Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989, 380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 13:20 |
Очікувана вартість: | 3 476 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється після надання реєстру накладних на кожну поставлену партію | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 15:27 |
Зміни до ТД.doc | |
22 січня 2021 15:26 |
ТД риба 2021.doc | |
18 грудня 2020 10:24 |
Проект договору 2021р..docx |
22 січня 2021 15:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2021 15:27 |
Зміни до ТД.doc
|
|||
22 січня 2021 15:26 |
ТД риба 2021.doc
|
|||
18 грудня 2020 10:24 |
Проект договору 2021р..docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 31 грудня 2020 11:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-26-000027 ● b0847f8c9f474f6c9d05e80794ab2617
- Статус: вирішено ● Дата: 12 жовтня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 № 471
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.07.2021 № 471.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-18-001699-b, 18.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/9259-2021 від 22.07.2021.
В.о.начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись висновком про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015— 15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені» (Морожена риба), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-001699-b повідомляємо, що Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) було направлено звернення до Товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» з проханням розірвати договір про закупівлю від 24 лютого 2021 року № 32 (копія листа додається). Водночасзгідно з матеріалами висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015— 15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені» (Морожена риба), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-18-001699-b у відповідності до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. ТОВ «Руол Стандарт» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надало Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 і 8 частини першої статті 17 Закону. Таким чином, згідно з матеріалами висновку, не відхиливши пропозицію ТОВ «Руол Стандарт» через ненадання вищевказаних документів Замовник порушив вимоги частини сьомої статті 33 Закону. Із зазначеними висновками категорично не згодні, оскільки вони суперечать як нормам Закону так і позиції органу оскарження – Антимонопольного комітету України. Вищевказане підтверджуємо наступним: Так, дійсно, частина шоста статті 17 Закону встановлює обов’язок для переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. В той же час вказана норма Закону не містить уточнення, які саме документи (довідку довільної форми, довідку, видану компетентним органом, витяг з електронного реєстру тощо) повинен надати учасник-переможець. Не містить тому, що стаття 22 Закону чітко встановлює саме для Замовника обов’язок визначити перелік таких документів у тендерній документації. Так частина друга статті 22 Закону містить перелік відомостей, які обов’язково зазначаються у тендерній документації, зокрема, відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Керуючись частиною п’ятою статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, тому нами в тендерній документації не вимагалося надання документального підтвердження підстав, визначених пунктами 2, 3, 8, частини першої статті 17. Отже, виходячи із вищевикладеного, для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, учасник повинен надати тільки ті документи, перелік яких визначив Замовник у тендерній документації. Наголошуємо, що поняття «учасник» включає в себе і поняття «учасник-переможець», що підтверджується визначенням, наведеним у пункті 18 частини першої статті 1 Закону: «переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі». Тендерною документацією «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (Морожена риба), яка затверджена рішенням тендерного комітету, згідно протоколу від 18 грудня 2020 року зі змінами, внесеними протоколом тендерного комітету від 22.01.2021 року, не було встановлено для переможця процедури закупівлі обов’язку подавати документи щодо підтвердження обставин, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі). Слід зазначити, що такі вимоги тендерної документації, відповідно до висновку, повністю відповідають чинному законодавству у сфері закупівель (за результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено). Враховуючи вищенаведене, не завантаживши документи, що підтверджують відсутність обставин, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону ТОВ «Руол Стандарт» не порушило вимог Закону, оскільки обов’язок завантажувати такі документи, відповідно до Закону та тендерної документації, у нього був відсутній. Така позиція Замовника підтверджується рішенням Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15716-р/пк-пз від 18.08.2020 року стосовно розгляду скарги №UA-2020-06-10-002365-c, відповідно до якого органом оскарження резюмовано наступне: «… Разом з тим, Документацією передбачено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо пунктів 2,3,8 частини першої статті 17 Закону. Враховуючи вище викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.». Окрім того, наведена позиція підтверджується також листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.06.2020 року №3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону», яке відповідно до положень Закону є Уповноваженим органом, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Відповідно до наведеного листа Уповноваженим органом зроблено наступний висновок: «Оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.». У зв’язку із вищенаведеним просимо скасувати висновок у цій частині. Стосовно порушення посадовими особами Замовника вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 (далі – Порядку) повідомляємо, що відповідно до листа-роз’яснення від 16.02.2021р. №1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України наданого Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель наголошують на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Посадовою особою Управління освіти і науки був накладений удосконалений електронний цифровий підпис (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований), тому інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня. Таким чином, Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було виконано вимоги висновку. Разом із тим, ми зобов’язуємось робити все від нас залежне, щобнедопускати порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо).
2021-08-06 18:34:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
2021-10-12 16:59:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мальований С.М. |
2 525 000,00
UAH з ПДВ
|
2 115 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАРІ ФУДС" |
3 166 950,00
UAH з ПДВ
|
2 115 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
2 745 048,00
UAH з ПДВ
|
2 239 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Руол Стандарт" |
3 013 050,00
UAH з ПДВ
|
2 745 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" |
3 420 204,00
UAH з ПДВ
|
3 420 204,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Мальований С.М. #2143605650 |
Відхилено |
2 115 499,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 15:50
|
|
ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375 |
Відхилено |
2 115 500,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 11:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Відхилено |
2 239 500,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 15:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2021 14:08
|
ТОВ "Руол Стандарт" #34200887 |
Переможець |
2 745 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 14:49
|
розірвання договору риба.pdf | укладений |
30 вересня 2021 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 12:19
|
32-1 2.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 11:03
|
32-1.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 11:52
|
договір32.PDF | укладений |
25 лютого 2021 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 270 152,89
UAH (в тому числі ПДВ 211 692,15 UAH)
|
Причини розірвання договору: | відповідно до Висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-18-001699-b від 2 серпня 2021 року |