Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2020 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється після надання реєстру накладних на кожну поставлену партію товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2020 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2020 15:47 |
Проект договору 2021р..docx | |
21 грудня 2020 15:46 |
ТД крупи 2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-05-000002 ● 2620e0fe9d324dbe85f0a5a4fd43317d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 10:54 |
НАКАЗ
04.08.2021 №398
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Держаудитслужби
від 04.08.2021 № 398
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2020-12-21-005537-a, ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, яка проводиться Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-05 13:30:05
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-21-005537-a) УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.п.3.3 проекту Договору ціна за одиницю товару може бути змінена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - частіше ніж один раз на 90 днів.
В той час, як пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону встановлено, що збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Таким чином, п.3.3 проекту договору в тендерній документації та укладений договір від 27.01.2021 №8 не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Крім того, на веб-порталі Уповноваженого органу у проекті договору та укладеному договорі про закупівлю не визначено обов’язкове зазначення порядку змін його умов, що не відповідає пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Також вимогами пункту 2 Додатку 2 до ТД встановлено, щодо надання Довідки у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників, які перебувають в зареєстрованих трудових відносинах (надати підтверджуючі документи трудові книжки або договори) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в даному напрямку роботи; зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон.
Проте, в наданої довідці відсутній контактний телефон водія Бондарева Ю.М. Таким чином тендерна пропозиція ФОП Макаренко Володимира Васильовича не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор Леонід ПОМУЛЄВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-09 16:11:45
пояснення
Пояснення на запит
(ID моніторингу: UA-M-2021-08-05-000002)
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради в реагування на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015— 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупи, борошно), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-21-005537-a-c повідомляє наступне:
Відповідно до оприлюдненої Учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід під № 1 зазначено директора, який виконує функції водія-експедитора, вантажника та відповідального за виконання замовлення Макаренко В.В. та зазначено його номер телефону, водій Бондарєв Ю.М. виконує функції водія-експедитора із суміщенням обов'язків вантажника, довідка додається.
Відповідно до п.8 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов має міститися у тендерній документації. Так відповідно до п. 4 Розділу 4 тендерної документації зазначені істотні умови до договору про закупівлю.
Відповідно до п. 3.3. Договору про закупівлю «Ціна за одиницю товару може бути змінена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - частіше ніж один раз на 90 днів.», Замовником було допущено формальну помилку пропущена приставка «не». Щодо правильності формування даного пункту, зобов’язуємося внести зміни до договору, а також доповнити договір пунктом «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» та більше не допускати даної помилки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
виявлені порушення усунуто шляхом внесення змін в договір, в подадьшому зобов'язуємося не допускати дані порушення
2021-08-12 11:23:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу п.3.3 проекту договору та укладеного договору від 27.01.2021 №8 встановлено, що вони не відповідають вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу проекту договору та укладеного договору про закупівлю, в яких не визначено обов’язкове зазначення порядку змін його умов, що не відповідає пункту 8 частини другої статті 22 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2021 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Макаренко Володимир Васильович |
1 083 870,00
UAH з ПДВ
|
1 083 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 090 900,00
UAH з ПДВ
|
1 090 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Макаренко Володимир Васильович #2161814953 |
Переможець |
1 083 870,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2021 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:34
|
дод.3 дог.8 крупа.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 11:12
|
додаткова угода внесення змін крупи.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 13:39
|
Дод.1 крупи.pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 16:32
|
договір крупи.pdf | укладений |
27 січня 2021 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе збільшення ціни за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення договору пунктом зміни істотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |