Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

теплова енергія(пара та гаряча вода)
Очікувана вартість
1 749 960,00 UAH
UA-2020-12-22-001452-a 8abaab3528754cc6b2ae4c7c38f4c359
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подільник Тетяна Леонтіївна

+380414327497 internat.brd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Подільник Тетяна Леонтіївна
+380414327497
internat.brd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
При обранні переговорної процедури замовник керуємось тим, що 28.01.2020 року між ТОВ «Бренвель» та КУ «Агенція з питань регіонального розвитку» Житомирської обласної ради був укладений договір оренди нерухомого майна (котельні) №2154, затверджений головою Житомирської обласної ради, відповідно до якого нежилі приміщення котельні, що знаходяться на балансі Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4, передано в оренду ТОВ «Бренвель» з метою виробництва та постачання теплової енергії з альтернативних видів палива (з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії). Дозволи на оренду майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст області, надавались згідно протоколу робочої групи з питань використання майна Житомирської обласної ради від 28.01.2020 року №107. Діяльність з вироблення, постачання та транспортування теплової енергії підлягає ліцензуванню (п. 1 ч. 2 ст. 15 Закону України «Про теплопостачання»), у зв’язку з чим, учасник – ТОВ «Бренвель» має ліцензії на виробництво, постачання та транспортування теплової енергії. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Тому, постачання теплової енергії для потреб Замовника (Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4) може бути забезпечено тільки Учасником – ТОВ «Бренвель» згідно укладеного договору оренди нерухомого майна (котельні) та наявності у нього безстрокових ліцензій на виробництво, постачання та транспортування теплової енергії, а також з технічних причин, оскільки мережі Замовника безпосередньо приєднані до потужностей Учасника. У залежності від предмета закупівлі, який визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 11:11
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


теплова енергія(пара та гаряча вода)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 Гкал
Теплова енергія(пара та гаряча вода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13308, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

22 грудня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 11:05
протокол 132.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-19-000002 ● 95f5a4542d3b4b75a11db772b5782c89
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2021 14:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

16.07.2021
№ 421

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.07.2021 № 421.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-12-22-001452-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Додатковою угодою № 4 від 28.07.2021 року розірваний договор №2 від 14.01.2021 року про надання послуг з постачання теплової енергії з ТОВ "Бренвель" згідно Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Підставою розірвання Договору є порушення пункту 5 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі".

2021-07-28 11:17:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення в частині своєчасності укладання договору.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення в частині своєчасності укладання договору.) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2021-08-21 15:19:43

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідльністю "Бренвель"
#36704615
Переможець 1 749 960,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 11:11

Документи

22 грудня 2020 11:10
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:10
протокол 132.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 11:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідльністю "Бренвель"
#36704615
1 749 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2020 11:10
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:10
протокол 132.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 10:22
Дод.уг.4.pdf укладений
28 липня 2021 10:22
протокол (4).pdf укладений
28 липня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 13:50
додаткова угода 300001 (1).pdf зміни до договору
26 лютого 2021 13:50
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 11:28
додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
22 лютого 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 09:55
додаткова угода 1.1 (1).pdf зміни до договору
22 лютого 2021 09:54
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 13:00
договір 2.pdf укладений
14 січня 2021 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести доповнення до розділу VI. «Права та обов’язки Сторін» в наступній редакції: «6.3.9. Ввести та підтримувати в орендованих приміщеннях та прилеглої території належний протипожежний режим, виконувати встановлені вимоги пожежної безпеки». «6.3.10. З метою попередження пожеж забезпечувати постійний огляд орендованих приміщень, обладнання, устаткування, що експлуатується, а також під час проведення робіт з ремонту обладнання та устаткування». «6.3.11. Орендар несе відповідальність за невиконання своїх обов'язків із забезпечення пожежної безпеки». «6.3.12. Орендар зобов'язаний відшкодувати збиток, нанесений у зв'язку з порушенням ним протипожежних вимог.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовлення, домовились зменшити суму Договору на 87960 грн. 00 коп. (вісімдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят грн. 00 коп.). 1.1. Пункт 3.1. розділу III договору викласти в наступній редакції: «Сума Договору становить 1662000 грн. 00 коп. (один мільйон шістсот шістдесят дві тисячі грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 277000 грн. 00 коп. (двісті сімдесят сім тисяч грн. 00 коп.)». 2.1. Пункт 1.2. розділу I договору викласти в наступній редакції: «Теплова енергія постачається Замовникові у кількості 1139.683 Гкал.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 770 998,54
UAH (в тому числі ПДВ 128 499,75 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що переговорна процедура закупівлі послуг з постачання теплової енергії відміняється замовником у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порушено вимоги пункту 5 частини 8 статті 40 Закону не відмінено процедуру закупівель, оскільки договір про закупівлю послуг з постачання теплової енергії, з переможцем процедури закупівель ТОВ "Бренвель", у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не укладено (договір укладено лише на 23 день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір).