Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гігієнічні прокладки (код по ДК 021:2015 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-12-21-007040-c ● b7801741a8da46a3a2f9017f5a73721a
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188292 |
Місцезнаходження: | 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А |
Контактна особа: |
Юлія Олександрівна Нікітенко +380983828703 kzkdbidor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2020 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення
Закупівля на 2021 рік, яку оголошують у 2020 році
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 штуки
Гігієнічні прокладки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2020 13:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2020 13:02 |
Додаток 3 Договір.docx | |
21 грудня 2020 13:02 |
Оголошення прокладки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-21-007040-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПАРКТОРГ, Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 21 грудня 2020 16:01
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваші ВИМОГИ: "ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО АНАЛОГІВ РОЗГЛЯДАТИСЯ НЕ БУДУТЬ (БЕЗ АНАЛОГІВ)" суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно Замовник свідомо і за попередньою змовою з порушує ЗАКОН!
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Libresse взяти участь в закупівлі.
Дякуємо.
В протилежному випадку вимушені будемо звернутись до відповідних органів.
Розгорнути
Згорнути
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваші ВИМОГИ: "ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО АНАЛОГІВ РОЗГЛЯДАТИСЯ НЕ БУДУТЬ (БЕЗ АНАЛОГІВ)" суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно Замовник свідомо і за попередньою змовою з порушує ЗАКОН!
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Libresse взяти участь в закупівлі.
Дякуємо.
В протилежному випадку вимушені будемо звернутись до відповідних органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2020 11:24
Шановний Учасник! Доводимо до Вашого відома, що дана закупівля ідентифікується як допорогова. Порядок проведення допорогової закупівлі регламентується наказом Державного підприємства "Прозорро" №10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами)". Згідно цього наказу, замовник МОЖЕ вказати які аналоги чи еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, дана норма наказу не є імперативною, тому зазначення аналогів чи еквівалентів є правом, а не обов'язком! КЗ «Криворізький ДБІ» ДОР» є стаціонарною соціально-медичною установою, для постійного проживання дітей віком від 4 до 18 років (з відділенням для молоді віком від 18 до 35 років) з вадами фізичного та розумового розвитку та психічними розладами, які потребують стороннього догляду. Оскільки багато дітей мають слабкий імунітет та алергічні реакції, ми маємо на меті закупити якісний та перевірений досвідом товар.
Таким чином, враховуючи все вище викладене, залишаємо за собою право зазначити конкретну марку товару, не порушуючи при цьому чинного законодавства України!
Таким чином, враховуючи все вище викладене, залишаємо за собою право зазначити конкретну марку товару, не порушуючи при цьому чинного законодавства України!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство"ЛЮТЕРРА" #43827821 |
Відхилено |
9 880,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2021 11:38
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій