Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
1 690 984,56 UAH
UA-2020-12-18-015905-c 21eb439967644523a6408f19a46ac103
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 15:40
Очікувана вартість: 1 690 984,56 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 454,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


КЗО "ССЗШ № 126" ДМР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74168 штуки
послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Казакевича, 7 , м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-18-015905-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ БондарчукОп, Код ЄДРПОУ:42914567
Дата подання: 29 грудня 2020 10:33
скарга на вимоги тд
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БОНДРЧУКОП» 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Телевізійна, буд. 2А код в ЄДРПОУ 42914567, телефон +380980677063, р/р UA 553057500000026006053524188 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305750, ел. пошта bondarchykop@ukr.net ЗАМОВНИК: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького 75 а код ЄДРПОУ 40506248, т. +38066 01 36 170 e-mail: zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua Дата оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі 18.12.2020 року UA-2020-12-18-015905-c СКАРГА на умови Тендерної документації на закупівлю послуг: Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування) ДК 021:2015 – 55320000-9 18.12.2020 року Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради, далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом закупівлі: Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування) ДК 021:2015 – 55320000-9. До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника 17.12.2020 року разом із додатками, далі за текстом «Тендерна документація». Очікувана вартість предмету закупівлі оголошена у розмірі 1`787`457.36 грн (без ПДВ), місце надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Казакевича, 7. ТОВ «БОНДРЧУКОП» бажає прийняти участь у цій процедурі закупівлі але ознайомившись із Тендерною документацією виявлено дискримінаційні умови, які позбавляють вільної можливості наше Товариство реалізувати своє право на участь у цій процедурі закупівлі. 1. У відповідності до розділу ІІІ п. 5 Тендерної документації передбачено, що «Учасник зобов’язаний надати Замовнику у складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям у обсязі, визначених цією тендерною документацією, в т.ч. зазначених у Додатках до цієї тендерної документації. - Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника технологій, обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад або складські приміщення для зберігання продуктів харчування та наступного надання послуг із харчування; придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів (у кількості не менше 2-х одиниць) для доставки продуктів харчування. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме послуг щодо зберігання продуктів харчування, доставки продуктів харчування, вантажними транспортними засобами, навантажування та зважування продуктів харчування, з дотриманням визначених цією документацією вимог до обладнання та матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції документи у формі листів-відгуків (рекомендацій), що підтверджують належне користування обладнанням та матеріально-технічною базою учасником закупівлі від імені власника (орендодавця) таких засобів за період 2018 та 2019 рр.» Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що вказана умова обумовлює необхідність учасника в обов’язковому порядку, в разі користування майном, здійснювати таке користування починаючи з 2018 року. ТОВ «БОНДРЧУКОП» зареєстровано в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 28.03.2019 році (копія виписки додається). Наше Товариство здійснює господарськ діяльність в тому числі і за видом діяльності 56.29 –постачання інших готових страв. З метою провадження власної господарської діяльності ми користуємося і оерндованим майном, в тому числі складськими приміщеннями та транспортними засобами на підставі укладених договорів оренди. Зазначені договори оренди виконуються належним чином та жодних нарікань з боку орендодавців до нас не має. Але враховуючи той факт, що Товариство почало свою господарську діяльність тільки у 2019 році, надати листи-відгуки про користування таким майном за період 2018 року ми не маємо такої можливості. Така умова Тендерної документації є дискримінаційною для нашого Товариства та штучно позбавляє нас можливості прийняти участь у цій закупівлі. З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про надання листів-відгуків безпосередньо за період 2018 та 2019 рр. 2. У відповідності до розділу ІІІ п. 5 Тендерної документації передбачено, що «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. За довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо), або копія штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників), копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) (можливе залучення на підставі трудового договору або будь-якої іншої цивільно-правової угоди) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі. Обов’язково наявність в штаті або залучених на договірних засадах Учасника техніка-технолога, лікаря-епідеміолога, лікаря-дієтолога або осіб, які виконують такі функції згідно посадової інструкції з наданням документу про відповідну освіту. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено наявність у штаті виконавця послуг по організації харчування дітей лікаря-епідеміолога, лікаря-дієтолога. За умовами Тендерної документації та доданих документів згідно оголошеної процедури закупівлі, послуги надаються згідно запропонованого меню для кожної категорії дітей. Вказане меню узгоджуються із Держпродспоживслужбою, яка відповідає за зміст такого меню. Крім того, згідно із Додатком 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація» передбачено, що «При виконанні послуг учасник повинен використовувати наступні документи та враховувати законодавчі акти: 1. Наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», в тому числі п.14 – відповідальність за безпеку здоров’я учнів і якість продуктів харчування несе підприємство, що забезпечує харчування 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». 3. ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63. 4. Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», в тому числі щодо заборони м'яса та яєць водоплаваючої птиці, субпродуктів, що містять синтетичні барвники. 5. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил». 6. Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V. 7. Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів». 8. Положення про загальноосвітню школу-інтернат та загальноосвітню санаторну школу-інтернат, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 12.06.2003 № 363, Положення про дошкільний навчальний заклад кабмін України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305. 9. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 щодо медичних оглядів. 10. Сборник рецептур блюд для питания школьников, Министерство торговки УССР, 1987. 11. Питание детей, Снигур М.И., Корешкова З.Т., 1988. 12. Современные требования к организации питания воспитаников интернатных учреждений различного профиля, ведомственная инстукция, 1986. 13. Затверджена картотека страв закладу. 14. Збірник рецептур страв для харчування школярів, затверджений наказом Мінторгу УССР від 24.12.85 р. № 341; 15. Методичний посібник «Організація харчування у дошкільних навчальних закладах», 2014 р.; 16. «Харчування дітей» М. І. Снігур, 1988р.; 17. «Організація харчування дітей в НВ і оздоровчих закладах» Л. О. Мостова, 1979р., Чинні нормативні акти, які стосуються предмета закупівлі, який буде надаватися Учасником, що не перелічені вище, також повинні бути враховані при виконанні послуг. Всі вищеперелічені документи регламентують як порядок надання послуг по організації харчування для дітей так і норми споживання продуктів дітьми різних категорій. Тобто умовами Тендерної документації передбачений перелік нормативних документів, застосування яких повністю робить непотрібним наявність лікаря-епідеміолога та лікаря-дієтолога у штаті Виконавця. З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про наявність в штаті учасника лікаря-епідеміолога та лікаря-дієтолога. 3. У відповідності до розділу ІІІ п. 5 Тендерної документації передбачено, що «учасник повинен надати - не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2018 рік та не менше одного договору, що виконано за 2019 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування. Тобто, учасники зобов’язані подати не менше одного аналогічного договору, окремо, за останні два бюджетні періоди (2018 та 2019 рік). Таким чином, прийняти участь у цій поцедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори за повні 2018 та 2019 роки, та ці договори повинні бути обов’язково із бюджетними установами, підприємствами, організаціями, органами. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Як зазначалося вище, наше Товариство бажає прийняти участь у цій процедурі закупівлі, стрімко розвивається у своїй господарській діяльності, в тому числі і у напрямку організації харчування, надання послуг з харчування, але ми не маємо укладених договорів із бюджетними структурами за 2018 -2019 роки та зареєстровані тільки у середині 2019 року. З огляду на зазначене, вказана умова є дискримінаційною для нашого Товариства та позбавляє нас можливості прийняти участь у цій закупівлі. З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про необхідність наявності у учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2018 рік та не менше одного договору, що виконано за 2019 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування. Тобто, учасники зобов’язані подати не менше одного аналогічного договору, окремо, за останні два бюджетні періоди (2018 та 2019 рік). 4. У відповідності до розділу ІІІ п. 5 Тендерної документації передбачено, що «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом за результатами наглядового аудиту; - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції.» Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, у відповідності до ст. 21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. З метою виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, оператори ринку: 1) надають компетентному органу під час здійснення державного контролю докази відповідності їх діяльності вимогам частини четвертої цієї статті з урахуванням сфери діяльності та обсягу виробництва, а також спрощеним вимогам для невеликих потужностей та потужностей, діяльність яких має незначний ступінь ризику для здоров’я споживачів; 2) гарантують, що документи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті, містять достовірну інформацію; 3) забезпечують зберігання документів і записів щодо виконання принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках протягом трьох місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників, які затверджені центральним органом виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.» Таким чином, вимога у Тендерній документації про надання учасника одночасно двох сертифікатів ISO 22000:2007 та ISO 22000:2019 суперечить вимогам чинного законодавства, через те, що наявність таких сертифікатів взагалі не є обов’язковим. Учасник закупівлі повинен додержуватися вимог законодавства про виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, розробляти та впроваджувати документи, у яких наводиться опис таких процедур та інше, але не повинен в обов’язковому порядку здійснювати таку сертифікацію. Крім того, враховуючи зазначені умови Тендерної документації, участь у цій процедурі закупівлі можуть прийняти виключно учасники, які мають одразу два сертифікати ISO 22000:2007 та ISO 22000:2019. Але необхідно відзначити, що стандарт 2007 року втрачає чинність з 01 липня 2021 року, а стандарт 2019 року діє починаючи з 2019 та діє до 2022 року. За своїм змістом вказані стандарти є майже ідентичні, а тому вимагати одразу сертифікати за двома аналогічними стандартами є суперечливою та дискримінаційною умовою. З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про надання учасниками сертифікатів ISO 22000:2007 та ISO 22000:2019, або передбачити надання сертифікату, який підтверджує сертифікацію учасника за постійно діючими процедурами, заснованими на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках без зазначення номеру стандарту (ISO 22000). 6. У відповідності до розділу ІІІ п. 5 Тендерної документації передбачено, що «учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли підготовку за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000:2007, ДСТУ ISO 22000:2019 та отримали відповідні свідоцтва (надати у складі тендерної пропозиції оригінали таких свідоцтв не менше 2 одиниць по кожному ДСТУ ISO)» Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, враховуючи зазначені умови, участь у цій процедурі закупівлі можуть прийняти виключно учасники, які мають працівників, які пройшли навчання за двома стандартами ІSO 22000:2007 та ISO 22000:2019. Але вказана вимога є дискримінаційною, в тому числі і для нашого Товариства, через те, що ми здійснюємо свою господарську діяльність із додержанням вимог чинного законодавства в тому числі і із додержанням процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках у відповідності до стандарту ISO 22000 та ст. 21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У штаті маємо працівників, які пройшли таке навчання, що підтверджується відповідними сертифікатами (копію надаємо), але у тексті зазначених сертифікатів відсутнє посилання безпосередньо за конкретний стандарт ISO 22000:2007 або ISO 22000:2019, що підтверджує безпідставність та необгрунтованість зазначеної вимоги у змісті Тендерної документації. З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про надання учасниками сертифікатів про навчання працівників із посиланням на ДСТУ ISO 22000:2007 та ДСТУ ISO 22000:2019. 7. У відповідності до розділу ІІІ п. 5 Тендерної документації передбачено, що «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - Документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х).» Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що наше Товариство тільки зареєстровано у середині 2019 року, а тому, маючи на меті прийняти участь у цій процедурі закупівлі та належний відповідний досвід, ми позбавлені такого права через наявність такого дискримінаційного критерію. З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про надання учасниками відгуків на ринку надання послуг харчування не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі. 8. Згідно із Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація» передбачено, що «учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку, з підписом керівника закладу освіти або уповноваженої особи, завірених печатками.» Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Наразі виконати таку вимогу можуть виключно особи, які мають вільний доступ до приміщення школи з урахуванням вимог «Протиепідемічні заходи у закладах освіти на період карантину у зв'язкуз поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)», які затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50. Згідно із зазначених заходів передбачено, що з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) у навчальному 2020-2021 році забороняється допуск до закладу освіти будь-яких осіб в тому числі і навіть батьків. Крім того, враховуючи дуже несприятливу ситуацію у м. Дніпрі щодо поширення епідемії, вимагати від всіх учасників процедури закупівлі відвідування приміщень шкіл, де навчаються діти, є дуже небезпечним, та таким що підвергає на небезпеку дітей – учнів таких закладів. Крім, то враховуючи зазначені вище обмеження, доступ до приміщень харчоблоків має тільки єдина компанія, яка наразі надає послуги. Таким чином, зазначене вище свідчить про зацікавленість Замовника у можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі виключно учасника, який наразі має вільний доступ до приміщень харчоблоку школи. З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про ознайомлення учасника з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні. 9. Згідно із Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація» передбачено, що «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати договір із аккредитованною лабораторією на дослідження готових страв зі строком дії до 31.12.2021, технічні умови на продукцію власного виробництва зареєстровані у встановленному законодавством України порядку, висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва.». Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, як передбачається згідно із Технічних вимог, послуги надаються згідно орієнтованого меню, яке є додатками до Тендерної документації. Від виконавця не вимагається розроблення та впровадження нових блюд, готових страв згідно із Тендерною документацією. А тому взагалі не є зрозумілим про які Технічні умови йде мова, та які саме готові страви повинні бути передбачені у таких Технічних умовах. Згідно із п. 85 ст. 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що технічні умови - документ, затверджений оператором ринку, в якому визначені технічні вимоги до харчових продуктів та/або процесів їх виробництва. Через відсутність конкретизації про які саме технічні умови йде мова та які саме процеси виробництва повинні бути передбачені у таких технічних умовах, не зрозуміло який саме документ необхідно надавати для участі у цій процедурі закупівлі учаснику. Крім того, вимога про надання «висновку державної санітарно-епідемологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва» взагалі не відповідає діючому законодавству, наразі жодний нормативно-правовий акт не передбачає отримання такого висновку на Технічні умови н виробництво готової продукції. З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про надання учасником технічних умов на продукцію власного виробництва зареєстровані у встановленому законодавством України порядку, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва.» З огляду на все вищезазначене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: - прийняти цю скаргу до розгляду; зобов’язати Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради внести зміни у Тендерну документацію на закупівлю послуг: Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування). Додатки: 1. Копія виписки ТОВ «БОНДАРЧУКОП». 2. Копія витягу з ЄДРПОУ ТОВ «БОНДАРЧУКОП» 3. Копії сертифікатів про проходження навчання працівників – 2 екз. 4. Копії договорів найму транспортного засобу від 10.04.2019р. № 5/19 та 4/19. Директор ТОВ «БОНДАРЧУКОП» Сенін М.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 грудня 2020 17:53
рішення від 30.12.2020№24097+ лист Замовнику (1).pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 17:52
рішення від 14.01.2021 №511 .pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 20:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення від 14.01.2021 №511 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в тендерну документацію внесені зміни. Тендерна документація оприлюднена в системі в новій редакції окремим файлом.
Дата виконання рішення замовником: 21 січня 2021 18:32

Документи подані скаржником

29 грудня 2020 10:05
скарга
11 січня 2021 16:21
довіоеність

Документи подані замовником

06 січня 2021 17:00
Відповідь АМКУ- 5532.docx
06 січня 2021 17:00
Відповідь АМКУ- 5532.pdf
21 січня 2021 18:31
Перелік змін.FR12.docx
21 січня 2021 18:32
Перелік змін.FR12.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 1 672 876,76
UAH
1 664 350,36
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 1 690 984,56
UAH
1 682 529,64
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 лютого 2021 16:12
Електронний підпис
03 лютого 2021 16:10
зведена довідка ст. 17.PDF
03 лютого 2021 16:10
Довідка юрособа.zip
03 лютого 2021 16:10
довідка МВС 05.01.2021.pdf
03 лютого 2021 16:10
Довідка директор.zip
03 лютого 2021 16:10
банкрутство.pdf
03 лютого 2021 16:10
ДОВІДКА ІЗ ДФС_Де.zip
27 січня 2021 10:26
Електронний підпис
26 січня 2021 12:17
Електронний підпис
22 січня 2021 12:53
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
22 січня 2021 12:53
ТЕХНІЧНІ УМОВИ.pdf
22 січня 2021 12:53
медкниги.rar
22 січня 2021 12:53
лист про статут.PDF
22 січня 2021 12:53
лист про код доступу.PDF
22 січня 2021 12:53
лист вивезення тпв.PDF
22 січня 2021 12:53
КПР нові Статутні.rar
22 січня 2021 12:53
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
22 січня 2021 12:53
захист довкілля.PDF
22 січня 2021 12:53
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
22 січня 2021 12:53
довідка про мтб.PDF
22 січня 2021 12:53
довідка зведена ст. 17.PDF
22 січня 2021 12:53
ДИПЛОМИ.rar
22 січня 2021 12:53
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
22 січня 2021 12:53
ВИСНОВОК СЕС НА ТУ.PDF
22 січня 2021 12:53
ВИПИСКА.pdf
22 січня 2021 12:53
ISO 22000 2019.PDF
22 січня 2021 12:53
ISO 22000 2007.rar
22 січня 2021 12:53
ISO 14001-2015.pdf
22 січня 2021 12:53
ISO 9001 2015.rar
22 січня 2021 12:53
Техзавдання Дод 30001.PDF
22 січня 2021 12:53
пропозиція.PDF
22 січня 2021 12:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
22 січня 2021 12:53
МЕНЮ ГПД.pdf
22 січня 2021 12:53
МЕНЮ 5-11 КЛАСИ.pdf
22 січня 2021 12:53
МЕНЮ 1-4 КЛАСИ.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 11:15
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:33
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:32
Форма 2 АРТ 9 мес.2020.pdf
30 грудня 2020 12:32
филипенко н.м..pdf
30 грудня 2020 12:32
филипенко н.м. (2).pdf
30 грудня 2020 12:32
файницкая.pdf
30 грудня 2020 12:32
Ф1. Баланс 2019.pdf
30 грудня 2020 12:32
стрюковатый а.г..pdf
30 грудня 2020 12:32
ст. 17.pdf
30 грудня 2020 12:32
рішення власника.pdf
30 грудня 2020 12:32
резникова и.а..pdf
30 грудня 2020 12:32
проект договору.pdf
30 грудня 2020 12:32
приказ на директора.pdf
30 грудня 2020 12:32
потужність.pdf
30 грудня 2020 12:32
потужність школа.pdf
30 грудня 2020 12:32
потужність (2).pdf
30 грудня 2020 12:32
позняк.pdf
30 грудня 2020 12:32
позняк в.в.pdf
30 грудня 2020 12:32
палыга и.я..pdf
30 грудня 2020 12:32
опис.pdf
30 грудня 2020 12:32
молитва е.в..pdf
30 грудня 2020 12:32
мисюра с.г..pdf
30 грудня 2020 12:32
мисюра м.в..pdf
30 грудня 2020 12:32
меню.pdf
30 грудня 2020 12:32
Мед книжка Позняк В..PDF
30 грудня 2020 12:32
марченко о.а..pdf
30 грудня 2020 12:32
листи.pdf
30 грудня 2020 12:32
копія штатного.pdf
30 грудня 2020 12:32
копія статут.pdf
30 грудня 2020 12:32
копія витяг пдв.pdf
30 грудня 2020 12:32
Квитанция форма 2 за 2019.pdf
30 грудня 2020 12:32
Квитанция баланс 2019.pdf
30 грудня 2020 12:32
Квитанция 1ДФ АРТ.pdf
30 грудня 2020 12:32
жажкова а.в..pdf
30 грудня 2020 12:32
договір.pdf
30 грудня 2020 12:32
договір мусор.pdf
30 грудня 2020 12:32
Договір Арт Синтез.pdf
30 грудня 2020 12:32
довідки.pdf
30 грудня 2020 12:32
довідка працівники.pdf
30 грудня 2020 12:32
довідка мтб.pdf
30 грудня 2020 12:32
діпломи файницька.pdf
30 грудня 2020 12:32
диплом Бондаренко В.И..pdf
30 грудня 2020 12:32
демьянова о.в..pdf
30 грудня 2020 12:32
д.у..pdf
30 грудня 2020 12:32
галаган с.а..pdf
30 грудня 2020 12:32
выписка.pdf
30 грудня 2020 12:32
відомості.pdf
30 грудня 2020 12:32
відомість обладнання.pdf
30 грудня 2020 12:32
відгук.pdf
30 грудня 2020 12:32
витяг єдрпоу.pdf
30 грудня 2020 12:32
витяг рішення.pdf
30 грудня 2020 12:32
бондаренко н.д..pdf
30 грудня 2020 12:32
баленко л.в..pdf
30 грудня 2020 12:32
Баланс АРТ 9 мес.2020.pdf
30 грудня 2020 12:32
акт склад 447.pdf
30 грудня 2020 12:32
акт 447.pdf
30 грудня 2020 12:32
акт 446.pdf
30 грудня 2020 12:32
Scan0005.pdf
30 грудня 2020 12:32
Scan0003.pdf
30 грудня 2020 12:32
Scan0002.pdf
30 грудня 2020 12:32
Scan0001.pdf
30 грудня 2020 12:32
iso 22000.pdf
30 грудня 2020 12:32
iso 9001.pdf
30 грудня 2020 12:32
IMG-d83939b40b6c6c6057b2e3985a02845b-V.jpg
30 грудня 2020 12:32
IMG-781e3f8acef2ac020f12305d28543c09-V.jpg
30 грудня 2020 12:32
IMG-538f82089b7833a385c0784cc57fe23d-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

службова (посадова) особа – директор Авілко Ганна Олексіївна Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5», яка підписала цінову пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), не має судимість, яка не знята або не погашена у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5», протягом останніх трьох років не притягувалося до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5», яке є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5», яку уповноважено учасником представляти його інтереси, а саме: директора Авілко Ганну Олексіївну під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» не визнане у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація про Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5», як юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

не була

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

не притягувався

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

не внесено

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

не було

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

не має

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

не визнаний, не відкрито

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

присутня

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

має

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

не є

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 1 664 350,36
UAH
01 лютого 2021 09:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
1 664 350,36
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 14:01
Договір № 126ш від 05.02.2021.pdf укладений
15 лютого 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 15:27
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 16:44
дод.угода №3 від 23.11.2021 договір №126ш від 25.01.2021.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 11:51
дод.угода №2 від 10.09.2021 договір №126ш від 15.02.2021.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 126ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 126ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 507 181,36
UAH