Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму. Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації
CPV: 33180000-5 Functional support. Consumable materials for dialysis and hemodialysis filtration
CPV: 33180000-5 Functional support. Consumable materials for dialysis and hemodialysis filtration
Очікувана вартість
51 735 000,00 UAH
UA-2020-12-19-000835-c ● 02c7eb31d4274314bdb948c0b9586658
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ" |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31 |
Контактна особа: |
Кононенко Світлана Володимирівна 0668085467 onko-kram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Regional territorial medical association Kramators |
National ID: | 21992649 |
Contact point: |
Kononenko Svitlana 0668085467 onko-kram@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 14:29 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 51 735 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 517 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 грудня 2020 15:00 |
Enquiries until: | 10 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2021 00:00 |
Planned auction date: | 01 лютого 2021 14:29 |
Information
Estimated total value: | 51 735 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 517 350 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29500 штуки
Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,7 - 1,8 м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33181200-4 — Діалізні фільтри
НК 024:2019: 47074 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування
Low-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.7 - 1.8 m²
CPV: 33181200-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
3300 штуки
Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,9 – 2,1 м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33181200-4 — Діалізні фільтри
НК 024:2019: 47074 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік, разового застосування
Low-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.9 - 2.1 m²
CPV: 33181200-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
33760 штуки
Кровопровідні магістралі до діалізатора (артерія-вена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 34999 — Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування
Blood lines to the dialyzer (artery-vein)
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
33760 штуки
Голки фістульні артеріальні d- 1.5 – 1.6 mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 32111 — Голка фістульна, одноразового використання
Fistula arterial needles d- 1.5 - 1.6 mm
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
33760 штуки
Голки фістульні венозні d- 1.5 – 1.6 mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 32111 — Голка фістульна, одноразового використання
Fistula venous needles d- 1.5 - 1.6 mm
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
16380 каністра
Концентрат кислотний для проведення бікарбонатного діалізу у ємкості 10 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу
Acid concentrate for bicarbonate dialysis in a capacity of 10 liters
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
33760 штуки
Порошковий картридж основного компоненту 760 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу
Powder cartridge of the main component 760 g
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
10 штуки
Високопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,7 - 1,8 м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 47072 — Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування
High-flow capillary dialyzer with a synthetic membrane with an area of 1.7 - 1.8 m²
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
10 штуки
Артеріально - венозний набір для ГДФ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 34999 — Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування
Arterial - venous set for GDF
CPV: 33181520-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 19:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 19:16 |
Перелік змін до ТД гемодіаліз-2021-12.01.doc | |
12 січня 2021 19:16 |
ТД гемодіаліз н.р.-2021-12.01.doc | |
12 січня 2021 19:16 |
Додаток3 Медико-тех. вимоги н.р.12.01..docx | |
09 січня 2021 16:28 |
Перелік змін до ТД гемодіаліз-01.2021.doc | |
24 грудня 2020 16:41 |
Перелік змін до ТД гемодіаліз-2021.doc |
12 січня 2021 19:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
12 січня 2021 19:16 |
Перелік змін до ТД гемодіаліз-2021-12.01.doc
|
||||||||||||
12 січня 2021 19:16 |
ТД гемодіаліз н.р.-2021-12.01.doc
|
||||||||||||
12 січня 2021 19:16 |
Додаток3 Медико-тех. вимоги н.р.12.01..docx
|
||||||||||||
09 січня 2021 16:28 |
Перелік змін до ТД гемодіаліз-01.2021.doc
|
||||||||||||
24 грудня 2020 16:41 |
Перелік змін до ТД гемодіаліз-2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Vasha vidpovidj
Дата подання: 04 січня 2021 16:00
Дата відповіді: 09 січня 2021 16:31
Djakuemo Vam za kooperacijy. Ale ljubjazno prosimo pospishati, bo chasu vzhe praktichno zovsim nema. Kitajciam perekladate use na Ukrajinsjku - ce ce scosj z chim-to. A nasha kitajanka hvorije.
Sche raz diajuemo za porozuminnia.
Vibachajusj za translit.
Відповідь: В проєкт договору внесені зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-19-000835-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 27 грудня 2020 09:40
Payment Security
Dear Buyers/Colleagues,
We highly appreciate your contract draft and thorough work of your lawyers to protect buyer from all sides. We have 5 such tenders now. 2 of them have acceptable payment terms. But 3 of them, including yours, are using same contract draft, which seems to be traveling from one region to another. My assistant initially excluded all 3. But on consideration I decided to try to find a compromise. If it would be tender for example for bricks or bicycles - non-delivery would harm nobody. But you are buying supplies, from which depends many humans lives directly. What will happen if nobody supply them to you? People shall die? Business is two-way road. I would be very much surprised if somebody will deliver you hemodialysis kits on such terms without amendment.
Especially:
Sec. 4.4. puts the payment into dependence from third party and unclear circumstances.
We may consider participation in your tender, but the terms must be amended. Addition is required.
To the Sec. 4.3. has to be added with following or similar words: "Buyer places order for Product upon receiving financing. For that purpose Buyer makes target deposit in his bank and provides to Seller a copy of his bank's confirmation on this deposit". That is the softest formula, which might be workable. The best would be for both sides if, upon getting financing, your bank would open bank guarantee or stand-by or documentary letter of credit. Or you may make advance payment. In the last case, our bank will open you Advance Payment Bank Guarantee.
I believe that above or similar by meaning formula is a good compromise.
Your soonest reaction would be appreciated.
Using opportunity, we greet you with coming 2021 and wish success, health and prosperity.
Best regards,
---------------------------------------------
Шановні покупці / колеги!
Ми високо цінуємо Ваш проект договору та ретельну роботу Ваших юристів, щоб захистити покупця з усіх боків. Зараз у нас 5 таких тендерів. 2 з них мають прийнятні умови оплати. Але 3 з них, включаючи ваш, використовують той самий проект контракту, який, здається, подорожує з одного регіону до іншого. Мій помічник спочатку виключив усі 3. Але після розгляду я вирішив спробувати знайти компроміс. Якби це було тендером, наприклад, для цегли чи велосипедів - недоставка нікому не зашкодить. Але ви купуєте запаси, від яких безпосередньо залежить життя багатьох людей. Що станеться, якщо їх вам ніхто не поставить? Люди помруть? Бізнес - це двостороння дорога. Я був би дуже здивований, якщо хтось доставить вам набори для гемодіалізу на таких умовах без поправок.
Особливо:
Розділ 4.4. ставить платіж у залежність від третьої сторони та неясних обставин.
Ми можемо розглянути можливість участі у Вашому тендері, але умови повинні бути змінені. Потрібно додати.
До розділу 4.3. має бути додано з наступними або подібними словами: "Покупець робить замовлення на Товар після отримання фінансування. Для цього Покупець робить цільовий депозит у своєму банку і надає Продавцю копію підтвердження свого банку про цей депозит". Це найменша формула, яка може бути дієвою. Найкраще було б для обох сторін, якби, отримавши фінансування, ваш банк відкрив банківську гарантію, резервний або документарний акредитив. Або ви можете здійснити передоплату. В останньому випадку наш банк відкриє вам банківську гарантію авансового платежу.
Я вважаю, що наведена вище або подібна за значенням формула є хорошим компромісом.
Ваша найближча реакція буде вдячна.
Користуючись нагодою, ми вітаємо вас із наближенням 2021 року та бажаємо успіху, здоров’я та процвітання.
З найкращими побажаннями,
Розгорнути
Згорнути
We highly appreciate your contract draft and thorough work of your lawyers to protect buyer from all sides. We have 5 such tenders now. 2 of them have acceptable payment terms. But 3 of them, including yours, are using same contract draft, which seems to be traveling from one region to another. My assistant initially excluded all 3. But on consideration I decided to try to find a compromise. If it would be tender for example for bricks or bicycles - non-delivery would harm nobody. But you are buying supplies, from which depends many humans lives directly. What will happen if nobody supply them to you? People shall die? Business is two-way road. I would be very much surprised if somebody will deliver you hemodialysis kits on such terms without amendment.
Especially:
Sec. 4.4. puts the payment into dependence from third party and unclear circumstances.
We may consider participation in your tender, but the terms must be amended. Addition is required.
To the Sec. 4.3. has to be added with following or similar words: "Buyer places order for Product upon receiving financing. For that purpose Buyer makes target deposit in his bank and provides to Seller a copy of his bank's confirmation on this deposit". That is the softest formula, which might be workable. The best would be for both sides if, upon getting financing, your bank would open bank guarantee or stand-by or documentary letter of credit. Or you may make advance payment. In the last case, our bank will open you Advance Payment Bank Guarantee.
I believe that above or similar by meaning formula is a good compromise.
Your soonest reaction would be appreciated.
Using opportunity, we greet you with coming 2021 and wish success, health and prosperity.
Best regards,
---------------------------------------------
Шановні покупці / колеги!
Ми високо цінуємо Ваш проект договору та ретельну роботу Ваших юристів, щоб захистити покупця з усіх боків. Зараз у нас 5 таких тендерів. 2 з них мають прийнятні умови оплати. Але 3 з них, включаючи ваш, використовують той самий проект контракту, який, здається, подорожує з одного регіону до іншого. Мій помічник спочатку виключив усі 3. Але після розгляду я вирішив спробувати знайти компроміс. Якби це було тендером, наприклад, для цегли чи велосипедів - недоставка нікому не зашкодить. Але ви купуєте запаси, від яких безпосередньо залежить життя багатьох людей. Що станеться, якщо їх вам ніхто не поставить? Люди помруть? Бізнес - це двостороння дорога. Я був би дуже здивований, якщо хтось доставить вам набори для гемодіалізу на таких умовах без поправок.
Особливо:
Розділ 4.4. ставить платіж у залежність від третьої сторони та неясних обставин.
Ми можемо розглянути можливість участі у Вашому тендері, але умови повинні бути змінені. Потрібно додати.
До розділу 4.3. має бути додано з наступними або подібними словами: "Покупець робить замовлення на Товар після отримання фінансування. Для цього Покупець робить цільовий депозит у своєму банку і надає Продавцю копію підтвердження свого банку про цей депозит". Це найменша формула, яка може бути дієвою. Найкраще було б для обох сторін, якби, отримавши фінансування, ваш банк відкрив банківську гарантію, резервний або документарний акредитив. Або ви можете здійснити передоплату. В останньому випадку наш банк відкриє вам банківську гарантію авансового платежу.
Я вважаю, що наведена вище або подібна за значенням формула є хорошим компромісом.
Ваша найближча реакція буде вдячна.
Користуючись нагодою, ми вітаємо вас із наближенням 2021 року та бажаємо успіху, здоров’я та процвітання.
З найкращими побажаннями,
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 січня 2021 12:07
Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Ваші пропозиції щодо змін договору закупівлі в частині розрахунків будуть розглянуті тендерним комітетом
Номер вимоги: UA-2020-12-19-000835-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 02 січня 2021 18:14
Answer deadline
Dear Buyer,
We sent you reasonable request for changing security conditions of payment. We even proposed compromise. We are going ahead now with similar kits for 3 regions and would be glad to include your tender in this business. But without proper change nobody mentally healthy will supply you goods for almost $2 million. Of course excluding person, who controls your financing. You understand what I mean. But we are not playing this game. So, I would highly appreciate if you answer YES or NO latest on Monday 03.01.2021 at 14-00 Kyiv time.
Sincerely,
----------------------------------------------------
Шановний покупце,
Ми надіслали Вам обґрунтований запит на зміну умов безпеки платежу. Ми навіть запропонували компроміс. Зараз ми йдемо з подібними наборами для 3 регіонів і будемо раді включити ваш тендер у цей бізнес. Але без належних змін ніхто психічно здоровий не поставить вам товарів на майже 2 мільйони доларів. Звичайно, виключаючи особу, яка контролює ваше фінансування. Ви розумієте, що я маю на увазі. Але ми не граємо в цю гру. Отже, я був би дуже вдячний, якщо ви відповісте ТАК чи НІ пізніше у понеділок 03.01.2021 о 14-00 за київським часом.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
We sent you reasonable request for changing security conditions of payment. We even proposed compromise. We are going ahead now with similar kits for 3 regions and would be glad to include your tender in this business. But without proper change nobody mentally healthy will supply you goods for almost $2 million. Of course excluding person, who controls your financing. You understand what I mean. But we are not playing this game. So, I would highly appreciate if you answer YES or NO latest on Monday 03.01.2021 at 14-00 Kyiv time.
Sincerely,
----------------------------------------------------
Шановний покупце,
Ми надіслали Вам обґрунтований запит на зміну умов безпеки платежу. Ми навіть запропонували компроміс. Зараз ми йдемо з подібними наборами для 3 регіонів і будемо раді включити ваш тендер у цей бізнес. Але без належних змін ніхто психічно здоровий не поставить вам товарів на майже 2 мільйони доларів. Звичайно, виключаючи особу, яка контролює ваше фінансування. Ви розумієте, що я маю на увазі. Але ми не граємо в цю гру. Отже, я був би дуже вдячний, якщо ви відповісте ТАК чи НІ пізніше у понеділок 03.01.2021 о 14-00 за київським часом.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2021 16:30
В проєкт договору внесені зміни
Номер вимоги: UA-2020-12-19-000835-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 05 січня 2021 13:41
Reminder
Dear Buyers,
We kindly ask you to speed-up your answers to our requirements. Without that we are not able to include your order into our general order to the manufacturer, which we committed to provide within today.
Thank you.
------------------------------
Шановні покупці,
Ми просимо Вас прискорити відповіді на наші вимоги. Без цього ми не можемо включити ваше замовлення до нашого загального замовлення для виробника, яке ми зобов’язалися надати сьогодні.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
We kindly ask you to speed-up your answers to our requirements. Without that we are not able to include your order into our general order to the manufacturer, which we committed to provide within today.
Thank you.
------------------------------
Шановні покупці,
Ми просимо Вас прискорити відповіді на наші вимоги. Без цього ми не можемо включити ваше замовлення до нашого загального замовлення для виробника, яке ми зобов’язалися надати сьогодні.
Дякую.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2021 16:31
В проєкт договору внесені зміни
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 січня 2021
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ" |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна, Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ІНДЕКС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» |
51 723 650,20
UAH з ПДВ
|
51 723 650,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНДЕКС |
51 731 878,50
UAH з ПДВ
|
51 731 878,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» #41360386 |
Переможець |
51 723 650,20
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2022 19:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:41
|
Дод. угода №3 до Дог. №41.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:33
|
Дод. угода №2 до Дог. №41.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 13:51
|
Дод. угода №1 від 13.12.2021.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 12:09
|
Договір №41 від 12.02.2021.PDF | укладений |
12 лютого 2021 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в Додаток №1 "Специфікація", а саме замінені позиції №3 та №9 |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума Договору зменшена на 999 192,75 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк Договору продовжено до 31.03.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |