Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Реконструкція Дніпровської водопровідної станції з впровадженням технології знезараження питної води діоксидом хлору, вул. Дніпроводська, 1а в м. Києві. І-ша черга будівництва». Додаткові роботи. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
27 968 731,20 UAH
UA-2020-12-18-002790-a 2d79899bcc8842d2bcd64a771492955c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. У рамках виконання будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція Дніпровської водопровідної станції з впровадженням технології знезараження питної води діоксидом хлору, вул Дніпроводська, 1а в м. Києві. І-ша черга будівництва» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) за результатами процедури відкритих торгів було укладено Договір № 195/5/16-19 від 12.02.2019 з Публічним акціонерним товариством «Київметробуд», вартість яких за Договором складає 78 172 764 грн з ПДВ. У процесі реалізації Договору при проведенні підрядником будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт безпосередньо на об’єкті виявлені додаткові будівельно-монтажні роботи не зазначені у початковому проекті, але які через непередбачувані обставини стали необхідними для виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція Дніпровської водопровідної станції з впровадженням технології знезараження питної води діоксидом хлору, вул. Дніпроводська, 1а в м. Києві. І-ша черга будівництва» в цілому. При цьому у замовника виникла необхідність виконання додаткових робіт в частині забезпечення єдиних архітектурних рішень, забезпечення соціальної, екологічної та технологічної безпеки. Додаткові роботи технічно, технологічно та економічно пов’язані з основним Договором, які мають виконуватись одночасно, у зв’язку з чим ПрАТ «АК «Київводоканал» підготовлено завдання на коригування проектно-кошторисної документації з викладенням додаткового обсягу робіт, шо підлягатимуть виконанню. Дані додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція Дніпровської водопровідної станції з впровадженням технології знезараження питної води діоксидом хлору, вул. Дніпроводська, 1а в м. Києві. І-ша черга будівництва» ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) були скориговані Генеральним проектувальником - ТОВ «Дніпроводпроект» згідно з проектом «Реконструкція Дніпровської водопровідної станції з впровадженням технології знезараження питної води діоксидом хлору, вул. Дніпроводська, 1а в м. Києві. І-ша черга будівництва» (коригування), яке отримало позитивний експертний звіт ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЩЯ» від 09.11.2020 № 2035/е/20 із загальною кошторисною вартістю 113 802 749,00 грн з ПДВ з них: будівельні роботи 45 284 766,00 грн; устаткування 45 940 741,00 грн; інші витрати 22 577 242,00 грн. Відповідно до проектно-кошторисної документації та експертного звіту вартість додаткових робіт складає 27 968 731, 20 грн. (двадцять сім мільйонів дев’ятсот шістдесят вісім тисяч сімсот тридцять одна грн 20 коп.), у тому числі ПДВ. Так як відкоригований проект по об’єкту «Реконструкція Дніпровської водопровідної станції з впровадженням технології знезараження питної води діоксидом хлору, вул. Дніпроводська, 1а в м. Києві. І-ша черга будівництва» (коригування) з додатковими роботами становить невід’ємну частину від первісного проекту, додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту в цілому та є продовженням комплексу робіт по будівництву, де підрядником робіт є Публічне акціонерне товариство «Київметробуд». Крім того, ці роботи є невідокремленими та технічнологічно пов’язаними з основним договором. Отже, виконання додаткових робіт попереднім виконавцем робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити сумісність та уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення; суттєво спростить виконання робіт та зменшить строки їх виконання, що позитивно вплине на якість виконаних робіт. Очікувана вартість додаткових робіт становить 27 968 731, 20 грн. (двадцять сім мільйонів дев’ятсот шістдесят вісім тисяч сімсот тридцять одна грн 20 коп.) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості основного Договору. У даному випадку наявні обгрунтовані підстави для застосування переговорної процедури на закупівлю: «Реконструкція Дніпровської водопровідної станції з впровадженням технології знезараження питної води діоксидом хлору, вул. Дніпроводська, 1а в м. Києві. І-ша черга будівництва». Додаткові роботи. ДСТУ Б.Д. 1.1 - 1:2013, (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020 16:26
Оскарження наміру укласти договір: 29 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Додаткові роботи по об’єкту: «Реконструкція Дніпровської водопровідної станції з впровадженням технології знезараження питної води діоксидом хлору, вул. Дніпроводська, 1а в м. Києві. І-ша черга будівництва». Додаткові роботи. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04077, Україна, м. Київ, місто, вул. Дніпроводська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). Оплати за виконані роботи проводиться Замовником протягом 10-ти (десяти) банківських днів з відстрочкою платежу не менше ніж на 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 грудня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство «Київметробуд»
#01387432
Переможець 27 968 731,20
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 16:26

Документи

18 грудня 2020 16:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 16:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство «Київметробуд»
#01387432
27 968 731,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2020 16:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 15:43
ДУ5 до дог.60.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 15:40
ПОВІДОМЛЕННЯ 5 до дог. 60.docx зміни до договору
01 грудня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 16:05
Лист.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 14:51
ПОВІДОМЛЕННЯ 4 до дог. 60.docx зміни до договору
29 жовтня 2021 14:50
ДУ 4.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 14:49
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 16:05
ДУ 2 до дог. 60.pdf зміни до договору
01 липня 2021 16:02
ПОВІДОМЛЕННЯ 2 до дог. 60.docx зміни до договору
01 липня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 07:22
ДУ _1.pdf зміни до договору
01 червня 2021 07:19
ПОВІДОМЛЕННЯ 1.docx зміни до договору
01 червня 2021 07:19
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:27
договір 60 Київметробуд.pdf укладений
22 січня 2021 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились змінити пункт 11.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 30 червня 2021 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов даного Договору. Відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання, а саме з 01 жовтня 2020 р. В частині гарантійних зобов’язань даний Договір діє до закінчення терміну дії таких зобов’язань. В частині розділу 12 даного Договору – безстроково.». 2. Сторони домовились викласти Графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору) у новій редакції, що додається до Додаткової угоди. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: - Графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору – в новій редакції). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 60/5/16-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились змінити пункт 11.1 Договору та викласти його в наступній редакції:«11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 30 листопада 2021 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов даного Договору. Відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання, а саме з 01 жовтня 2020 року. В частині гарантійних зобов’язань даний Договір діє до закінчення терміну дії таких зобов’язань. В частині розділу 12 даного Договору – безстроково». 2. Сторони домовились викласти Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) у новій редакції, що додається до Додаткової угоди. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезгаданого Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: - Графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору - в новій редакції). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 60/5/16-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою покращення якості предмета закупівлі (виконання робіт) сторони дійшли згоди внести зміни до умов Договору, а саме: 1.1. Пункт 2.4 Договору викласти в наступній редакції: «2.4. Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом – Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом – Довідка про вартість виконаних робіт). Оплати за виконані роботи проводиться Замовником протягом 10-ти (десяти) банківських днів з відстрочкою платежу до 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт. Розрахунки за роботи виконані субпідрядником (-ами) проводяться на підставі складених ними та підписаних Генпідрядником документів про прийняття виконаних робіт та їх вартість і можуть проводитися безпосередньо Генпідрядником або Замовником, якщо це передбачено відповідним договором субпідряду. У разі здійснення розрахунків за виконані роботи із субпідрядником (-ами) Замовником, Генпідрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних робіт, подає Замовнику для здійснення розрахунків документ про розподіл вартості виконаних робіт між ним та субпідрядником (-ами). У такому разі розрахунки за роботи виконані субпідрядником (-ами) проводяться Замовником безпосередньо субпідряднику (-ам) та/або Генпідряднику. Оплата Субпідряднику здійснюється на підставі наданого субпідрядником (-ами) рахунку (-ів)-фактури за умови надання Генпідрядником Замовнику документів про обсяги та вартість виконаних робіт, та відповідно до наданого Генпідрядником документу про розподіл вартості виконаних робіт між ним та субпідрядником (-ами). Замовник протягом трьох робочих днів після здійснення розрахунків із субпідрядником (-ами), письмово повідомляє Генпідрядника про суму та дату проведення таких розрахунків 1.2. Пункт 2.5 Договору викласти в наступній редакції: «2.5. Розрахунки за Договором Замовник здійснює в національній валюті України – гривні, шляхом безготівкового перерахування необхідних грошових коштів на банківський рахунок Генпідрядника та/або субпідрядника (-ків), якщо це передбачено відповідним договором субпідряду». 1.3. Пункт 2.7 Договору викласти в наступній редакції: «2.7. На підставі окремої заявки та відповідних обґрунтувань Генпідрядника, Замовник має право надавати Генпідряднику та/або субпідряднику аванс. Аванс може бути надано безпосередньо Замовником субпідряднику (-ам), якщо це передбачено відповідним договором субпідряду. Замовник протягом трьох робочих днів після здійснення такого авансу безпосередньо Субпідряднику (-ам), письмово повідомляє Генпідряднику про суму авансу та дату його перерахування Субпідряднику (-ам). Строк, на який надається аванс Генпідряднику та/або субпідряднику (-кам), не може становити більше 3-х (трьох) місяців. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт на суму отриманого авансу протягом 3-х (трьох) банківських днів після закінчення строку, на який надавався аванс. Невикористана Генпідрядником та/або субпідрядником (-ами) сума авансу повертається відповідно Генпідрядником та/або субпідрядником (-ами) Замовнику протягом 2-х (двох) банківських днів після закінчення строку, на який надавався аванс. У випадку неповернення Генпідрядником та/або субпідрядником суми невикористаного авансу у встановлений вище строк, Генпідрядник та/або субпідрядник (-ами) відповідно повинен сплатити Замовнику пеню в розмірі 0,5 % від суми невикористаного авансу за кожен день прострочення повернення авансу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на цей період, за кожен день прострочення повернення авансу». 1.4. Доповнити розділ 6 «ПРАВА СТОРІН» Договору пунктом 6.1.6 наступного змісту: «6.1.6. Замовник за наявності потреби може здійснювати розрахунки з залученим (-ими) Генпідрядником відповідно до умов цього Договору субпідрядником (-ами) на підставі наданих Генпідрядником Актів приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт з урахуванням вимог пункту 2.4 та пункту 6.2.2 цього Договору.». 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 60/5/16-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились змінити пункт 11.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 28 лютого 2022 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов цього Договору. Відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання, а саме з 01 жовтня 2020 року. В частині гарантійних зобов’язань даний Договір діє до закінчення терміну дії таких зобов’язань. В частині розділу 12 даного Договору – безстроково». 2. Сторони домовились змінити розділ 15 Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти в наступній редакції: « ЗАМОВНИК Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» Місце знаходження: ПрАТ «АК «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А Код ЄДРПОУ 03327664 Св. ПДВ 100319654, ІПН 033276626652 Фактична адреса: Департамент експлуатації водопровідного господарства ПрАТ «АК «Київводоканал» 02125, м. Київ, просп. Алішера Навої, 1 Тел. (044) 280-66-88, Тел. (044) 280-43-57 Код ЄДРПОУ 26112340 р/р UA893057490000002600330998802 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» МФО 305749Код філії 2 Ел.адреса: kievvodokanal@ukr.net ГЕНПІДРЯДНИК Акціонерне товариство «Київметробуд» Місцезнаходження: 03035, місто Київ, вул. Сурикова, будинок 3, корпус 8б, пов. 5 Код ЄДРПОУ 01387432 Свід. 100298410 ІПН 013874326652 UA 863071230000026000030646323 в ПАТ «БАНК ВОСТОК» Дніпро, МФО 307123 Повноважний представник: КВП АТ «Київметробуд» ЄДРПОУ 01374240, ІПН 013874326652 (№ філії - 10) Адреса для листування: 03035, місто Київ, вул. Сурикова, будинок 3, корпус 8б, пов 5 п/р UA533808160000026009001207085 в АТ «БАНК СІЧ», код банку 380816 Ел.пошта: metrobud@metrobud.kiev.ua » 3. Сторони домовились викласти Графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору) у новій редакції, що додається до Додаткової угоди. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Всі інші умови вищезгаданого Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 6. До Додаткової угоди додаються наступні документи: - Графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору - в новій редакції). 7. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 8. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках –по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 60/5/16-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML