Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена Михайлівна +380675963609 lenatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2021 11:27 |
Початок аукціону: | 12 січня 2021 11:27 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2020 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2020 14:26 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx | |
22 грудня 2020 14:26 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx | |
22 грудня 2020 14:26 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx | |
22 грудня 2020 14:26 |
ТД картопля.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
З огляду на викладене, зазначена вимога обмежує конкуренцію в Україні та порушує принципи добросовісної конкуренції між учасниками, максимальної економії, ефективності та пропорційність, недискримінації учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням у встановленими ст. 5 Законом України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовником не обґрунтува, чому саме переможець закупівлі не може здійснити пролонгацію договору на на проведення дезінфекції та дератизації складських та/або виробничих приміщень під час виконання умов договору.
Враховуючи викладене, прошу привести тендерну документацію відповідно до вимог законодавства, а саме встановити зобов’язання, що на дату здійснення поставок постачальник має мати діючий договір на проведення дезінфекції та дератизації складських та/або виробничих приміщень.
Так, дійсно виходячи з вимог п.п. 5.1.5. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання скан-копії оригіналу договору на проведення дезінфекції та дератизації складських та/або виробничих приміщень, укладеного з учасником, а також дія якого має відповідати строку поставки товару вказаного в цій документації та оголошенні про проведення цієї процедури закупівлі. В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
При цьому, маємо намір звернути Вашу увагу, що ані норми чинного законодавства не містять заборони та/або обмежень стосовно укладення додаткових угод, у тому числі в частині продовження стоку дії договору ані умови тендерної документації не містять, а тому надання у складі тендерної пропозиції договору на проведення дезінфекції та дератизації складських та/або виробничих приміщень, укладеного з учасником, з додатковою угодою в частині пролонгації його дії буде розглядатись на загальних умовах та жодних заперечень стосовно їх подання тендерний комітет не матиме.
Звичний спосіб для пакування картоплі є сітка овочева, пакування картоплі у ящики або спеціальні контейнери здійснюються при закладці продукції для довготривалого зберігання у спеціальних складських приміщеннях. Для картоплі сереньоранього строку зберігання така тара не застосовується. Крім того наявність вимоги забезпечувати поставку продукції два рази на тиждень, свідчить, що замовник не має наміру зберігати отриману продукції довготривалий час на сертифікованому овочевому складі.
З огляду на викладене, прошу привести тендерну документацію у відповідність до діючих технічних вимог на території України та прибрати суперечності в тендерній документації, а саме можливість пакування продукції у сітки овочеві.
Що стосується Ваших аргументів в частині юридичної сили, то вважаємо за необхідне поінформувати Вас, що даний документ дійсно матиме усю повноту відповідності та правомірності лише за умови прийняття участі у процедурі закупівлі безпосередньо виробником товару, який є предметом закупівлі.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що дана вимога передбачена з метою отримання гарантій щодо своєчасної поставки товару у необхідній якості та кількості.
Що стосується Ваших зауважень в частині відповідальності за зміст та гарантійні зобов’язання виробника безпосередньо до виробника ми як Замовник висувати не маємо можливості, передусім виходячи з того, що жодних зобов’язань з ним ми не матимемо, за винятком того випадку, коли сам виробник прийматиме участь у даній процедурі закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2021 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Хоменко Дмитро Григорович |
437 000,00
UAH з ПДВ
|
410 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Луговський В.В. |
439 500,00
UAH з ПДВ
|
410 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
441 000,00
UAH з ПДВ
|
411 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Хоменко Дмитро Григорович #2278611934 |
Переможець |
410 990,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2022 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 10:44
|
ДУ 3 від 17.01.2022 Хоменко 01-02-6.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:24
|
ДУ 2 24.12.2021 ХОМЕНКО 01-02-6.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 15:47
|
Договір № 01.02.6 від 01.02.2021 ФОП Хоменко Д.Г. картопля.pdf | укладений |
03 лютого 2021 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація |
Номер договору про закупівлю: | 01/02/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/02/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація |
Номер договору про закупівлю: | 01/02/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/02/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 20% угода картопля - 4500 кг |
Номер договору про закупівлю: | 01/02/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/02/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |