Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062206 Новопіль-Вільськ-Кам'янка км 11+500 - км 15+490, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
52 189 640,40 UAH
UA-2020-12-21-015308-c 5652e0384482492585f17d254daca7e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 12:52
Очікувана вартість: 52 189 640,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260 949,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення
С062206 Новопіль-Вільськ-Кам'янка км 11+500 - км 15+490, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12333, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С062206 Новопіль-Вільськ-Кам'янка, км 11+500 - км 15+490
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) (Замовник може також самостійно перевірити таку інформацію у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами АМКУ
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). Додатково замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). Додатково замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію про відсутність даної підстави у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію про відсутність даної підстави у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію про відсутність підстави надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію про відсутність підстави надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). У разі відсутності інформації в реєстрі надають інформацію з поясненням причин її відсутності Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію про відсутність підстави надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). У разі відсутності інформації в реєстрі надають інформацію з поясненням причин її відсутності Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію про відсутність підстави надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). У разі відсутності інформації в реєстрі надають інформацію з поясненням причин її відсутності Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 24 грудня 2020 16:40
Дата відповіді: 28 грудня 2020 12:47
Відповідно до технічного завдання (додаток № 2 до тендерної документації) встановлено, що до договірної ціни фіксованими сумами включаються: кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами; кошти на покриття ризику. Зазначені кошти, відповідно до технічного завдання, включаються згідно з інвесторською кошторисною документацією та використовуються згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Наведена вимога при цьому не відвідає наведеному ДСТУ, оскільки визначені вище кошти, як правило, використовуються відповідно до умов підрядного договору, а не нормативного документу. Тому, з якою метою підрядник повинен враховувати зазначені вище кошти? Також доводимо до відома замовника, що ДСТУ передбачає, що кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами розраховується виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні, а не в інвесторському кошторисі) та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Також тендерною документацією встановлено вид договірної ціни - динамічна, за якої, відповідно до вимог нормативних документів ризик НЕ ВРАХОВУЄТЬСЯ. Тому, просимо привести технічне завдання у відповідність нормативним документам з ціноутворення та виключити зазначені вище вимоги з формування договірної ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна – це приблизний кошторис, який встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі нормативної потреби обсягів робіт (послуг) передбачених проєктною документацією та відповідних поточних цін, найменших при всіх рівних характеристиках, на матеріально-технічні ресурси. Ціни на матеріально-технічні ресурси у складі пропозиції Учасника приймаються також, як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках.
Згідно п. 6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття інших витрат (Глава 9 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва) визначаються у тому числі згідно вихідних даних Замовника.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховані на підставі прогнозного рівня інфляції, що схвалюються Кабінетом Міністрів України (п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт (послуг) враховуються в залежності від цілого ряду факторів зазначених в п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Оскільки повною інформацією про предмет закупівлі та спосіб надання послуг, проєктною документацією, орієнтовним розміром фінансування володіє тільки Замовник, було прийнято рішення про включення коштів на покриття ризику до динамічної договірної ціни (які, як правило, не враховуються) з метою уникнення небезпеки виникнення непередбачуваних ситуацій в ході виконання робіт.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо що кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – ВИХІДНІ ДАНІ ЗАМОВНИКА, визначені з урахуванням строків та характеру виконання робіт, тому внесення змін до технічного завдання вважаємо недоцільним.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-23-000084 ● b80bb2f338074d70b38cab82bdec8c77
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.04.2021 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-12-21-015308-c 21.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-28 23:26:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062206 Новопіль-Вільськ-Кам'янка км 11+500 - км 15+490, Житомирська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-21-015308-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-05 11:30:47

Відповідь на звернення

Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, як Замовник по закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062206 Новопіль-Вільськ-Кам'янка км 11+500 - км 15+490, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за номером ID: UA-2020-12-21-015308-с) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, яким чином нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Розрахунок очікуваної вартості;
- Експертний звіт;
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів обласного рівня, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli-arhiv/.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 40 691 400,00
UAH з ПДВ
40 691 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 45 092 842,15
UAH з ПДВ
45 092 842,15
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 51 888 869,50
UAH з ПДВ
51 888 869,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 13:29
7. Запит ЄДРПОУ.docx
27 січня 2021 19:09
Електронний підпис
27 січня 2021 18:46
71.73.76. довідки.pdf
27 січня 2021 18:46
61. Копія договору мтб.pdf
27 січня 2021 18:46
1. Довідки до ТД.pdf
27 січня 2021 18:45
30. Сертифікат ISO.PDF
27 січня 2021 18:45
8. Копія ліцензії.pdf
27 січня 2021 18:45
11. Опис до статуту.pdf
27 січня 2021 18:45
45. ч1. Розрахунки Дц.pdf
27 січня 2021 18:45
10. Копія статуту.pdf

Публічні документи

24 лютого 2021 09:32
Електронний підпис
24 лютого 2021 09:31
2057.zip
15 лютого 2021 09:08
Електронний підпис
15 лютого 2021 09:05
МВС.pdf
27 січня 2021 17:12
Електронний підпис
27 січня 2021 16:48
58.Забезпечення ТП.7z
27 січня 2021 16:48
48.Витяг з ЄДР 18.01.2021.pdf
27 січня 2021 16:48
32.Календарний графік.pdf
27 січня 2021 16:48
28. Технічне завдання.pdf
27 січня 2021 16:48
24. Фін.звітність.7z
27 січня 2021 16:48
23.Лист відгук.pdf
27 січня 2021 16:48
13.Транспортна схема.pdf
27 січня 2021 16:48
9.Картка ОЗ-6.pdf
27 січня 2021 16:48
7.Інформація про АБЗ.pdf
27 січня 2021 16:48
4.2.Єврошляхстандарт.zip

Публічні документи

27 січня 2021 17:26
Електронний підпис
27 січня 2021 17:13
2ТехнЧастина1.zip
27 січня 2021 17:12
1Кваліфікація3.zip
27 січня 2021 17:11
1Кваліфікація1.zip
27 січня 2021 17:08
1Кваліфікація2.zip
27 січня 2021 16:50
3 Інші документи.zip
27 січня 2021 16:49
5 Забезпечення.zip
27 січня 2021 16:47
2ТехнЧастина2.zip
27 січня 2021 16:46
4 Пропозиція.zip
27 січня 2021 16:44
Ст17Закону.pdf
27 січня 2021 16:41
Електронний підпис
05 січня 2021 12:52
Електронний підпис
05 січня 2021 12:36
4 Пропозиція.zip
05 січня 2021 12:36
1Кваліфікація1.zip
05 січня 2021 12:36
Ст17Закону.pdf
05 січня 2021 12:36
1Кваліфікація3.zip
05 січня 2021 12:36
2ТехнЧастина1.zip
05 січня 2021 12:36
1Кваліфікація2.zip
05 січня 2021 12:36
5 Забезпечення.zip
05 січня 2021 12:36
3 Інші документи.zip
05 січня 2021 12:36
2ТехнЧастина2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Ст17Закону.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Ст17Закону.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Ст17Закону.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Ст17Закону.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Ст17Закону.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Ст17Закону.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Ст17Закону.pdf

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Ст17Закону.pdf

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Відхилено 40 691 400,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2021 13:32
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 45 092 842,15
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 16:19

Вимога про усунення невідповідностей

Після детального розгляду пропозиції Учасника: Виробничо-комерційна фірма "Урарту" було виявлено порушення вимог п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до якого учасникам необхідно підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно Форми 3 Додатку 6 тендерної документації, аналогічним буде вважатися договір не пізніше 3-х річної давнини у відповідності до предмету закупівлі, а саме, на автомобільну дорогу загального користування за класом наслідків не нижче СС2 та протяжності влаштованого покриття не менше 3 км. Натомість, учасником Виробничо-комерційна фірма "Урарту" у складі тендерної пропозиції надано довідку від 26.01.2021 №26/01/47 про досвід виконання аналогічних договорів, а також копії самих договорів, що вказані у довідці: 1) Договір № 264 від 14.09.2020 на Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Баранівська в смт Мар’янівка Баранівського району Житомирської області ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; 2) Договір № 107 від 14.09.2020 на закупівлю послуг з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка км 213+011 - км 219+011 (окремими ділянками) (45233142-6. Ремонт доріг) з супутніми документами – листом-відгуком № 542 від 24.12.2020 Довбиської селищної ради Баранівського району Житомирської області, яка виступала замовником договором № 264 від 14.09.2020, листом-відгуком за №06/06/229 від 27.01.2021, наданого Службою автомобільних доріг у Житомирській області за договором № 107 від 14.09.2020, а також листом-роз'ясненням №25/01/27 від 25.01.2021 щодо ненадання декларації про введення в експлуатацію згаданого аналогічного договору № 107 від 14.09.2020 на закупівлю послуг з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка км 213+011 - км 219+011 (окремими ділянками) (45233142-6. Ремонт доріг). Також, слід зазначити, що згідно ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», який затверджено наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 23.08.2011 № 301 та погоджено листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18.08.2011 №24-12/7/38-9240, капітальним ремонтом є запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. Капітальний ремонт виконується комплексно по всіх спорудах і елементах дороги що ремонтується та у відповідності до розробленої і затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації. Поточний дрібний ремонт, відповідно до вказаного ГБН, – це підтримання транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг шляхом усунення незначних пошкоджень окремих елементів дороги, що виникли в процесі експлуатації. Як визначено п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону, послугами є будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Роботи, відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону, - це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Таким чином, у відповідності до вищевказаних норм, оскільки видом та предметом даної закупівлі є саме роботи з капітального ремонту, наданий учасником аналогічний Договір № 107 від 14.09.2020 на закупівлю послуг з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка км 213+011 - км 219+011 (окремими ділянками) не відповідає предмету закупівлі. Як визначено ст. 1 Закону України «Про автомобільні дороги» № 2862-IV від 08.09.2005 року: автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів; вулиця – це автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів; дорожнє покриття - укріплені верхні шари дороги, що сприймають навантаження від транспортних засобів; Відповідно до ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» № 2862-IV від 08.09.2005 року автомобільні дороги за видом поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях. Також, ст. 8 Закону України «Про автомобільні дороги» встановлено, що: «Автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні. До обласних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні центри Автономної Республіки Крим і областей з іншими населеними пунктами в межах Автономної Республіки Крим чи області та із залізничними станціями, аеропортами, річковими портами, пунктами пропуску через державний кордон, місцями відпочинку і не належать до доріг державного значення. До районних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні районні центри з іншими населеними пунктами, інші населені пункти між собою, з підприємствами, об'єктами культурного значення, іншими дорогами загального користування у межах району. Перелік доріг місцевого значення, у тому числі їх ділянок, що суміщаються з вулицями міст та інших населених пунктів, затверджують Рада міністрів Автономної Республіки Крим та обласні державні адміністрації один раз на три роки.» Класифікація доріг загального користування (по спаданню з врахуванням вищевказаних норм законодавства) законодавцем встановлена з врахуванням: -трафіка руху транспортних засобів; -складності та видів будівельних/ремонтних робіт на цих автомобільних дорогах. При виконані ремонтів вулиць і доріг міст та інших населених пунктів визначальними є: - ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», який затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 24.04.2018 №103 - Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»; - Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» та таке інше. В свою чергу, при виконані ремонтів автомобільних доріг загального користування визначальними будівельними нормами та стандартами є: - ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», який затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 р. № 234; - ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», який затверджено наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 23.08.2011 № 301 та погоджено листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18.08.2011 №24-12/7/38-9240; - СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту» який затверджений наказом Державного агенства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 28.12.2018 № 424 з 01.01.2019 та погоджено листом ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018р. №202 та таке інше. Сфера застосування цих нормативних документів розповсюджується виключно на ремонт автомобільних доріг загального користування. Тобто, при виконанні робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування учасник повинен мати відповідний досвід з виконання вимог стандартів і норм з будівництва, реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування. Відповідно до вищезазначеного, капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Баранівська в смт Мар’янівка Баранівського району Житомирської області не відноситься до виконання робіт з капітального ремонту дороги загального користування, оскільки дана дорога не підпадає під категорію дороги загального користування. Окрім того, у наданих учасником Договорі № 264 від 14.09.2020 на Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Баранівська в смт Мар’янівка Баранівського району Житомирської області та супутніх документах не міститься інформації щодо класу наслідків об'єкта будівництва, що також суперечить вимогам Форми 3 Додатку 6 тендерної документації. Отже, як вбачається з вищенаведеного, учасником не дотримано вимог щодо підтвердження досвіду виконання робіт за аналогічним договором, предмет якого відповідає предмету даної закупівлі. Учаснику необхідно підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з наданням супутніх документів, відповідно до вимог п. 5 Розділу ІІІ та Форми 3 Додатку 6 тендерної документації;

Документи

12 лютого 2021 12:02
Електронний підпис
12 лютого 2021 12:02
Протокол 40.pdf
03 лютого 2021 14:41
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:41
26.pdf
03 лютого 2021 13:37
Електронний підпис
03 лютого 2021 13:36
26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
45 092 842,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 15:46
Довіреність на Александрова на 2020-2021рік.pdf укладений
26 лютого 2021 15:46
2057 (1).zip укладений
26 лютого 2021 15:46
09807595 23.02.2021 15_44_24 (АТ 'Полтава-банк') [81DA9D6A-65A1-427B-8EB7-52134C4B9418].7z укладений
26 лютого 2021 15:45
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 15:43
Договір № 4-21 від 25.02.2021.pdf укладений
26 лютого 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 18:10
ДУ №3 від 26.04.2021 Новопіль-Вільськ.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 18:08
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 16:04
Додаткова угоа №2.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 15:58
Додаткова угода № 1 до д-ру № 4-21.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 23.1 та 23.7 розділу 23 даного Договору, Сторони домовились доповнити Договір пунктом 4.15 наступного змісту: "Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641"
Номер договору про закупівлю: № 4-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору №4-21 від 26.02.2021 р., Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 4.15 Договору № 4-21 : «Замовник здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями)».
Номер договору про закупівлю: № 4-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Виправити описку в п.3.9 Договору. 2. Виключити пункт 15.3 Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: № 4-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML