Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт: «Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі гуртожитку СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ»
Очікувана вартість
1 372 755,60 UAH
UA-2020-12-21-000583-b ● 0e144ebb8f4444128eebac799dd34a03
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кольц Аліна Сергіївна 0442078763 KOLTS.AS@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2020 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2021 15:10 |
Очікувана вартість: | 1 372 755,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 727,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виконання робіт: «Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі гуртожитку СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45312000-7 — Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс) в розмірі до 14% від загальної ціни Договору на підставі рахунку-фактури наданого Підрядником. Підрядник протягом 30 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, який стає невід’ємною частиною Договору, разом з підтверджуючими документами ( копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання Підрядником у встановлений Договором строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання (неповного використання) авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати розірвання Договору повідомивши Підрядника про розірвання Договору, та/або вимагати від Підрядника повернення всієї суми авансового платежу, з урахуванням індексу інфляції та/або процентів річних за користування Підрядником чужими грошовими коштами, що складає 20% річних, в такому випадку Підрядник зобов’язаний задовольнити таку вимогу Замовника у повному обсязі протягом 5 (п’яти) календарних днів після направлення Замовником такої вимоги Підряднику. | Аванс | 30 | Календарні | 14 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки за фактично та якісно виконані роботи проводяться шляхом здійснення Замовником оплати у термін _45_ календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (надалі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (надалі – Довідка КБ-3), з урахуванням суми сплаченого Замовником авансу. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 86 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2020 13:21 |
Оголошення Зміни.docx | |
21 грудня 2020 10:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2020 10:20 |
Додаток 3 до Оголошення (Проект договору).docx | |
21 грудня 2020 10:20 |
Додаток 2 до Оголошення (Цiнова пропозицiя).docx | |
21 грудня 2020 10:20 |
Додаток 1 до Оголошення(Технічні вимоги).docx |
23 грудня 2020 13:21 |
Оголошення Зміни.docx
|
||
21 грудня 2020 10:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
21 грудня 2020 10:20 |
Додаток 3 до Оголошення (Проект договору).docx
|
||
21 грудня 2020 10:20 |
Додаток 2 до Оголошення (Цiнова пропозицiя).docx
|
||
21 грудня 2020 10:20 |
Додаток 1 до Оголошення(Технічні вимоги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 21 грудня 2020 12:42
Дата відповіді: 21 грудня 2020 17:30
Доброго дня. Шановний замовник поясніть яке відношення має провадження робіт з надання послуг щодо Ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення до Вашої вимоги " надати ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належить до СС2, що видана ДАБІ України"- дана ліцензія не може вимагатись.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Держархбудінспекція з 18.03.2020 не є органом ліцензування. Всі видані ліцензії до 18.03.2020 є чинними. Необхідно підтвердити провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належить до СС2, якщо ліцензія відсутня.
Держархбудінспекція з 18.03.2020 не є органом ліцензування. Всі видані ліцензії до 18.03.2020 є чинними. Необхідно підтвердити провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належить до СС2, якщо ліцензія відсутня.
Дозвіл державної служби України
Дата подання: 21 грудня 2020 13:48
Дата відповіді: 21 грудня 2020 17:29
Доброго дня!
В тендерній документації містится вимога "и) надати дозвіл державної служби України з питань праці щодо виконання роботи підвищеної небезпеки, а саме зварювальні роботи." Хочемо зауважити, що раніше такий дозвіл видавався, проте згідно чинного законодавства зараз видається не дозвіл, а Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Якщо дозвіл державної служби України з питань праці щодо виконання роботи підвищеної небезпеки, а саме зварювальні роботи, діючий, то надати його, якщо отримано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи, то її. Оскільки на сьогодні обидва документи є підтвердженням можливості виконання зварювальних робіт.
Якщо дозвіл державної служби України з питань праці щодо виконання роботи підвищеної небезпеки, а саме зварювальні роботи, діючий, то надати його, якщо отримано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи, то її. Оскільки на сьогодні обидва документи є підтвердженням можливості виконання зварювальних робіт.
Ліцензія
Дата подання: 21 грудня 2020 17:39
Дата відповіді: 22 грудня 2020 16:28
Назва Вашої закупівлі !!!!!!!!!!!!!!!!!!«Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі гуртожитку СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» потрібна ліцензія ДСНС України а не ДАБІ
Відповідь: Доброго дня!
Замовником буде внесено зміни до Оголошення.
Замовником буде внесено зміни до Оголошення.
Ліцензії та сертифікати
Дата подання: 22 грудня 2020 16:02
Дата відповіді: 23 грудня 2020 16:03
В Оголошенні п.ж) надати ліцензію та сертифікати на право здійснення відповідного виду діяльності або іншого документу дозвільного характеру.
Що ви маєте на увазі?
Відповідь: Необхідно підтвердити провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належить до СС2.
Аналогічний договір
Дата подання: 22 грудня 2020 16:49
Дата відповіді: 23 грудня 2020 13:23
Згідно Оголошення:"Під аналогічним* договором розуміється договір на роботи з реконструкції або технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі. Код за ДК 45312000-7. Встановлення систем аварійної сигналізації та антен). ФАКТИЧНО,це "встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу". З вашим найменуванням та класифікацією можна посперечатися. Нашим підприємством виконувалися роботи з монтажу пожежної сигналізації за класифікатором ДК 021;2015 "45312100-8"-встановлення пожежної сигналізації. Таким чином, вимагаємо внести зміни в Оголошення в поняття "аналогічного договору" : по улаштуванню ..., капітальний ремонт...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Для підтвердження досвіду виконаних вами аналогічних договорів просимо надати наступні документи у складі тендерної пропозиції :
-договорів з додатковими угодами;
-акти виконаних робіт або інші документи, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів;
-позитивний лист-відгук від замовника за результатами виконання аналогічних договорів.
Для підтвердження досвіду виконаних вами аналогічних договорів просимо надати наступні документи у складі тендерної пропозиції :
-договорів з додатковими угодами;
-акти виконаних робіт або інші документи, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів;
-позитивний лист-відгук від замовника за результатами виконання аналогічних договорів.
Ліцензія
Дата подання: 24 грудня 2020 09:11
Дата відповіді: 28 грудня 2020 08:57
Доброго ранку шановний замовник!!!
Згідно законодавства України Ви повинні вимагати відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" а не ліцензію ДАБІ ще раз наголошуємо що назва Вашої закупівлі «Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі гуртожитку СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Добрий день.
Постанова Кабінету Міністрів Україні «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» №852 від 23 листопада 2016 року визначає вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Постанова Кабінету Міністрів України №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30 березня 2016 року визначає вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, що обов’язкові для виконання ліцензіатом, а також вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії.
Отже, вищевказані постанови КМУ визначають порядок отримання ліцензії на провадження господарської діяльності. Проте, не встановлюють жодних обов’язкових для Замовника критеріїв при визначенні вимог до виконання робіт.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 №609.
Проте, ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, яка видана ДАБІ України, залишилися діяти.
У зв’язку з набранням чинності 18 березня 2020 року постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» видача вищевказаної ліцензії скасована, водночас запроваджено сертифікати відповідального виконавця робіт.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції таким вимогам, а також документи, які необхідно надати учаснику, який визнаний переможцем торгів, під час укладення договору про закупівлю визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника щодо надання Учасником ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, яка видана ДАБІ України не є дискримінаційною та відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Добрий день.
Постанова Кабінету Міністрів Україні «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» №852 від 23 листопада 2016 року визначає вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Постанова Кабінету Міністрів України №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30 березня 2016 року визначає вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, що обов’язкові для виконання ліцензіатом, а також вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії.
Отже, вищевказані постанови КМУ визначають порядок отримання ліцензії на провадження господарської діяльності. Проте, не встановлюють жодних обов’язкових для Замовника критеріїв при визначенні вимог до виконання робіт.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 №609.
Проте, ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, яка видана ДАБІ України, залишилися діяти.
У зв’язку з набранням чинності 18 березня 2020 року постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» видача вищевказаної ліцензії скасована, водночас запроваджено сертифікати відповідального виконавця робіт.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції таким вимогам, а також документи, які необхідно надати учаснику, який визнаний переможцем торгів, під час укладення договору про закупівлю визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника щодо надання Учасником ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, яка видана ДАБІ України не є дискримінаційною та відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-21-000583-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 24 грудня 2020 10:23
Скарга щодо невідповідності кваліфікаційної вимоги замовника чинному законодавству
Доброго дня шановний замовнику процедури проведення спрощеної закупівлі. В поданих вами матеріалах, а саме в оголошені для проведення спрощеної закупівлі п.6. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження, п.п. з) вимагається надати ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, що видана ДАБІ України. Доводимо до Вашого відома що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду (набрала чинності 18.03.2020 року) постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками визнана такою, що втратила чинність. Окрім того відповідно до назви предмета закупівлі (цитуємо): Виконання робіт: «Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі гуртожитку СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» (ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) потрібно зауважити, що дані види робіт відносяться до «Господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт з протипожежного призначення» відповідно їх виконання здійснюється на основі вимог чинної постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». В даній чинній постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852, відсутні вимоги, щодо обов’язкової наявності ліцензії на провадже-ння господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, що видана ДАБІ України. Дану вимогу Замовника вважаємо такою яка суперечить вимогам чинного законодавства щодо виконання робіт з протипожежного призначення, а також Закону України «Про публічні закупівлі» №530-ІХ зі змінами та доповненнями від 17.03.2020 року, а саме вимогам статті 5 п.1 та п.5., а також статті 14 п.5. Дану вимогу Замовника вважаємо дискримінаційною, упередженою та яка відповідно обмежує конкуренцію між потенційним Учасниками процедури проведення спрощеної закупівлі. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. У разі ненадання відповіді та ігнорування Вимоги (Скарги) ФО-П Мельниченко О.В., ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України, згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» №530-ІХ зі змінами та доповненнями від 17.03.2020 року, для відстоювання своїх прав та прав потенційних Учасників, згідно чинного законодавства, так як маємо всі підстави вважати дану вимогу Замовника такою, яка не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2020 09:47
Добрий день.
Постанова Кабінету Міністрів Україні «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» №852 від 23 листопада 2016 року визначає вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Постанова Кабінету Міністрів України №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30 березня 2016 року визначає вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, що обов’язкові для виконання ліцензіатом, а також вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії.
Отже, вищевказані постанови КМУ визначають порядок отримання ліцензії на провадження господарської діяльності. Проте, не встановлюють жодних обов’язкових для Замовника критеріїв при визначенні вимог до виконання робіт.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 №609.
Проте, ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, яка видана ДАБІ України, залишилися діяти.
У зв’язку з набранням чинності 18 березня 2020 року постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» видача вищевказаної ліцензії скасована, водночас запроваджено сертифікати відповідального виконавця робіт.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції таким вимогам, а також документи, які необхідно надати учаснику, який визнаний переможцем торгів, під час укладення договору про закупівлю визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника щодо надання Учасником ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, яка видана ДАБІ України не є дискримінаційною та відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Постанова Кабінету Міністрів Україні «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» №852 від 23 листопада 2016 року визначає вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Постанова Кабінету Міністрів України №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30 березня 2016 року визначає вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, що обов’язкові для виконання ліцензіатом, а також вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії.
Отже, вищевказані постанови КМУ визначають порядок отримання ліцензії на провадження господарської діяльності. Проте, не встановлюють жодних обов’язкових для Замовника критеріїв при визначенні вимог до виконання робіт.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 №609.
Проте, ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, яка видана ДАБІ України, залишилися діяти.
У зв’язку з набранням чинності 18 березня 2020 року постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» видача вищевказаної ліцензії скасована, водночас запроваджено сертифікати відповідального виконавця робіт.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції таким вимогам, а також документи, які необхідно надати учаснику, який визнаний переможцем торгів, під час укладення договору про закупівлю визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника щодо надання Учасником ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, яка видана ДАБІ України не є дискримінаційною та відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2021 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Укртехнобез |
749 797,61
UAH з ПДВ
|
749 797,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 217 390,89
UAH з ПДВ
|
949 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інженерно-технічний центр "Сигнал" |
1 004 418,04
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
1 184 121,07
UAH з ПДВ
|
1 139 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВЦ ЕНЕРГОСИСТЕМИ" |
1 370 044,80
UAH з ПДВ
|
1 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" |
1 276 414,03
UAH з ПДВ
|
1 276 414,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СИСТЕМА КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "САТУРН-2000"" |
1 349 895,26
UAH з ПДВ
|
1 307 777,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Переможець |
749 797,61
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 10:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 лютого 2021 14:35 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | прийняла рішення відмінити спрощену закупівлю згідно з предметом закупівлі: Виконання робіт: «Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі гуртожитку СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» (ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен), оголошення № UA-2020-12-21-000583-b у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (у зв’язку з необхідністю внесення змін до Технічних вимог). |
Документи:
05 лютого 2021 14:35
|
Електронний підпис |
05 лютого 2021 14:25
|
Протокол скасування 743.doc |