Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 25509242 |
Вебсайт: | http://zhmerinka-adm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Задойко Юрій Андрійович +380433250100 Zadoyko28@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2021 20:09 |
Початок аукціону: | 05 січня 2021 13:20 |
Очікувана вартість: | 4 230 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється не пізніше двадцяти банківських днів, з дня надання акту про надання послуг і рахунку на оплату послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2020 20:12 |
Електронний цифровий підпис |
18 грудня 2020 20:08 |
Оголошення Прибирання 18.12.2020.docx |
18 грудня 2020 20:08 |
Проект Договору.docx |
18 грудня 2020 20:08 |
Тех.завдання прибирання 2021р..doc |
18 грудня 2020 20:08 |
ТД 18.12.2020.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-19-000010 ● 9f743cd73170449baf9bb3e62b022755
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2021 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.01.2021 №13
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.01.2021 №13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-12-18-003897-а 18.12.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082.)
Ознака оскарження в суді
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області вважає висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.02.2021 щодо закупівлі UA-2020-12-18-003897-a, «ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць, тротуарів, площ, скверів, алей міста Жмеринка» необґрунтованим і таким, що порушує права та інтереси замовника цієї закупівлі, які полягають у здійсненні ним закупівель послуг для забезпечення його потреб, а тому змушене в строк визначений ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися до суду з адміністративним позовом до Державної Аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу вказаної вище закупівлі. Начальник управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО
2021-02-10 10:26:04
- Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ
- sign.p7s
- Інформація про подання позову до суду (справа 120/1208/21-а)
- sign.p7s
- Інформація про відкриття провадження у справі №120/1208/21-а
- Позовна Заява
- sign.p7s
- Ухвала суду про відкриття провадження у адміністративній справі 120/1208/21-а від 22.02.2021 р.
- sign.p7s
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" |
4 229 195,00
UAH з ПДВ
|
4 229 195,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРД" |
4 229 772,00
UAH з ПДВ
|
4 229 772,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" #35097507 |
Переможець |
4 229 195,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2021 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
26 січня 2021 18:08
|
Договір 10 | укладений |
26 січня 2021 18:06
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 лютого 2021 17:14
|
447 341,48 UAH | UA788201720344210007000050466 Управління ЖКГ Жмеринської МР |
UA973138490000026007010006830 ТОВ "ЕЛЬ ДОРАДО" |
Оплачений |
24 лютого 2021 11:09
|
350 000,00 UAH | UA788201720344210007000050466 Управління ЖКГ Жмеринської МР |
UA973138490000026007010006830 ТОВ "ЕЛЬ ДОРАДО" |
Оплачений |
Актуальні тендери
-
4 305 000,00UAHМеханізоване прибирання доріг та тротуарівІвано-ФранківськКомпанія:Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"Детальніше
-
2 500 000,00UAHЕксплуатаційне утримання доріг та тротуарівЗАПОРІЖЖЯКомпанія:КП "ЕЛУАШ"Детальніше
-
5 846 000,00UAHза CPV за ДК 021:2015 : 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць приєднаних територій відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року №6 та №7) 2 лоти: 1ЛОТ- Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць м.Винники; 2ЛОТ- Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць с.Підбірці,с.Лисиничі.ЛьвівКомпанія:Личаківська районна адміністрація Львівської міської радиДетальніше
-
4 135 492,16UAHПослуги з прибирання та підмітання вулицьВеликодолинськеКомпанія:ВЕЛИКОДОЛИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІДетальніше
-
3 498 429,67UAHПослуги очищення та вивозу грунтових наносів з вулиць міста Біла Церква (ДК 21:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) 7 ЛОТів: ЛОТ 1 – Послуги очищення та вивозу грунтових наносів з вулиць міста Біла Церква (Центральна частина 1); ЛОТ 2 – Послуги очищення та вивозу грунтових наносів з вулиць міста Біла Церква (Центральна частина 2); ЛОТ 3 – Послуги очищення та вивозу грунтових наносів з вулиць міста Біла Церква (Центральна частина 3); ЛОТ 4 - Послуги очищення та вивозу грунтових наносів з вулиць міста Біла Церква (Східна частина); ЛОТ 5 - Послуги очищення та вивозу грунтових наносів з вулиць міста Біла Церква (Західна частина); ЛОТ 6 - Послуги очищення та вивозу грунтових наносів з вулиць міста Біла Церква (Північна частина);ЛОТ 7 - Послуги очищення та вивозу грунтових наносів з вулиць міста Біла Церква (Південна частина)Біла ЦеркваКомпанія:Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської радиДетальніше
-
4 494 000,00UAHПослуги з прибирання парків та земель рекреаційного призначення (прибирання випадкового сміття, підмітання бульварів та скверів, навантаження сміття на борт вручну, перевезення сміття для утилізації самоскидом та утилізація)м. ДніпроКомпанія:ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше