Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»
Очікувана вартість
4 746 283,20 UAH
UA-2020-12-18-004986-c e4fa3fb8fee24a0e84cf2333a8c28831
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицаєнко Ольга Валеріївна

+380445253258 vlad_vlad15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Контактна особа: Грицаєнко Ольга Валеріївна
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі – «Розпорядження») організовано єдину міську службу для обслуговування споживачів житлово – комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». З метою практичної реалізації зазначеної норми Розпорядженням комунальному концерну «Центр комунального сервісу» доручено: • Забезпечити організацію роботи єдиної міської служби для комплексного обслуговування споживачів житлово – комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово – комунальних послуг (виконавцями послуг з управління багатоквартирними будинками та/або з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Києві є комунальні підприємства житлового фонду районів м. Києва); • Здійснювати прийом споживачів житлово – комунальних послуг з питань нарахування та обліку житлово – комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово – комунальних послуг, на підставі договорів укладених з виконавцями житлово – комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»); • Проводити інформаційно – роз’яснювальну роботу зі споживачами з питань житлово – комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово – комунальних послуг на підставі договорів укладених з виконавцями житлово – комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»); • Забезпечити в установленому порядку взаємодію із суб’єктами господарювання, які приймають, розщеплюють, обліковують платежі за житлово – комунальні послуги та володіють / користуються програмним забезпеченням (в місті Києві таким суб’єктом визначено комунальне підприємство «Головний інформаційно – обчислюваний центр»), для здійснення інформаційного обміну щодо актуалізації інформації загальноміської системи нарахування і обліку сплати населенням за житлово – комунальні послуги. З метою координації діяльності та удосконалення роботи комунальних підприємств, що здійснюють свою діяльність у сфері управління багатоквартирними будинками житлового фонду та/або утримання будинків, споруд та прибудинкової території, для вирішення спільних економічних та соціальних завдань, в тому числі адміністрування процесу надання послуг з управління багатоквартирними будинками, створення оптимальних умов для контролю за вжиттям заходів, спрямованих на зменшення розмірів дебіторської та кредиторської заборгованості рішенням Київської міської ради№ 467/1331 від 14 травня 2015 року було створено комунальний концерн «Центр комунального сервісу» до складу якого увійшли комунальні підприємства з управління багатоквартирними будинками. Концерн виконує роботи з актуалізації бази даних споживачів послуг Замовника в тому числі ведення обліку Споживачів. Для якісного надання послуг з актуалізації баз даних споживачів послуг Замовника в тому числі ведення обліку споживачів, підтримання стану бази жданих в актуальній формі (внесення формі (внесення змін по кожному особовому рахунку, де змінилася кількість зареєстрованих та інших змін у складі проживаючих споживачів тощо). Концерн може забезпечити дистанційне обслуговування споживачів за допомогою контакт-центру Виконавця (обробка телефонних, електронних звернень споживачів та надання усної та письмової інформації, роз’яснень споживачам щодо послуг Замовника). Прийом дзвінків здійснюється за допомогою системи, що дозволяє автоматизувати роботу операторів по прийому дзвінків та звернень споживачів, забезпечує ідентифікацію абонента, запис дзвінка, формування звернення, доповнення інформації про споживача, в тому числі, щодо показників засобів обліку та послуг тощо. Вся інформація про споживача та історія спілкування з ним зберігаються в єдиній інформаційні базі. Також, інформаційна база містить «базу знань» (що постійно оновлюється), яка допомагає оператору надати якісну консультацію споживачу. Крім того, автоматизована система дозволяє реалізувати можливість інтеграції з базами даних інших розробників, це дозволяє здійснювати оперативний обмін довідковою інформацією щодо нарахувань та оплат за особовими рахунками споживачів, аварійних ситуаціях чи планових відключення від послуги. Концерн може забезпечити надання та інформаційно - технологічне супроводження програмно – апаратного комплексу. Друк інформації щодо звітності по розрахунках із споживачами. Забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких розміщується комп’ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги. Крім того, Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Концерн було уповноважено на проведення роботи з реєстром територіальної громади міста Києва (погоджено створення облікових записів для надання доступу до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва). Для реалізації зазначених повноважень між Концерном та КП ГІОЦ було укладено Договір про надання послуг з підключення та забезпечення доступу для користування інформаційною системою «Реєстр територіальної громади міста Києва» № 4071 від 01.08.2017 р. При цьому, у підключенні та доступі до такого реєстру Керуючій компанії відмовлено. Виходячи з вищезазначеного можна стверджувати, що не укладання договору з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» може призвести до зупинення роботи по інформаційно – технологічному супроводженню нарахувань та розрахунків за послуги з управління багатоквартирними будинками та/або утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що матиме негативні наслідки для господарської діяльності Керуючої компанії та життєдіяльності міста. На теперішній час доступ до інформаційної бази споживачів послуг з управління багатоквартирним будинками та/або утримання будинків та прибудинкової території має комунальний концерн, який виконує функції з її оновлення та актуалізації, що дозволяє Керуючій компанії проводити нарахування споживачам послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та отримувати плату за ці послуги. Враховуючи викладене, наявні підстави для участі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» за переговорною процедурою закупівлі послуг з обробки даних то комплексного обслуговування споживачів щодо послуг, які надаються Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м.Києва». Нормативна підстава – другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020 13:26
Оскарження наміру укласти договір: 29 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, Київ, проспект Голосіївський,17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 грудня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-13-000004 ● 6dd7f4efabdc476683d1e5db6f2320b2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2022 09:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.01.2022 № 7
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 7

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-12-18-004986-с 18.12.2020
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-17 10:03:11

Запит про надання інформації

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Надати підтверджуючі документи щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-18 16:03:26

Пояснення

Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» надає пояснення стосовно моніторингу закупівлі UA-M-2022-01-13-000004.
Вартість послуг визначено враховуючи фактичну вартість послуг за попередній рік та комерційну пропозицію Комунального концерну.
Ціна закупівлі обраховується у відповідності до:
- Кількості особових рахунків, що оброблятимуться протягом періоду надання послуг;
- Кількості точок прийому споживачів у Голосіївському районі міста Києва;
- Стану розрахунків споживачами за надані їм послуги Замовником, зокрема розміру заборгованості перед підприємством, роботу спрямовану на зменшення зазначеної заборгованості, в тому числі шляхом реструктуризації та контролю за виконанням відповідних договорів;
- Необхідності єдиного підходу до застосування засобів доведення споживачам послуг великих обсягів інформації про роботу підприємства, змін в галузі житлово – комунального господарства, які значно впливають на взаємовідносини у сфері житлово – комунальних послуг тощо.

Документи підтверджуючі наявність умов застосування переговорної процедури:
1.Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу».
2.Концерн є користувачем інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва, створеного згідно з рішенням Київської міської ради від 21 вересня 2017 року N 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему». Таким чином у Концерні наявний доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації. Враховуючи вищезазначене, Концерн є єдиним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву.
3.Експертний висновок від 10.12.2020 №011-СІВ/20 науково-консультаційного дослідження «Центр судової експертизи та експертних досліджень».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу»
#39946227
Переможець 4 746 283,20
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 13:26

Документи

18 грудня 2020 13:25
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:23
протокол намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 13:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу»
#39946227
4 746 283,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2020 13:25
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:23
протокол намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:53
454 від_31_12_20.pdf укладений
31 грудня 2020 11:52