Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
4 120,00 UAH
UA-2020-12-22-000321-b 6b2aa83acbca4a00a8e692db0aeb0244
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрюченко Яна Іванівна

+380545251349 ldolina_crl@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Липоводолинська лікарня" Липоводолинської селищної рад Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02007561
Місцезнаходження: 42500, Україна , Сумська обл., Липова Долина, Лікарняна,3
Контактна особа: Петрюченко Яна Іванівна
+380545251349
ldolina_crl@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
ДК 021-2015 (CPV) 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42500, Україна, Сумська область, ЛИПОВА ДОЛИНА, ЛИПОВОДОЛИНСЬКИЙ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар здійснюється замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 5-ти банківських днів після отримання товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

22 грудня 2020 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП
#1777018328
Переможець 4 120,00
UAH
22 грудня 2020 08:48

Документи

22 грудня 2020 08:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:25