Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Код ДК 021-2015 (CPV) 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (рис оброблений, рис пропарений, крупа перлова, гречка, булгур, борошно, крупа пшенична Артек, вівсяні пластівці, крупа ячна, пшоно, крупа кукурудзяна, рисова січка)»
Очікувана вартість
405 400,00 UAH
UA-2020-12-18-009442-b ● 3ced6f6c44e941fc8075f7de4acfe209
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43032664 |
Місцезнаходження: | 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А |
Контактна особа: |
Ключник Олена 380668485177 olena_kluch@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 19:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2021 15:37 |
Очікувана вартість: | 405 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 027,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місцезнаходження замовника: 20901, Черкаська обл., Чигиринський район, місто Чигирин, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 13А; Вид закупівлі: передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст.2 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до електронної тендерної документації - українська; джерело фінансування- кошти місцевого бюджету; Джерела фінансування: місцевий бюджет - в обсязі відповідно до річного плану закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1804 кілограми
Рис оброблений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
420 кілограми
Рис пропарений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
118 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2182 кілограми
Гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1009 кілограми
Булгур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4774 кілограми
Борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1602 кілограми
Крупа пшенична Артек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
606 кілограми
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1240 кілограми
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1268 кілограми
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
260 кілограми
Крупа кукурудзяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
42 кілограми
Рисова січка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2021 18:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 18:54 |
протокол зміни крупи Чигирин 2.docx | |
13 січня 2021 18:54 |
ТД-крупа нова редакція 2.doc | |
05 січня 2021 18:14 |
ТД-крупа нова редакція.doc | |
05 січня 2021 18:14 |
протокол зміни крупи Чигирин.docx | |
21 грудня 2020 17:18 |
ТД-крупа.doc |
13 січня 2021 18:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 січня 2021 18:54 |
протокол зміни крупи Чигирин 2.docx
|
|||||||||
13 січня 2021 18:54 |
ТД-крупа нова редакція 2.doc
|
|||||||||
05 січня 2021 18:14 |
ТД-крупа нова редакція.doc
|
|||||||||
05 січня 2021 18:14 |
протокол зміни крупи Чигирин.docx
|
|||||||||
21 грудня 2020 17:18 |
ТД-крупа.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-18-009442-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович, Код ЄДРПОУ:2107006174
Дата подання: 08 лютого 2021 22:19
Вимога щодо незаконного оголошення переможцем закупівлі ТОВ «ТД «Ходак» (до закупівлі UA-2020-12-18-009442-b)
03 лютого 2021 року Замовником опубліковано протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради, відповідно до якого за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Торговий дім "Ходак" встановлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації.
Визначено ТОВ "Торговий дім "Ходак" переможцем процедури відкритих торгів «Код ДК 021-2015 (CPV) 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (рис оброблений, рис пропарений, крупа перлова, гречка, булгур, борошно, крупа пшенична Артек, вівсяні пластівці, крупа ячна, пшоно, крупа кукурудзяна, рисова січка)» та прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником-переможцем.
Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Торговий дім "Ходак" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Учасником не надано згоди суб’єкта персональних даних, відповідно до вимог тендерної документації. А також надані учасником згоди персональних даних не відповідають вимогам тендерної документації.
П. 1.3.2. частини 1 розділу І Тендерної документації встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника).Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
В складі тендерної пропозиції подано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною. На даному відгуці містяться персональні дані фізичної особи Ковальової Юлії Анатоліївни, а саме: прізвище, ім’я, по батькові та відомості про її місце роботи. Отже, виходячи з вимог тендерної документації, оскільки відгук – документ, який міститься в складі пропозиції і в якому зазначено персональні дані фізичної особи, ТОВ ТД «Ходак» мало б надати в складі тендерної пропозиції згоду суб’єкта персональних даних, а саме Ковальової Юлії Анатоліївни, яка б мала бути адресована Замовнику та містити посилання на дану закупівлю. Такий документ в складі пропозиції відсутній.
В листі-згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних №1 від 12.01.2021 року зазначено, що вказані в ній громадяни надають згоду на обробку персональних даних їх, як учасника, для забезпечення участі в торгах. Звертаю увагу, що дані громадяни не є учасниками торгів, відповідно згода на обробку персональних даних подана ТОВ ТД «ХОДАК» не відповідно до мети, зазначеної в ній, та не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п.1.3.2.
1. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, а також цінова пропозиція не відповідає технічним вимогам.
П.1.3. частини 1 розділу V Тендерної документації визначено, що до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
З урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Тобто дана вимога встановлює обов’язковість розрахунку ціни пропозиції з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією.
П.п. 6.2.1. п. 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачає, що послуги та витрати, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару до місця, передбаченого цією документацією та адресами закладів;
- фасування, пакування, навантаження та розвантаження.
Учасником подана довідка № 35\7 від 31.12.2020 р. в якій учасник надає математичні розрахунки щодо цінової пропозиції. Однак інформація надана в довідці не відповідає вимогам ТД, а саме:
Замовником вимагалося надати лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Всупереч вимогам тендерної документації учасник надав довідку лише з математичними розрахунками щодо цінової пропозиції, а не математичні розрахунки кожної складової ціни на товар. В своїй довідці учасник відобразив лише вартісне значення кожної із складових цін на товар цінової пропозиції при цьому не відобразив математичні розрахунки кожної складової ціни на товар.
До того ж, як вбачається із довідки № 35\7 від 31.12.2020 р., учасник, всупереч вимогам П.1.3. частини 1 розділу V та п.п. 6.2.1. п. 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації, не включив до ціни товару фасування, пакування, навантаження та розвантаження. Дані витрати є заготівельними (складсько-заготівельними) або (транспортно-заготівельними).
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним та іншим вимогам закупівлі в частині формування ціни та її документального підтвердження.
1. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних характеристик.
П. 1.3.4. частини 1 розділу І Тендерної документації визначено, що позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Крім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки товару. Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника (контрагента за договором), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Ходак» подано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною.
Звертаємо увагу, що згідно інформації, яка міститься у відкритих реєстрах, зокрема в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Менеджер з постачання Ковальова Юлія Анатоліївна не є уповноваженою особою на підписання відгуку.
Чіткий перелік уповноважених осіб на підписання документів, листів, довідок тощо, та обсяг їх повноважень, від МХП Урожай міститься в протоколі №21 загальних зборів учасників від 5.12.2019, який розміщено у відкритому доступі за посиланням - https://api.webtest.next.mhp.com.ua/images/3d944/ea9ab/b61e33ae10acfc.pdf .
Звертаю увагу, що у відгуці №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною відсутня інформація щодо наявності в неї довіреності на підписання даного документу.
Отже, зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торговий Дім «Ходак» мала б бути відхилена замовником.
На підставі вищевикладеного Вимагаю:
1. Вжити заходів щодо усунення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині визначення ТОВ «Торговий Дім «Ходак» переможцем даної закупівлі.
2. Вжити заходів щодо неукладення договору за результатами закупівлі із ТОВ «Торговий Дім «Ходак», оскільки його пропозиція прийнята Замовником всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерній документації.
Фізична особа-підприємець Є.А. Глаговський
Розгорнути
Згорнути
Визначено ТОВ "Торговий дім "Ходак" переможцем процедури відкритих торгів «Код ДК 021-2015 (CPV) 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (рис оброблений, рис пропарений, крупа перлова, гречка, булгур, борошно, крупа пшенична Артек, вівсяні пластівці, крупа ячна, пшоно, крупа кукурудзяна, рисова січка)» та прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником-переможцем.
Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Торговий дім "Ходак" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Учасником не надано згоди суб’єкта персональних даних, відповідно до вимог тендерної документації. А також надані учасником згоди персональних даних не відповідають вимогам тендерної документації.
П. 1.3.2. частини 1 розділу І Тендерної документації встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника).Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
В складі тендерної пропозиції подано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною. На даному відгуці містяться персональні дані фізичної особи Ковальової Юлії Анатоліївни, а саме: прізвище, ім’я, по батькові та відомості про її місце роботи. Отже, виходячи з вимог тендерної документації, оскільки відгук – документ, який міститься в складі пропозиції і в якому зазначено персональні дані фізичної особи, ТОВ ТД «Ходак» мало б надати в складі тендерної пропозиції згоду суб’єкта персональних даних, а саме Ковальової Юлії Анатоліївни, яка б мала бути адресована Замовнику та містити посилання на дану закупівлю. Такий документ в складі пропозиції відсутній.
В листі-згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних №1 від 12.01.2021 року зазначено, що вказані в ній громадяни надають згоду на обробку персональних даних їх, як учасника, для забезпечення участі в торгах. Звертаю увагу, що дані громадяни не є учасниками торгів, відповідно згода на обробку персональних даних подана ТОВ ТД «ХОДАК» не відповідно до мети, зазначеної в ній, та не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п.1.3.2.
1. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, а також цінова пропозиція не відповідає технічним вимогам.
П.1.3. частини 1 розділу V Тендерної документації визначено, що до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
З урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Тобто дана вимога встановлює обов’язковість розрахунку ціни пропозиції з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією.
П.п. 6.2.1. п. 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачає, що послуги та витрати, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару до місця, передбаченого цією документацією та адресами закладів;
- фасування, пакування, навантаження та розвантаження.
Учасником подана довідка № 35\7 від 31.12.2020 р. в якій учасник надає математичні розрахунки щодо цінової пропозиції. Однак інформація надана в довідці не відповідає вимогам ТД, а саме:
Замовником вимагалося надати лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Всупереч вимогам тендерної документації учасник надав довідку лише з математичними розрахунками щодо цінової пропозиції, а не математичні розрахунки кожної складової ціни на товар. В своїй довідці учасник відобразив лише вартісне значення кожної із складових цін на товар цінової пропозиції при цьому не відобразив математичні розрахунки кожної складової ціни на товар.
До того ж, як вбачається із довідки № 35\7 від 31.12.2020 р., учасник, всупереч вимогам П.1.3. частини 1 розділу V та п.п. 6.2.1. п. 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації, не включив до ціни товару фасування, пакування, навантаження та розвантаження. Дані витрати є заготівельними (складсько-заготівельними) або (транспортно-заготівельними).
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним та іншим вимогам закупівлі в частині формування ціни та її документального підтвердження.
1. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних характеристик.
П. 1.3.4. частини 1 розділу І Тендерної документації визначено, що позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Крім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки товару. Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника (контрагента за договором), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Ходак» подано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною.
Звертаємо увагу, що згідно інформації, яка міститься у відкритих реєстрах, зокрема в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Менеджер з постачання Ковальова Юлія Анатоліївна не є уповноваженою особою на підписання відгуку.
Чіткий перелік уповноважених осіб на підписання документів, листів, довідок тощо, та обсяг їх повноважень, від МХП Урожай міститься в протоколі №21 загальних зборів учасників від 5.12.2019, який розміщено у відкритому доступі за посиланням - https://api.webtest.next.mhp.com.ua/images/3d944/ea9ab/b61e33ae10acfc.pdf .
Звертаю увагу, що у відгуці №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною відсутня інформація щодо наявності в неї довіреності на підписання даного документу.
Отже, зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торговий Дім «Ходак» мала б бути відхилена замовником.
На підставі вищевикладеного Вимагаю:
1. Вжити заходів щодо усунення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині визначення ТОВ «Торговий Дім «Ходак» переможцем даної закупівлі.
2. Вжити заходів щодо неукладення договору за результатами закупівлі із ТОВ «Торговий Дім «Ходак», оскільки його пропозиція прийнята Замовником всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерній документації.
Фізична особа-підприємець Є.А. Глаговський
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2021 10:07
На Вашу Вимогу повідомляємо наступне.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Торговий дім "Ходак" встановлено її повну відповідність умовам, визначеним в тендерній документації та визнано переможцем процедури відкритих торгів.
Відповідно до п. 1.3.2. частини 1 Розділу І тендерної документації, встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.
Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу.
Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника).
Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, та у відповідності до норм Закону України «Про захист персональних даних», учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» у складі документів тендерної пропозиції було надано згоди суб’єктів персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю від усіх суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника.
Стосовно зазначених ФОП Глаговський Є.А. обставин про наявність у відгуку №21 від 19.01.2021 МХП Урожай персональних даних, а саме прізвища, ім’я, по батькові та відомості про її місце роботи, звертаємо Вашу увагу на наступні обставини.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
Тобто, вказана у відгуці особа діяла у відповідності до її посадових повноважень, а отже зазначення її прізвища, ім’я, по батькові не є тими персональними даними які ані в розумінні норм закону, ані умов тендерної документації передбачали б надання згоди на їх обробку.
Крім того, відносно відомостей про місце роботи, звертаємо вашу увагу на наступне.
Трудовий договір незалежно від його форми оформлюється наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу про прийняття працівника на роботу. Цей документ може бути як довільної форми (див. рис. 1 на с. 20), так і типової форми № П-1.
Так, відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування ЄСВ про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабміном. Для реалізації зазначеної норми Урядом було прийнято постанову КМУ «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413, в додатку до якої наведено форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Крім того, відповідно до Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93 року Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, встановлено сам порядок ведення записів у трудових книжках працівників, в тому числі порядок внесення відомостей про роботу.
Тобто, на підставі вищевикладеного відомості про роботу в розумінні норм трудового та податкового законодавства можуть міститись у документах, які оформлюються при прийнятті на роботу у вигляді наказу, трудового договору, повідомленні про прийняття на роботу, встановленої Кабміном формі та сам запис про роботу в трудовій книжці працівника, а отже зазначення у будь-якому документів самої лише назви посади не є відомостями про роботу, тому твердження ФОП Глаговський Є.А. про те, що учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» не надано згоди суб’єкта персональних даних від особи підписанта відгуку є хибним і не обґрунтованим.
Згідно п. 1.3.4. частини 1 Розділу І тендерної документації визначено, що позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки товару. Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника (контрагента за договором), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований.
Учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації у складі документів тендерної пропозиції було надано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який в свою чергу містить усі встановлені тендерною документацією відомості та інформацію. Крім того, звертаємо Вашу увагу на ту обставину, що умови тендерної документації не містили окремої визначеної вимоги щодо надання документального підтвердження повноважень особи, яка підписала такий відгук, а отже у Замовника відсутні законні та документально обґрунтовані обставини ставити під сумнів повноваження підписанта уповноваженої особи від контрагента, який підписав вищевказаний відгук.
Абзацем 2 пункту 1.3. частини 1 Розділу V тендерної документації визначено, що з урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «Ходак» надано відповідний лист в довільній формі із зазначенням у ньому математичного розрахунку та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат такого учасника, зокрема зазначено перелік продуктів харчування, їх вартість, транспортні, складські та адміністративні затрати. Отже таким учасником повністю було виконано вимоги, визначені умовами тендерної документації.
Підсумовуючи вищевикладене, вказана учасником ФОП Глаговський Є.А. вимога для скасування рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради від 03.02.2021 року ради є безпідставною, необґрунтованою та такою, що суперечить умовам тендерної документації та нормам чинного законодавства, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ТОВ «Торговий дім «Ходак» повністю обґрунтоване і законне.
Замовник - Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексами України, Законами України, Декретами, Постановами та Розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
Враховуючи вищезазначене, Замовник - Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради повідомляє, що не згодне з вказаними ФОП Глаговський Є.А. висновками, викладеними у вимозі, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий дім «Ходак» розглянутою з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та яка, відповідно, обґрунтовано була визначена переможцем згідно з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, а отже вимога не підлягає задоволенню.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Торговий дім "Ходак" встановлено її повну відповідність умовам, визначеним в тендерній документації та визнано переможцем процедури відкритих торгів.
Відповідно до п. 1.3.2. частини 1 Розділу І тендерної документації, встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.
Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу.
Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника).
Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, та у відповідності до норм Закону України «Про захист персональних даних», учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» у складі документів тендерної пропозиції було надано згоди суб’єктів персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю від усіх суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника.
Стосовно зазначених ФОП Глаговський Є.А. обставин про наявність у відгуку №21 від 19.01.2021 МХП Урожай персональних даних, а саме прізвища, ім’я, по батькові та відомості про її місце роботи, звертаємо Вашу увагу на наступні обставини.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
Тобто, вказана у відгуці особа діяла у відповідності до її посадових повноважень, а отже зазначення її прізвища, ім’я, по батькові не є тими персональними даними які ані в розумінні норм закону, ані умов тендерної документації передбачали б надання згоди на їх обробку.
Крім того, відносно відомостей про місце роботи, звертаємо вашу увагу на наступне.
Трудовий договір незалежно від його форми оформлюється наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу про прийняття працівника на роботу. Цей документ може бути як довільної форми (див. рис. 1 на с. 20), так і типової форми № П-1.
Так, відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування ЄСВ про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабміном. Для реалізації зазначеної норми Урядом було прийнято постанову КМУ «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413, в додатку до якої наведено форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Крім того, відповідно до Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93 року Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, встановлено сам порядок ведення записів у трудових книжках працівників, в тому числі порядок внесення відомостей про роботу.
Тобто, на підставі вищевикладеного відомості про роботу в розумінні норм трудового та податкового законодавства можуть міститись у документах, які оформлюються при прийнятті на роботу у вигляді наказу, трудового договору, повідомленні про прийняття на роботу, встановленої Кабміном формі та сам запис про роботу в трудовій книжці працівника, а отже зазначення у будь-якому документів самої лише назви посади не є відомостями про роботу, тому твердження ФОП Глаговський Є.А. про те, що учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» не надано згоди суб’єкта персональних даних від особи підписанта відгуку є хибним і не обґрунтованим.
Згідно п. 1.3.4. частини 1 Розділу І тендерної документації визначено, що позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки товару. Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника (контрагента за договором), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований.
Учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації у складі документів тендерної пропозиції було надано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який в свою чергу містить усі встановлені тендерною документацією відомості та інформацію. Крім того, звертаємо Вашу увагу на ту обставину, що умови тендерної документації не містили окремої визначеної вимоги щодо надання документального підтвердження повноважень особи, яка підписала такий відгук, а отже у Замовника відсутні законні та документально обґрунтовані обставини ставити під сумнів повноваження підписанта уповноваженої особи від контрагента, який підписав вищевказаний відгук.
Абзацем 2 пункту 1.3. частини 1 Розділу V тендерної документації визначено, що з урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «Ходак» надано відповідний лист в довільній формі із зазначенням у ньому математичного розрахунку та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат такого учасника, зокрема зазначено перелік продуктів харчування, їх вартість, транспортні, складські та адміністративні затрати. Отже таким учасником повністю було виконано вимоги, визначені умовами тендерної документації.
Підсумовуючи вищевикладене, вказана учасником ФОП Глаговський Є.А. вимога для скасування рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради від 03.02.2021 року ради є безпідставною, необґрунтованою та такою, що суперечить умовам тендерної документації та нормам чинного законодавства, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ТОВ «Торговий дім «Ходак» повністю обґрунтоване і законне.
Замовник - Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексами України, Законами України, Декретами, Постановами та Розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
Враховуючи вищезазначене, Замовник - Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради повідомляє, що не згодне з вказаними ФОП Глаговський Є.А. висновками, викладеними у вимозі, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий дім «Ходак» розглянутою з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та яка, відповідно, обґрунтовано була визначена переможцем згідно з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, а отже вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-18-009442-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3345521117
Дата подання: 29 грудня 2020 11:51
Дата подання: 29 грудня 2020 11:51
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Детально в файлах
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 30 грудня 2020 17:04
рішення від 30.12.2020 № 24112 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 17:03
інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2021 №543.pdf
Дата публікації: 15 січня 2021 19:03
рішення від 14.01.2021 №543.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 19:20
Номер скарги: UA-2020-12-18-009442-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3078120570
Дата подання: 12 лютого 2021 19:47
Дата подання: 12 лютого 2021 19:47
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2021 10:05
рішення від 16.02.2021 № 2739 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2021 10:05
інформація про резулятивну частину рішення від 25.02.2021 № 3528.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2021 18:10
рішення від 25.02.2021 № 3528.pdf
Дата публікації: 02 березня 2021 19:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2021 16:56
Номер скарги: UA-2020-12-18-009442-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3078120570
Дата подання: 25 березня 2021 21:15
Дата подання: 25 березня 2021 21:15
Скарга (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
СКАРГА
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
детально у файлі
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 березня 2021 09:29
рішення від 29.03.2021№6223+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 09:29
інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2021 №7270.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 19:43
рішення від 07.04.2021№7270.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 17:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2021 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
361 226,60
UAH з ПДВ
|
361 226,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий дім "Ходак" |
405 363,90
UAH з ПДВ
|
405 363,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович #2107006174 |
Рішення скасоване |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:55
|
|
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3078120570 |
Рішення скасоване |
361 226,60
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2021 16:28
|
ТОВ "Торговий дім "Ходак" #36860729 |
Рішення скасоване |
405 363,90
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:55
|
|
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович #2107006174 |
Відхилено |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 16:53
|
|
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3078120570 |
Відхилено |
361 226,60
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 16:56
|
|
ТОВ "Торговий дім "Ходак" #36860729 |
Переможець |
405 363,90
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2021 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2022 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2022 16:07
|
Дод.уг 5.pdf | зміни до договору |
29 березня 2022 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 11:18
|
172.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:25
|
Дод.уг 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:04
|
Дод.уг 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:54
|
Додаткова угода до договору 172.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 16:48
|
Договір 172.pdf | укладений |
20 квітня 2021 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна пункту 2.2 Договору №172 від 19.04.2021року а саме " Сума визначена у договорі складає : 286581,90грн в тому числі ПДВ 47763.65 грн " |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |