Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання та приладдя (Дидактичний матеріал для початкових класів Нової української школи)
Очікувана вартість
86,76 UAH
UA-2020-12-18-015078-c 31a8cbeb048f410ba9e98fa817f0ba95
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Дроботенко

+380970915095 nadezda201110@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ Освіти Гайворонської РДА
Код ЄДРПОУ: 02144000
Місцезнаходження: 26300, Україна , Кіровоградська обл., м. Гайворон, вул. Гайворонська, 1
Контактна особа: Надія Дроботенко
+380970915095
nadezda201110@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри та визначається як ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі. Як уточнюючі виступають: за показником 6-ї цифри ДК 021:2015:39162100-6 - Навчальне обладнання та 7-ї цифри ДК 02162015: 39162110-9 - Навчальне приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Навчальне обладнання та приладдя (Дидактичний матеріал для початкових класів Нової української школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, м. Гайворон (для забезпечення потреб перших класів Нової Української школи закладів загальної середньої освіти Гайворонського району Кіровоградської області), вул. Гайворонська, 1 (відділ освіти Гайворонської РДА)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020  —  21 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 грудня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ
#2974124037
Переможець 86,76
UAH
18 грудня 2020 16:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:56
спец469.pdf укладений
18 грудня 2020 16:55
№469.pdf укладений
18 грудня 2020 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 86,76
UAH