Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ( ремонт багатофункційного пристрою, заправка та регенерація картриджа)
Очікувана вартість
2 181,16 UAH
UA-2020-12-22-002812-b 4a771cc479a841068755404c0b901416
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповал Христина Андріївна

+380934354123 christinashapoval@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа №33 м.Львів
Код ЄДРПОУ: 23888577
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Шевченка 34
Контактна особа: Шаповал Христина Андріївна
+380934354123
christinashapoval@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 941.16UAH без ПДВ
Ремонт багатофункційного пристрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
2 послуга
Ціна за одиницю: 100UAH без ПДВ
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50311000-8 — Технічне обслуговування і ремонт офісної обчислювальної техніки
2 послуга
Ціна за одиницю: 310UAH без ПДВ
Регенерація картриджа повна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
2 послуга
Ціна за одиницю: 210UAH без ПДВ
Регенерація картриджа часткова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється у термін 7 банківських днів з дати двостороннього підписання Акту виконання робіт за умови їх належного оформлення Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

22 грудня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГРИГА АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2852611378
Переможець 2 181,16
UAH
22 грудня 2020 14:35

Документи

22 грудня 2020 14:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 17:56
Акт надання послуг укладений
11 січня 2021 17:55
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 14:59
Договір укладений
22 грудня 2020 14:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ремонт багатофункційного пристрою 1 послуга 941,16
UAH
Заправка картриджа 2 послуга 100,00
UAH
Регенерація картриджа повна 2 послуга 310,00
UAH
Регенерація картриджа часткова 2 послуга 210,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 181,16
UAH