Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43032664 |
Місцезнаходження: | 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А |
Контактна особа: |
Ключник Олена 380668485177 olena_kluch@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 21:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2021 12:50 |
Очікувана вартість: | 336 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 683,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1 Покупець здійснює оплату при наявності коштів на розрахунковому рахунку за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування товару на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. | Пiсляоплата | 6 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 19:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 19:56 |
протокол зміни риба Чигирин 2.docx | |
13 січня 2021 19:56 |
ТД- риба нова редакція 2.doc | |
05 січня 2021 17:53 |
ТД- риба нова редакція.doc | |
05 січня 2021 17:53 |
протокол зміни риба Чигирин.docx | |
18 грудня 2020 21:02 |
ТД- риба.doc |
13 січня 2021 19:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 січня 2021 19:56 |
протокол зміни риба Чигирин 2.docx
|
|||||||||
13 січня 2021 19:56 |
ТД- риба нова редакція 2.doc
|
|||||||||
05 січня 2021 17:53 |
ТД- риба нова редакція.doc
|
|||||||||
05 січня 2021 17:53 |
протокол зміни риба Чигирин.docx
|
|||||||||
18 грудня 2020 21:02 |
ТД- риба.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Визначено ТОВ "Торговий дім "Ходак" переможцем процедури відкритих торгів «Код ДК 021-2015 (CPV) 1522000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба хек, риба салака, філе пангасіуса)» , та прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником-переможцем.
Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Торговий дім "Ходак" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Учасником не надано згоди суб’єкта персональних даних, відповідно до вимог тендерної документації. А також надані учасником згоди персональних даних не відповідають вимогам тендерної документації.
П. 1.3.2. частини 1 розділу І Тендерної документації встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника). Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
В складі тендерної пропозиції подано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною. На даному відгуці містяться персональні дані фізичної особи Ковальової Юлії Анатоліївни, а саме: прізвище, ім’я, по батькові та відомості про її місце роботи. Отже, виходячи з вимог тендерної документації, оскільки відгук – документ, який міститься в складі пропозиції і в якому зазначено персональні дані фізичної особи, ТОВ ТД «Ходак» мало б надати в складі тендерної пропозиції згоду суб’єкта персональних даних, а саме Ковальової Юлії Анатоліївни, яка б мала бути адресована Замовнику та містити посилання на дану закупівлю. Такий документ в складі пропозиції відсутній.
В листі-згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних №1 від 12.01.2021 року зазначено, що вказані в ній громадяни надають згоду на обробку персональних даних їх, як учасника, для забезпечення участі в торгах. Звертаю увагу, що дані громадяни не є учасниками торгів, відповідно згода на обробку персональних даних подана ТОВ ТД «ХОДАК» не відповідно до мети, зазначеної в ній, та не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п.1.3.2.
1. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, а також цінова пропозиція не відповідає технічним вимогам.
П.1.3. частини 1 розділу V Тендерної документації визначено, що до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
З урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Тобто дана вимога встановлює обов’язковість розрахунку ціни пропозиції з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією.
П.п. 6.2.1. п. 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачає, що послуги та витрати, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару до місця, передбаченого цією документацією та адресами закладів;
- фасування, пакування, навантаження та розвантаження.
Учасником подана довідка № 35\5 від 31.12.2020 р. в якій учасник надає математичні розрахунки щодо цінової пропозиції. Однак інформація надана в довідці не відповідає вимогам ТД, а саме:
Замовником вимагалося надати лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Всупереч вимогам тендерної документації учасник надав довідку лише з математичними розрахунками щодо цінової пропозиції, а не математичні розрахунки кожної складової ціни на товар. В своїй довідці учасник відобразив лише вартісне значення кожної із складових цін на товар цінової пропозиції при цьому не відобразив математичні розрахунки кожної складової ціни на товар.
До того ж, як вбачається із довідки № 35\5 від 31.12.2020 р., учасник, всупереч вимогам П.1.3. частини 1 розділу V та п.п. 6.2.1. п. 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації, не включив до ціни товару фасування, пакування, навантаження та розвантаження. Дані витрати є заготівельними (складсько-заготівельними) або (транспортно-заготівельними).
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним та іншим вимогам закупівлі в частині формування ціни та її документального підтвердження.
1. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних характеристик.
П. 1.3.4. частини 1 розділу І Тендерної документації визначено, що позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Крім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки товару. Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника (контрагента за договором), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Ходак» подано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною.
Звертаємо увагу, що згідно інформації, яка міститься у відкритих реєстрах, зокрема в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Менеджер з постачання Ковальова Юлія Анатоліївна не є уповноваженою особою на підписання відгуку.
Чіткий перелік уповноважених осіб на підписання документів, листів, довідок тощо, та обсяг їх повноважень, від МХП Урожай міститься в протоколі №21 загальних зборів учасників від 5.12.2019, який розміщено у відкритому доступі за посиланням - https://api.webtest.next.mhp.com.ua/images/3d944/ea9ab/b61e33ae10acfc.pdf .
Звертаю увагу, що у відгуці №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною відсутня інформація щодо наявності в неї довіреності на підписання даного документу.
Отже, зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торговий Дім «Ходак» мала б бути відхилена замовником.
На підставі вищевикладеного Вимагаю:
1. Вжити заходів щодо усунення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині визначення ТОВ «Торговий Дім «Ходак» переможцем даної закупівлі.
2. Вжити заходів щодо неукладення договору за результатами закупівлі із ТОВ «Торговий Дім «Ходак», оскільки його пропозиція прийнята Замовником всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерній документації.
Фізична особа-підприємець Є.А. Глаговський
Протокольним рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Торговий дім "Ходак" встановлено її повну відповідність умовам, визначеним в тендерній документації та визнано переможцем процедури відкритих торгів.
Відповідно до п. 1.3.2. частини 1 Розділу І тендерної документації, встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.
Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу.
Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника).
Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, та у відповідності до норм Закону України «Про захист персональних даних», учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» у складі документів тендерної пропозиції було надано згоди суб’єктів персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю від усіх суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника.
Стосовно зазначених ФОП Глаговський Є.А. обставин про наявність у відгуку №21 від 19.01.2021 МХП Урожай персональних даних, а саме прізвища, ім’я, по батькові та відомості про її місце роботи, звертаємо Вашу увагу на наступні обставини.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
Тобто, вказана у відгуці особа діяла у відповідності до її посадових повноважень, а отже зазначення її прізвища, ім’я, по батькові не є тими персональними даними які ані в розумінні норм закону, ані умов тендерної документації передбачали б надання згоди на їх обробку.
Крім того, відносно відомостей про місце роботи, звертаємо вашу увагу на наступне.
Трудовий договір незалежно від його форми оформлюється наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу про прийняття працівника на роботу. Цей документ може бути як довільної форми (див. рис. 1 на с. 20), так і типової форми № П-1.
Так, відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування ЄСВ про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабміном. Для реалізації зазначеної норми Урядом було прийнято постанову КМУ «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413, в додатку до якої наведено форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Крім того, відповідно до Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93 року Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, встановлено сам порядок ведення записів у трудових книжках працівників, в тому числі порядок внесення відомостей про роботу.
Тобто, на підставі вищевикладеного відомості про роботу в розумінні норм трудового та податкового законодавства можуть міститись у документах, які оформлюються при прийнятті на роботу у вигляді наказу, трудового договору, повідомленні про прийняття на роботу, встановленої Кабміном формі та сам запис про роботу в трудовій книжці працівника, а отже зазначення у будь-якому документів самої лише назви посади не є відомостями про роботу, тому твердження ФОП Глаговський Є.А. про те, що учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» не надано згоди суб’єкта персональних даних від особи підписанта відгуку є хибним і не обґрунтованим.
Згідно п. 1.3.4. частини 1 Розділу І тендерної документації визначено, що позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки товару. Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника (контрагента за договором), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований.
Учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації у складі документів тендерної пропозиції було надано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який в свою чергу містить усі встановлені тендерною документацією відомості та інформацію. Крім того, звертаємо Вашу увагу на ту обставину, що умови тендерної документації не містили окремої визначеної вимоги щодо надання документального підтвердження повноважень особи, яка підписала такий відгук, а отже у Замовника відсутні законні та документально обґрунтовані обставини ставити під сумнів повноваження підписанта уповноваженої особи від контрагента, який підписав вищевказаний відгук.
Абзацем 2 пункту 1.3. частини 1 Розділу V тендерної документації визначено, що з урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «Ходак» надано відповідний лист в довільній формі із зазначенням у ньому математичного розрахунку та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат такого учасника, зокрема зазначено перелік продуктів харчування, їх вартість, транспортні, складські та адміністративні затрати. Отже таким учасником повністю було виконано вимоги, визначені умовами тендерної документації.
Підсумовуючи вищевикладене, вказана учасником ФОП Глаговський Є.А. вимога для скасування рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради від 03.02.2021 року ради є безпідставною, необґрунтованою та такою, що суперечить умовам тендерної документації та нормам чинного законодавства, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ТОВ «Торговий дім «Ходак» повністю обґрунтоване і законне.
Замовник - Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексами України, Законами України, Декретами, Постановами та Розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
Враховуючи вищезазначене, Замовник - Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради повідомляє, що не згодне з вказаними ФОП Глаговський Є.А. висновками, викладеними у вимозі, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий дім «Ходак» розглянутою з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та яка, відповідно, обґрунтовано була визначена переможцем згідно з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, а отже вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 грудня 2020 11:46
Дата подання: 12 лютого 2021 20:25
Дата подання: 19 березня 2021 22:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-26-000008 ● 133ab498da4f497a8b4ca8144617e80c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 13:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2021 № 327
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.05.2021 № 327
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-12-18-009623-b, 18.12.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-26 13:45:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Код ДК 021-2015 (CPV) 1522000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба хек, риба салака, філе пангасіуса)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-18-009623-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
1. чому протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2021 оприлюднено в електронній системі 24.05.2021?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-27 11:38:45
Виправлення порушення
Замовником буде виправлено порушення шляхом відміни процедури
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником тендер відмінено
2021-06-08 15:25:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Замовником тендер відмінено
2021-06-08 15:32:12
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
RISK-2-16
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" |
202 827,30
UAH з ПДВ
|
197 961,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
238 820,00
UAH з ПДВ
|
238 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий дім "Ходак" |
336 611,10
UAH з ПДВ
|
336 611,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" #41311847 |
Рішення скасоване |
197 961,66
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2021 16:34
|
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович #2107006174 |
Рішення скасоване |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:47
|
|
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3078120570 |
Рішення скасоване |
238 820,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2021 16:13
|
ТОВ "Торговий дім "Ходак" #36860729 |
Рішення скасоване |
336 611,10
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:47
|
|
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" #41311847 |
Очікує рішення |
197 961,66
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 17:16
|
|
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" #41311847 |
Рішення скасоване |
197 961,66
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 17:16
|
|
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович #2107006174 |
Рішення скасоване |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 17:16
|
|
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3078120570 |
Рішення скасоване |
238 820,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 17:16
|
|
ТОВ "Торговий дім "Ходак" #36860729 |
Рішення скасоване |
336 611,10
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 17:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2021 17:09
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 травня 2021 11:41 |
Кінець періоду оскарження: | 07 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 07 червня 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. |
27 травня 2021 11:40
|
Електронний підпис |
27 травня 2021 11:39
|
Пртокол Риба, рибне філе та інше м'со риби морожені.pdf |