Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015-09320000-8 "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція"
Очікувана вартість
1 111 092,00 UAH
UA-2020-12-21-002536-a 6615240b02914fd5bce5c1fdb26f9d3a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куровська Марія Юхимівна

380412482968
380970228080
380969091783
zvpusd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр сфери обслуговування м. Житомира""
Код ЄДРПОУ: 02543408
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Корольова, 132
Контактна особа: Куровська Марія Юхимівна
380412482968,380970228080,380969091783
zvpusd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Правові та економічні засади здійснення закупівлі за предметом «Пара, гаряча води та пов’язана продукція» за державні кошти встановлені Законом України від 25.12.2015, № 922-VII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі-Закон). Відповідно до ст.40 п.2 Закону відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, дає право укласти договір про закупівлю лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до ст.1 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. № 1682-111 природна монополія - це стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб’єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги) , ніж попит на інші товари (послуги). Станом на 30.06.2020 р. ПП «Тепло Житомира» включено до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій на транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, як суб’єкт господарювання, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку транспортування теплової енергії. У зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин на постачання теплової енергії, яка може бути надана тільки певним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, пропоную проведення закупівлі із застосуванням переговорної процедури з ПП «Тепло Житомира». Постачання теплової енергії вищевказаною установою здійснюється по єдиних існуючих та підведених до будівель мереж замовника і цим самим забезпечується їх повноцінне функціонування. Постачання теплової енергії у інший спосіб не існує.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 13:20
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
886 Гігакалорія
ДК 021-2015-09320000-8 "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Корольова, 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 грудня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 12:05
протокол1.pdf
22 грудня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 12:05
протокол1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Тепло Житомира"
#40639673
Переможець 1 111 092,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 13:20

Документи

22 грудня 2020 13:20
Електронний підпис
22 грудня 2020 13:16
проток3_ПП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 13:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Тепло Житомира"
#40639673
1 111 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2020 13:20
Електронний підпис
22 грудня 2020 13:16
проток3_ПП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 13:41
додугода2.pdf укладений
01 грудня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:37
ДОД1_пп.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:56
Договор2.pdf укладений
04 січня 2021 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1 Договору доповнити підпунктом 1.4 в наступній редакції: ( Сума Договору планова, бюджетні зобов’язання по цьому договору виникають в межах кошторисних призначень Замовника на 2021 рік по загальному фонду та в межах фактичних надходжень по спеціальному фонду). 2. Вважати правильними наступні реквізити: ДНЗ «Центр сфери обслуговування м. Житомира», 10025, м. Житомир, вул. Корольова, 132. ЄДРПОУ 02543408, р/р UA 938201720344210003000009107, UA128201720344201002300009107, в ДКСУ м. Київ, МФО 820172.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 461 333,76
UAH (в тому числі ПДВ 76 888,96 UAH)
Причини розірвання договору: Загальна сума цієї додаткової угоди становить -649758,24 грн. Сума цієї додаткової угоди може бути зменшена або збільшена за взаємною згодою сторін або за ініціативою Замовника в разі зменшення потреби в закупівлі. При цьому дане розірвання договору не звільняє Замовника від обов'язку сплатити Виконавцю кошти за фактично поставлені товари (послуги)