Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 061107 Українка-Вирва через Гранітне, (міст через р.Ірша км 1+133), Житомирська область» (Додаткові роботи) (код ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
3 099 880,00 UAH
UA-2020-12-17-018140-c edd366f8ddaa4ff59be408bc12a4a850
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Дані додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 061107 Українка-Вирва через Гранітне, (міст через р.Ірша км 1+133), Житомирська область» (Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) є невід’ємною частиною скоригованого проекту генеральним проектувальником ПП «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ» та який отримав позитивний експертний звіт від ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» м. Київ від 01 грудня 2020 року №922-958-20/КП. Оскільки відкоригований проект по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 061107 Українка-Вирва через Гранітне, (міст через р.Ірша км 1+133), Житомирська область» (Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) становить невід’ємну частину від первісного проекту, то додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проекті, але які стали необхідними для використання проекту та є продовженням комплексу робіт по будівництву виконавцем робіт SP. Z O.O. Mast-Bud, тобто такі роботи є невідокремленими та технологічно пов’язаними з головним (первинним) договором, що було підтверджено генеральним проектувальником ПП «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ» (експертний висновок №633/1 від 01.12.2020р).
Отже, виконання робіт попереднім виконавцем робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити сумісність та уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговування, устаткування, обладнання; сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення.
Сума договору за попереднім договором становила 6 199 769,00 грн (Шість мільйонів сто дев'яносто дев'ять тисяч сімсот шістдесят дев'ять гривень 00 копійок) з ПДВ
Замовником було визначено, що очікувана вартість робіт за даною переговорною процедурою становитиме 3 099 880,00 грн (Три мільйони дев'яносто дев'ять тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
У даному випадку є обгрунтовані підстави для застосування переговорної процедури на закупівлю: «Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 061107 Українка-Вирва через Гранітне, (міст через р.Ірша км 1+133), Житомирська область»(Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону. В зв’язку з цим виникла необхідність в проведенні переговорів з попереднім виконавцем робіт SP. Z O.O. Mast-Bud.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020 19:53
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 061107 Українка-Вирва через Гранітне, (міст через р.Ірша км 1+133), Житомирська область» (Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11634, Україна, Житомирська область, міст через р. Ірша на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 061107 Українка-Вирва через Гранітне, км 1+133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування згідно Актів виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

17 грудня 2020 19:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
Переможець 3 099 880,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 19:53

Документи

17 грудня 2020 19:53
Електронний підпис
17 грудня 2020 19:49
Протокол 786.pdf
17 грудня 2020 19:49
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 19:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
3 099 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2020 19:53
Електронний підпис
17 грудня 2020 19:49
Протокол 786.pdf
17 грудня 2020 19:49
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 17:31
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 12:09
ДУ № 5 до Д-ру № 120-20 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
16 липня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 08:39
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
01 червня 2021 08:38
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 12:41
Додаткова угода №3 до договору №120-20 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
07 травня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:21
Додаткова угода № 2 до Д-ру № 120-20.pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:24
Додатокова угода №1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:24
120-20.pdf укладений
28 грудня 2020 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили п.3.1, Додаток 1, Додаток №2, Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 120-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов`язань, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 01.06.2021, строк виконання робіт до 01.06.2021 та викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 120-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 22.1 та 22.7 розділу 22 даного Договору, Сторони домовились доповнити Договір пунктом 4.15 наступного змісту: "Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641" (зі змінами та доповненнями)
Номер договору про закупівлю: 120-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 22.1, п.22.2 абз.4. Договору № 120-20 від 28.12.2020, у зв’язку зі неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 15.07.2021 та строк виконання робіт до 15.07.2021. 2. У тексті Договору № 120-20 від 28.12.2020 дату «01.04.2021» замінити датою «15.07.2021» у всіх випадках. 3. Викласти Додаток № 2 до Договору (календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 120-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 15.08.2021 та строк виконання робіт до 15.08.2021; Викласти Додаток № 2 до Договору (календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 120-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 15 серпня 2021
Сума оплати за договором: 3 099 879,77
UAH (в тому числі ПДВ 516 646,63 UAH)