Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (конфігурування (налаштування) програмного комплексу IT-Enterprise, доопрацювання окремих модулів програмного комплексу відповідно до потреб Замовника)
Очікувана вартість
3 770 160,00 UAH
UA-2020-12-21-010575-c 3bc6c90977ce4007afa68b6eed16c328
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Єрошенко

+380487056332 odntvm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Код ЄДРПОУ: 34674102
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б
Контактна особа: Галина Єрошенко
+380487056332
odntvm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" з 2010 року експлуатує комп’ютерну програму «ІТ-Предприятие» («ІТ-Enterprise). Розробник і власник авторських прав на комп’ютерну програму «ІТ-Предприятие» («ІТ-Enterprise») ТОВ НВП «Інформаційні технології». Під час впровадження вказаний програмний комплекс адаптовано під специфіку нашого підприємства як за допомогою інструментів конфігурації так і зміни програмного коду «ядра» системи з метою комплексного виконання задач замовником.
Водночас, комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» 01.10.2020 року уклало договір № 1475/ТМО-176/20, предметом якого є послуги з системного оновлення та супроводу програмного комплексу та платформі «ІТ-Enterprise» шляхом передачі невиключного права на використання програмного комплексу згідно з Ліцензійною угодою. Відповідний договір діє до 31.12.2020 року.
В свою чергу, відповідний договір передбачає, що виключно майнові авторські права на Програмний комплекс належить ТОВ НВП «Інформаційні технологій», що підтверджено наступними документами:
- Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір №6016 від 29.07.2002 Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства науки та освіти України щодо комп’ютерної програми «ІТ-Предприятие»;
- Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір №67152 від 11.08.2016 Державної служби інтелектуальної власності України щодо комп’ютерної програми «ІТ-Enterprise».
Безпосередньо ліцензійною угодою до даного договору (від 01.10.2020 № ЛС/1475), комунальному підприємству "Теплопостачання міста Одеси", будучи Замовником, заборонено в тому числі розкривати технологію, роз’єднувати, перекомпоновувати, декомпілювати, дезисемблювати текст Програмного комплексу. Крім того, ліцензійною угодою забороняється використання програмного або апаратного забезпечення, яке дозволить обійти засоби захисту від несанкціонованого використання, що поставляються з Програмним комплексом.
Разом із тим, на теперішній час у Комунального підприємства "Теплопостачання міста Одеси" виникла нагальна потреба у доопрацюванні Програмного комплексу, а саме провести конфігурування (налаштування) програмного комплексу «IT-Enterprise», доопрацювання окремих модулів програмного комплексу відповідно до потреб Замовника.
У зв’язку із вищезазначеним, через необхідність захисту права інтелектуальної власності, а саме авторського та майнового права на програмний комплекс та через відсутність конкуренції з технічних причин (згідно умов Ліцензійної угоди) вбачається, що відповідна послуга з конфігурування (налаштування) програмного комплексу «IT-Enterprise», доопрацювання окремих модулів програмного комплексу відповідно до потреб Замовника може бути надана виключно певним суб’єктом господарювання – автором та власником особистих немайнових та майнових прав на програмний комплекс відповідно до Свідоцтва про реєстрацію авторського права, ТОВ НВП «Інформаційні технології».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020 15:03
Оскарження наміру укласти договір: 01 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Конфігурування (налаштування) програмного комплексу IT-Enterprise, доопрацювання окремих модулів програмного комплексу відповідно до потреб Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

21 грудня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-21-010575-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГЕРЦ", Код ЄДРПОУ:30587514
Дата подання: 30 грудня 2020 14:05
Скарга
СКАРГА щодо порушення КП «ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ» порядку проведення переговорної процедури закупівлі - ДК 021:2015: 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Конфігурування (налаштування) програмного комплексу IT-Enterprise, доопрацювання окремих модулів програмного комплексу відповідно до потреб Замовника) та на прийняте за результатами проведених переговорів рішення замовника про визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю з ТОВ НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 січня 2021 17:06
Рішення від 31.12.2020 № 24242 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 17:06
Рішення від 16.01.2021 № 748.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 20:27

Документи подані скаржником

30 грудня 2020 14:17
СКАРГА
04 січня 2021 15:33
Додаток до скарги
15 січня 2021 14:07
Заперечення ТОВ ГЕРЦ

Документи подані замовником

11 січня 2021 17:29
Договір 1475-ТМО-176-20.pdf
11 січня 2021 17:29
Протокол.PDF
11 січня 2021 17:29
заперечення_ГЕРЦ.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#30116577
Переможець 3 770 160,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 15:03

Документи

21 грудня 2020 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 15:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#30116577
3 770 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2020 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 15:47
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:23
ДУ 5.PDF зміни до договору
04 січня 2022 16:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 08:36
ДУ 5 8-21-1476.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 08:35
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 16:30
ДУ 2 ІТ.PDF зміни до договору
03 серпня 2021 14:52
Додаток 1 ДУ2 Календарний план.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 14:52
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 15:10
ТМО 8-21-1476 Інфомаційні технології.PDF укладений
25 січня 2021 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договрору по 31.12.2021 та викладення змін у календарний план надання консультаційних послуг
Номер договору про закупівлю: ТМО-8/21/1476
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ТМО-8/21/1476
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №5, заміна у звязку з технічними помилками
Номер договору про закупівлю: ТМО-8/21/1476
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 3 770 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 628 360,00 UAH)