Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об"єкту будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва» Капітальний ремонт заїзду до Бучанського НВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 з вулиці Тургенєва в м. Буча Київської області"
Очікувана вартість
488 222,17 UAH
UA-2020-12-18-002363-b bc85822e2d414231b73747239487a78b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутенко Надія Леонідівна

380459749706 buchaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34357364
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36
Контактна особа: Бутенко Надія Леонідівна
380459749706
buchaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера; Для виконання робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» Капітальний ремонт заїзду до Бучанського НВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 з вулиці Тургенєва в м. Буча Київської області» (ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) замовником було укладено договір підряду з ТОВ «БРУКОВКА» (UA-2020-07-30-001305-с), яке в теперішній час продовжує виконувати роботи згідно вказаного об’єкту. Наразі виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не врахованих попередньо в проектно-кошторисній документації.
Враховуючи спільне звернення проектної організації та технічного нагляду до Відділу освіти Бучанської міської ради, щодо внесення змін до проекту ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» Капітальний ремонт заїзду до Бучанського НВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 з вулиці Тургенєва в м. Буча Київської області», по результатах яких має бути проведено коригування кошторису будівництва по остаточним специфікаціям та повторно проведено експертизу кошторисної частини. За результатами внесених змін 10.12.2020р. було отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за об’єктом «Капітальний ремонт заїзду до Бучанського НВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 з вулиці Тургенєва в м. Буча Київської області». Коригування»
На даний час загальний обсяг виконання робіт по основному (первинному) договору на об’єкті становить 98 відсотків виконання робіт. Підрядником забезпечено виконання основної частини комплексу загальнобудівельних робіт. Для можливості виконання робіт в повному обсязі по основному договору, необхідно провести додаткові (аналогічні) роботи, передбачені скоригованою проектно-кошторисною документацією. Так, за умови карантину, зважаючи на соціальну значимість обєкту, стислі терміни виконання робіт, також враховуючи те, що ТОВ «БРУКОВКА» виконує роботи, передбачені проектом, за головним (первинним) договором і його техніка та працівники дислоковані на об’єкті, виконуються роботи з капітального ремонту, та враховуючи те, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Залучення до виконання додаткових (аналогічних) робіт ТОВ «БРУКОВКА» надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт дозволить належним чином забезпечити сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень в цілому. Отже, буде забезпечена цілісність технічних та конструктивних рішень для нормальної експлуатації та виконання гарантійного терміну виконання робіт. При цьому, заміна підрядної організації викличе тимчасове зупинення виконання робіт на об’єкті соціальної значимості, а призупинення робіт в холодну пору року може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призведе до додаткового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників
У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06, у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 3 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.
Отже, відповідно до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом щодо розгляду проектної документації на будівництво за об’єктом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» Капітальний ремонт заїзду до Бучанського НВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 з вулиці Тургенєва в м. Буча Київської області», коригування та підтвердженої необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, з урахуванням обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 488 222,17 грн. (чотириста вісімдесят вісім тисяч двісті двадцять дві грн. 17 коп.), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, а також за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020 11:00
Оскарження наміру укласти договір: 29 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об"єкту будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва» Капітальний ремонт заїзду до Бучанського НВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 з вулиці Тургенєва в м. Буча Київської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, м.Буча, вул. Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

18 грудня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРУКОВКА"
#41033273
Переможець 488 222,17
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 11:00

Документи

18 грудня 2020 11:00
Електронний підпис
18 грудня 2020 10:59
П 134.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 11:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРУКОВКА"
#41033273
488 222,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2020 11:00
Електронний підпис
18 грудня 2020 10:59
П 134.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:56
Д 1067 (2).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:58
Д 1067.pdf укладений
29 грудня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1067
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 488 222,17
UAH (в тому числі ПДВ 81 370,36 UAH)