Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Вебсайт: | 000000000000000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 00000000, 00000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2020 21:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2021 11:20 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45210000-2: Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 11:47 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
04 січня 2021 17:45 |
00000000 |
04 січня 2021 17:44 |
000000000000000000000000000000000000 |
04 січня 2021 17:44 |
00000000000000000000000000000000000000 |
04 січня 2021 17:44 |
0000000000000000 |
21 грудня 2020 21:07 |
00000000000000000000000000000 |
21 грудня 2020 21:07 |
000000000000000000000000000000000000000000000 |
21 грудня 2020 21:07 |
0000000000000000000000000000000 |
21 грудня 2020 21:07 |
00000000000000000000000000000000000000 |
13 січня 2021 11:47 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
04 січня 2021 17:45 |
00000000
|
||
04 січня 2021 17:44 |
000000000000000000000000000000000000
|
||
04 січня 2021 17:44 |
00000000000000000000000000000000000000
|
||
04 січня 2021 17:44 |
0000000000000000
|
||
21 грудня 2020 21:07 |
00000000000000000000000000000
|
||
21 грудня 2020 21:07 |
000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
21 грудня 2020 21:07 |
0000000000000000000000000000000
|
||
21 грудня 2020 21:07 |
00000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000028 ● c13f843d4171461f8537509f57628bee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2020-12-21-017258-c 21.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-18 12:20:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва 2 поверхової казарми в/ч 3072 в с. Старий Лисець Івано-Франківської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-21-017258-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-23 17:26:18
Про надання інформації
У відповідь на отриманий 18.02.2021 року від Державної аудиторської служби України запит в межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: “Будівництво 2 поверхової казарми в/ч 3072 в с. Старий Лисець Івано-Франківської області” (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-21-017258-с) через електронну систему закупівель надається інформація на підставі якої посадовими особами Бази виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідної процедури закупівлі.
База виробничо-технологічної комплектації є установою Національної гвардії України і у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України (п. 3, 4 розділу першого Положення про Базу ВТК, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 25 листопада 2014 року № 1272, у редакції наказу Міністерства внутрішніх справ України від 17 липня 2019 № 578), а також за розпорядженнями Головного управління Національної гвардії України База ВТК є замовником з капітального будівництва, поточного ремонту казармено-житлового фонду, будівель і споруд військових частин.
Враховуючи зазначене вище повідомляємо про наступне.
Наказом командувача Національної гвардії України від 26.06.2020 року
№ 294 “Про організацію капітального будівництва об’єкта військової частини 3072 Західного оперативно-територіального об’єднання Національної гвардії України” Базу виробничо-технологічної комплектації визначено замовником по об’єкту: “Будівництво 2 поверхової казарми в/ч 3072 в с. Старий Лисець Івано-Франківської області”.
Відповідно до вимог вищезазначеного наказу Базою ВТК було замовлено та затверджено за результатами позитивного експертного звіту від 20.11.2020
№ 00840-20 проектно-кошторисну документацію.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби − плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Враховуючи п 3.17 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», проектна документація це - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі затвердженого згідно порядку ПКМУ від 11 травня 2011 р. № 560 проекту будівництва.
Стосовно розміру бюджетного призначення. Відповідно Бюджетного кодексу України бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. База виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України є отримувачем бюджетних коштів, а тому не має відповідних, передбачених для головного розпорядника коштів повноважень.
Разом з тим, Законом України “Про Державний бюджет України на 2021 рік” від 15 грудня 2020 року № 1082-IX по загальному фонду за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету
№ 1003020 передбачено відповідні видатки, частину яких згідно повноважень головного розпорядника коштів спрямовано на закупівлю робіт по об’єкту: “Будівництво 2 поверхової казарми в/ч 3072 в с. Старий Лисець Івано-Франківської області”.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до вимог та у порядку ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (ураховуючи частину 4 Розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020).
Згідно з п. 5.1.1 ДСТУ Б. Д. 1.1.-1:2013, кошторисна вартість будівництва визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для плану¬вання капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Всі витрати, передбачені на стадії складання інвесторської кошторисної документації, у зведеному кошторисному розрахунку (ЗКР) розподіляються по главах 1-12. До вартості предмета закупівлі враховано витрати, що входять до складу ЗКР та можуть бути у складі ціни пропозиції підрядника, п. 6.2.3 «Правил визначення вартості будівництва» і не являються витратами замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку від 25.02.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-21-017258-c Держаудит служба України в особі її посадових осіб Шкуропата Олександра Григоровича та Опанащук Наталії Іванівни вбачає у зазначеній процедурі порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а тому зобов’язує замовника – Базу ВТК здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Слід зазначити, що вищенаведений висновок не містить об’єктивних фактів, оскільки: - процедура закупівлі здійснювалась з метою забезпечення потреб держави, в особі військового формування - Національної гвардії України, що в умовах особливого періоду пріоритетним та невідкладним з огляду на суспільно-політичну ситуацію в державі; - питання забезпечення належних умов проходження служби військовослужбовцями Національної гвардії України, їх розміщення та підготовки до виконання бойових завдань, в тому числі під час проведення Операції Об’єднаних сил вочевидь зовсім не турбує посадових осіб Держаудит служби України, ймовірно для останніх це певна та незначна формальність, що буде підтверджено відсутністю відповідей останніх на пояснення, заперечення оприлюднені замовником на веб-порталі Уповноваженого органу; - після перевірки та засвідчення у висновку відповідності тендерної документації вимогам законодавства, у висновку обґрунтовується порушення замовником умов процедури закупівлі, шляхом вибору пропозиції учасника, яка не була відхилена за невиконання останнім вимог тендерної документації, яких фактично не існує в складі такої документації. За результатами моніторингу процедури закупівлі зазначено, що абзацом третім підпункту 5.4.1.1. пункту 5.4.1 пункту 5.4 частини п’ятої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційному критерію установлено вимогу щодо зазначення Учасником в третій графі таблиці форми І «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази» обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі при цьому перелік обов’язкового для врахування Учасником обладнання, машин та механізмів без якого виконання робіт не можливо передбачено проектно-кошторисною документацією (Додатком 2 тендерної документації, а саме: файл «МАШИНИ.PDF»). Пунктами 4-6, 8-12, 15, 22-31 розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» Відомості ресурсів до локального кошторису № 02-001-001 Додатку 2.1 «Проектна документація» тендерної документації передбачено наявність будівельних машин і механізмів, зокрема: крани баштові, вантажопідйомність 5 т, крани баштовi, вантажопiдйомнiсть 8 т, кран переносний, вантажопiдйомнiсть 1 т, крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т, крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть до 16 т, крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть 25 т, підіймачі щоглові будівельні, вантажопiдйомнiсть 0,5 т, електричнi печi для сушiння зварювальних матерiалiв з регулюванням температури у межах 80-500 град.С, розчинонасос, продуктивність 1 м3/год, котки дорожнi самохiднi гладкi, маса 5 т, машини свердлильнi електричнi, верстат трубозгинальний гiдравлiчний, установки для свердлення отворiв в залiзобетонi дiаметром до 160 мм, прес-ножицi комбiнованi, верстати свердлильнi, агрегати фарбувальнi високого тиску для фарбування поверхонь конструкцiй, потужнiсть 1 кВт, агрегати фарбувальнi з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадiв будiвель, продуктивнiсть 500 м3/год, станція штукатурна для робіт із сухими гіпсовими та цементними сумішами, потужність насосу 5,5 кВт, продуктивність 5,0-85,0 л/хв Водночас учасник торгів ТОВ «УКРСПЕЦБУД ЛТД» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що не містить інформації про наявність у власності або оренді зазначених у пунктах 4-6, 8-12, 15, 22-31 розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» Відомості ресурсів до локального кошторису № 02-001-001 Додатку 2.1 «Проектна документація» тендерної документації, будівельних машин і механізмів, чим не дотримано вимоги абзацу третього підпункту 5.4.1.1. пункту 5.4.1 пункту 5.4 частини п’ятої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Разом з тим, як вірно зазначено у висновку Держаудит служби України абзацом третім підпункту 5.4.1.1. пункту 5.4.1 пункту 5.4 частини п’ятої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційному критерію вимогу щодо зазначення Учасником в третій графі таблиці форми І «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази» обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт при цьому перелік такого обов’язкового для врахування Учасником обладнання, машин та механізмів без якого виконання робіт не можливо передбачено проектно-кошторисною документацією (Додатком 2 тендерної документації, а саме: файл «МАШИНИ.PDF»). Проте, тендерна документація не містить файлу «МАШИНИ.PDF» за яким учасники повинні виконати вимоги, крім того замовником не встановлювалася вимога підтвердження учасниками в складі своїх тендерних пропозицій наявності будівельних машин і механізмів, що зазначені пунктами 4-6, 8-12, 15, 22-31 розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» Відомості ресурсів до локального кошторису № 02-001-001 саме додатку 2.1 «Проектна документація» тендерної документації, а тому питання щодо обов’язковості та можливості виконання учасниками зазначених вимог за таких умов є риторичним. Разом з тим, у висновку Держаудит служби України не враховано, що обов’язкова до виконання учасниками вимога в частині надання інформації щодо матеріально-технічної бази, а саме перелік машин, механізмів та обладнання встановлена абзацом четвертим підпункту 5.4.1.1. пункту 5.4.1 пункту 5.4 частини п’ятої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що в повній мірі було виконано учасником-переможцем. Оскарження вимог тендерної документації та/або прийнятих замовником рішень за процедурою закупівлі відсутні, що також свідчить про відповідність законодавству про публічні закупівлі документів процедури закупівлі. Таким чином, порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та підстави для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРСПЕЦБУД ЛТД», як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону не мають місця в правовій площині, є надуманими, а тому й підстави для розірвання договору про закупівлю відсутні. Крім того, що календарний графік виконання робіт по об’єкту «Будівництво 2 поверхової казарми в/ч 3072 в с. Старий Лисець Івано-Франківської області» (Додаток 1 до Договору) до електронної системи закупівель завантажувався з урахуванням та виконанням вимог законодавства про публічні закупівлі у зазначеній частині.
2021-03-03 17:24:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 11 березня 2021 року до Окружного адміністративного суду міста Києва подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 25.02.2021 винесеного за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-12-21-017258-c |
Дата публікації: | 12 березня 2021 |
Документи:
12 березня 2021 14:18
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2021 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
00000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2021 17:40
|
00000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
04 січня 2022 15:38
|
000000000 | зміни до договору |
04 січня 2022 15:35
|
00000000 | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:21
|
000000000 | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:21
|
00000000 | зміни до договору |
13 грудня 2021 13:06
|
000000000 | зміни до договору |
13 грудня 2021 13:01
|
00000000 | зміни до договору |
02 листопада 2021 12:23
|
00000000 | зміни до договору |
02 листопада 2021 12:23
|
00000000 | зміни до договору |
28 вересня 2021 18:03
|
000000000 | зміни до договору |
28 вересня 2021 18:02
|
00000000 | зміни до договору |
29 серпня 2021 12:54
|
0000000000 | зміни до договору |
29 серпня 2021 12:54
|
00000000 | зміни до договору |
18 червня 2021 11:22
|
000000000 | зміни до договору |
18 червня 2021 11:21
|
00000000 | зміни до договору |
26 травня 2021 15:38
|
000000000 | зміни до договору |
26 травня 2021 15:37
|
00000000 | зміни до договору |
16 квітня 2021 09:12
|
000000000 | зміни до договору |
16 квітня 2021 09:12
|
00000000 | укладений |
09 лютого 2021 17:29
|
000000000 | укладений |
09 лютого 2021 17:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |