Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK code 021: 2015 - 15530000-2 (Butter) (Butter 72,5% of fat content)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37445442 |
Contact point: |
Kozhyna Alona 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2020 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 11:43 |
Очікувана вартість: | 6 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 201000 UAH |
Publication date: | 21 грудня 2020 12:51 |
Enquiries until: | 11 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 січня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 6 720 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. місто Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2021 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Kyiv city, Obolonskyi district, educational institutions according to location
Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services. during 2021
The source of funding is the local budget
Information on the language in which the tender proposals should be prepared: during the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. More detailed information is contained in the tender documentation.
Type of security of tender offers: bank guarantee, more detailed information is specified in item 2 of section III of the Tender documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Підтвердження натуральності продукту: | 10% |
Наявність сертифікату відповідності критеріям натуральності стосовно предмету закупівлі та атестату акредитації органу з оцінки відповідності, який видав цей сертифікат, з підтвердженням сфери акредитації: | 10% |
Відсутність сертифікату відповідності критеріям натуральності стосовно предмету закупівлі та атестату акредитації органу з оцінки відповідності, який видав цей сертифікат, з підтвердженням сфери акредитації: | 0% |
12 січня 2021 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 16:04 |
Перелік змін від 12.01.2021.docx | |
12 січня 2021 16:04 |
ТД масло зі змінами від 12.01.2021.doc |
12 січня 2021 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 січня 2021 16:04 |
Перелік змін від 12.01.2021.docx
|
||||||
12 січня 2021 16:04 |
ТД масло зі змінами від 12.01.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-26-000007 ● 87375ffd36324182b6614792ae38d63d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-12-21-003170-a 21.12.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-05 09:59:21
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-11 13:45:29
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 15530000-2 (Вершкове масло) (Масло вершкове 72,5% жирності)
Тендерний комітет управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 15530000-2 (Вершкове масло) (Масло вершкове 72,5% жирності) DK code 021: 2015 - 15530000-2 (Butter) (Butter 72,5% of fat content) за номером ID: UA-2020-12-21-003170-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. Ціна на вершкове масло формувалася станом на грудень 2020 року виходячи з середніх споживчих цін на продукти харчування по місту Києву у грудні 2020 року, а саме 216,45 грн за кілограм масла («Споживчі ціни на продукти харчування за грудень» Додаток 1 додається). Також, було застосовано індекс інфляції у розмірі 10 відсотків при формуванні суми закупівлі, це пов’язано з тим, що станом на грудень 2020 року неможливо визначити ціни на продукти харчування на січень 2021 рік, а саме на момент подання пропозиції та проведення аукціонів на закупівлю продуктів. В той самий час ціна надана учасником має граничити з середніми споживчими цінами на продукти харчування, таким чином ціна учасника-переможця за кілограм вершкового масла становить 207,90 грн, із чого витікає економія бюджетних коштів, а саме: сума закупівлі становить 6 720 000,00 грн з ПДВ, а остаточна пропозиція переможця 5 821 200,00 грн з ПДВ.
Важливо відмітити, що станом на січень 2021 року середні споживчі ціни по місту Києву на вершкове масло становило 209,20 грн/кг. («Споживчі ціни на продукти харчування за січень» Додаток 2 додається)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались із врахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», заходів державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики № 447 ВІД 08.08.19), заходів державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19), сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000.
Враховуючи, що відкриті торги за строками викладеними у вимогах Закону складають два місяці, слід вважати, що у разі повторного тендеру, продукти харчування для закладів освіти Оболонського району не будуть постачатися на початку нового навчального року.
Зазначений Учасник має надійну репутацію, як відповідального постачальника, це надає нам впевненості в тому, що необхідні продукти харчування будуть постачатися якісними, вчасно та безперервно. Що в свою чергу, не призведе до призупинення навчального процесу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "НІКА-1" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
6 158 880,00
UAH з ПДВ
|
5 863 200,00
UAH з ПДВ
|
1 | 5 863 200 | Відповіді учасника | Документи |
ПП "НІКА-1" |
5 935 440,00
UAH з ПДВ
|
5 821 200,00
UAH з ПДВ
|
1 | 5 821 200 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НІКА-1" #23717551 |
Переможець |
5 821 200,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2022 18:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 16:28
|
додаткова угода № 4 до договору 30-Т.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:28
|
додаткова угода №3 до договору 30-Т.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:35
|
30-Т_2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 10:36
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 13:31
|
30-Т.pdf | укладений |
18 лютого 2021 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 2 частини 5 ст. 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 30-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч. 6 ст. 41 Закону Укрїни "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 30-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 30-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |