Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Костенко Оксана Вікторівна +380442383741 Kostenko.O@ua.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2020 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 12:01 |
Очікувана вартість: | 9 577 862,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 778,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47889 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості будівельних робіт, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Перерахування попередньої оплати в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості устаткування, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | Проміжні платежи за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Остаточні розрахунки за устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі змонтованого устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Розрахунки за проєктні роботи проводяться, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 13:29 |
01_101098_ТД___Аджалик_ЗМІНИ5 (1).doc | |
27 січня 2021 13:29 |
Зміни_від 27.01.21_(перелік)_ТД_01_101098_Аджалик.pdf | |
20 січня 2021 10:50 |
Зміни_4 (перелік)_ТД_01_101098_Аджалик (2).pdf | |
04 січня 2021 15:33 |
Зміни_3 (перелік)_ТД_01_101098_Аджалик (1).pdf | |
30 грудня 2020 11:53 |
Зміни_2_(перелік)_ТД_01_101098_Аджалик.pdf | |
24 грудня 2020 14:57 |
Зміни_1 (перелік)_ТД_01_101098_Аджалик.pdf | |
21 грудня 2020 14:34 |
Титульна сторінка 01_101098_ТД___Аджалик.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У той же час єдиного тлумачення визначення «еквівалент» в жодному нормативно-правовому документі немає. Замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, про що зазначено в пп. 2.2. Розділу ІІ Додатку 3 Тендерної документації: «Учасник торгів має право пропонувати устаткування (обладнання) еквівалентне передбаченим у проєктній документації "Реконструкція ВРП 110 кВ на ПС 330 кВ "Аджалик", Одеська обл., с. Вільшанка, 31 км Миколаївської дороги в рамках реалізації схеми видачі потужності ВЕС 76,5 МВт ТОВ "Южне Енерджі" (далі по тексту – проєкт) Висновок щодо можливості використання запропонованого еквіваленту обладнання надається Замовником під час оцінки пропозиції Учасника.»
При підготовці пропозиції просимо також врахувати підпункт 1.2. Розділу І Додатку 3 Тендерної документації: «У разі постачання еквівалентного устаткування (обладнання) надати технічну документацію, що підтверджує відповідність номінальних параметрів, технічних характеристик та конфігурації рішенням проєктної документації. Дана вимога стосується устаткування (обладнання), яке вказано в Таблиці 1 Розділу ІV цього додатку"
1. Учаснику торгів необхідно передбачити у своїй пропозиції постачання обладнання та матеріалів РЗА для монтажу в шафи №10, №91, №92, №99 АЧР, №103, шафи агрегатної В-110 та ЩВП, як і передбачено тендерною (позиції з № 23 по № 49 Таблиці 1) та кошторисною (локальні кошториси: ЛК 2-1-8 та ЛК 2-1-9) документаціями. Вносити зміни у проектну документацію не вважаємо доцільним, оскільки вищевказане обладнання наявне у кресленні «04/02-01-0418-РП-РЗА.3C» на арк.1 (див. пункт 3), з посиланням на креслення «04/02-01-0418-РП-РЗА.1» арк.11.
2. Учаснику торгів необхідно передбачити у своїй пропозиції постачання обладнання у наступній кількості та з такими технічними характеристиками:
- «Блоки випробувальні FAME UTWE 6/4+1, 400В,24А» в кількості 4 шт.;
- «Блоки випробувальні FAME UTWE 6/6+1, 400В, 24А» в кількості 1 шт.;
- «Блоки випробувальні FAME UTWE 6/8+1, 400В, 24А» в кількості 2 шт.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
3. Учаснику торгів необхідно передбачити у своїй пропозиції постачання «Реле проміжне KL4, KL5 РП-8 DC =220B» у кількості – 2 шт.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
(Для підтвердження представництва в Україні додатково необхідно надати документацію, що засвідчує співпрацю (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо)».
Повідомляємо, що наше підприємство не є виробником силового устаткування (обладнання), тому виходячи з умов тендерної документації повинен підтверджувати можливості постачання силового устаткування (обладнання) шляхом надання листів від заводів-виробників (або їх офіційних представників на території України).
Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З огляду на вище зазначене, вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства, оскільки на території України відсутній офіційний представник виробника, якого ми пропонуємо до постачання, однак ми маємо можливість отримати листи від закордонних партнерів, які являються офіційними представниками виробника, але на території іншої держави. Прив’язка Замовника до місце розташування виробника (офіційного представника) є звуженням конкуренції, фактично не має різниці, хто саме видасть лист, оскільки лист вимагається для підтвердження можливості постачання товару. Також, учасники процедури закупівлі мають право на власний розсуд обирати контрагентів для подальшої співпраці та не обов’язково на території України.
Вимога щодо надання листів від заводів-виробників (або їх офіційних представників на території України) ставить наше підприємство в залежність від інших суб’єктів господарювання, що в свою чергу може призвести до штучного затягування процедури видачі документу, оскільки інші суб’єкти господарювання не зацікавлені в нашій участі у процедурі закупівлі.
Ми в свою чергу зверталися до представників (але вони не мають саме підтвердженого статусу офіційного представника) на території України за наданням листа, однак позитивної відповіді на ці звернення не отримано.
Крім того, на нашу думку виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно.
Ми як постійний учасник ринку публічних закупівель маємо можливість здійснити постачання товару, який є предметом закупівлі, але обмежений Замовником у праві подання тендерної пропозиції, оскільки на момент подачі тендерної пропозиції не має зазначених вище листів.
Зазначаємо, що надання учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції листа виробника (або його офіційного представника на території України) не може підтверджувати можливість своєчасного постачання товару, тому, вимога Замовника є безпідставною та необґрунтованою. Разом з тим, вимога про надання листа не убезпечить Замовника від можливості постачання неякісних та неоригінальних товарів. Також, слід зауважити, що в європейських країнах взагалі відсутня практика видачі гарантійних листів для підтвердження постачання товару, оскільки між учасниками ринку діють договірні відносини.
Звертаємо увагу, що за гарантійне обслуговування товару, що нами запропоноване до постачання відповідає завод-виробник та виконує гарантійні зобов’язання, а не представництво, тому фактично відсутня різниця, хто саме постачав товар, оскільки в подальшому відповідальність за гарантійне обслуговування несе безпосередньо виробник, а не той хто здійснив поставку.
Згідно з статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Наші права можуть бути захищені шляхом внесення змін до тендерної документації та викладення даної вимоги в новій редакції, а саме: «…копії листів від заводів-виробників (або їх офіційних представників)…».
Забезпечення надійності електропостачання визначено підпунктами 1.2.17-1.2.20 «Правила улаштування електроустановок» (видання 2017 року) та розділом ІІІ СОУ-Н МПЕ 40.1.08.551:2009 «Інструкція про розслідування і облік технологічних порушень на об'єктах електроенергетики і в об'єднаній енергетичній системі України».
Враховуючи вищевикладене, та з урахуванням умов, визначених договором на приєднання потужності ВЕС 76,5 МВт ТОВ «Южне Енерджі», вважаємо за необхідне, наявність у заводу-виробника основного силового устаткування представництва на території України з метою оперативної організації усунення у разі виникнення аварійний ситуацій на вказаному устаткуванні (ТС та ТН) з подальшим відключенням видачі потужності ВЕС у об’єднану енергетичну систему України, або унеможливлення комерційного обліку електричної енергії на цих приєднаннях, виконання ймовірних аварійно-ремонтних (відновлювальних) робіт.
Зауважимо, що проєктною (у тому числі тендерною) документацією передбачено устаткування виробника, представництва якого наявні на території України. При цьому, для створення вільних засад з розвитку добросовісної конкуренції, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник має право запропонувати еквівалентне устаткування іншого виробника з підтвердження можливості його постачання від заводів-виробників (або їх офіційних представників на території України).
Учасником вільно трактуються вимоги Замовника стосовно надання листів від заводів-виробників (або їх офіційних представників на території України), адже насамперед дана вимога покликана не тільки підтвердити можливість постачання товару, а й серйозність намірів і зацікавленість самого Учасника детально опрацювати можливі ризики постачання товару, запобігти шахрайській чи оманливій практиці, що стосується наслідків невиконання договорів. У своїй роботі НЕК «Укренерго» керується принципами відкритої взаємодії, зі своїми контрагентами. Високі екологічні та соціальні стандарти НЕК «Укренерго» визначає не тільки для себе, а й для підрядних організацій. Ми цінуємо розвиток та підтримку партнерських відносин, що базуються на основі довгострокової співпраці, поваги, довіри та справедливості, об’єктивності та економічної доцільності. При цьому НЕК «Укренерго» не допускає порушень антимонопольного законодавства, будь-яких проявів недобросовісної конкуренції, а також порушення норм ведення бізнесу та правил ділової поведінки.
Крім того, звертаємо увагу, що враховуючи звернення Учасників подовжити термін подання тендерних пропозицій у зв'язку з тим, що підготовка пакету документів, а саме отримання листів від заводів виробників, приходиться на святкові (неробочі ) дні, та з метою збільшення кола Учасників закупівлі, Замовником було подовжено термін подання тендерних пропозицій на 15 днів.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що Тендерна документація Замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, відповідно підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-26-000024 ● 3fcf6551813b4cab8eb63b8fdedb1744
- Статус: завершено ● Дата: 22 квітня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2020-12-21-002039-b 21.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-31 16:31:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ВРП 110 кВ на ПС 330 кВ «Аджалик», Одеська обл., с. Вільшанка, 31 км Миколаївської дороги в рамках реалізації схеми видачі потужності ВЕС 76,5 МВт ТОВ «Южне Енерджі» Інв. № новий 45454000-4 Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-21-002039-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-02 12:21:03
Відповідь на запит Держаудитслужби України відповідно до повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі
1. Відповідно до договору від 18.01.2019 № 0818-2018-0101 (додається додатком) про нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу, укладеного між НЕК «Укренерго», АТ «Одесаобленерго», ПАТ «Укрзалізниця», ТОВ «ЮЖНЕ ЕНЕРДЖІ» та технічних умов на приєднання, НЕК «Укренерго» зобов’язано виконати нестандартне приєднання вітрової електростанції до нової ПС 110/35 кВ «Южне Енерджі», Замовник (ТОВ «ЮЖНЕ ЕНЕРДЖІ») розробити та погодити проектну документацію з Виконавцем (НЕК «Укренерго») та сплатити вартість наданих послуг з приєднання електроустановок. На підставі завдання на проектування «Реконструкція ВРП 110 кВ на ПС 330 кВ «Аджалик», Одеська обл., с. Вільшанка, 31 км Миколаївської дороги в рамках реалізації схеми видачі потужності ВЕС 76,5 МВт ТОВ «Южне Енерджі» від 13.06.2019 №03/29.ЄВ було розроблено проєктну документацію.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікувану вартість предмета закупівлі здійснювалось на підставі погодженої та затвердженої Наказом по підприємству №518 від 07.10.2020 р. (додається додатком) проектної документації «Реконструкція ВРП 110 кВ на ПС 330 кВ «Аджалик», Одеська обл., с. Вільшанка, 31 км Миколаївської дороги в рамках реалізації схеми видачі потужності ВЕС 76,5 МВт ТОВ «Южне Енерджі», яка пройшла комплексну державну експертизу, отримала позитивний Експертний звіт №17433/с/20 від 10.09.2020 р. (додається додатком) то розміщена за посиланням: http://files.ua.energy/tenders/tz/2020/2020_101098(2).zip .
Додатки:
1. Договір від 18.01.2019 № 0818-2018-0101;
2. Наказ по підприємству №518 від 07.10.2020 р.;
3. Експертний звіт №17433/с/20 від 10.09.2020 р.
2. Посилання на сторінку веб-сайту НЕК «Укренерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ua.energy/zakupivli/informatsiya-pro-ogolosheni-protsedury-zakupivel/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" |
9 161 195,00
UAH
|
8 249 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "МЕТ" |
9 253 000,00
UAH
|
8 250 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "РОЯЛ ГРУП" |
9 463 727,26
UAH
|
8 420 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Електросервіс-Південь" |
9 161 044,17
UAH
|
8 799 998,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" |
9 472 790,08
UAH
|
8 999 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЕНЕРГО" |
9 541 666,67
UAH
|
9 541 666,67
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" #35567199 |
Відхилено |
8 249 000,00
UAH
|
12 лютого 2021 15:45
|
|
КОНСОРЦІУМ "МЕТ" #43874468 |
Відхилено |
8 250 000,00
UAH
|
19 лютого 2021 17:12
|
|
ТОВ "ТД "РОЯЛ ГРУП" #39099210 |
Відхилено |
8 420 000,00
UAH
|
26 лютого 2021 08:59
|
|
ТОВ "Електросервіс-Південь" #32020756 |
Відхилено |
8 799 998,00
UAH
|
02 березня 2021 13:43
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" #42578670 |
Відхилено |
8 999 900,00
UAH
|
09 березня 2021 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 14:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЕНЕРГО" #40338501 |
Переможець |
9 541 666,67
UAH
|
11 березня 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2022 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2022 11:53
|
ДУ №5 до договору №01-101098-21.pdf | зміни до договору |
24 травня 2022 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 13:02
|
ДУ №3 до договору № 01-101098-21.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:57
|
ДУ№2_до договору №01-101098-21_Укрмонтаженерго.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2021 21:34
|
ДУ №1 до договору №01-101098-21_Укрмонтаженерго.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2021 21:34
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 13:14
|
Договір №01-101098-21 від 31.03.2021_Укрмонтаженерго.pdf | укладений |
31 березня 2021 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частина 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 01-101098-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 1, 3 та 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-101098-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-101098-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-101098-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |