Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Програмно-технічний комплекс контролю та вимірювання технологічних параметрів керуючої системи безпеки для енергоблока №2 ВП ХАЕС
Software and hardware complex of the control and measurement of the control safety system technical parameters for the power unit №2 SS KhNPP
Software and hardware complex of the control and measurement of the control safety system technical parameters for the power unit №2 SS KhNPP
Очікувана вартість
419 999 997,60 UAH
UA-2020-12-17-012498-c ● e3d37422a4424f28acc3c8d6e277bf49
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Н. Гайдук (Інженер УВТК ВП ХАЕС) +38(03842) 6-36-13 gayduk.natalia@khnpp.atom.gov.ua Т. Котеньова (Економіст ВП «Атомкомплект») +38(044) 201-09-62 t.koteneva@ak.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Skubrii Nataliia 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Н. Гайдук (Інженер УВТК ВП ХАЕС) +38(03842) 6-36-13 gayduk.natalia@khnpp.atom.gov.ua Т. Котеньова (Економіст ВП «Атомкомплект») +38(044) 201-09-62 t.koteneva@ak.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 13:48 |
Очікувана вартість: | 419 999 997,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 099 999,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4199999.97 UAH |
Publication date: | 17 грудня 2020 15:21 |
Enquiries until: | 19 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 січня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 419 999 998 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38810000-6: Обладнання для керування виробничими процесами
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Програмно-технічний комплекс контролю та вимірювання технологічних параметрів керуючої системи безпеки для енергоблока № 2 ПТК КВТП КСБ-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38810000-6 — Обладнання для керування виробничими процесами
Software and hardware complex of the control and measurement of the control safety system technical parameters for the power unit №2 SHC CMCS STP-1
CPV: 38810000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 комп.
Програмно-технічний комплекс контролю та вимірювання технологічних параметрів керуючої системи безпеки для енергоблока № 2 ПТК КВТП КСБ- 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38810000-6 — Обладнання для керування виробничими процесами
Software and hardware complex of the control and measurement of the control safety system technical parameters for the power unit №2 SHC CMCS STP-2
CPV: 38810000-6
Період постачання:
по 30 листопада 2022
1 комп.
Програмно-технічний комплекс контролю та вимірювання технологічних параметрів керуючої системи безпеки для енергоблока № 2 ПТК КВТП КСБ-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38810000-6 — Обладнання для керування виробничими процесами
Software and hardware complex of the control and measurement of the control safety system technical parameters for the power unit №2 SHC CMCS STP-3
CPV: 38810000-6
Період постачання:
по 30 листопада 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
podjaka
Дата подання: 22 грудня 2020 23:12
Дата відповіді: 23 грудня 2020 10:45
djakuemo za kooperaciju :-)
Відповідь: Дякуємо за Вашу увагу до закупівлі!
Щодо роз’яснення технічних характеристик підсистеми резервованого первинного електроживлення ПТК
Дата подання: 05 січня 2021 17:01
Дата відповіді: 12 січня 2021 17:07
Прошу уточнить классификационное обозначение подсистемы резервированного первичного электропитания ? (в таблице 1.1 ТС указано 2У, в приложении Д ТС указано 2О)
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднене додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-17-012498-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 грудня 2020 16:23
шкідництво?
No matter of our several demands, you continue publication of key tender documents in images quality, which is unworkable for foreign participants. That just look as sabotage and might be interesting for SBU and NABU.
That's our last warning before our application to corresponding authorities. Our demand: publish duplicates of texts of Contract and Technical Requirements in Word (DOC or DOCX) format.
-----------------------------------
Незалежно від кількох наших вимог, ви продовжуєте публікувати ключові тендерні документи у якості зображень, що неможливо виконати для іноземних учасників. Це просто виглядає як саботаж і може бути цікавим для СБУ та НАБУ.
Це наше останнє попередження перед поданням заяви до відповідних органів. Наш попит: опублікуйте дублікати текстів контрактних та технічних вимог у форматі Word (DOC або DOCX).
Розгорнути
Згорнути
That's our last warning before our application to corresponding authorities. Our demand: publish duplicates of texts of Contract and Technical Requirements in Word (DOC or DOCX) format.
-----------------------------------
Незалежно від кількох наших вимог, ви продовжуєте публікувати ключові тендерні документи у якості зображень, що неможливо виконати для іноземних учасників. Це просто виглядає як саботаж і може бути цікавим для СБУ та НАБУ.
Це наше останнє попередження перед поданням заяви до відповідних органів. Наш попит: опублікуйте дублікати текстів контрактних та технічних вимог у форматі Word (DOC або DOCX).
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2020 22:32
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 додатково оприлюднюємо Технічну специфікацію №2.ЦА.1234.ТС-20 (Додаток 4 до ТД) в форматі Word в електронній системі закупівель.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 додатково оприлюднюємо Технічну специфікацію №2.ЦА.1234.ТС-20 (Додаток 4 до ТД) в форматі Word в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-12-17-012498-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 26 грудня 2020 16:33
Contract in DOC
Dear Buyer,
We got your Annex 4 in DOC. But you forgot to provide Annex 5 in DOC. Please do it.
Frankly speaking, your Annex 4 is so much overloaded by Soviet standards and even not common abbreviations, that it is hard to imagine who, except Russia, may provide you this service. USA, France or UK - definitely not. We will ask some China and India major companies, who serve still existing there RBMK reactors. But we can not guarantee of success.
Best regards
----------------------------------------------
Шановний покупце,
Ми отримали ваш Додаток 4 у DOC. Але ви забули надати Додаток 5 у DOC. Будь ласка, зроби це.
Чесно кажучи, ваш Додаток 4 настільки перевантажений радянськими стандартами і навіть не звичайними скороченнями, що важко уявити, хто, крім Росії, може надати вам цю послугу. США, Франція чи Великобританія - точно ні. Ми запитаємо деякі великі компанії Китаю та Індії, які обслуговують все ще існуючі там реактори RBMK. Але ми не можемо гарантувати успіху.
З найкращими побажаннями
Розгорнути
Згорнути
We got your Annex 4 in DOC. But you forgot to provide Annex 5 in DOC. Please do it.
Frankly speaking, your Annex 4 is so much overloaded by Soviet standards and even not common abbreviations, that it is hard to imagine who, except Russia, may provide you this service. USA, France or UK - definitely not. We will ask some China and India major companies, who serve still existing there RBMK reactors. But we can not guarantee of success.
Best regards
----------------------------------------------
Шановний покупце,
Ми отримали ваш Додаток 4 у DOC. Але ви забули надати Додаток 5 у DOC. Будь ласка, зроби це.
Чесно кажучи, ваш Додаток 4 настільки перевантажений радянськими стандартами і навіть не звичайними скороченнями, що важко уявити, хто, крім Росії, може надати вам цю послугу. США, Франція чи Великобританія - точно ні. Ми запитаємо деякі великі компанії Китаю та Індії, які обслуговують все ще існуючі там реактори RBMK. Але ми не можемо гарантувати успіху.
З найкращими побажаннями
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2020 16:12
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст.5 Законом України «Про публічні закупівлі» додатково оприлюднюємо Проєкт договору (Додаток 5 до ТД) в форматі Word в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-12-17-012498-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 29 грудня 2020 22:49
Compliance
Dear Buyer,
We just completed translation of technical requirements and send it to the manufacturer. That's China state-owned specialized in heavy energetics enterprise with $2 billion of production per year and 1200 employees. We also negotiate with them supply of new turbines for some other power station. But I have doubts that it would be easy for them to understand all your multiple abbreviations and follow Ukrainian TUs and Decrees of Cabinet of Ministers. Actual Ukrainian Law on Compliance allows foreign suppliers to supply products, which are certified in their countries referring to their regulations. See extract from Law attached. Please confirm that it is acceptable for you or comment.
Thank you.
---------------------------------
Dear Buyer,
We just completed translation of technical requirements and send it to the manufacturer. That's China state-owned specialized in heavy energetics enterprise with $2 billion of production per year and 1200 employees. We also negotiate with them supply of new turbines for some other power station. But I have doubts that it would be easy for them to understand all your multiple abbreviations and follow Ukrainian TUs and Decrees of Cabinet of Ministers. Actual Ukrainian Law on Compliance allows foreign suppliers to supply products, which are certified in their countries referring to their regulations. See extract from Law attached. Please confirm that it is acceptable for you or comment.
Thank you.
Розгорнути
Згорнути
We just completed translation of technical requirements and send it to the manufacturer. That's China state-owned specialized in heavy energetics enterprise with $2 billion of production per year and 1200 employees. We also negotiate with them supply of new turbines for some other power station. But I have doubts that it would be easy for them to understand all your multiple abbreviations and follow Ukrainian TUs and Decrees of Cabinet of Ministers. Actual Ukrainian Law on Compliance allows foreign suppliers to supply products, which are certified in their countries referring to their regulations. See extract from Law attached. Please confirm that it is acceptable for you or comment.
Thank you.
---------------------------------
Dear Buyer,
We just completed translation of technical requirements and send it to the manufacturer. That's China state-owned specialized in heavy energetics enterprise with $2 billion of production per year and 1200 employees. We also negotiate with them supply of new turbines for some other power station. But I have doubts that it would be easy for them to understand all your multiple abbreviations and follow Ukrainian TUs and Decrees of Cabinet of Ministers. Actual Ukrainian Law on Compliance allows foreign suppliers to supply products, which are certified in their countries referring to their regulations. See extract from Law attached. Please confirm that it is acceptable for you or comment.
Thank you.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 грудня 2020 11:04
Відповідь підготовлена профільною технічною дирекцією ДП «НАЕК «Енергоатом»: Продукція, що вводиться в обіг, надається до ринку України або вводиться в експлуатацію повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції.
Відповідність продукції вимогам технічних регламентів може бути забезпечена шляхом застосування національних стандартів та/або інших технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах. У технічному регламенті зазначається, чи відповідність продукції таким національним стандартам та/або іншим технічним специфікаціям є єдиним способом, чи одним із способів задоволення вимог цього технічного регламенту.
Відповідно до частини 2 статті 25 закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами.
Як виняток з положень абзацу першого цієї частини, частин першої і сьомої статті 28, частин першої і третьої статті 30 цього Закону, технічним регламентом, розробленим на основі акту законодавства Європейського Союзу, може бути передбачено, що інші суб’єкти господарювання, ніж ті, що визначені у зазначених положеннях цього Закону, та/або інші, ніж суб’єкти господарювання чи органи з оцінки відповідності, особи також повинні застосовувати процедури оцінки відповідності вимогам зазначеного технічного регламенту, складати декларацію про відповідність та наносити знак відповідності технічним регламентам у таких самих випадках, визначених відповідним актом законодавства Європейського Союзу.
Китай не входить до Європейського Союзу і тому ці норми не розповсюджуються на виробників з цієї країни.
Так, відповідно до частини першої статті 45 Закону результати оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, проведеної в іншій державі, визнаються і приймаються в Україні, якщо застосовані в цій державі процедури оцінки відповідності (навіть якщо вони відрізняються від українських процедур) забезпечують такий самий або вищий рівень відповідності вимогам відповідних технічних регламентів, як і українські процедури оцінки відповідності. Але у такому випадку виробник повинен надати докази такої відповідності.
У той саме час орган, що видав документ про відповідність повинен бути членом міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або з ним укладено угоду про взаємне визнання стосовно відповідних видів діяльності з оцінки відповідності. Виробник повинен надати докази цього.
З іншого боку, іноземний виробник може звернутись до українського акредитованого органу з оцінки відповідності і надати йому всі документи, що підтверджують зазначене вище та пройти скорочену процедуру оцінки відповідності своєї продукції вимогам технічних регламентів.
Додатково звертаємо увагу на те, що всі документи та вся інформація повинна бути викладена українською мовою.
Відповідність продукції вимогам технічних регламентів може бути забезпечена шляхом застосування національних стандартів та/або інших технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах. У технічному регламенті зазначається, чи відповідність продукції таким національним стандартам та/або іншим технічним специфікаціям є єдиним способом, чи одним із способів задоволення вимог цього технічного регламенту.
Відповідно до частини 2 статті 25 закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами.
Як виняток з положень абзацу першого цієї частини, частин першої і сьомої статті 28, частин першої і третьої статті 30 цього Закону, технічним регламентом, розробленим на основі акту законодавства Європейського Союзу, може бути передбачено, що інші суб’єкти господарювання, ніж ті, що визначені у зазначених положеннях цього Закону, та/або інші, ніж суб’єкти господарювання чи органи з оцінки відповідності, особи також повинні застосовувати процедури оцінки відповідності вимогам зазначеного технічного регламенту, складати декларацію про відповідність та наносити знак відповідності технічним регламентам у таких самих випадках, визначених відповідним актом законодавства Європейського Союзу.
Китай не входить до Європейського Союзу і тому ці норми не розповсюджуються на виробників з цієї країни.
Так, відповідно до частини першої статті 45 Закону результати оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, проведеної в іншій державі, визнаються і приймаються в Україні, якщо застосовані в цій державі процедури оцінки відповідності (навіть якщо вони відрізняються від українських процедур) забезпечують такий самий або вищий рівень відповідності вимогам відповідних технічних регламентів, як і українські процедури оцінки відповідності. Але у такому випадку виробник повинен надати докази такої відповідності.
У той саме час орган, що видав документ про відповідність повинен бути членом міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або з ним укладено угоду про взаємне визнання стосовно відповідних видів діяльності з оцінки відповідності. Виробник повинен надати докази цього.
З іншого боку, іноземний виробник може звернутись до українського акредитованого органу з оцінки відповідності і надати йому всі документи, що підтверджують зазначене вище та пройти скорочену процедуру оцінки відповідності своєї продукції вимогам технічних регламентів.
Додатково звертаємо увагу на те, що всі документи та вся інформація повинна бути викладена українською мовою.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 лютого 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2021 16:43
|
ŠKODA JS a.s. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2021 16:52
|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2021 17:00
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ŠKODA JS a.s. |
419 760 010,49
UAH з ПДВ
|
419 760 010,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "СНВО"Імпульс" |
419 868 000,00
UAH з ПДВ
|
419 868 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" |
419 999 760,00
UAH з ПДВ
|
419 999 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ŠKODA JS a.s. #25235753 |
Переможець |
419 760 010,49
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 08:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:56
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:04
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 11:45
|
Контракт 53-129-01-21-02247.pdf | укладений |
23 березня 2021 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії контракту. Пункти 9.3 та 11.1 Контракту змінено та викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02247 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії контракту. Пункти 3.3 та 10.1 Контракту змінено та викладено у новій редакції. Специфікацію № 1 змінено та викладено у новій редакції ( в частині визначення термінів постачання продукції за пунктами 2, 3). |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02247 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |