Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатки, штампи та оснастки (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
9 200,00 UAH
UA-2020-12-18-015222-c e527c0cd4808484fa5991851a22b303d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Селієвська

+380681941848 selievska.zakupivli@semenivka-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Семенівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062009
Місцезнаходження: 15400, Україна , Чернігівська обл., м. Семенівка, вул. Червона Площа, 6
Контактна особа: Тетяна Селієвська
+380681941848
selievska.zakupivli@semenivka-gromada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 січня 2021 12:16
Очікувана вартість: 9 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля на 2021 рік.
Критерії оцінки пропозиції-100% ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Печатка(кліше) кругла діаметр 45 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Печатка(кліше) кругла діаметр 45 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Штамп (кліше) 37мм*13мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Штамп (кліше) 47мм*19мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Оснастка (ручна, з деревини) 47мм*19мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
17 штуки
Печатка(кліше) кругла діаметр 40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Штамп (кліше) 60мм*40мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Штамп (кліше) 70мм*40мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Оснастка (ручна, з деревини) 60мм*40мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Штамп (кліше) 70мм*55мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Оснастка (ручна, з деревини) 70мм*55мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Штамп (кліше) 70мм*30мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Оснастка (ручна, з деревини) 70мм*30мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 16:59
Додаток №3 - Проєкт договору.doc
18 грудня 2020 16:59
Додаток № 2 - Форма цінової пропозиції.docx
18 грудня 2020 16:59
Додаток №1 - Технічні характеристики.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 7 300,00
UAH з ПДВ
2 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 9 155,00
UAH з ПДВ
3 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Кондауров Максим Геннадійович 8 350,00
UAH з ПДВ
3 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" 4 698,00
UAH з ПДВ
3 897,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ 8 220,00
UAH з ПДВ
3 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скиба Анатолій Олександрович 8 310,00
UAH з ПДВ
8 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 22:12
Електронний підпис
29 грудня 2020 21:22
паспорт.pdf
29 грудня 2020 21:22
паспорт 3.pdf
29 грудня 2020 21:22
паспорт 2.pdf
29 грудня 2020 21:22
інн.pdf
29 грудня 2020 21:22
Єдиний податок.pdf
29 грудня 2020 21:22
Виписка2.pdf
29 грудня 2020 21:22
Виписка1.pdf
29 грудня 2020 21:22
згода проект договору.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 18:18
мат. - тех. база.pdf
29 грудня 2020 18:18
выписка Тертышный.pdf
29 грудня 2020 18:18
витяг.pdf
29 грудня 2020 18:18
Витяг з ЄДР Тертишний.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 17:37
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:36
Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2020 17:36
Лист відгук 2.pdf
24 грудня 2020 17:36
Лист відгук 1.pdf
24 грудня 2020 17:36
Висновок_оснастки.pdf
24 грудня 2020 17:36
Висновок_гума.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 12:31
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:29
Федоров заверенные.pdf
29 грудня 2020 12:29
Техничні вимоги.pdf
29 грудня 2020 12:29
Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 грудня 2020 17:17
Витяг ЄДР 24.04.2019.pdf
28 грудня 2020 17:17
Витяг єдиний податок.pdf
28 грудня 2020 17:17
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гудков Олексій Михайлович

ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Кондауров Максим Геннадійович

ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"

ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ

ФОП Скиба Анатолій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
Переможець 2 500,00
UAH з ПДВ
06 січня 2021 12:36

Документи

06 січня 2021 12:36
Електронний підпис
06 січня 2021 12:16
Протокол №2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
2 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 січня 2021 12:36
Електронний підпис
06 січня 2021 12:16
Протокол №2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 10:17
Додаткова угода №3 ФОП Гудков.pdf укладений
24 грудня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 14:20
Додаткова угода №2 до договору №15 від 22.01.2021 року.pdf зміни до договору
09 липня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 09:45
Додаткова угода №1 до договору №15.pdf зміни до договору
22 січня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 09:15
Договір № 15.pdf укладений
22 січня 2021 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неможливістю виконати замовлення в зазначені строки та поставити товар до 15 січня 2021 року(дата заключення договору 22 січня 2021 року) строки поставки товару змінено та подовжено до 30 червня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2021 — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 250,00
UAH
Причини розірвання договору: Відсутність подальшої потреби у закупівлі товару