Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021-2015 (CPV) 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (рис оброблений, рис пропарений, крупа перлова, гречка, булгур, борошно, крупа пшенична Артек, вівсяні пластівці, крупа ячна, пшоно, крупа кукурудзяна, рисова січка)»
Очікувана вартість
405 400,00 UAH
UA-2020-12-18-009442-b 3ced6f6c44e941fc8075f7de4acfe209
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ключник Олена

380668485177 olena_kluch@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43032664
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А
Контактна особа: Ключник Олена
380668485177
olena_kluch@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020 19:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 січня 2021 15:37
Очікувана вартість: 405 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 027,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Місцезнаходження замовника: 20901, Черкаська обл., Чигиринський район, місто Чигирин, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 13А; Вид закупівлі: передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст.2 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до електронної тендерної документації - українська; джерело фінансування- кошти місцевого бюджету; Джерела фінансування: місцевий бюджет - в обсязі відповідно до річного плану закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1804 кілограми
Рис оброблений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
420 кілограми
Рис пропарений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
118 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2182 кілограми
Гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1009 кілограми
Булгур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4774 кілограми
Борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1602 кілограми
Крупа пшенична Артек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
606 кілограми
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1240 кілограми
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1268 кілограми
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
260 кілограми
Крупа кукурудзяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
42 кілограми
Рисова січка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Завантажити довідку довільної форми згідно даної статті
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Завантажити довідку довільної форми згідно даної статті
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Завантажити довідку довільної форми згідно даної статті
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Завантажити довідку довільної форми згідно даної статті
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Завантажити довідку довільної форми згідно даної статті
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 січня 2021 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 18:54
протокол зміни крупи Чигирин 2.docx
13 січня 2021 18:54
ТД-крупа нова редакція 2.doc
05 січня 2021 18:14
ТД-крупа нова редакція.doc
05 січня 2021 18:14
протокол зміни крупи Чигирин.docx
21 грудня 2020 17:18
ТД-крупа.doc
13 січня 2021 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 18:54
протокол зміни крупи Чигирин 2.docx
13 січня 2021 18:54
ТД-крупа нова редакція 2.doc
05 січня 2021 18:14
ТД-крупа нова редакція.doc
05 січня 2021 18:14
протокол зміни крупи Чигирин.docx
21 грудня 2020 17:18
ТД-крупа.doc
18 грудня 2020 19:52
ТД-крупа.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-18-009442-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович, Код ЄДРПОУ:2107006174
Дата подання: 08 лютого 2021 22:19
Вимога щодо незаконного оголошення переможцем закупівлі ТОВ «ТД «Ходак» (до закупівлі UA-2020-12-18-009442-b)
03 лютого 2021 року Замовником опубліковано протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради, відповідно до якого за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Торговий дім "Ходак" встановлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації.
Визначено ТОВ "Торговий дім "Ходак" переможцем процедури відкритих торгів «Код ДК 021-2015 (CPV) 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (рис оброблений, рис пропарений, крупа перлова, гречка, булгур, борошно, крупа пшенична Артек, вівсяні пластівці, крупа ячна, пшоно, крупа кукурудзяна, рисова січка)» та прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником-переможцем.
Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Торговий дім "Ходак" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Учасником не надано згоди суб’єкта персональних даних, відповідно до вимог тендерної документації. А також надані учасником згоди персональних даних не відповідають вимогам тендерної документації.
П. 1.3.2. частини 1 розділу І Тендерної документації встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника).Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
В складі тендерної пропозиції подано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною. На даному відгуці містяться персональні дані фізичної особи Ковальової Юлії Анатоліївни, а саме: прізвище, ім’я, по батькові та відомості про її місце роботи. Отже, виходячи з вимог тендерної документації, оскільки відгук – документ, який міститься в складі пропозиції і в якому зазначено персональні дані фізичної особи, ТОВ ТД «Ходак» мало б надати в складі тендерної пропозиції згоду суб’єкта персональних даних, а саме Ковальової Юлії Анатоліївни, яка б мала бути адресована Замовнику та містити посилання на дану закупівлю. Такий документ в складі пропозиції відсутній.
В листі-згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних №1 від 12.01.2021 року зазначено, що вказані в ній громадяни надають згоду на обробку персональних даних їх, як учасника, для забезпечення участі в торгах. Звертаю увагу, що дані громадяни не є учасниками торгів, відповідно згода на обробку персональних даних подана ТОВ ТД «ХОДАК» не відповідно до мети, зазначеної в ній, та не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п.1.3.2.
1. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, а також цінова пропозиція не відповідає технічним вимогам.
П.1.3. частини 1 розділу V Тендерної документації визначено, що до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
З урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Тобто дана вимога встановлює обов’язковість розрахунку ціни пропозиції з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією.
П.п. 6.2.1. п. 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачає, що послуги та витрати, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару до місця, передбаченого цією документацією та адресами закладів;
- фасування, пакування, навантаження та розвантаження.
Учасником подана довідка № 35\7 від 31.12.2020 р. в якій учасник надає математичні розрахунки щодо цінової пропозиції. Однак інформація надана в довідці не відповідає вимогам ТД, а саме:
Замовником вимагалося надати лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Всупереч вимогам тендерної документації учасник надав довідку лише з математичними розрахунками щодо цінової пропозиції, а не математичні розрахунки кожної складової ціни на товар. В своїй довідці учасник відобразив лише вартісне значення кожної із складових цін на товар цінової пропозиції при цьому не відобразив математичні розрахунки кожної складової ціни на товар.
До того ж, як вбачається із довідки № 35\7 від 31.12.2020 р., учасник, всупереч вимогам П.1.3. частини 1 розділу V та п.п. 6.2.1. п. 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації, не включив до ціни товару фасування, пакування, навантаження та розвантаження. Дані витрати є заготівельними (складсько-заготівельними) або (транспортно-заготівельними).
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним та іншим вимогам закупівлі в частині формування ціни та її документального підтвердження.
1. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних характеристик.
П. 1.3.4. частини 1 розділу І Тендерної документації визначено, що позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Крім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки товару. Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника (контрагента за договором), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Ходак» подано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною.
Звертаємо увагу, що згідно інформації, яка міститься у відкритих реєстрах, зокрема в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Менеджер з постачання Ковальова Юлія Анатоліївна не є уповноваженою особою на підписання відгуку.
Чіткий перелік уповноважених осіб на підписання документів, листів, довідок тощо, та обсяг їх повноважень, від МХП Урожай міститься в протоколі №21 загальних зборів учасників від 5.12.2019, який розміщено у відкритому доступі за посиланням - https://api.webtest.next.mhp.com.ua/images/3d944/ea9ab/b61e33ae10acfc.pdf .
Звертаю увагу, що у відгуці №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною відсутня інформація щодо наявності в неї довіреності на підписання даного документу.
Отже, зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торговий Дім «Ходак» мала б бути відхилена замовником.
На підставі вищевикладеного Вимагаю:
1. Вжити заходів щодо усунення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині визначення ТОВ «Торговий Дім «Ходак» переможцем даної закупівлі.
2. Вжити заходів щодо неукладення договору за результатами закупівлі із ТОВ «Торговий Дім «Ходак», оскільки його пропозиція прийнята Замовником всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерній документації.

Фізична особа-підприємець Є.А. Глаговський
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2021 10:07
На Вашу Вимогу повідомляємо наступне.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Торговий дім "Ходак" встановлено її повну відповідність умовам, визначеним в тендерній документації та визнано переможцем процедури відкритих торгів.
Відповідно до п. 1.3.2. частини 1 Розділу І тендерної документації, встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.
Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу.
Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника).
Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, та у відповідності до норм Закону України «Про захист персональних даних», учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» у складі документів тендерної пропозиції було надано згоди суб’єктів персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю від усіх суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника.
Стосовно зазначених ФОП Глаговський Є.А. обставин про наявність у відгуку №21 від 19.01.2021 МХП Урожай персональних даних, а саме прізвища, ім’я, по батькові та відомості про її місце роботи, звертаємо Вашу увагу на наступні обставини.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
Тобто, вказана у відгуці особа діяла у відповідності до її посадових повноважень, а отже зазначення її прізвища, ім’я, по батькові не є тими персональними даними які ані в розумінні норм закону, ані умов тендерної документації передбачали б надання згоди на їх обробку.
Крім того, відносно відомостей про місце роботи, звертаємо вашу увагу на наступне.
Трудовий договір незалежно від його форми оформлюється наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу про прийняття працівника на роботу. Цей документ може бути як довільної форми (див. рис. 1 на с. 20), так і типової форми № П-1.
Так, відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування ЄСВ про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабміном. Для реалізації зазначеної норми Урядом було прийнято постанову КМУ «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413, в додатку до якої наведено форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Крім того, відповідно до Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93 року Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, встановлено сам порядок ведення записів у трудових книжках працівників, в тому числі порядок внесення відомостей про роботу.
Тобто, на підставі вищевикладеного відомості про роботу в розумінні норм трудового та податкового законодавства можуть міститись у документах, які оформлюються при прийнятті на роботу у вигляді наказу, трудового договору, повідомленні про прийняття на роботу, встановленої Кабміном формі та сам запис про роботу в трудовій книжці працівника, а отже зазначення у будь-якому документів самої лише назви посади не є відомостями про роботу, тому твердження ФОП Глаговський Є.А. про те, що учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» не надано згоди суб’єкта персональних даних від особи підписанта відгуку є хибним і не обґрунтованим.
Згідно п. 1.3.4. частини 1 Розділу І тендерної документації визначено, що позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки товару. Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника (контрагента за договором), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований.
Учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації у складі документів тендерної пропозиції було надано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який в свою чергу містить усі встановлені тендерною документацією відомості та інформацію. Крім того, звертаємо Вашу увагу на ту обставину, що умови тендерної документації не містили окремої визначеної вимоги щодо надання документального підтвердження повноважень особи, яка підписала такий відгук, а отже у Замовника відсутні законні та документально обґрунтовані обставини ставити під сумнів повноваження підписанта уповноваженої особи від контрагента, який підписав вищевказаний відгук.
Абзацем 2 пункту 1.3. частини 1 Розділу V тендерної документації визначено, що з урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «Ходак» надано відповідний лист в довільній формі із зазначенням у ньому математичного розрахунку та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат такого учасника, зокрема зазначено перелік продуктів харчування, їх вартість, транспортні, складські та адміністративні затрати. Отже таким учасником повністю було виконано вимоги, визначені умовами тендерної документації.
Підсумовуючи вищевикладене, вказана учасником ФОП Глаговський Є.А. вимога для скасування рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради від 03.02.2021 року ради є безпідставною, необґрунтованою та такою, що суперечить умовам тендерної документації та нормам чинного законодавства, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ТОВ «Торговий дім «Ходак» повністю обґрунтоване і законне.
Замовник - Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексами України, Законами України, Декретами, Постановами та Розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
Враховуючи вищезазначене, Замовник - Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради повідомляє, що не згодне з вказаними ФОП Глаговський Є.А. висновками, викладеними у вимозі, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий дім «Ходак» розглянутою з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та яка, відповідно, обґрунтовано була визначена переможцем згідно з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, а отже вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-18-009442-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3345521117
Дата подання: 29 грудня 2020 11:51
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Детально в файлах
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 30 грудня 2020 17:04
рішення від 30.12.2020 № 24112 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 17:03
рішення від 14.01.2021 №543.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 19:20
Номер скарги: UA-2020-12-18-009442-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3078120570
Дата подання: 12 лютого 2021 19:47
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2021 10:05
рішення від 16.02.2021 № 2739 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2021 10:05
рішення від 25.02.2021 № 3528.pdf
Дата публікації: 02 березня 2021 19:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2021 16:56
Номер скарги: UA-2020-12-18-009442-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3078120570
Дата подання: 25 березня 2021 21:15
Скарга (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
СКАРГА (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») детально у файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 березня 2021 09:29
рішення від 29.03.2021№6223+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 09:29
рішення від 07.04.2021№7270.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 17:56

Документи подані скаржником

12 лютого 2021 19:46
Скарга UA-2020-12-18-009442-b.pdf
12 лютого 2021 19:46
Копія свідоцтва ТЗ.pdf
12 лютого 2021 19:46
Довідка МТБ.pdf.p7s.zip
12 лютого 2021 19:46
Довідка МТБ.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

25 березня 2021 21:14
Скарга UA-2020-12-18-009442-b.pdf

Документи подані замовником

31 березня 2021 17:17
Пояснення по скарзі Гук.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 361 226,60
UAH з ПДВ
361 226,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Торговий дім "Ходак" 405 363,90
UAH з ПДВ
405 363,90
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 січня 2021 23:18
Електронний підпис
20 січня 2021 23:18
Електронний підпис
20 січня 2021 23:18
Електронний підпис
20 січня 2021 23:18
Електронний підпис
20 січня 2021 23:17
Ін.part2.rar
20 січня 2021 23:17
17.pdf.p7s.zip
20 січня 2021 23:17
КК.part3.rar
20 січня 2021 23:17
Розрахунок.pdf
20 січня 2021 23:17
Ін.part1.rar
20 січня 2021 23:17
КК.part2.rar
20 січня 2021 23:17
17.pdf
20 січня 2021 23:17
КК.part1.rar
20 січня 2021 23:17
ПП.rar
20 січня 2021 23:17
Розрахунок.pdf.p7s.zip

Публічні документи

19 березня 2021 17:28
Електронний підпис
19 березня 2021 17:15
Довідка переможець
12 березня 2021 14:17
Електронний підпис
12 березня 2021 14:12
усунення недоліків
11 лютого 2021 17:52
Електронний підпис
11 лютого 2021 17:37
Довідка несуд. 01.02.21
11 лютого 2021 14:48
Електронний підпис
11 лютого 2021 14:43
Довідка несуд.
11 лютого 2021 14:43
Довідка переможець
20 січня 2021 16:50
Електронний підпис
20 січня 2021 16:48
29проект договору.pdf
20 січня 2021 16:48
28гар лист 90 днів.pdf
20 січня 2021 16:48
27тех з крупи.pdf
20 січня 2021 16:48
26крупа.pdf
20 січня 2021 16:48
24 ст 17 ч2.pdf
20 січня 2021 16:48
23 ст 17 п 13.pdf
20 січня 2021 16:48
22 ст 17 п 12.pdf
20 січня 2021 16:48
21 ст 17 п 6.pdf
20 січня 2021 16:48
20 ст 17 п 5.pdf
20 січня 2021 16:48
17накази.pdf
20 січня 2021 16:48
16Сан книжки.pdf
20 січня 2021 16:48
15довідка працівники.pdf
20 січня 2021 16:48
14 відгук.pdf
20 січня 2021 16:48
13договора мтб.pdf
20 січня 2021 16:48
12авто СА8136НХ.pdf
20 січня 2021 16:48
12авто СА7040ЕН.pdf
20 січня 2021 16:48
11мтб.pdf
20 січня 2021 16:48
10перс дані Ходак О В.pdf
20 січня 2021 16:48
9перс дані Ходак І А.pdf
20 січня 2021 16:48
8перс дані Ходак ВА.pdf
20 січня 2021 16:48
7перс дані Пшенишна.pdf
20 січня 2021 16:48
6Статут.pdf
20 січня 2021 16:48
5 паспорт.pdf
20 січня 2021 16:48
4протокол 1.pdf
20 січня 2021 16:48
3протокол 01 17.pdf
20 січня 2021 16:48
1листи та довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

17.pdf.p7s.zip

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

17.pdf.p7s.zip

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

17.pdf.p7s.zip

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

ТОВ "Торговий дім "Ходак"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

21 ст 17 п 6.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

22 ст 17 п 12.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

23 ст 17 п 13.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович
#2107006174
Рішення скасоване 360 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 16:55
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3078120570
Рішення скасоване 361 226,60
UAH з ПДВ
04 березня 2021 16:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2021 16:28
ТОВ "Торговий дім "Ходак"
#36860729
Рішення скасоване 405 363,90
UAH з ПДВ
04 березня 2021 16:55
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович
#2107006174
Відхилено 360 000,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 16:53
ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3078120570
Відхилено 361 226,60
UAH з ПДВ
09 березня 2021 16:56
ТОВ "Торговий дім "Ходак"
#36860729
Переможець 405 363,90
UAH з ПДВ
15 березня 2021 14:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2021 17:14

Документи

27 січня 2021 18:07
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Згідно п.5.1.1. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій останній у складі тендерної пропозиції останній має надати документальне підтвердження наявності у учасника можливості здійснення регулярних поставок товару, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог замовника, зазначених у даній тендерній документації, з використанням транспортних засобів, придатність яких має бути підтверджена копією протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, а саме транспортними засобами, вказаними у довідці. Для підтвердження наявності власних машин, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію, або право користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. В складі тендерної пропозиції учасника міститься договір оренди транспортних засобів №01/20-21 від 04.01.2021 року між ФОП Андріяш Л.О. та ФОП Гук С.А. Порядок оформлення договору оренди транспортного засобу регулюється гл. 58 ЦКУ. Договір найму транспортного засобу укладається в письмовій формі. Крім того, договір за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Без нотаріального посвідчення такий договір вважається нікчемним (ст. 220 ЦКУ). Згідно з частиною другою ст.799 ЦКУ, договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно інформації, яка міститься в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, серед видів господарської діяльності ФОП Андріяш Л.О. відсутній вид діяльності, що надає право здійснювати діяльність з надання в оренду транспортних засобів. Відповідно до вимог Податкового Кодексу України (далі ПКУ), встановлено, що якщо фізособа-підприємець отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, у межах обраних ним видів діяльності, такі доходи оподатковуються за загальними правилами, установленими ПКУ для платників податку — фізосіб. Тож, виплату доходу підприємцеві поза межами його підприємницької діяльності прирівнюють до виплати доходу звичайній фізособі. Отже, між сторонам вищевказаного Договору оренди транспортних засобів №01/20-21 від 04.01.2021 року відсутні саме господарські правовідносини як між двома суб’єктами господарювання згідно обраних ними видів діяльності (КВЕД), а тому до таких правовідносин слід застосовувати загальні вимоги щодо нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу за участю фізичних осіб. На усунення даних невідповідностей просимо надати документальне підтвердження наявності у учасника можливості здійснення регулярних поставок товару, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог замовника, зазначених у даній тендерній документації, з використанням транспортних засобів, придатність яких має бути підтверджена копією протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, а саме транспортними засобами, вказаними у довідці. Для підтвердження наявності власних машин, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію, або право користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, з урахуванням надання відповідної інформації щодо таких транспортних засобів згідно усіх вимог тендерної документації. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

03 лютого 2021 16:38
Електронний підпис
03 лютого 2021 16:35
Протокол крупа.docx

Документи

09 березня 2021 16:52
Електронний підпис
04 березня 2021 16:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 березня 2021 16:56
Електронний підпис
09 березня 2021 16:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: З урахуванням Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг No3328-р/пк-пз від 23.02.2021 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону: Відповідно до п.5.1.3. ч.5 р.ІІІ тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук щодо постачання аналогічного товару (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці), а також копію договору (-ів) постачання товару за вищевказаним відгуком, завірених учасником разом із первинними документами, що підтверджують фактичне виконання договору (-ів). Аналогічним вважається товар згідно предмету закупівлі. Учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» у складі документів тендерної пропозиції надав: договір поставки від 20.11.2019 No 20/11/19, укладений з ТОВ "НВФ "УРОЖАЙ", в якому зазначено, зокрема: "1.1.На умовах даного Договору, Контрагент зобов'язується у встановлені строки, передати у власність МХП для подальшого використання в господарській діяльності Товар (в подальшому –"Товар"), зазначений в Додатку No2 до Договору, а МХП прийняти та сплатити певну грошову суму за Товар.1.2. Невід'ємними частинами Договору, які визначають зобов'язання Сторін та регулюють його окремі положення є:1.2.1.Додаток No 1 -"Умови, застосовні до договорів, укладених між МХП та Контрагентами, в яких МХП виступає платником за виконані Контрагентом зобов'язання (далі -Умови) в редакції від 01.06.2019"і які обов'язкові до виконання Сторонами Договору. Дані Умови опубліковані у газеті "Урядовий кур'єр", розміщені на сторінці офіційного сайту МХГ1 https://www.mhp.com.ua/uk/partners/vurydvchna-informatsiva та діють у відповідності до вказаних у них Положень.1.2.2.Додаток No 2, який визначає предмет Договору та його характеристики, вимоги до Товару та поставки, строки поставки, порядок приймання та оплати Товару.1.2.3.Додаток No 3 -Специфікація/Специфікації, що містять найменування (вид Товару), вартість, кількість, одиницю виміру, термін, умови та місце поставки, та ін.";-додаток No 2 до договору поставки від 20.11.2019 No 20/11/19, в якому зазначено, зокрема:"1.Предметом договору поставки є Товар, а саме: продукти харчування, побутова хімія та інші товари, конкретний перелік партій якого визначається в видаткових накладних та/або в Додатках No3";-додаток No 3 до договору поставки від 20.11.2019 No 20/11/19, в якому відсутня інформація щодо товару;-видаткові накладні. Разом з тим, зазначений договір не є аналогічним відповідно до умов Документації. На усунення даної невідповідності просимо надати позитивний відгук щодо постачання аналогічного товару (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці), а також копію договору (-ів) постачання товару за вищевказаним відгуком, завірених учасником разом із первинними документами, що підтверджують фактичне виконання договору (-ів). Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Ходак"
#36860729
405 363,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 16:16
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 16:07
Дод.уг 5.pdf зміни до договору
29 березня 2022 16:05
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 11:18
172.pdf зміни до договору
19 січня 2022 11:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:25
Дод.уг 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:04
Дод.уг 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 16:54
Додаткова угода до договору 172.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 16:48
Договір 172.pdf укладений
20 квітня 2021 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна пункту 2.2 Договору №172 від 19.04.2021року а саме " Сума визначена у договорі складає : 286581,90грн в тому числі ПДВ 47763.65 грн "
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення специфікації
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 березня 2022
Сума оплати за договором: 190 977,25
UAH (в тому числі ПДВ 31 829,54 UAH)
Причини розірвання договору: Завершення тендерної закупівлі та укладення нового договору