Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги постачання теплової енергії
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-12-17-016297-c 169b4f0701f84484b5717d52f35c08ee
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Зибюк

+380977578383 tender2@zt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 13576948
Вебсайт: http://zt.gov.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 1
Контактна особа: Олександр Зибюк
+380977578383
tender2@zt.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо централізованого постачання теплової енергії у 2021 році до службових приміщень Житомирської обласної ради – Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником теплової енергії, оскільки є власником теплогенеруючого обладнання (дахової котельні), яка забезпечує опалення службових приміщень Житомирської обласної ради.
Оскільки Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, у даному випадку відповідно до п. 2 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі «відсутності конкуренції з технічних причин» для закупівлі послуг з централізованого постачання теплової енергії застосовується переговорна процедура.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020 08:47
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
424.875 гігакалорія
Послуги постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 грудня 2020 17:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
Переможець 600 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 08:47

Документи

18 грудня 2020 08:47
Електронний підпис
17 грудня 2020 17:20
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 08:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2020 08:47
Електронний підпис
17 грудня 2020 17:20
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 17:13
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 14:31
№3.pdf зміни до договору
17 січня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 12:39
Д.у №3.pdf зміни до договору
06 січня 2022 12:38
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 17:20
Д.у №2.pdf зміни до договору
05 січня 2022 17:19
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:40
Договір.pdf укладений
06 січня 2021 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії основного договору на термін достатній для проведення закупівлі на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначення суми у відповідності до тимчасового кошторису
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: .
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 364 278,29
UAH (в тому числі ПДВ 60 713,04 UAH)