Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2021 11:35 |
Очікувана вартість: | 32 222 518,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 161 113,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 161112 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
С060610 Житомир-Вільськ через Кам'янку км 3+800 - км 6+400, Житомирська область»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 19:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 19:49 |
Перелік змін Житомир-Вільськ від 20.01.pdf | |
20 січня 2021 19:49 |
ТД Житомир-Вільськ (зі змінами від 20.01).pdf | |
12 січня 2021 17:43 |
Перелік змін (4).pdf | |
04 січня 2021 10:32 |
Перелік змін Житомир-Вільськ (3).pdf | |
28 грудня 2020 11:42 |
Перелік змін Житомир-Вільськ (2).pdf | |
22 грудня 2020 16:43 |
Перелік змін Житомир-Вільськ.pdf | |
18 грудня 2020 17:04 |
Додаток 7 Проект договору.rar | |
18 грудня 2020 17:03 |
Додаток 2 Технічне завдання Житомир-Вільськ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-19-000001 ● 50fcfff854544d23b10f69c175c34ffe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2021 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2021 307
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 16.07.2021 № 307
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-12-18-015318-c 18.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-13 12:58:20
Звернення за роз’ясненням суті порушення
Ознайомившись із висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060610 Житомир-Вільськ через Кам'янку км 3+800 - км 6+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ідентифікатором UA-2020-12-18-015318-c, яким при здійсненні аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" (далі – Учасник/Переможець) встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону, виникла необхідність у отриманні роз'яснень щодо частини його змісту.
Орган моніторингу зазначає, що Замовник у тендерній документації пунктом 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
У пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, зазначається: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електоронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електоронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, для відмови від участі в процедурі закупівлі (відповідно до вимог статті 17 Закону).
Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що переможець процедури закупівлі для підтвердження його відповідності ст. 17 Закону надає довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Водночас, частиною 3 статті 17 Закону (про порушення якої повідомляє Держаудитслужба) передбачається наступне: Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Також, частиною 6 статті 17 Закону передбачається, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Таким чином, вимога Замовника щодо надання учасником-переможцем довідки у довільній формі на підтвердження відсутності підстав зазначених у п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону не суперечить вищевказаним нормам Закону.
Враховуючи викладене та керуючись абз. 1 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Північно-східний офіс державної аудиторської служби України надати деталізовані роз'яснення з приводу невідповідності нормам Закону згаданої у висновку моніторингу умови, яка міститься у п. 5 Розділу ІІІ та Додатку 3 до тендерної документації.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись із висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби України за результатом моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060610 Житомир-Вільськ через Кам'янку км 3+800 - км 6+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ідентифікатором UA-2020-12-18-015318-c, яким при здійсненні аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" (далі – Учасник/Переможець) встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону, у відповідності до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону, надаємо аргументовані заперечення щодо виявлених невідповідностей. 1. Орган моніторингу зазначає, що Замовник у тендерній документації пунктом 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. У пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, зазначається: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електоронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електоронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, для відмови від участі в процедурі закупівлі (відповідно до вимог статті 17 Закону). Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що переможець процедури закупівлі для підтвердження його відповідності ст. 17 Закону надає довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Водночас, частиною 3 статті 17 Закону (про порушення якої повідомляє Держаудитслужба) передбачається наступне: Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Також, частиною 6 статті 17 Закону передбачається, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Отже, вимога Замовника щодо надання учасником-переможцем довідки у довільній формі на підтвердження відсутності підстав зазначених у п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону не суперечить вищевказаним нормам Закону, тому зауваження органу моніторингу є безпідставними. 2. За результатом моніторингу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Будстандарт ЛТД» вимогам тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Додаток 6 Форми 1 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію про перелік матеріально-технічної бази із підтвердженням копій договорів дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. Проте, учасником ТОВ «Будстандарт ЛТД» у складі своєї тендерної пропозиції надано скановану з оригіналу кольорову копію Договору суборенди нежитлових приміщень № 09/01 від 21.10.2019 загальною площею 450м.кв. строком дії до 31.12.2020 року, в той час, як строк виконання робіт п.п. 4 пункту 4 розділу І «Загальні положення» визначено з 15.03.2021 по 31.12.2021, що не відповідає вимогам Додатку 6 Форми 1 Тендерної документації. Як передбачено умовами Форми 1 Додатку 6 до тендерної документації, в підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). При розгляді даного питання варто звернути увагу, що вищевказані документи вимагаються саме на підтвердження інформації, зазначеної у довідці (йдеться про довідку з інформацією про перелік матеріально-технічної бази). Оскільки у поданій учасником довідці з інформацією про перелік матеріально-технічної бази за вих. № 09 від 05.01.2021р. не зазначається про використання нежитлового приміщення загальною площею 450м.кв. за договором № 09/01 від 21.10.2019 року, подання документів на підтвердження права користування ним не є обов'язковим. Додавши до складу тендерної пропозиції вказаний договір № 09/01 від 21.10.2019, учасник ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» не порушив жодну умову документації та не обтяжив себе додатковими зобов'язаннями. При перевірці тендерної пропозиції на відповідність, Замовником не було взято до уваги даний договір, у зв'язку з відсутністю для цього передбачених підстав. Таким чином претензія Держаудитслужби щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» вимогам Додатку 6 Форми 1 Тендерної документації є невмотивованою. 3. Пунктом 5 розділу ІІІ та Додатком 6 Форми 2 до тендерної документації Замовника визначено що, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій копії документів, що підтверджують те, що всі працівники, інформація про яких надана у довідці, працюють на підприємстві учасника. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано скановані з оригіналу кольорові копії: Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації № 27 від 29.12.2020 та Наказ про призначення на посаду заступника директора Саргасяна С.А. № 49-К від 03.08.2020, в той же час копію трудової книжки Саргасяна С.А. не надано, що не відповідає вимогам Додатку 6 Форми 2 Тендерної документації. Відповідно до п. 5 Розділу III тендерної документації, учасники повинні підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання довідки відповідно Додатку 6 Форми 2, які повинні містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням – штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням. Також учасники мають надати копії документів, що підтверджують те, що всі працівники, інформація про яких надана у довідці, працюють на підприємстві Учасника (надати копію наказу або копію іншого документу, що підтверджує факт працевлаштування). Учасником ТОВ «Будстандарт ЛТД» у складі тендерної пропозиції було надано довідку за вих. № 27 від 29.12.2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, серед яких містилась інформація про заступника директора Саргсяна Саргіса Ашотовича. Формою 2 Додатку 6 до тендерної документації вимагається надання інформації про працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. Також, умовами даної Форми 2 передбачено, що до переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт відносяться: 1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 3) Інженер з якості або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 4) Майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше1). Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт: - робітники зайняті керуванням та обслуговуванням машин (не менше 6 осіб); - дорожні робітники (робітники будівельники) (не менше 8 осіб); - загальновиробничі (не менше 4 осіб). Як вбачається із зазначеного переліку, «заступник директора» не відноситься до працівників, які необхідні та незамінні для виконання робіт за предметом закупівлі. Факт працевлаштування даної особи було підтверджено скан-копією Наказу № 49-К від 03.08.2020 року. Оскільки даний працівник безпосередньо не бере участі у виконанні робіт, а функції особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та договору покладені на директора підприємства Лапко О. В., наявність чи відсутність такого працівника жодним чином не впливає на зміст пропозиції, що було враховано тендерним комітетом при розгляді документації. Як наслідок, дана невідповідність була віднесена тендерним комітетом до формальних помилок. Тому, вважаємо, що при розгляді даної частини документації, Замовником було дотримано усіх встановлених норм та принципів закупівель. Після розгляду та оцінки пропозиції учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД», Замовник було прийнято її як таку, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, і вимогам документації та визначено його переможцем торгів з подальшим укладенням договору будівельного підряду № 5-21 від 01.03.2021 на загальну суму 29 011 936,76 гривень, який наразі виконується з дотриманням усіх технічних та якісних нормативів. Підсумовуючи викладене, повідомляємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», а також просимо Північно-східной офіс Держаудитслужби України прийняти дані аргументовані заперечення та у найкоротший можливий термін переглянути висновок за результатом моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060610 Житомир-Вільськ через Кам'янку км 3+800 - км 6+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ідентифікатором UA-2020-12-18-015318-c і визнати відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні даної процедури закупівлі.
2021-08-17 18:33:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2021 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
24 501 892,80
UAH з ПДВ
|
24 340 776,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
26 442 064,00
UAH з ПДВ
|
24 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" |
29 011 936,76
UAH з ПДВ
|
29 011 936,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
30 344 510,26
UAH з ПДВ
|
30 344 510,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" #13577250 |
Відхилено |
24 340 776,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2021 13:34
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Відхилено |
24 500 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 17:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 12:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" #41945421 |
Переможець |
29 011 936,76
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 16:23
|
Додаткова угода № 4 до Д-ру № 5-21.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 12:57
|
Додаткова угода №3 до договору №5-21 від 01.03.2021р..pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 16:12
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2021 12:44
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 12:31
|
Банківська гарантія (забезпечення виконання договору).pdf | укладений |
01 березня 2021 12:29
|
5-21.pdf | укладений |
01 березня 2021 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 23.1 та 23.7 розділу 23 даного Договору, Сторони домовились доповнити Договір пунктом 4.15 наступного змісту: "Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641" |
Номер договору про закупівлю: | 5-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору №5-21 від 01.03.2021 р., Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 4.15 Договору № 5-21 : «Замовник здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями)». |
Номер договору про закупівлю: | 5-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Виправити описку в п.3.9 Договору. 2. Виключити пункт 15.3 Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 5-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали дану угоду про наступне: Викласти п. 3.1. Розділу ІІІ "Договірна ціна" Договору у новій редакції: "Ціна цього Договору становить 23 716 718, 59 грн, у том числі ПДВ 3 952 786, 44 грн. (Додаток № 1 до Договору); Вкласти Додаток № 1 до Договору у новій редакції; Викласти Додаток № 2 у новій редакції; Викласти Додаток № 3 у новій редакції; У зв`язку зі зміною реквізитів Сторін, викласти Розділ XXV "Місцезнаходження та реквізити Сторін" у новій редакції; |
Номер договору про закупівлю: | 5-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |