Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафтовий газ скраплений по скретч-карткам.
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-12-22-000398-a ● af1f79bd355b444496a41d7f112bce67
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВ ТЕПЛО-МЕЛІТОПОЛЬ |
Код ЄДРПОУ: | 42461094 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вулиця Покровська, 61 |
Контактна особа: |
Головачов Віталій Вікторович +380619440641 teplomlt.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2020 08:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Номенклатурна позиція: Нафтовий газ скраплений, відповідний код 09133000-0. Місцезнаходження замовника: Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Покровська,61, 72310. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання — зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21545 літр
Нафтовий газ скраплений по скретч-карткам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72312, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Покровська, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09133000-0 — Нафтовий газ скраплений
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | Аванс | 1 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2020 09:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2020 08:51 |
Оголошення газ.docx | |
22 грудня 2020 08:51 |
Додатко 4.docx | |
22 грудня 2020 08:51 |
Додаток 3.docx | |
22 грудня 2020 08:51 |
Додаток 2.docx | |
22 грудня 2020 08:51 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-22-000398-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 28 грудня 2020 12:36
ВИМОГА
Оголошення містить дискримінаційні вимоги, що суперечать ст. 14 Закону, зокрема:
1. Номінал талонів: Замовник вимагає від учасників наявність одночасно трьох номіналів талону: 10, 15 та 20 літрів. Така умова обмежує тих учасників, які не мають талони, номіналом 15 літрів. Вимагаємо видозмінити вимогу п.3 Додатку 2 до Оголошення та викласти її в наступній редакції: "Скретч-картки повинні бути номіналом 10 АБО 15 АБО 20 літрів, термін дії необмежений, повинні діяти на всіх АЗС Учасника по всій території України."
Розгорнути
Згорнути
1. Номінал талонів: Замовник вимагає від учасників наявність одночасно трьох номіналів талону: 10, 15 та 20 літрів. Така умова обмежує тих учасників, які не мають талони, номіналом 15 літрів. Вимагаємо видозмінити вимогу п.3 Додатку 2 до Оголошення та викласти її в наступній редакції: "Скретч-картки повинні бути номіналом 10 АБО 15 АБО 20 літрів, термін дії необмежений, повинні діяти на всіх АЗС Учасника по всій території України."
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2020 17:04
ТОВ «Тепло-Мелітополь» є замовником яке має на балансі 20 одиниць техніки та штат працівників з 18 осіб. Для більш ефективного контролю у використанні пального замовником визначено наявність скретч-карток номіналом 10,15,20 літрів.
Номер вимоги: UA-2020-12-22-000398-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 28 грудня 2020 12:39
ВИМОГА 2
Оголошення містить дискримінаційні вимоги, що суперечать ст. 14 Закону, зокрема: "Розгалужена система АЗС. Можливість продажу (заправки) по всій території України."
Вимагаючи від учасників наявність АЗС по ВСІЙ території України - Замовник обмежує тих учасників, які мають АЗС в м. Мелітополь та по території України (але не в кожній області).
За умовами Оголошення Замовник планує заправляти через АЗС великогабаритну техніку. ЗАмовник не довів необхідність наявності у Учансиків АЗС по всій території Україгни.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаючи від учасників наявність АЗС по ВСІЙ території України - Замовник обмежує тих учасників, які мають АЗС в м. Мелітополь та по території України (але не в кожній області).
За умовами Оголошення Замовник планує заправляти через АЗС великогабаритну техніку. ЗАмовник не довів необхідність наявності у Учансиків АЗС по всій території Україгни.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2020 17:05
ТОВ «Тепло-Мелітополь» є замовником яке має на балансі 20 одиниць техніки та штат працівників з 18 осіб. Є підприємством-монополістом у сфері теплопостачання в місті Мелітополі. Підприємство для здійснення своє господарської діяльності, здійснює закупівлі товарів робіт та послуг по всій території України що передбачає необхідність проведення заправки автотранспорту у кожній області країни.
Номер вимоги: UA-2020-12-22-000398-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 28 грудня 2020 12:47
ВИМОГА 3
Оголошення містить дискримінаційні умови, зокрема: п.п. 3,4 Додатку 2 : "3. Скретч-картки повинні бути номіналом 10,15,20 літрів, термін дії необмежений, повинні діяти на всіх АЗС Учасника по всій території України.
4. Продаж газу нафтового скрапленого Замовнику здійснюється цілодобово по скретч-карткам"
Отже, фактично, в сукупності вищезазначені умови Оголошення вимагають від учасників наявність талонів єдиного зразка, за якими Замовник зможе здійснювати заправку автотранспорту через всі запропоновані АЗС.
Вимагаючи від учасників наявність талонів єдиного зразка Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів.
Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі.
На підтвердження цього, надаємо листи, із зазначенням того, що єдиного талону між мережами різних брендів – не існує. Тому, Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу ТД.
Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного уніфікованого зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну АЗС партнерів окремо.
Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Вимога «єдиний талон для всіх мереж» зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару. Крім того, наявність різних мереж АЗС з НЕєдиними талонами у складі пропозиції Переможця дає можливість Замовнику вибирати мережу АЗС у період поставок, керуючись максимальною економією коштів, так як ціна на роздрібному ринку змінюється щотижнево і ціни на різних мережах можуть відрізнятися суттєво.
Розгорнути
Згорнути
4. Продаж газу нафтового скрапленого Замовнику здійснюється цілодобово по скретч-карткам"
Отже, фактично, в сукупності вищезазначені умови Оголошення вимагають від учасників наявність талонів єдиного зразка, за якими Замовник зможе здійснювати заправку автотранспорту через всі запропоновані АЗС.
Вимагаючи від учасників наявність талонів єдиного зразка Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів.
Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі.
На підтвердження цього, надаємо листи, із зазначенням того, що єдиного талону між мережами різних брендів – не існує. Тому, Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу ТД.
Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного уніфікованого зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну АЗС партнерів окремо.
Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Вимога «єдиний талон для всіх мереж» зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару. Крім того, наявність різних мереж АЗС з НЕєдиними талонами у складі пропозиції Переможця дає можливість Замовнику вибирати мережу АЗС у період поставок, керуючись максимальною економією коштів, так як ціна на роздрібному ринку змінюється щотижнево і ціни на різних мережах можуть відрізнятися суттєво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2020 17:07
В умовах визначених в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогах до предмета закупівлі відсутній термін «наявність талонів єдиного зразка».
Номер вимоги: UA-2020-12-22-000398-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 28 грудня 2020 12:51
ВИМОГА 4
Оголошення містить дискримінаційну вимогу в п.2 Додатку 3: "У разі, якщо учасник торгів самостійно не здійснює роздрібну торгівлю пальним на запропонованих АЗС, він повинен надати у складі пропозиції довідку від усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю на запропонованих учасником АЗС, про наявність у них працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання учасником умов договору про закупівлю."
Така вимога полягає в витребуванні інформації не від самих учасників, а від третіх осіб. Вона не є обгрунтованою та такою, що відповідає принципам проведення спрощених закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога полягає в витребуванні інформації не від самих учасників, а від третіх осіб. Вона не є обгрунтованою та такою, що відповідає принципам проведення спрощених закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2020 17:08
Згідно із пп. 1.3 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Якщо учасник торгів самостійно не здійснює роздрібну торгівлю пальним на запропонованих АЗС, він повинен надати договір(и), що підтверджує(ють) співпрацю з суб’єктами господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним на АЗС, що запропоновані учасником у довідці про наявність мережі АЗС (власних, орендованих, партнерських) з цілодобовим режимом роботи в м. Мелітополі, що знаходяться на мінімальній відстані (не більше 7 км.) від адреси автотранспортної дільниці Замовника та по всій території України.
Враховуючи вимогу пп. 1.3 Додатку 3 до Оголошення, учасник торгів який самостійно не здійснює роздрібну торгівлю та який уклав договір про співпрацю з суб’єктами господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним на АЗС, має можливість та не чим не обмежений в отриманні від суб’єкта господарювання з яким укладено договір довідки про наявність у них працівників відповідної кваліфікації.
Враховуючи вимогу пп. 1.3 Додатку 3 до Оголошення, учасник торгів який самостійно не здійснює роздрібну торгівлю та який уклав договір про співпрацю з суб’єктами господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним на АЗС, має можливість та не чим не обмежений в отриманні від суб’єкта господарювання з яким укладено договір довідки про наявність у них працівників відповідної кваліфікації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" #43603592 |
Переможець |
256 170,05
UAH з ПДВ
|
06 січня 2021 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 14:08
|
Додаткова угода _ 6.PDF | зміни до договору |
05 жовтня 2021 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 13:13
|
Додаткова угода _5.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2021 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 13:17
|
Додаткова угода 4 від 22.07.2021.PDF | зміни до договору |
26 липня 2021 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 13:02
|
Додаткова угода 4 від 22.07.2021.PDF | зміни до договору |
26 липня 2021 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 17:00
|
Додаткова угода _ 3 від 06.04.2021.PDF | зміни до договору |
07 квітня 2021 16:59
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
17 березня 2021 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 13:09
|
договір поставки 23.PDF | укладений |
19 січня 2021 13:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |