Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги підключення автоматичної пожежної сигналізації на пульт цілодобового спостереження пожежної охорони
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2020-12-18-004093-c ● f235f75ccab949399098501a40c3b83e
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне авіаційне підприємство "Україна" |
Код ЄДРПОУ: | 25196197 |
Вебсайт: | https://saeukraine.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2 |
Контактна особа: |
Дмитро Щербань +380445916946 tender@dap.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 22 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги підключення автоматичної пожежної сигналізації на пульт цілодобового спостереження пожежної охорони.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79714000-2 — Послуги зі спостереження
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за наданні послуги здійснюються Замовником на підставі оформленого Виконавцем рахунка та підписаного Акта наданих послуг (далі – Акт), протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Замовником Акта. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2020 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2020 11:08 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-18-004093-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 23 грудня 2020 11:42
Дискримінаційна вимога. (Аналогічний договір)
Шановний Замовник! Додатком №3 до Оголошення передбачено: «4. Надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (в разі використання), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного за ОСТАННІЙ РІК). На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати не менше 1 (однієї) копії договору, зазначеного у довідці, з усіма копіями документів, що підтверджують виконання таких договорів (видатковими накладними, актами приймання-передачі, тощо). Аналогічним договором вважається договір, який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону».
Дана вимога для нас як Учасника є дискримінаційною, оскільки Підприємство не може надати повністю виконаний аналогічний договір разом з підтверджуючими документами на виконання договорів за ОСТАННІЙ РІК - 2020 р., Підприємство має діючі аналогічні договора які будуть завершені 31.12.2020 року., Тому вимагаємо внести зміни до Додатку №3 до Оголошення та викласти п. 4 в редакції «4. Надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (в разі використання), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного за 2019 р.-2020 р.). На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати не менше 1 (однієї) копії договору, зазначеного у довідці, з усіма копіями документів, що підтверджують виконання таких договорів (видатковими накладними, актами приймання-передачі, тощо). Аналогічним договором вважається договір, який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону», або погодити у відповіді можливість надання Учасниками на підтвердження виконання аналогічних договір за останній рік акти за 11 місяців 2020 року.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога для нас як Учасника є дискримінаційною, оскільки Підприємство не може надати повністю виконаний аналогічний договір разом з підтверджуючими документами на виконання договорів за ОСТАННІЙ РІК - 2020 р., Підприємство має діючі аналогічні договора які будуть завершені 31.12.2020 року., Тому вимагаємо внести зміни до Додатку №3 до Оголошення та викласти п. 4 в редакції «4. Надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (в разі використання), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного за 2019 р.-2020 р.). На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати не менше 1 (однієї) копії договору, зазначеного у довідці, з усіма копіями документів, що підтверджують виконання таких договорів (видатковими накладними, актами приймання-передачі, тощо). Аналогічним договором вважається договір, який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону», або погодити у відповіді можливість надання Учасниками на підтвердження виконання аналогічних договір за останній рік акти за 11 місяців 2020 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 09:44
Шановний Учасник! Замовником будуть розглядатися аналогічні за предметом закупівлі договори з усіма копіями документів, що підтверджують виконання таких договорів (видатковими накладними,актами приймання-передачі, тощо), виконані в повному обсязі в період 2019-2020р.(до дати аукціону). У зв’язку з цим у замовника відсутня потреба вносити зміни до Оголошення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-18-004093-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 23 грудня 2020 14:21
Удосконалення чинних кваліфікаційних вимог
Шановний Замовник! Останнім часом почастішали випадки надання послуг з технічного обслуговування систем пожежних сигналізації недобросовісними підприємствами та ФО-П, що спричиняє недобросовісну конкуренцію у даній сфері. Задля усунення можливості надання неякісних послуг просимо Вас розглянути необхідність включення кваліфікаційних вимог до виконання вимог міжнародного зразка, а саме, внести зміни до кваліфікаційних вимог включивши до них вимогу надати - Оригінал сертифікату «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- Оригінал сертифікату, що система управління якістю Учасника, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015;
- Оригінал сертифікату ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань»;
- Оригінал сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015;
- Оригінал сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018;
- Оригінал сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту».
- Оригінал Сертифікату відповідності на проведення у учасника сертифікаційного аудиту системи протидії COVID-19 на відповідність вимогам міжнародного стандарту COVID-FREE:2020
Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимого щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ
Розгорнути
Згорнути
- Оригінал сертифікату, що система управління якістю Учасника, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015;
- Оригінал сертифікату ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань»;
- Оригінал сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015;
- Оригінал сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018;
- Оригінал сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту».
- Оригінал Сертифікату відповідності на проведення у учасника сертифікаційного аудиту системи протидії COVID-19 на відповідність вимогам міжнародного стандарту COVID-FREE:2020
Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимого щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 09:45
Шановний Учасник! Внесення запропонованих Вами додаткових кваліфікаційних вимог до Учасників суттєво може звузити коло потенційних Учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. У зв’язку з тим, що публічні закупівлі проводяться Замовником з дотриманням принципу створення конкурентного середовища та розвитку добросовісної конкуренції, в Замовника відсутня потреба вносити зміни до Оголошення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2021 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Приватна охорона "АНБ" |
14 400,00
UAH з ПДВ
|
13 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
16 776,00
UAH з ПДВ
|
13 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
21 988,80
UAH з ПДВ
|
21 988,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Приватна охорона "АНБ" #39002136 |
Відхилено |
13 920,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 15:11
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" #35900097 |
Відхилено |
13 950,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 17:21
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Відхилено |
21 988,80
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 17:33
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій