Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного та аварійного обслуговування інженерних мереж (центральне опалення, холодне водопостачання та водовідведення) в закладах освіти Центрально-Міського району
Очікувана вартість
675 000,00 UAH
UA-2020-12-22-000362-c ● 158ca53a64104eab9852d1433aa7924e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27 |
Контактна особа: |
Рибіна Вікторія 0564701383 buh_cmrayvo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2020 08:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2021 13:22 |
Початок аукціону: | 11 січня 2021 13:22 |
Очікувана вартість: | 675 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні
Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного та аварійного обслуговування інженерних мереж (центральне опалення, холодне водопостачання та водовідведення) в закладах освіти Центрально-Міського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після фактичного надання Виконавцем послуг, згідно умов Договору та підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг і (частини послуг), отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані та прийняті Замовником послуги. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2020 08:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2020 08:11 |
ТД Тех. обслугов. (2).doc | |
22 грудня 2020 08:11 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (інженерні).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи
Дата подання: 22 грудня 2020 12:04
Дата відповіді: 22 грудня 2020 14:36
Серед запитуємих документів є атестат на право проводити обстеження інженерних систем будівель та споруд! Відповідно до чинного законодавства обстеженням інженерних мереж будівель та споруд мають право займатись особи, які маютьсертифікат експерта з обстеження будівель та споруд. Чи буде порушенням надання сертифікату експерта з обстеження будівель та споруд?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На вимогу виконання закону України «Про енергетичну ефективність будівель» Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України затверджена « Методика обстеження інженерних систем будівлі (наказ від 11 липня 2018 року № 173). Метою цієї Методики є визначення послідовності дій фахівців з обстеження інженерних мереж під час проведення збору та аналізу інформації щодо фактичного стану інженерних систем будівель і їх елементів ( у тому числі обладнання), за результатами якого встановлюються фактичні показники енергетичної ефективності систем.
Глава II п.1 даної методики визначає, що обстеження інженерних систем здійснюється фахівцями з обстеження інженерних систем...
Тобто, фахівцю необхідно мати кваліфікаційний атестат на право проводити діяльність з обстеження інженерних систем будівель.
Глава II п.1 даної методики визначає, що обстеження інженерних систем здійснюється фахівцями з обстеження інженерних систем...
Тобто, фахівцю необхідно мати кваліфікаційний атестат на право проводити діяльність з обстеження інженерних систем будівель.
Документи
Дата подання: 23 грудня 2020 10:51
Дата відповіді: 23 грудня 2020 11:02
Чи необхідно довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом на підписання документів тендерної пропозиції та договору про виконання послуг за результатами торгів засвідчувати нотаріально?
Відповідь: Добрий день! Копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про виконання послуг за результатами торгів. Повноваження щодо підпису підтверджується: (протоколом (витягом з протоколу) зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління; наказом; або довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше) або довідку щодо відповідальної особи підписання документів тендерної пропозиції та договору про виконання послуг за результатами торгів, тобто в тендерній документації не зазначено що потрібно засвідчувати нотаріально.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2021 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НЕРЕЙ КР" |
590 000,00
UAH з ПДВ
|
590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Теплоенерго КР" |
673 999,20
UAH з ПДВ
|
673 999,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НЕРЕЙ КР" #41588960 |
Відхилено |
590 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 11:34
|
ТОВ "Теплоенерго КР" #40887427 |
Переможець |
673 999,20
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 13:50
|
Дод угода 2 (дог 61).pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 13:47
|
Дод. угода 1 (дог 61).pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 13:39
|
Договір № 61.pdf | укладений |
01 лютого 2021 13:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в наступній редакції : Термін надання послуг лютий - липень |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |