасник надає:
• Опис технічних та якісних характеристик згідно таблиці, що пропонується учасником, з урахуванням вимог замовника з наданням підтверджуючих документів (буклетів, брошур та інших документів що підтверджують відповідність технічних характеристик штучної трави);
• Оригінал або копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на штучну траву;».
Відповідно до Технічних характеристик, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції у файлі «Характеристики штучної трави.pdf» на сторінках 3-4 Учасник пропонує виконати замовлення з улаштування на об’єкті будівництва штучної трави «Scout Plus 50» торгівельної марки JUTA. При цьому, під текстом цього документу зазначено інформацію про Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-03/1065 від 10.05.2017. Зазначений висновок в складі пропозиції Учасник не надав.
Натомість в пропозиції міститься Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/9670 від 06.05.2019 на штучну газонну траву торгівельної марки CCGrass.
Отже, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав оригінал або копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану ним штучну траву, тим самим не підтвердив технічні та якісні характеристики синтетичного покриття штучної трави, а відтак тендерна пропозиція підлягає відхиленню із зазначених підстав.

3. Відповідно до п.2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що «Документи, які не передбачені для Учасника чинним законодавством, не подаються в складі їх пропозиції про що такий Учасник повинен зазначити у довідці довільної форми про неможливість подання такого документу із зазначенням причин та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.».
Згідно Додатку 4 до Тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Замовник вимагає надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (п.2).
Учасником ПП «Енергостатус» в складі пропозиції надано лист № 27 від 14.01.2021р. (файл «Інформаційний лист дозвола.PDF») відповідно до якого Учасник зазначає, що надає декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці на окремі види робіт. При цьому, не зазначає причин із посиланням на норми діючих нормативно-правових актів про неможливість подання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Отже, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.

4. Відповідно до п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати документи, необхідні для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, визначені замовником у додатку 1 цієї документації.
В порушення вимог, викладених у Додатку 1 до Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника містить ряд невідповідностей по даному кваліфікаційному критерію, зокрема:
- Довідка № 21 від 21.01.2021р. про наявність у Приватного підприємства «Енергостатус» обладнання, матеріально технічної бази та технологій (файл «Довідка механізми і договора оренди ч.1.pdf») (далі – Довідка) складена 12.01.2021, та міститься посилання на Договір надання послуг № 13-01/21/ПП/1 від 13.01.2021р., що був укладений пізніше складання самої довідки;
- Згідно вимоги Додатку 1 до Тендерної документації для виконання робіт, передбачених технічним завданням цієї закупівлі, обов’язкова наявність наступного транспорту та обладнання (в кількості не менше 1-ї одиниці щодо кожної позиції), в тому числі трактора, проте Учасник не надав жодної інформації щодо наявності у нього цього транспорту;
- В Довідці невідповідність між колонками 5 і 6: вказана приналежність оренда, тоді як документами підтвердження є договори надання послуг, за виключенням рядка 26;
- В п.23 Довідки «Розчинонасос» не вказана тип/марка/модель;
- П.3 Довідки не підтверджений договором, оскільки в договорі надання послуг № 3 від 04.01.2021 р. не вказана модель Автогрейдера;
- В п.6 Довідки вказаний Коток Bomag BW21 D-40, тоді як в договорі надання послуг є лише коток Коток Bomag BW216 D-40;
- По п.1 HAMM HD 70 невідповідність: надане свідоцтво про реєстрацію, в якому вказана маса 6850 кг, а в технічних характеристиках 7265 кг;
- По п.24 Довідки «JCB VM-132» в підтвердження наданий Договір про надання послуг будівельною технікою № 05/21 від 4 січня 2021 р. сторонами якого є ТОВ «Хмельницьке управління механізації» та ПП «Люкс Інстал», тоді як Свідоцтво про реєстрацію даного транспортного засобу видане на КП «Управління механізації будівництва»;
Вимога Додатку 1 до Тендерної документації:
2. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає:
3) У тому разі, якщо особи, які є стороною наданого Учасником договору не є власниками цієї техніки (наприклад учасником надано договір суборенди), Учасник додатково має надати договір про передачу права користування технікою (договір оренди, лізингу тощо), стороною якого є безпосередній власник такої техніки. Такий договір повинен містити умови можливості передачі права користування технікою третім особам.
- Обладнання п.10-п.22 надано згідно Договору про надання послуг будівельною технікою № 05/21 від 4 січня 2021 р., укладеного між ТОВ «Хмельницьке управління механізації» та ПП «Люкс Інстал», проте Учасником не подано інформації, що обладнання ПП «Люкс Інстал» буде використовуватися для виконання робіт, а також не надано гарантійний лист від ПП «Люкс Інстал» про виконання робіт з переліком техніки.
Вимога Додатку 1 до Тендерної документації:
3. Відповідно до ч.3 ст.16 Закону, для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В такому випадку учасник повинен надати:
- Довідку, що містить інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт (вказати до яких саме робіт).
- Гарантійний лист такої субпідрядної організації про її готовність виконати вказані у вищезазначеній довідці роботи з переліком техніки і обладнання, що буде застосовуватись та зазначенням її приналежності.
В складі тендерної пропозиції Учасника міститься лише Гарантійний лист ПП «Люкс Інстал» № 3 від 12.01.2021 (файл «Лист погодження субпідрядника.pdf»), відповідно до якого ПП «Люкс Інстал» гарантує виконати в якості субпідрядника доручену йому роботу на об’єкті будівництва з даного предмету закупівлі та надає інформацію про наявних у нього працівників.

Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції Учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.

Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі викладеного, просимо надати відповідь на звернення ТОВ-фірма «Кортакоз», вказавши інформацію про тендерну пропозицію Приватного підприємства «Енергостатус», з наступним завантаженням до відповіді скан-копій документів Приватного підприємства «Енергостатус», а саме:
- оригінал або копію висновку (висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на поліуретановий праймер HERCULAN P-EK uni;
- приведений у відповідність лист № 2 від 12.01.2021 р. про технічні характеристики до брошури «Спрей система Herculan SR National (IAAF CERTIFIED)», в частині інформації показника міцність на розрив поліуретанового покриття;
- оригінал або копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-03/1065 від 10.05.2017 штучної трави «Scout Plus 50» торгівельної марки JUTA;
- довідку довільної форми про неможливість подання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки із зазначенням причин та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів;
- документи та інформацію на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника у відповідності до вимог Додатку 1 Тендерної документації, з урахуванням невідповідностей вказаних у цій вимозі;
- Гарантійний лист ПП «Люкс Інстал», субпідрядної організації про її готовність виконати вказані у довідці Учасника роботи з переліком техніки і обладнання, що буде застосовуватись та зазначенням її приналежності.

При цьому, повідомляємо, що своїми діями Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушено принципи регламентовані цим Законом, зокрема: принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначене призвело до порушення Замовником прав ТОВ-фірма «Кортакоз» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
На підставі викладеного, вимагаємо привести дії та рішення Замовника у відповідність до вимог чинного законодавства, шляхом скасування незаконного рішення про визначення переможця процедури закупівлі Приватного підприємства «Енергостатус».
В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до суду без попереднього звернення до органу оскарження, у порядку встановленому ч.24 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2021 17:23
По скарзі № UA-2020-12-22-004775-c.a2 вимоги скаржника задоволено частково. Рішення про визначення переможця скасовано.
Номер вимоги: UA-2020-12-22-004775-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз", Код ЄДРПОУ:13993936
Дата подання: 15 лютого 2021 13:39
ВИМОГА про відміну рішення замовника про визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» вважає не правомірним рішення тендерного комітету виконавчому комітету Славутської міської ради про визначення переможця (ПП «ЕНЕРГОСТАТУС»), відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 04.02.2021р. (далі – Протокол), який було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 05.02.2021 року, з наступних підстав.
Згідно Протоколу, за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «ЕНЕРГОСТАТУС» тендерним комітетом було встановлено її повну відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, встановленим тендерною документацією.
Проте, уважно вивчивши документи учасника-переможця, вважаємо, що останній не підтвердив свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як досвід виконання аналогічного договору.
Так, додатком 3 тендерної документації замовником визначено, що наявність досвіду підтверджується виконанням не менше одного аналогічного договору. В свою чергу, аналогічним визначено виконаний (завершений) договір з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту футбольних полів та/або спортивних ядер та/або спортивних майданчиків для міні-футболу зі штучним покриттям.
У своїх документах учасник-переможець на підтвердження свого досвіду вказує договір на виконання робіт із капітального ремонту спортивного майданчика Гімназії №2 м.Хмельницького по проспекту Миру, 84/2 в м.Хмельницькому. Проте, ні в назві договору, ні в долучених документах не міститься жодного підтвердження того, що вказаний договір передбачає виконання робі із улаштування штучного покриття для футбольних майданчиків.
Разом з тим, у тендерній пропозиції ПП «ЕНЕРГОСТАТУС» міститься лист №10 від 12.01.2021р., згідно з яким роботи із улаштування основи спортивного майданчику, улаштування синтетичного покриття з штучної трави, улаштування поліуретанового синтетичного покриття, тобто основну роботу за предметом закупівлі, буде доручено субпідрядній організації – приватному підприємству «Люкс Інстал», досвід роботи якого також нічим не підтверджено.
Вище перелічене свідчить, що учасник ПП «ЕНЕРГОСТАТУС» не відповідає такому кваліфікаційному критерію як досвід виконання аналогічного договору, а тому з метою дотримання вимог чинного законодавства, вимагаємо:
1. Відмінити рішення тендерного комітету від 04.02.2021р. про визначення ПП «ЕНЕРГОСТАТУС» переможцем відкритих торгів №UA-2020-12-22-004775-с.
2. Відхилити пропозицю ПП «ЕНЕРГОСТАТУС» на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2021 17:25
Скаргу задоволено. Рішення про візначення переможця скасовано.

Документи подані скаржником

15 лютого 2021 12:10
Вимога.pdf

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 17 418 781,34
UAH з ПДВ
17 230 715,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 17 449 998,00
UAH з ПДВ
17 261 932,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ЕНЕРГОСТАТУС" 18 693 367,71
UAH з ПДВ
18 590 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПОДІЛЮКС-ПІВДЕНЬ" 18 598 944,00
UAH з ПДВ
18 598 944,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 січня 2021 20:59
Електронний підпис
14 січня 2021 20:55
11.1. ВПВ 17.pdf
14 січня 2021 20:55
11.3. ВПВ 17.pdf
14 січня 2021 20:55
11.2. ВПВ 17 про КБВ.pdf
14 січня 2021 20:50
30. Витяг пл. ПДВ.pdf
14 січня 2021 20:49
15.6. Сертифікати ІСО.PDF
14 січня 2021 20:49
15.5. Сертифікати ІСО.PDF
14 січня 2021 20:49
29. Витяг ЄДР.pdf
14 січня 2021 20:49
28. Виписка ЄДР.pdf
14 січня 2021 20:49
20. Проект договору.pdf
14 січня 2021 20:49
17. Захист довкілля.pdf
14 січня 2021 20:49
2. Відомості про п-во.pdf
14 січня 2021 20:49
16.4. Декларація ОП.pdf
14 січня 2021 20:49
6. Будспорт_ІТР.pdf

Публічні документи

14 січня 2021 16:35
Електронний підпис
14 січня 2021 16:32
Штучна трава.pdf
14 січня 2021 16:31
Аналогічні договори.pdf
14 січня 2021 16:30
Тендерна пропозиція.pdf
14 січня 2021 16:30
Техніка.pdf
14 січня 2021 16:29
732.imd
14 січня 2021 16:28
Штучна трава 2.pdf

Публічні документи

11 лютого 2021 12:12
Електронний підпис
04 лютого 2021 09:43
Електронний підпис
04 лютого 2021 09:40
Акт прийому-передачі.PDF
15 січня 2021 10:32
Електронний підпис
15 січня 2021 10:28
Установчі документи.PDF
15 січня 2021 10:28
Статут.pdf
14 січня 2021 19:47
Електронний підпис
14 січня 2021 19:34
Ліцензія.PDF
14 січня 2021 19:34
Коток 16 т.PDF
14 січня 2021 19:34
Коток 13 т.PDF
14 січня 2021 19:34
Коток 8 т.PDF
14 січня 2021 19:34
Код ІПН Бубенок.PDF
14 січня 2021 19:34
Гарантійний лист.PDF
14 січня 2021 19:34
Гар лист ст_17.PDF
14 січня 2021 19:34
Відгук від замовника.PDF
14 січня 2021 19:34
Розрахунки.PDF
14 січня 2021 19:34
ПЗ.PDF
14 січня 2021 19:34
ПВР_compressed.pdf
14 січня 2021 19:34
ЛК 7 1 1.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 6 1 1.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 4 1 1.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 2 1 9.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 2 1 8.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 2 1 7.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 2 1 6.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 2 1 5.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 2 1 4.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 2 1 3.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 2 1 2.PDF
14 січня 2021 19:34
ЛК 2 1 1.PDF
14 січня 2021 19:34
ЗКР.PDF
14 січня 2021 19:34
ЗВВ.PDF
14 січня 2021 19:34
ДЦ.PDF
14 січня 2021 19:34
264.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "ЕНЕРГОСТАТУС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПОДІЛЮКС-ПІВДЕНЬ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Відхилено 17 230 715,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 16:04
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
Відхилено 17 261 932,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 15:05
ПП "ЕНЕРГОСТАТУС"
#43247543
Рішення скасоване 18 590 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2021 14:23
ПП "ЕНЕРГОСТАТУС"
#43247543
Відхилено 18 590 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 15:46
ТОВ "ПОДІЛЮКС-ПІВДЕНЬ"
#43428330
Відхилено 18 598 944,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 15:56

Документи

22 січня 2021 16:03
Електронний підпис

Документи

29 січня 2021 15:05
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

В результаті розгляду Вашої тендерної пропозиції, поданої на участь у відкритих торгах №UA-2020-12-22-004775-с по об’єкту закупівлі «Реконструкція спортивного ядра на стадіоні ДЮСШ по вул. Острозька, 6-а в м. Славута Хмельницької області» в її складі тенедерним комітетом було виявлено невідповідності вимогам тендерної документації. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» виконавчий комітет Славутської міської ради, як замовник даних торгів, вимагає вжити заходів для усунення виявлених невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а також перелік інформації та/або документів, які Ви повинні подати для усунення виявлених невідповідностей наведено нижче: Абзацом 2 пункту 2 частини 2 додатку 1 тендерної документації замовником зазначено вимогу про надання актів приймання-передачі Учаснику (або інші документи, які підтверджують факт отримання Учасником) транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). В складі пропозиції учасника міститься договір оренди обладнання №0501-2021 від 05.01.2021 року щодо оренди електростанції. Згідно п.5.1. цього договору, передача майна в оренду здійснюється відповідними фахівцями Сторін за актом приймання-передавання. Проте, учасником такого акту не долучено. Разом з тим, учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист №24 від 12.01.2021 року, яким учасник повідомляє, що надання актів приймання-передачі обладнання не передбачені наданими ним договорами, що не відповідає умовам договору №0501-2021. Враховуючи вказане, учаснику слід надати відповідні документи на усунення вказаної невідповідності: акт приймання-передавання обладнання або довідку довільної форми, що такий акт буде складений, відповідно до умов договору з моменту настання відповідної події (початку виконання робіт тощо). Разом з тим, застерігаємо, що у разі не виправлення Вами виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення, Вашу пропозицію буде відхилено на підставі аб.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

19 лютого 2021 15:46
Електронний підпис

Документи

22 лютого 2021 15:54
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
22 лютого 2021 15:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі