Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2021 15:55 |
Очікувана вартість: | 11 584 026,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 920,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 57000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Заходи із захисту довкілля: | 30% |
1289.06 м3: | 30% |
1100.00 м3: | 20% |
1000. 00 м3: | 10% |
менше 1000.00 м3: | 0% |
13 січня 2021 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2021 16:25 |
таблиця змiн 2.doc | |
13 січня 2021 16:25 |
ТД нова редакція 2.docx | |
06 січня 2021 18:26 |
таблиця змiн 1.doc | |
06 січня 2021 18:26 |
ТД нова редакція 1.docx | |
31 грудня 2020 10:25 |
таблиця змiн.doc | |
31 грудня 2020 10:25 |
ТД нова редакція.docx | |
18 грудня 2020 15:16 |
ТД.docx |
13 січня 2021 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 січня 2021 16:25 |
таблиця змiн 2.doc
|
|||||||||
13 січня 2021 16:25 |
ТД нова редакція 2.docx
|
|||||||||
06 січня 2021 18:26 |
таблиця змiн 1.doc
|
|||||||||
06 січня 2021 18:26 |
ТД нова редакція 1.docx
|
|||||||||
31 грудня 2020 10:25 |
таблиця змiн.doc
|
|||||||||
31 грудня 2020 10:25 |
ТД нова редакція.docx
|
|||||||||
18 грудня 2020 15:16 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-29-000004 ● 0da5fbeebefb4182b9948a22d41b3d35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 16:15 |
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.03.2021 №224
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Держаудитслужби України від 24 березня 2021 №003100-18/3717-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.03.2021 №224 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-12-18-006943-b 18.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-12 15:39:10
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-18-006943-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Ростдорстрой», якого обрано переможцем, виконано:
пп.8 п.1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо завантаження заповненого учасником проєкту договору згідно додатку 5 до тендерної документації;
додатку 2 тендерної документації щодо надання актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) до аналогічного договору від 16 грудня 2016 №42-Б, сума у яких відповідає сумі зазначеного договору та сумі довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-14 14:28:16
Пояснення
1. Стосовно першого питання, відносно виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Ростдорстрой» пп. 8 п. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо завантаження заповненого учасником проєкту договору згідно додатку 5 до тендерної документації. Учасником – ТОВ «Ростдорстрой» виконано вказану вимогу тендерної документації, шляхом надання у складі своєї тендерної пропозиції підписаного та заповненого (в міру наявної інформації, станом на момент подання тендерної пропозиції) проекту договору з додатком – календарний графік (ст. 2-20 ч. 2 тендерної пропозиції).
2. Стосовно другого питання, відносно «додатку 2 тендерної документації щодо надання актів приймання виконання будівельних робіт (форми КБ-2в) до аналогічного договору від 16 грудня 2016 № 42-Б, сума у яких відповідає сумі зазначеного договору та сумі довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3?». При перевірці тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що суми форм КБ-2в та КБ-3 відповідають сумі договору.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-26 17:20:08
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення змісту висновку, а саме в чому орган державного фінансового контролю, вбачає порушення процедури закупівлі, висвітленого у висновку, з урахуванням того, що календарний графік, який надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой», відповідає формі затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 грудня 2011 року № 361., так же календарний графік, який є додатком до договору складений у відповідності до форми затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 грудня 2011 року № 361 з урахуванням строків виконання робіт передбачених тендерною документацією?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-06-03 10:38:03
Відповідь на звернення щодо висновку
Згідно із частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Згідно частини 8 статті 8 Закону визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Тобто, роз'яснення змісту висновку про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) за своєю суттю відбувається без виправлення і винесення додаткового рішення цим же органом.
При цьому, роз'яснюючи висновок орган державного фінансового контролю не вправі вносити будь-які зміни в існуючий висновок.
Тобто, процедура роз'яснення виключає можливість будь-яким чином змінювати зміст цього документу. Конкретного і вичерпного переліку критеріїв для визначення висновку незрозумілим правова норма не містить, а із змісту законодавства вбачається, що їх має навести особа, яка звертається із заявою про роз'яснення висновку.
Водночас, згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Нормою пункту 18 частини першої статті 1 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;
Водночас, ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" самостійно встановлено вимоги у тендерній документації щодо строку виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками) - до 30 квітня 2021 року (пункт 4.4. тендерної документації) та подання календарного графіку виконання робіт за формою, що затверджена наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 грудня 2011 року №361.
При цьому, учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі пропозиції надано календарний графік виконання будівельно-монтажних робіт, у якому виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками) передбачено протягом травня-листопада 2021 року.
Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" не дотримався пункту 4.4., підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір на закупівлю робіт від 26 лютого 2021 року №03-24/21-15.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було надіслано запит з проханням надати роз’яснення змісту висновку, а саме в чому орган державного фінансового контролю, вбачає порушення процедури закупівлі, висвітленого у висновку, з урахуванням того, що календарний графік, який надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой», відповідає формі затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 грудня 2011 року № 361., так же календарний графік, який є додатком до договору складений у відповідності до форми затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 грудня 2011 року № 361 з урахуванням строків виконання робіт передбачених тендерною документацією. Станом на 30.04.2021 року відповіді на вищевказаний запит не отримано, отже суть порушення наразі незрозуміла. Після отримання роз’яснення Замовником буде прийнято рішення щодо усунення порушення за висновком Моніторингу або ж його оскарження до суду.
2021-04-30 15:14:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | справа №440/4585/21 від 31.05.2021 |
Дата публікації: | 04 червня 2021 |
Документи:
04 червня 2021 15:53
|
Електронний підпис |
04 червня 2021 15:40
|
ухвала |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2021 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
9 602 503,92
UAH з ПДВ
|
9 602 503,92
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 721 752.74 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
11 352 345,48
UAH з ПДВ
|
11 352 345,48
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 7 946 641.84 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 7 630 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” #33757711 |
Відхилено |
9 602 503,92
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 17:33
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 14:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2021 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 13:25
|
ДУ_4_ Стасі_Гавронці-0_2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 11:55
|
ДУ 3_ Стасі- Гавронці_покращення.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 11:30
|
ДУ 2 Стасі_Гавронці_продовж.pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 14:58
|
ДУ 1 Стасі_Гавронці продовж.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 10:46
|
Договір | укладений |
26 лютого 2021 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовились внести зміни до Додатку №2 Договору підряду № 03-24/21-15 від 26.02.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду) та викласти його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/21-15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовились внести зміни до Додатку №2 Договору підряду № 03-24/21-15 від 26.02.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду) та викласти його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/21-15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII домовилися внести зміни до Додатку № 1 та Додатку № 2 Договору підряду № 03-24/21-15 від 26.02.2021р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015 –45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти їх у редакціях, що додаються до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/21-15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу ІІІ «Ціна договору», до Додатку №1 (Договірна ціна) договору підряду №03-24/21-15 від 26.02.2021 на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С170514 Стасі - Гавронці на ділянці км0+000-км2+200 Диканського району Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі - Договір підряду) та викласти їх у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/21-15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |