Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб, батон
Очікувана вартість
173 520,00 UAH
UA-2020-12-22-001540-b ● 812f4af5d19147a1bc5728c4f9c04b7f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147894 |
Місцезнаходження: | 40035, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Харківська, 35 |
Контактна особа: |
Баштова Лариса Михайлівна +380542789768 larisa.osvita.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2020 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 173 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 868,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Закупівля на 2021 рік згідно листа Мінекономрозвитку України №3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7100 шт
Хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, заклади освіти, підпорядковані управлінню освіти і науки Сумської міської ради: вул. Пушкіна, 49а; вул. Білопільський шлях, 25; с. Піщане, вул. Кооперативна, 2; вул. Серпнева, 1; вул. 20 років Перемоги, 9; вул. Троїцька, 7; с. Піщане, вул. Шкільна, 26; с. В-Піщане, вул. Парнянська, 13; вул. Прокоф’єва, 28.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
11000 шт
Батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, заклади освіти, підпорядковані управлінню освіти і науки Сумської міської ради: вул. Пушкіна, 49а; вул. Білопільський шлях, 25; с. Піщане, вул. Кооперативна, 2; вул. Серпнева, 1; вул. 20 років Перемоги, 9; вул. Троїцька, 7; с. Піщане, вул. Шкільна, 26; с. В-Піщане, вул. Парнянська, 13; вул. Прокоф’єва, 28.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15812100-4 — Хлібобулочні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2020 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2020 11:26 |
Проєкт договору.docx | |
22 грудня 2020 11:26 |
Оголошення хліб.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-22-001540-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Сумська Паляниця, Код ЄДРПОУ:36572867
Дата подання: 23 грудня 2020 11:37
дискримінаційні вимоги
просимо виключити зі змісту тендерної документації вимогу щодо надання:
1) позитивного Акту аудиту складеного за результатами проведення заходу державного контролю уформі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів;
2) позитивного Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019). Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів;
3) - позитивного Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи не відповідностей), Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. Даний Акт надається Учасником у разі відсутності відомостей щодо перевірки транспортного засобу в Акті складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин,
як дискримінаційні.Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження». Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль.
У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові).
Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк.
За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі вимоги, замовник порушує рівність учасників та обмежує їх коло.
Розгорнути
Згорнути
1) позитивного Акту аудиту складеного за результатами проведення заходу державного контролю уформі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів;
2) позитивного Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019). Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів;
3) - позитивного Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи не відповідностей), Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. Даний Акт надається Учасником у разі відсутності відомостей щодо перевірки транспортного засобу в Акті складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин,
як дискримінаційні.Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження». Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль.
У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові).
Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк.
За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі вимоги, замовник порушує рівність учасників та обмежує їх коло.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2020 16:48
Доброго дня. На Вашу вимогу про усунення порушення повідомляємо, що з 20 вересня 2019 року всі українські підприємства харчової галузі мають впровадити систему управління безпечністю харчових продуктів – НАССР.
Одним із нормативно-правових актів, який регламентує закупівлю продуктів харчування, в тому числі закладами освіти, є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі - Закон).
Так, відповідно до Закону про безпечність суб’єкти господарювання, які провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні яких перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), є операторами ринку харчових продуктів та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Статтею 20 Закону визначено обов’язки операторів ринку, зокрема, п.1 ч. 2 ст. 20 визначено, що оператор ринку зобов’язаний забезпечувати дотримання вимог Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу; п. 2 ч. 2 ст. 20 Закону визначено, що оператор ринку зобов’язаний розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Відповідно до п.9 ч.1 ст.1 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» державний контроль – це діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 6 та ч. 7 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» затверджено форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
На виконання до п. 1 ч. 1 ст. 6 та ч. 7 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» затверджено форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Зважаючи на зазначене, під час проведення закупівлі Замовником встановлена вимога щодо надання позитивного Акта аудиту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (п.2 ч.2 ст.20 Закону), позитивного Акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (п.1 ч.2 ст.20 Закону) та позитивного Акта перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. В оголошенні закупівлі зазначено, що Акт перевірки транспортного засобу надається Учасником у разі відсутності відомостей щодо перевірки транспортного засобу в Акті, складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
Постановою Кабінету Міністрів України № 896 від 31.10.2018 року затверджений «Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності оператора ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою України з питань безпечності та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюють ступінь ризику від її провадження».
Згідно порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 896 від 31.10.2018 року заходи державного контролю проводять як згідно графіку перевірок, так і позапланово, якщо виявлені невідповідності або є обґрунтована підозра щодо невідповідності. Аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, та постійно діючих процедур, розроблених оператором ринку з метою дотримання гігієнічних вимог, передбачає перевірку безперервності та ефективності їх застосування. Під час аудити інспектором здійснюється незалежне вивчення певної дії з метою визначення того, чи відповідає така діяльність та пов’язані з нею результати запланованим заходам і чи такі заходи впроваджені результативно та у спосіб, який дозволяє досягти поставленої мети, а саме виробництво та/або обіг харчових продуктів безпечних для життя та/або здоров’я людини або тварини.
Законодавством України не заборонено Учаснику звернутись до компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, з метою підтвердження Учасником дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
У своїй вимозі про усунення порушення Ви посилаєтесь на ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги до тендерної документації, тоді як дана закупівля не є процедурою закупівлі - відкриті торги, а здійснюється Замовником відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та є спрощеною закупівлею.
Під час проведення закупівлі управління освіти і науки Сумської міської ради користувалося рекомендаціями Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Лист від 05.11.2019 р. № 3801-05/45742-06) та Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області (Лист від 12.10.2020 року №379-20.1/20).
Управляння освіти і науки Сумської міської ради дбає про якість продуктів харчування, які закуповуються для закладів освіти, де навчаються і виховуються діти.
Одним із нормативно-правових актів, який регламентує закупівлю продуктів харчування, в тому числі закладами освіти, є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі - Закон).
Так, відповідно до Закону про безпечність суб’єкти господарювання, які провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні яких перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), є операторами ринку харчових продуктів та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Статтею 20 Закону визначено обов’язки операторів ринку, зокрема, п.1 ч. 2 ст. 20 визначено, що оператор ринку зобов’язаний забезпечувати дотримання вимог Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу; п. 2 ч. 2 ст. 20 Закону визначено, що оператор ринку зобов’язаний розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Відповідно до п.9 ч.1 ст.1 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» державний контроль – це діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 6 та ч. 7 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» затверджено форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
На виконання до п. 1 ч. 1 ст. 6 та ч. 7 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» затверджено форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Зважаючи на зазначене, під час проведення закупівлі Замовником встановлена вимога щодо надання позитивного Акта аудиту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (п.2 ч.2 ст.20 Закону), позитивного Акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (п.1 ч.2 ст.20 Закону) та позитивного Акта перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. В оголошенні закупівлі зазначено, що Акт перевірки транспортного засобу надається Учасником у разі відсутності відомостей щодо перевірки транспортного засобу в Акті, складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
Постановою Кабінету Міністрів України № 896 від 31.10.2018 року затверджений «Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності оператора ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою України з питань безпечності та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюють ступінь ризику від її провадження».
Згідно порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 896 від 31.10.2018 року заходи державного контролю проводять як згідно графіку перевірок, так і позапланово, якщо виявлені невідповідності або є обґрунтована підозра щодо невідповідності. Аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, та постійно діючих процедур, розроблених оператором ринку з метою дотримання гігієнічних вимог, передбачає перевірку безперервності та ефективності їх застосування. Під час аудити інспектором здійснюється незалежне вивчення певної дії з метою визначення того, чи відповідає така діяльність та пов’язані з нею результати запланованим заходам і чи такі заходи впроваджені результативно та у спосіб, який дозволяє досягти поставленої мети, а саме виробництво та/або обіг харчових продуктів безпечних для життя та/або здоров’я людини або тварини.
Законодавством України не заборонено Учаснику звернутись до компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, з метою підтвердження Учасником дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
У своїй вимозі про усунення порушення Ви посилаєтесь на ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги до тендерної документації, тоді як дана закупівля не є процедурою закупівлі - відкриті торги, а здійснюється Замовником відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та є спрощеною закупівлею.
Під час проведення закупівлі управління освіти і науки Сумської міської ради користувалося рекомендаціями Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Лист від 05.11.2019 р. № 3801-05/45742-06) та Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області (Лист від 12.10.2020 року №379-20.1/20).
Управляння освіти і науки Сумської міської ради дбає про якість продуктів харчування, які закуповуються для закладів освіти, де навчаються і виховуються діти.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сумська Паляниця #36572867 |
Переможець |
153 850,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 12:11
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 16:49
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 15:42
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 14:35
|
Договір | укладений |
13 січня 2021 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання вимог наказу МОН і МОЗ України від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та у зв’язку із зменшенням кошторисних призначень Сторони договору домовились замінити постачання хліба пшеничного 0,6 кг. на хліб Сумський новий под. 0,75 кг в упаковці та змінити п. 3.1. Договору "Ціна договору" і викласти в такій редакції: "Ціна договору становить 127500,00 грн. (Сто двадцять сім тисяч п'ятсот гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 21250,00 грн. (Двадцять одна тисяча двісті п'ятдесят грн.00 коп). " |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди змінити п.1.3. Договору в частині підвищення ціни на хліб житньо-пшеничний 0,75 кг на 4,94% та батон "Укр.нов.нар." в/с 0,420 кг на 4,94% на 9,7% |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: Змінити пункт 3.1. Договору «Ціна договору» і викласти в такій редакції: «Ціна договору становить 115344,65 грн. (Сто п’ятнадцять тисяч триста сорок чотири гривні 65 коп.), в т.ч. ПДВ 26142,12 грн. (двадцять шість тисяч сто сорок дві гривні 12 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |