Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з технічної підтримки комп'ютерної програми “Автоматизована система управління документами “ДОК ПРОФ 3”)
Очікувана вартість
249 998,40 UAH
UA-2020-12-21-011739-c 941d93abb20a48518711a7b6a858c61f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вікторівна Сусол

+380507096292 vikysyas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053743
Вебсайт: https://mukachevo-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2
Контактна особа: Вікторія Вікторівна Сусол
+380507096292
vikysyas@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
16.10.2018 р. виконавчим комітетом Мукачівської міської ради укладено договір № 138 на закупівлю послуг з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3". Дана інформаційна система зарекомендувала себе якісною системою, що реалізує новітні інформаційні технології. Створення системи документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» дозволило значно скоротити час обробки даних та зменшити вплив людського фактору при здійсненні операцій по введенню даних, створило єдиний інформаційний простір для вводу, обробки, аналізу, зберігання даних, значно підвищило ефективність діяльності кожного підрозділу, поліпшило виконавчу дисципліну, заощаджує час на всіх етапах діяльності працівників, створило єдиний інформаційний і управлінський простір.
Виключні майнові права інтелектуальної власності на програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» належали ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» (рішення Державної служби інтелектуальної власності №2996 від 21 червня 2016 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3»).
18.12.2020 року на адресу виконавчого комітету Мукачівської міської ради надійшов лист ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ” №183/2-20/днк від 18.12.2020 р. з якого вбачається, що ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ” є власником виключних майнових прав інтелектуальної власності на комп'ютерну програму “Автоматизована система управління документами “ДОК ПРОФ 3”.
Рішенням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №4949 від 11.06.2020 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, передано майнові майнові права на твір комп'ютерна програма “Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3” ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ” повністю.
Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону, з метою захисту прав інтелектуальної власності ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ”, найбільш прийнятною процедурою закупівлі послуг з технічної підтримки комп'ютерної програми “Автоматизована система управління документами “ДОК ПРОФ 3” є переговорна процедура.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020 15:38
Оскарження наміру укласти договір: 01 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з технічної підтримки комп'ютерної програми “Автоматизована система управління документами “ДОК ПРОФ 3”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, пл. Духновича Олександра, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щоквартально протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання відповідного акту здавання-приймання наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

21 грудня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 15:36
Запрошення.PDF
21 грудня 2020 15:36
Документи учасника.PDF
21 грудня 2020 15:36
Протокол переговорів.PDF
21 грудня 2020 15:36
Протокол №297 від 21.12.20 щодо наміру укласти договір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
#43335257
Переможець 249 998,40
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 15:38

Документи

21 грудня 2020 15:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 15:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
#43335257
249 998,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2020 15:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 15:25
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:51
Договір №21-1 1 3-20 від 04.01.21.PDF укладений
04 січня 2021 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 249 998,40
UAH (в тому числі ПДВ 41 666,40 UAH)