Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція окремих внутрішніх приміщень під облаштування навчального кабінету Кременчуцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І –III ступенів – позашкільний навчальний заклад» № 2 Кременчуцької міської ради Полтавської області по вул.Б.Хмельницького, 66 у м.Кременчуці
Очікувана вартість
525 499,20 UAH
UA-2020-12-21-012727-c f140653efc944961ae8302302b516269
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Черненко

+30974440189 school-2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - позашкільний навчальний заклад" № 2 Кременчуцької міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 41281069
Місцезнаходження: 39603, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Богдана Хмельницького, буд. 66
Контактна особа: Ірина Черненко
+30974440189
school-2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2020 15:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2020 15:54
Очікувана вартість: 525 499,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 882,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція окремих внутрішніх приміщень під облаштування навчального кабінету Кременчуцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І –III ступенів – позашкільний навчальний заклад» № 2 Кременчуцької міської ради Полтавської області по вул.Б.Хмельницького, 66 у м.Кременчуці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39603, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, Вул.Богдана Хмельницького, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки виконання
Дата подання: 21 грудня 2020 21:27
Шановний замовнику!Строки надання послуг ,що зазаначені у Вашій документації,є нереальними,оскільки виконання робіт повинно бути до 31.12.2020 року.Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині строків виконання робіт
Відповідь відсутня
Щодо виконання робіт
Дата подання: 22 грудня 2020 14:18
Доброго дня. Поясніть будь ласка, чому кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31 грудня 2020 року, а при огляді об'єкта, який необхідно зроботи для подання тендерної провозиції виявилось, що роботи по об'єкту вже початі?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-21-012727-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИСА-БУДМАШІННОВАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:38194385
Дата подання: 28 грудня 2020 11:11
Довідка Додаток 4
Доброго дня. Довідка Додаток 4 до Тендерної документації не відповідає предмету закупівлі. Просимо внести зміни та завантажити документ відповідного зразка. Дякуємо.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-01-12-000002 • 15b6e859ea80416dad9b574dc7def57e
Автор звернення: ТОВ "Тиса-будмашінновації"
Дата створення звернення: 2021-01-12 10:28
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Замовником проігноровано питання, які були поставлені в період уточнень, а також проігнорована вимога, щодо усунення порушення у складі Тендерної документації.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ" 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 09:52
Електронний підпис
31 грудня 2020 09:51
Цінова пропозиція.pdf
31 грудня 2020 09:51
Проект договора.pdf
31 грудня 2020 09:51
Довідка обстеження.pdf
31 грудня 2020 09:51
Довідка МТБ.pdf
31 грудня 2020 09:51
Довідка Реквізити.pdf
31 грудня 2020 09:51
Витяг 301220.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ"
#42554403
Переможець 420 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2021 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ"
#42554403
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:35
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 15:22
ДУ на зменш ЕСТЕТЕХНОЛОГ.pdf зміни до договору
17 березня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 14:17
Договір по КНВК 2 (роботи).PDF укладений
27 січня 2021 14:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 березня 2021 10:20
352 842,00 UAH UA238201720344261015100099478
КНВК №2
UA033052990000026007041206676
ТОВ "БК "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 67158,00грн
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 352 842,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 807,00 UAH)