Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт автомобіля Новоіванівського ТОВК
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2020-12-21-015356-c c4b74dbd01164df0b6003d92d31e1464
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотнюк

+380515827170 bashtrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Місцезнаходження: 56101, Україна , Миколаївська обл., Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа: Тетяна Заворотнюк
+380515827170
bashtrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Закупівля на 2020 рік( так як двічі не відбулись спрощені закупівлі через відсутність учасників)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК021-2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт автомобіля Новоіванівського ТОВК)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється після надання послуг протягом 15 календарних днів в розмірі 100 % Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

21 грудня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олійник І.О.
#30689114714
Переможець 8 500,00
UAH
21 грудня 2020 17:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:28
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 18:00
дод.угода №1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 18:00
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 17:57
договір № 224.pdf укладений
21 грудня 2020 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 Закону України « Про публічні закупівлі» внести зміни до п.3.5 розділу 3 Договору та викласти його в такій редакції: «3.5 Термін надання послуг: до 24.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 500,00
UAH